Strohs Zgłoś #141 Napisano 24 Listopada 2010 Jednak decyduję się na zakup tego węża. Z doświadczenia wiem że im mniej łączeń tym lepiej. Na razie po 2 dniach walki zamontowałem mechanicznie piecyk w komorze, wprowadziłem kable do kabiny (poprzez puszkę komputera - temu co projektował dostęp do nie należy się order z brukwi) oraz wyprowadziłem zasilanie paliwa ze zbiornika ( trochę miałem z tym zabawy). Teraz tylko podłączenie elektryczne i oczekiwanie 1 tygodnia na wężyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #142 Napisano 24 Listopada 2010 Witam forumowiczów posiadam w swoim passku webasto Thermo Top C, powiem że w zimowe ranki super sprawa polecam taki bajer. Mam dwa pytania, jaki to jest typ webasta? mokre czy suche ? i takie może głupie pytanie ile ON potrzebuje taki piec na godzinę pracy ? pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #143 Napisano 24 Listopada 2010 - mokre - od 0,3 do 0,8 l/h Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #144 Napisano 24 Listopada 2010 Jednak decyduję się na zakup tego węża Daj znać jak pasuje i ile kosztował. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #145 Napisano 24 Listopada 2010 Cenę już znam - 192 PLN + 20 PLN przesyłka od Weso (w serwisie VW w St. Woli zaspiewali sobie 240 PLN i 2 tygodnie czekania). Jak zamontuję dam ci znać jak pasuje. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
danieldyla Zgłoś #146 Napisano 24 Listopada 2010 - mokre- od 0,3 do 0,8 l/h thx wielkie za odpowiedz, pozdraVWiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
gorin83 Zgłoś #147 Napisano 27 Listopada 2010 Top C jest zasilany ze zbiornika, ale jak tam się wpiąć. W jaki sposób przerobić pompę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #148 Napisano 27 Listopada 2010 Kupujesz ujęcie paliwa, np. takie: http://allegro.pl/zasilanie-webasto-eberspcher-sonda-w-zbiornik-i1339449476.html Wiercisz otwór fi=8mm w deklu pompy,przykręcasz ujęcie i gotowe. Już to zamieszczałem kilka postów wyżej, tu masz zdjęcia jak to wygląda: http://www.passat3b.de/tips/standheizung.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Strohs Zgłoś #149 Napisano 27 Listopada 2010 Możne też takie ujęcie zrobić sobie samemu. Znacznie taniej wyjdzie. Ja mam prowizorkę po prostu przewierciłem dekiel wiertłem fi 4,5 a następnie przecisnąłem plastikowy przewód paliwowy. Miejsce połączenia oblałem silikonem. Zarówno plastik pokrywy jak i przewodu nieco się odkształcają sprężyście co uszczelnia połączenie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #150 Napisano 27 Listopada 2010 Moim zdaniem najlepszy jest przewód hamulcowy miedziany 40 cm wiercimy mniejszy otwór poxilina do uszczelnienia i temat rozwiązany. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #151 Napisano 27 Listopada 2010 Szczerze mówiąc nie zaryzykowałbym takiego rozwiązania. U mnie pompa jest pod tylnym siedzeniem (poniżej lustra paliwa). Jakakolwiek nieszczelność w tej okolicy powoduje wyciek. Żeby zdjąć dekiel musiałem mieć paliwa poniżej rezerwy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #152 Napisano 27 Listopada 2010 W 5 autach już tak zrobiłem i wycieków nie ma. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość TEDEI Zgłoś #153 Napisano 29 Listopada 2010 a ja podam maly manual do wymiany pompki wodnej bo sie tego naszukalem a nigdzie nieznalazlem chodzi o podlaczenie z orginalnej pompki wychadza dwa kable z wtyczka, a w pompce nieorginalnej jest wejscie na i dwa piny odcinamy kable od popsutej pompki i lanczymy z nowa. Orginalny kabel czarny(+) co zostanie laczymy z pin nr 1 przy pompce Orginalny kabel brazowy Massa z Pin 2 przy pompce dokupujemy wtyczkę o nr VW 1J0 973 702 lub rzeźbimy podłączenie po swojemu i powinno hulać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kaszub8993 Zgłoś #154 Napisano 1 Grudnia 2010 witam jestem nowy na forum i mam pytanie jakiej firmy webasto pasuje do passacika b3 1.9.td ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #155 Napisano 1 Grudnia 2010 witam jestem nowy na forum i mam pytanie jakiej firmy webasto pasuje do passacika b3 1.9.td ? A przeczytał wątek od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #156 Napisano 3 Grudnia 2010 Skończyłem montaż w patrolu mały filmik jak działa [ame] [/ame] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #157 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) ja skonczylem pare dni temu montaz w moim pasku ujęcie paliwa z filtra paliwa (wg instrukcji od eberspachera) sam sie zastanawiam czy robiłbym to jeszcze raz - kupa roboty bo w tdi jest totalny brak miejsca na cokolwiek -mocowanie - musiałem wywalić zbiornik od spryskiwaczy i znaleźć inny taki by się jakoś wymieścił (przeszukałem 3 szroty i znalazłem odpowiedni jak już wychodziłem z ostatniego) musiałem dorobić mocowanie webasta, samej pompy wody i zbiornika spryskiwaczy +wężyki -karton różnych węży wodnych i nic nie pasowało - 3godziny dopasowywania - komedia, -wydech.. 110 zł za metr - założyłem stary i połączyłem rurką miedzianą - wyszło taniej - 2h roboty -przekaźniki czasowe i całe sterowanie dorobiłem sam.. nie liczyłem czasu -załączanie na pilot - przerobiłem i wykorzystałem wolny kanał w sterowniku c.zamka zostało mi dorobić tłumik ssania bo rura z mietka jest powyginana w sposób ogólnie "niepasujący" potrzebna mi kostka elektryczna ta większa do thermotopa.. mam bez zatrzasków i musiałem wywalić uszczelkę żeby nie wyskakiwało a zimą sól może zrobić swoje.. wrażenia wspaniałe sama funkcja dogrzewania silnika jest super (ogólnie silnik zagrzewa się około połowę wcześniej ) jak kto chce to wrzucę fotki dzięki wszystkim za pomoc a szczególnie Jackowi - szacun Edytowane 4 Grudnia 2010 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
The_Saint Zgłoś #158 Napisano 4 Grudnia 2010 potrzebna mi kostka elektryczna ta większa do thermotopa.. mam bez zatrzasków i musiałem wywalić uszczelkę żeby nie wyskakiwało a zimą sól może zrobić swoje.. Uszczelnij ją silikonem póki co. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #159 Napisano 4 Grudnia 2010 ja skonczylem pare dni temu montaz w moim paskuujęcie paliwa z filtra paliwa (wg instrukcji od eberspachera) sam sie zastanawiam czy robiłbym to jeszcze raz - kupa roboty bo w tdi jest totalny brak miejsca na cokolwiek -mocowanie - musiałem wywalić zbiornik od spryskiwaczy i znaleźć inny taki by się jakoś wymieścił.... ja zamontowałem swoje na przedniej belce pomiędzy chłodnica a prawą podłużnicą, pasuje idealnie ujęcia paliwa zrobiłem poprzez dodatkowy zbirniczek przelewowy na powrocie za filtrem paliwa ,musiałem wstawić dodatkowy zaworek zwrotny na zailanie (pomiędzy filtrem a pompą ) bo pompka od ogrzewania potrafiła oddessać paliwo z pompy silnika (zapowietrzał się) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #160 Napisano 4 Grudnia 2010 Syncro widac na filmiku taki zaworek ale jak Robert napisał roboty i zaganiania w h.... ale efekt hmm nie wiem jak to określić może inaczej, inni ganiają z kablami po parkingu a ja wsiadam i włączam wycieraczki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach