Skocz do zawartości

0x7B3

  • Liczba zawartości

    835
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O 0x7B3

  • Urodziny 04.03.1971

Informacje osobiste

  • Imię
    Piotr
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    .

Samochód

  • Generacja
    B5
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF) 4x4
  • Rok produkcji
    2003

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Ale tego nie robi CAN sam z siebie, tylko dedykowany moduł kontroli żarówek (oznaczenie nr 387 w przekaźnikach).
  2. A CAN skąd wie, że światła pozycyjne nie świecą?
  3. Jak nie nie jesteś zwolennikiem zaślepiania EGR, daj go do regeneracji. Jak już są wycieki, a pewnie w tym wieku już są, czyszczenie za wiele nie pomoże.
  4. Ja chcę powiedzieć, że "bawiłem się" starym laptopem i DOS. Zrobiłem podnoszenie klapy i składane lusterka. Miłej zabawy z windows.
  5. A jak odczucia z jazdy? Była okazja przetestować?
  6. Tak. Jak ma tylko grać, to kup oryginalne i wymień. Jak ma być lepiej, to dystanse z mdf i np. Signat H16 http://www.audiosklep.pl/signat-h16-p-1844.html
  7. W passacie masz zestaw odseparowany - oddzielnie głośnik niskotonowy, oddzielnie wysokotonowy. Każdy robi swoją robotę i każdy jest umieszczony w należnym miejscu. Głośnik z linku to woofer+tweeter w jednym, czyli uniwersalne g....
  8. "Marketing szemrany ma na celu zbudowanie pozytywnej opinii o produkcie przez osoby specjalnie do tego zatrudnione. Porządny marketing szemrany polega na tym, że potencjalni klienci poszukując informacji o danym produkcie naprawdę odnoszą wrażenie, że opinia została wyrażona przez prawdziwych klientów, a nie przez podstawione osoby." To niestety powszechna forma reklamy na forach. Dobrze, że niektórzy jeszcze własny rozum mają i nie są podatni na reklamę, jakakolwiek by nie była.
  9. Spróbuj wyciągnąć czujnik ciśnienia i wymyć w benzynie (jest przykręcony 2 wkrętami krzyżowymi) . U mnie po takim zabiegu poprawiało się na dzień/dwa
  10. Logów nie analizowałem , ale... Przy delikatnej jeździe miałem czasami szarpnięcia w okolicy 1800 obr/min, a przy 2400 odczuwalny wzrost mocy. Po wymianie czujnika ciśnienia doładowania objawy ustąpiły, silnik płynnie przyspiesza w każdym zakresie obrotów. Czujnik wymienia się 2 min,więc jak masz możliwość - podmień na próbę.
  11. Pewnie chodzi o to: Sam kupiłem ten zestaw, ale nie bardzo wiem jak wymienić - dostęp jest ciężki. http://forum.vw-passat.pl/threads/124024-Zestaw-naprawczy-mechanizmu-zmiany-biegow-8D0798151 Jak wymienisz, napisz jak to zrobiłeś
  12. Witam, czy ktoś montował taki zestaw naprawczy mechanizmu skrzyni biegów (to akurat dotyczy skrzyni 6-biegowej od AVF, ale pewnie występuje także w innych modelach)? Ciekawi mnie czy daje się wymienić ten łącznik bez demontażu skrzyni. Dostęp jest trudny. Może ma ktoś na to jakiś patent. Pozdrawiam
  13. Masz chyba duży luz na "jabłku". Ma dźwignia luz góra-dół ? To można to wymienić za niewielkie pieniądze: Dla skrzyni 6-biegów AVF to: 2szt 8D0711901A tłumik gumowy jabłka biegów 1szt 8D0711279 panewka kulowa 1szt 8E0711118 sworzeń kulowy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności