-
Liczba zawartości
91 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O radek9
- Urodziny 01.09.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Radosław
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
oronne
Samochód
-
Generacja
B6
-
Silnik
B6 2.0 TDI-CR 110KM (CBDC)BM
-
Rok produkcji
2010
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Mam te same objawy UKI977 udało Ci się rozwiązać problem?
-
Czujniki temperatury spalin 2.0 TDI Common Rail
radek9 odpowiedział Kamill → na temat → Elektryka, oświetlenie
Witam rozwiązałeś problem z temp. przed turbo? U mnie też pokazuje 18 stopni czy tak powinno być ? . -
radek9 obserwuje zawartość → Jak zdjąć kierownicę ??, Montaż kierownicy multifunkcyjnej passat 3BG - fotoporada, Problem z adaptacją czujnika skrętu i oraz 3 innych
-
czujnik pokazuje max 78C to za mało, na zegarach od 75 do 105 stoi prosto
-
przepływomierz do wymiany, termostat
-
w zamku maski http://allegro.pl/zamek-maski-pokrywy-silnika-vw-passat-b5-96-00-i4067969880.html
-
a jaka jest zasada działania tego zaworka bo podpięty jest on pod czwórnik a nie trójnik i prosto do pompy vacum a nie do n18
-
tam nie powinno być żadnych luźnych przewodów ! a ten przewód u driver187 to czujnik otwarcia maski mikro wyłącznik
-
[AVB 101km] Problemy z pracą silnika na jałowym
radek9 odpowiedział misiek89 → na temat → Analizy logów
3 pompowtrysk do wymiany -
korek jest prawdopodobnie OK to egr pluje olejem na niego
-
witam kto pomoże w odkodowaniu lakieru vin WVWZZZ3BZ4E309901
-
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
radek9 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
tak masz racje też mi się tak wydaje że powinno być od razu szczelnie, ale z własnego doświadczenia wiem że nieraz cieknie po złożeniu a za kilka dni przestaje -
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
radek9 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
uszczelka się ułoży i zassie -
Poprawny montaż nastawnika pompy wtryskowej typu VT37
radek9 odpowiedział demon201 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
jeżeli wartość napięcia się nie zmieni to jest zamontowany prawidłowo po wymianie uszczelki może cieknąć jeszcze przez ok tydzień -
tak może być tak że niema podciśnienia a paliwo podaje prawidłowo
-
paliwo może Ci się cofać tylko na pewno nie od tego króćca, jedynie podciśnienie ucieka tamtędy i hamulce mogą być słabe, ale mycie samochodu niema nic z tym wspólnego