weak_michael Zgłoś #141 Napisano 24 Stycznia 2011 Ano racja,słusznie.Gdybyś mi jeszcze pomógł określić nr.kat. z ETKI tego węża byłbym zobowiązany(oczywiście bro się należy):zdrowko ---------- Post added at 23:02 ---------- Previous post was at 23:00 ---------- Szacunek za refleks:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #142 Napisano 24 Stycznia 2011 (edytowane) co do kanału - być może byłoby łatwiej, ale ja takiego luksusu nie miałem... dla chcącego: da się to zrobić od góry, ale alternator zdjąć trzeba bezapelacyjnie + wąż od intercoolera + zbiorniczek z węzami (żeby było wygodniej, bo i tak płyn wyleciał...) odczepić kostki elektryczne przeszkadzające i co tam jeszcze zauważysz ;] o ile masz zamiar dziergać to samemu -------------------- aha, no i żeby było jasne: ta rurka to całość, czyli nie samo kolanko, a tez trójnik, i odejścia do głowicy i chłodniczki oleju - sprzedawana jako jedna część... więc musisz zdjąć opaski w trzech miejscach. oraz - z mojego własnego doświadczenia: w paro nastoletnim samochodzie, możesz spodziewać się że po poruszeniu króćca na głowicy, przy ściąganiu/naciąganiu węża zacznie ci przeciekać oring uszczelniający króciec z głowica (numer 13 na załączonym PDF-ie) wiem to z autopsji więc lepiej od razu zainwestuj w oring za 7pln w ASO i nie spuszczaj płynu w tydzień po wymianie węża, tak jak ja to musiałem zrobić oring 36x3,15 nr: 037 121 687. mam nadzieję że pomogłem jakoś rozwiązać problem Edytowane 24 Stycznia 2011 przez Desper Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #143 Napisano 24 Stycznia 2011 Ja również tegoż luksusu nie posiadam,lecz mam możliwość u Teścia w garażu,chyba warto holować paska te 5 km.Z tego co opisujesz to zaoszczędzi to trochę czasu i pracy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #144 Napisano 24 Stycznia 2011 trudno jednoznacznie ocenić... dochodzi wtedy zdejmowanie osłony i nie wykluczone że elementy zawieszenia (stabilizator na przykład) nie będą przeszkadzać... nie wiem teraz, nie pamiętam - warto by spojrzeć chłodnym okiem od góry i ocenić czy ma to sens w ogóle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #145 Napisano 24 Stycznia 2011 Muszę na to spojrzeć chłodnym okiem przy świetle dziennym,mróz niestety nie sprzyja takim "zabawom" pod chmurką.Podziękował za pomoc Kolego.Podkreślę,bro z pewnością się należy:dobrze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #146 Napisano 26 Stycznia 2011 no to teraz ja wracam do tematu: po kilkukrotnym oglądaniu, lustrowaniu i ch... wie czym jeszcze - widzę. kapie coś na chłodniczce oleju, przy króćcu, na który nakładałem wymieniany wąż. gdzieś coś mi się obiło o oczy, że ktoś uszczelniał jakiś wżer na króćcu epoksydem... poszukuje szczegułów.. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
weak_michael Zgłoś #147 Napisano 27 Stycznia 2011 Potwierdzam,również swego czasu natrafiłem gdzieś na taką wzmiankę.Wężyk w moim przypadku wymieniony,choć udało mi się zdobyć dolną część tego "trójnika",rynek wtórny jest ogromny:dobrze.Faktycznie,przedstawiona przez Ciebie wymiana jest sprawniejsza,zawiecha od podwozia trochę przeszkadza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3333 Zgłoś #148 Napisano 8 Lutego 2011 Witam mam passata b5 1.6 lpg Ubywa mi plyn w zbiorniczku wyrownawczym od 2 miesiecy na poczatku dolewalem 0.5l na tydzien a od paru dni prawie co dziennie. I nie wazne czy robilem 20 km dziennie czy 500km dziennie. W aucie po przjechaniu 5km juz jest cieplutko .Objawy sa tez takie ze rano jak zapale samochod i przygazuje to slysze wode pod deska rozdzielcza. Wody nie widze w oleju bagnet czysty nigdzie wycieku niewidze z gory pod spod nie mam jak wejsc bo nie mem kanalu. Na korku od wlewu oleju zbiera sie jakaz maz od czasu do czasu. Problem jest tez taki ze samochod jest mi potrzebny co dziennie i niemem jak oddac go w rece mechanika ale chyba nie ma rad . Czy to na pewno uszczelka? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #149 Napisano 8 Lutego 2011 Witam mam passata b5 1.6 lpgUbywa mi plyn w zbiorniczku wyrownawczym od 2 miesiecy na poczatku dolewalem 0.5l na tydzien a od paru dni prawie co dziennie. I nie wazne czy robilem 20 km dziennie czy 500km dziennie. W aucie po przjechaniu 5km juz jest cieplutko .Objawy sa tez takie ze rano jak zapale samochod i przygazuje to slysze wode pod deska rozdzielcza. Wody nie widze w oleju bagnet czysty nigdzie wycieku niewidze z gory pod spod nie mam jak wejsc bo nie mem kanalu. Na korku od wlewu oleju zbiera sie jakaz maz od czasu do czasu. Problem jest tez taki ze samochod jest mi potrzebny co dziennie i niemem jak oddac go w rece mechanika ale chyba nie ma rad . Czy to na pewno uszczelka? uszczelka lub nagrzewnica Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek_841 Zgłoś #150 Napisano 8 Lutego 2011 miałem podobny problem z tym ze nie było zadnego wycieku zaden mechanik nie był wstanie stwierdzic usterki po ostatnich ogledzinach w serwisie stwierdzili ze poszła głowica i płyn poprostu przepala odłożyłem naprawe z powodu wyjazdu na wakacje stwierdziłem ze bede dolewał i tak też zrobiłem po ok 2 tyg usterka znikła i serwis nie daje wiary nic nie naprawiłem a płyn chłodzacy przestał ubywać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3333 Zgłoś #151 Napisano 8 Lutego 2011 Przejechalem wlasnie 10km z przerwami w ciagu 1godz i zbiorniczek wyrownawczy jest pusty a byl zalany na max ? I co wy na to? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #152 Napisano 8 Lutego 2011 ze masz niezłą dziurę w układzie chłodzenia Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Damian3333 Zgłoś #153 Napisano 8 Lutego 2011 A mozliwe ze to uszczelka? Bo w oleju nie widac plynu? ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:07 ---------- A mozliwe ze to uszczelka? Bo w oleju nie widac plynu. ---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:08 ---------- A mowiles ze moze to byc nagrzewnica ale ogrzewanie dziala bez zarzutu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #154 Napisano 8 Lutego 2011 A mozliwe ze to uszczelka?Bo w oleju nie widac plynu? ---------- Post added at 19:08 ---------- Previous post was at 19:07 ---------- A mozliwe ze to uszczelka? Bo w oleju nie widac plynu. ---------- Post added at 19:11 ---------- Previous post was at 19:08 ---------- A mowiles ze moze to byc nagrzewnica ale ogrzewanie dziala bez zarzutu a jaki kolor dymu był biały ?? jeśli tak to uszczelka a płyn został spalony wraz z mieszanką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chmielo Zgłoś #155 Napisano 8 Lutego 2011 Może pomogę Damian3333 Ja borykałem się z podobną sytuacją ,znikał płyn ze zbiorniczka lecz w trochę mniejszej ilości niż u ciebie1- 1,5 litr na 200km. Powodem był parownik a właściwie oringi kolanek które wchodzą do parownika z płynem chłodząc. Gdy auto zimne (a i zimno na dworze)a ciśnienie się wytwarzało płyn uciekał a przy rozgrzanym parowniku oringi powiększały swoją obiętość i uszczelniały.Parodia trwała z 5msięcy.Właśnie wymieniłem 2-3tygod. temu owe oringi i problem zakończony choć czasem słyszę dźwięki przelewanego płynu.Raczej nieszczelność jest powodem problemu u ciebie , sprawdź jeszcze dolny przewód od chłodnicy przy szybko złączce tam też może tak się dziać.Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wodnikuss Zgłoś #156 Napisano 28 Lutego 2011 ucieka płyn chłodniczy. tylko jak i gdzie. na korku i bagnecie ileju nie widać żadnych glutów,piany itp. płyn (dolana woda mineralna )znika 100 % zbiornika po przejechaniu 300km...gruby wąż rura od silnika co idzie jest pełna wody, czuć jak się naciska. wyciek widoczny pod samochodem - niby woda,niby płyn, jakos bez oleju. czy wyciek z pod samochodu eliminuje uszkodzenie uszczelki głowicy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #157 Napisano 28 Lutego 2011 witam i mnie dopadl problem wwyciekajacego plynu, ale szybko go zlokalizowalem mianowicie zawór bezpieczeństwa zbiorniczka wyrównawczego, czy to od razu oznacza uszczelke pod glowica ?? dodam ze na korku wlewu oleju czasem pojawia sie maz ale tylko czasem, znajomy mechanik mi mowil ze to moze byc tez niedogrzewanie silnika i nie wiem juz co mam myslec ??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mielke Zgłoś #158 Napisano 28 Lutego 2011 ucieka płyn chłodniczy. tylko jak i gdzie. na korku i bagnecie ileju nie widać żadnych glutów,piany itp. płyn (dolana woda mineralna )znika 100 % zbiornika po przejechaniu 300km...gruby wąż rura od silnika co idzie jest pełna wody, czuć jak się naciska. wyciek widoczny pod samochodem - niby woda,niby płyn, jakos bez oleju.czy wyciek z pod samochodu eliminuje uszkodzenie uszczelki głowicy? tak eliminuje ---------- Post added at 23:43 ---------- Previous post was at 23:42 ---------- witam i mnie dopadl problem wwyciekajacego plynu, ale szybko go zlokalizowalem mianowicie zawór bezpieczeństwa zbiorniczka wyrównawczego, czy to od razu oznacza uszczelke pod glowica ?? dodam ze na korku wlewu oleju czasem pojawia sie maz ale tylko czasem, znajomy mechanik mi mowil ze to moze byc tez niedogrzewanie silnika i nie wiem juz co mam myslec ??? wymień zawór i powinno być :ok Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radkowski92 Zgłoś #159 Napisano 28 Lutego 2011 a da sie wymienic sam ten zawor jakos od spodu tego zbiorniczka czy caly zbiorniczek trzeba bedzie ???? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
macieks-c Zgłoś #160 Napisano 18 Marca 2011 Witajcie koledzy, dzisiaj podjeżdżając pod szkołe wyświetlił mi się komunikat STOP, a następnie czerowna kontrolka od temp. wody. Wskazówka temperatury silnika zbliżyła się do granicy czerwonego pola. Po jakiś 5h, w zbiorniczku zauważyłem duży ubytek płynu chłodzącego, na korku oleju (na bagnecie nie) pojawiła sie żółta maź. Jak odpalam auto to nagle ubywa znaczna ilość płynu chłodzącego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach