-
Liczba zawartości
835 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O 0x7B3
- Urodziny 04.03.1971
Informacje osobiste
-
Imię
Piotr
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
.
Samochód
-
Generacja
B5
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
-
Rok produkcji
2003
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
0x7B3 obserwuje zawartość → Informacja dla posiadających zawieszenie typu sport odnośnie amortyzatorów przód., Webasto Passat B5, Olej do skrzyni biegów G052911A1/A2, norma VW 501.50 i oraz 6 innych
-
Ciekawostka - interesująca funkcja trzeciego stopu.
0x7B3 odpowiedział Patrick → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Ale tego nie robi CAN sam z siebie, tylko dedykowany moduł kontroli żarówek (oznaczenie nr 387 w przekaźnikach). -
Ciekawostka - interesująca funkcja trzeciego stopu.
0x7B3 odpowiedział Patrick → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
A CAN skąd wie, że światła pozycyjne nie świecą? -
Jak nie nie jesteś zwolennikiem zaślepiania EGR, daj go do regeneracji. Jak już są wycieki, a pewnie w tym wieku już są, czyszczenie za wiele nie pomoże.
-
Ja chcę powiedzieć, że "bawiłem się" starym laptopem i DOS. Zrobiłem podnoszenie klapy i składane lusterka. Miłej zabawy z windows.
-
A jak odczucia z jazdy? Była okazja przetestować?
-
Tak. Jak ma tylko grać, to kup oryginalne i wymień. Jak ma być lepiej, to dystanse z mdf i np. Signat H16 http://www.audiosklep.pl/signat-h16-p-1844.html
-
W passacie masz zestaw odseparowany - oddzielnie głośnik niskotonowy, oddzielnie wysokotonowy. Każdy robi swoją robotę i każdy jest umieszczony w należnym miejscu. Głośnik z linku to woofer+tweeter w jednym, czyli uniwersalne g....
-
Kolego, to głośniki koaksjalny.
-
amortyzatory - leżaki magzynowe, co myslicie?
0x7B3 odpowiedział pioters → na temat → Ogólno-techniczny
"Marketing szemrany ma na celu zbudowanie pozytywnej opinii o produkcie przez osoby specjalnie do tego zatrudnione. Porządny marketing szemrany polega na tym, że potencjalni klienci poszukując informacji o danym produkcie naprawdę odnoszą wrażenie, że opinia została wyrażona przez prawdziwych klientów, a nie przez podstawione osoby." To niestety powszechna forma reklamy na forach. Dobrze, że niektórzy jeszcze własny rozum mają i nie są podatni na reklamę, jakakolwiek by nie była. -
Spróbuj wyciągnąć czujnik ciśnienia i wymyć w benzynie (jest przykręcony 2 wkrętami krzyżowymi) . U mnie po takim zabiegu poprawiało się na dzień/dwa
-
Logów nie analizowałem , ale... Przy delikatnej jeździe miałem czasami szarpnięcia w okolicy 1800 obr/min, a przy 2400 odczuwalny wzrost mocy. Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania objawy ustąpiły, silnik płynnie przyspiesza w każdym zakresie obrotów. Czujnik wymienia się 2 min,więc jak masz możliwość - podmień na próbę.
-
brak biegow po dolaniu oleju do skrzyni
0x7B3 odpowiedział devil-80 → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
Pewnie chodzi o to: Sam kupiłem ten zestaw, ale nie bardzo wiem jak wymienić - dostęp jest ciężki. http://forum.vw-passat.pl/threads/124024-Zestaw-naprawczy-mechanizmu-zmiany-biegow-8D0798151 Jak wymienisz, napisz jak to zrobiłeś -
Witam, czy ktoś montował taki zestaw naprawczy mechanizmu skrzyni biegów (to akurat dotyczy skrzyni 6-biegowej od AVF, ale pewnie występuje także w innych modelach)? Ciekawi mnie czy daje się wymienić ten łącznik bez demontażu skrzyni. Dostęp jest trudny. Może ma ktoś na to jakiś patent. Pozdrawiam
-
Skrzynia biegów - ciężko wchodzą biegi; trudności z wrzuceniem biegu
0x7B3 odpowiedział temat → Silnik, skrzynia biegów
Masz chyba duży luz na "jabłku". Ma dźwignia luz góra-dół ? To można to wymienić za niewielkie pieniądze: Dla skrzyni 6-biegów AVF to: 2szt 8D0711901A tłumik gumowy jabłka biegów 1szt 8D0711279 panewka kulowa 1szt 8E0711118 sworzeń kulowy -
Na rolkach