-
Liczba zawartości
39 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O chmielo
- Urodziny 12.02.1979
Informacje osobiste
-
Imię
Ernest
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Zamość
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
-
Rok produkcji
1998
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zrobiłem już ponad 30 tys. na MS , niedawno sprawdzane na szarpakach i jest OK. Zobaczę czy po zimie coś wyjdzie , cały czas(zima,lato) jeżdżę na 195/65 r15 podejrzewam ,iż to pomaga zawieszeniu w jego bezawaryjności .W razie jakiejś usterki znowu kupię MSy
-
Witam Stary temat ale 6miesięcy temu miałem takie same objawy co kolega.W moim przypadku okazał się uszkodz. czujnik halla ,uszkodzony tzn pęknięty (przy wymianie rozrządu i simeringu na wale uszkodzili mechanicy)po pewnym czasie było coraz gorzej i potrafił mi zgasnąć. na vagu wyskakiwał mi błąd sporadyczny lambdy.
-
Zatrzaśnięte drzwi od strony kierowcy.
chmielo odpowiedział marcin016 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
niedawno przerabiałem podobny problem i nie mogłem otworzyć drzwi.Powodem było zakleszczenie się zapadki zamka ,która zatrzaskuje się na tym "bolcu"przykręconym w słupku.Ta zapadka-zatrzask jest w plastikowej powłoce która się wytarła,zawineła i zablokowała ruch zapadki.3godz.dłubania na przemian lanie oleju i wd40 pomogło.Potem wyjąłem zamek i wydarłem resztę tej "okleiny", wyczyściłem,nasmarowałem i jak na razie 3mies. działa.Teraz przy zamykaniu słychać lekki trzask zamka jak w starym mercu. Mam nadzieję ,iż opis choć nie z fachowym nazewnictwem troszkę pomoże -
I ja wrzucę 3grosze do tematu. Jestem 3 właścicielem auta ,poprzednicy zalewali auto od początku mobilem, 2-gi właściciel przeszedł przy ok 140tys km na mineralny i tak jeździł do 200tys.km(każda karteczka dopięta co wymianę-niezły plik pod maską -miał hopla do kwitków ) zawsze wymiana co 15tys.Jak kupiłem od razu zmieniłem na 10w40 mobila , jak dotąd nic się nie stało po zmianie minerału na półsyntetyk.Lada dzień zmieniam olej lecz już nie na mobila a orlena super cośtam10w40 który dostałem w prezencie od szwagra -leje ten olej do MB CDI 2.7 rocznik 2006 już od chyba 90tys(auto ma naganiane ok280tyskm i żyje).
-
Ja zrobiłem tak . najpierw podkład z" hammeraita"prawie pod kolor, a jak wyschło to lakier zgodnie z numerem kupiony w lakierni(100ml).Jak na razie rok i nic nie wyszło złego.A zrobiłem to nad przednią szybą na górze.
-
[B5] Bulgotanie, przelewanie sie wody? albo kamyczki..;)
chmielo odpowiedział temat → Układ paliwowy, wydechowy
U mnie bulgotało w zimie -jak pracowało ogrzewanie ,a wszystko po wymianie pompy wody i zalaniem nowego płynu.Teraz ,a w sumie już od paru miesięcy nic nie słychać.Choć zauważyłem drobny wyciek przy przewodzie chłodnicy u dołu i pewnie będzie trzeba dolać troszkę płynu a z czasem pewnie zlikwidować usterkę. Po wielu kombinacjach, szukaniu znalazłem dodatkowo wycieki na trójnikach plastikowych pod zbiorniczkiem płynu-opaski luźne. Po założeniu nowych opasek i sprawdzeniu wszystkiego od samego początku ,skończyło się bulgotanie i ubytki płynu. -
dodam z lekka bo już pisałem w tym temacie .Zrobiłem jakieś 20 tys.km na MS i jest ok, teść założył Febi za 3x więcej(zrobił ok 35 tys.km) i dzisiaj miałem okazję pojeździć- tragedia rozleciało się, teść załamany.Więc już wiem że nie warto przepłacać bo nasze drogi i tak pochłoną każde aluminium(bez różnicy na markę).Na to wychodzi, że szkoda przepłacać.
-
Witam muszę wymienić manetkę lewą.Rozebrałem plastiki kolumny kier góra - dół i jak na razie tyle z moich działań.Czy trzeba zdejmować kierownicę aby wykręcić-wyjąć manetki ?
-
Spory szum w środku podczas predkości pow. 80 km/h
chmielo odpowiedział temat → Ogólne tematy i dyskusje
witam ,po wielu próbach i kombinacjach z uszczelkami, w końcu odkręciłem antenę i - jest cisza. -
Dławi przy gwałtownym wciśnięciu gazu 1.6
chmielo odpowiedział wojtekb1980 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
witam , od paru dni mam podobnie jak by przerywał,chwilowo mulił , co do syczenia , mechanik sprawdzał szczelność kolektora jest ok -syczy bo tak ma być, brak błędów i u mnie .Dzieje się tak na benz. i na gazie więc wykluczam filtry jakiekolwiek- wymieniane 5tys km temu. wymiana świec, czyszczenie odmy i przepustnicy +wymiana wężyka podciś. 1szt pomogło -
Może pomogę Damian3333 Ja borykałem się z podobną sytuacją ,znikał płyn ze zbiorniczka lecz w trochę mniejszej ilości niż u ciebie1- 1,5 litr na 200km. Powodem był parownik a właściwie oringi kolanek które wchodzą do parownika z płynem chłodząc. Gdy auto zimne (a i zimno na dworze)a ciśnienie się wytwarzało płyn uciekał a przy rozgrzanym parowniku oringi powiększały swoją obiętość i uszczelniały.Parodia trwała z 5msięcy.Właśnie wymieniłem 2-3tygod. temu owe oringi i problem zakończony choć czasem słyszę dźwięki przelewanego płynu.Raczej nieszczelność jest powodem problemu u ciebie , sprawdź jeszcze dolny przewód od chłodnicy przy szybko złączce tam też może tak się dziać.Pozdrawiam
-
Witam -u mnie to samo jakby z tylnych drzwi , nie mogę namierzyć dokładnie ,nic nie widać , uszczelki całe- irytuje mnie ten dźwięk.
-
Witam, mam taki sam reduktor . Instalacja zavoli alisei. Właśnie wymieniałem oringi kolanek plastik. przeciekał płyn chłodniczy, po za tym śmiga wszystko super reduktor z 2004 r prod. zrobione już 70tys na gazie .
-
oo można lać- dla niedowiarków( z własnej autopsji -testowane) , gazeta j/w napisano zawsze odradzi, przecięrz nie będzie popierać lewizny.Czy będą kontrolować -wątpie ,raczej busy, taxi, ciężarówki jeśli już. parę lat śmigania swego czasu, kolega do tej pory(własna działalność 200-300km dziennie - vw caddy sdi - i luzik) z resztą można odbarwić oo.
-
chodziłem ,sprawdzałem , szukałem śrubki w moim pastuchu do odpowietrzania nie było a wymieniałem ostatnio termostat i płyn.Jak na razie jest ok (2miesią.) W primerze miałem śrubkę do odpowietrzania i ks. obsługi nakazywał odpowietrzenie. np; termostat do 1.6 nie miał w sobie odpowietrznika , a widziałem termostat do tdi miał odpowietrznik. skoro producent tak przewidział to miał powód. np. książka" sam naprawiam "nic o odpowietrzaniu nie mówi. dodam w skrócie; iż przy zalaniu nowym płynem , po przejechaniu paru kilometr. i osiągnięciu temp 90 st trzeba uzupełnić brakujący płyn ,po samoczynnym odpowietrzeniu się układu chłodz. słowa mechanika kolegi.