Skocz do zawartości

roberts

  • Liczba zawartości

    96
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O roberts

  • Urodziny 22.08.1986

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Łomża

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.6 101KM (AHL)
  • Rok produkcji
    1996

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kolego zmien pierw termistor na inny. Jesli nie masz wyjscia na maty tzn ze obwod termistora nie zalacza tranzystora dajacego napiecie na maty. Ja bym tu szukal pierw przyczyny. Po 2 jesli kupiles maty nieorginalne to napewno masz tam termistor..? czy tylko bezpiecznik temperaturowy do 70C...? ja na twoim miejscu zaczalbym od tego. Jak robilem u siebie instalacje mialem podobny problem. Gdy kupilem termistory ( 3 typy ) mata odpalila. Potem dobralem wartosc term tak zeby regulacja byla plynna. Ale jaka wybralem to nie pamietam ale tez cos z Kilo albo Mega.
  2. co do termostatu to tak! do wymiany! co do takiego palenia... hmm to przeczysc przepustnice, a co do odpalenia po instalacji nowego radia... dziwna sprawa ;p hehe moze lolo krecil ci stacyjka czesto..?
  3. kolego a termistor podlaczyles..? maty masz orginalne czy dokupywane z allegro..? np za 35zl Jesli masz nieorginalne maty musisz dolozyc termistor ktory jest orginalnie zamontowany w macie. Ja jak robilem u siebie instalacje foteli i kupilem nieorginalne maty wstawilem termistory w maty grzejace tylek. jak zobaczysz schemat do mat ida 3 przewody zasilanie masa termistor pozdro
  4. swiatlo swieci jesli chodzi o jasnost to super, tyle ze na plaskiej drodze to bedzie widac takie przejasnienia a nie chce montowac lamp PS moj pasek mial wczesniej lampy helli ale po malym "pocalunku je stracil" dlatego pytam czy to wina lamp czy tanich zarniokow pozdrawiam
  5. zgadza sie ze zarniki to jakas taniocha, dlatego pytam gdyz chce uniknac czegos takiego ze kupie nowe zarniki a okaze sie ze to wina lamp dodam ze sa to lampy DEPO
  6. tzn moze wyglada ze slaba swieca, gdyz robilem to tanim aparatem i gdy kierowalem obiektyw na sciane odrazu zmniejszal przeslone ;/ dlatego taki efekt ciemnego swiatla. Patryk_ a ty jesteś pewnien żę to żarówki..? mam 2szt 4300 i 6000 i wszystkie daja podobny efekt ;/
  7. czytalem to przed napisaniem posta tutaj, ale nie ma nic na temat takich przeswietlen ;/
  8. Witam was koledzy. Mam pytanie odnośnie żarówek d2s. Kupilem lampy depo na żarówki d2s. żarówki narazie mam jakies tanie z allegro ale obawiam się że taki efekt jak u mnie może wystąpić podobnie i przy oryginalnych żarówkach. Chodzi o to że jak zamocuje żarówki i przystawie leflektor do ściany to świeci to takim dziwnym światłęlem. Sa takie jakby prześwietlenia. mniejwięcej to wyglada tak ------------------ --------/ _ / \ \ _ / / | \ jak wymontowałem żarówkę i przyłożyłem do ściany okazało się ze daje podobny efekt.. ;/ Pytanie czy droższa żarówka da taki sam efekt i to tylko wina lamp depo..? Proszę o podpowiedzi.
  9. Witam, mam pytanie czy te spryskiwacze da się założyć do passata b5 3B..? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i1441487662.html tzn wiem ze mocowanie jest inne niż orginalny spryskiwacz, ale czy otwór w ślizgu w zderzaku będzie taki sam, czy trzeba będzie go powiększyć i czy taki spryskiwacz np nie będzie za długi...? proszę o porady
  10. jak tak temperatura spada to do wymiany bedziesz mial termostat.
  11. no jak 1L na 3000km to troche duzo, ale jeszcze az tak zle nie jest, ale niedlugo bedzie 2l na 3000km ;/
  12. Kolego, a powiedz ile Ci bierze oleju...? tak na 1000km mi bral 1l na 1000km Pasek moj ciekl przez uszczelniacz na wale, więc czekała mnie calkowita rozbiórka silnika, gdyż uznalem ze jak cieknie na dole to warto też sprawdzić czy nie kopci przy rozpalaniu, no i zonk, tez potrafil przykopcic, Mialem 10w40 mobil i wiecej tego gowna nie kupie, to normalnie taki syf zostawialo w silniku ze szook, rozebralem silnik, nie wyjmujac go, rozkrecilem wymienilem uszczelniacze na zaworach, potem rozkrecilem mise i wyjelem tloki, wsadzilem nowe pierscionki, uszczelke pod glowica i teraz pasek nie kropli i nie bierze, no moze troszke jak na gazie jezdze to wtedy widze ze cos tam pobiera przy 1000km, ale nie ma co sie dziwic, gdyz gaz suchy. jakies 100ml na 5000km! zalalem castrol magnatec i powiem zero problemu, pokrywa czysta pod zaworami, a na mobil 10w40 klej i smola tylko pozostawaly
  13. kolego mam podobny problem, tj czasami obroty tez mi spadaja do 500, i powiem tak podmienialem przeplywke i to nie to, silnik mam po kapitalnym remoncie wiec to nie wina silnika, czujnik rozrzadu nowy BOSCHA i efekt ten sam, wymieniomy czujnik temp, dalej tak samo, wiec w moim przypadku czujnik polozenia walu, sonda lambda, cewka moga dawac takie przyczyny pozdro
  14. ja mam ahl 1.6 i powiem wam ze zabawa w odchylanie alternatora to zenada, no chyba ze ktos ma drobne raczki jak dziecko 10 letnie i o 2 stopnie dodatkowej swobody w reku! Ja tez probowalem bez wykrecania czego kolwiek kluczami sprezystymi czy jak to sie tam zwie! mam na mysli przedluzki! tylko przez to sruby mozna pozrywac! Kolego powiem ci tak, wykrec alternator i slicznie wszystko pooodkrecasz! caly zabieg to max 30min A oto nizej sposob na odkrecenie wszystkiego bez zdejmowana pasa przedniego aby miec dojscie do termostatu! 1 blokujesz kolo wentylatora ( wiskoze ) ona ma w sobie otworki cos od 4mm - 6mm, za nia bedzie mozliwosc zablokowania preta ktory przeszpili ci wiskoze ! 2 odkrecasz imbusem wiskoze i kladziesz ja do dolu! 3 teraz swoboddnie mozesz odkrecic srube alternatora! spokojnie ci wyjdzie wiem ze jest dluga ale chlodnicy nie dotknie 4 jak juz masz elegancko odkrecony alternator to z niego 2 sruby od przewodow elektr. odkrecasz i kladziesz go na bok 5 teraz pozostaje ci wygodna wymiana termostatu. PS jeszcze tylko przed tym zabiegiem luzujesz napinacz! pozdro
  15. kolego jak masz bulgotki to raczej uszczelka lezy a nie ze zapowietrzony! jak odpalasz auto to slyszysz delikatne "kamyczki", dajesz gazu i slyszysz jakby przeplywaly przez nagrzewnice! Najlepiej sprawdz czy po zgaszeniu silnika jak odkrecisz korek od zbiorniczka bedzie cisnienie! tj jak autko ostygnie Jesli tak musisz szykowac troszke kaski na naprawe! Ja w swoim pasku mialem cos podobnego gdyz jak 1 raz wymienialem se uszczelke pod glowica za slabo ja skrecilem ;/ pojezdzilem 5mc i wywialo mi uszczelke teraz dokrecilem dobrze i nie mam zadnych kamyczkow! PS tak samo mialem temp 90C i grzalo ladnie tyle ze po dlugiej trasie lekko widziaalem ubytek plynu
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności