moby
-
Liczba zawartości
84 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O moby
- Urodziny 25.01.1985
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Siemianowice
Samochód
-
Silnik
B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)4x4
-
Rok produkcji
1999
-
Jak można twierdzić, że spalanie rzędu 7-8 litrów w samochodzie o masie niemal 1500kg i konstrukcji silnika sprzed paru lat... to dużo? To jest raczej norma - moj AFN Syncro bierze 8l (jazda miejska) lato czy zima nie ma różnicy, a swój styl jazdy mogę określić jako dynamiczny, a w zimę tym bardziej auto dostaje buta bo jest fajna zabawa.
-
silnik AFN 1.9 tdi. nie mialem jeszcze problemów (odpukać) na przeglądzie.
-
Wycieraczki przednie nie działają. Jak i co sprawdzić
moby odpowiedział Beful → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
pewnie się zatarły. trzeba wymontować silnik wraz całą przekładnią wycieraczek, rozebrać to. wybić sworznie na których osadzone są wycieraczki, wyczyścić w środku nasmarować. poskładać i będzie git. -
Przeprowadzenie przewodu z komory silnika do kabiny
moby odpowiedział xpamer → na temat → Passat B5 (3B i 3BG)
po co kombinować z odkręcaniem kompa itd... jak jest przygotowane fabryczne przejście widoczne na zdjęciu. -
Tak wtrącę cos od siebie. czytałem kilka stron postów i potem się zaczęła jakaś kłotnia i wątek sie stracił Ja u siebie zamontowałem takie coś http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i2473705802.html auto lepiej sie zbiera z dołu. jest żwawsze. najwygodniej było odkręcić wydech od turbo i te śruby co są na łączeniu rur miej więcej w połowie auta i sobie wszytko na stole ładnie wymienić i założyć Katalizator się sprzedaje na giełdzie w Gliwicach - dają 200zł także akcja niemal bez kosztowa pozdrawiam.
-
Z wężykami wszystko ok. Test Karcherem wykonany kilkanaście razy więc nie może być to przypadek.
-
Witam. Podejrzewam, że problem, który opiszę mam tylko ja na całym forum, no ale spróbujmy Spryskiwacze szyby przedniej. Sytuacja wygląda następująco: Prawy zaczyna słabo psikać - płyn nie dolatuje nawet do szyby. Lewy myje elegancko. Jedziemy na myjnię karcher w dłoń i jazda po spryskiwaczu. Oto co następuje - Prawy zaczął myć prawidłowo - lewy psika tak, że płyn nie dolatuje do szyby. Powtarzamy zabieg karcherem i znowu powrót do sytuacji pierwotnej. Można tak powtarzać w nieskończoność. Raz ten raz ten psika prawidłowo. O co kaman? mogła się pompka jakoś zapowietrzyć, że nie podaje ciśnienia wystarczającego na oba spryskiwacze?
-
Wycieraczki w Twoim Pasku!? Valeo, Bosch, co kupić?
moby odpowiedział temat → Dyskusje o motoryzacji
Siemka. Ja mam sprawdzone wycieraczki z Carrefour'a komplet grafitowanych w takim żółtym opakowaniu za 13zł za dwie i są zajebiste - ciche, nie skaczą, super wode zbiedają, całą zime i wiosne na relaxie wytrzymują. Polecam. -
Nawet gdybyś odcioł kabel to możesz na nowo podciągnąć kable z lampy. Podejrzewam, że ja bym tak zrobił i zrobił sobie świerzą instalacje u siebie ;]
-
W filmiku co stiffi wkleił też audi sie najbardziej męczy z podjazdem. a co do hamowania to owszem hamuje się tak samo, ale zawsze możesz bokiem pójść w zakręt ;]
-
Osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze zakopać passatem syncro, a lubię rzucać mu wyzwania w zimę ;], może faktycznie te testy na rolkach nie są w pełni miarodajne. tak czy siak jest to dziwne. tutaj mamy 3 marki aut i też Audi wydaje się najgorzej ruszać [ame] [/ame]
-
Siemka. Po obejrzeniu tego filmiku, aż się głupio robi, że Audi pozwala sobie na tak źle działający napęd. Mam nadzieje, że starsze rozwiązanie Syncro spisało by sie inaczej - chętnie bym wystestował swój wóz, ale nie mam takich rolek. Zapraszam: [ame] [/ame] jest jeszcze kilka filmików pokazujących przewagę np Xdrive z BMW nad Quattro.
-
panowie wszytko, fajnie. kolega ajsiju rozwiązał swój problem, a czy po za kolegą EnCom, ktoś coś może powiedzieć w mojej sprawie? podpowiedzi mile widziane.
-
No u Ciebie jest typowo zwarciowy- prądowy problem. Ja jechałem po suchym i wskaźnik na co dzień działa poprawnie.
-
stało się tak już drugi raz, tzn pierwszym razem jechałem również po trasie i było tak że ledwie sie zapaliła rezerwa i auto zgasło dosłownie 10 sekund po zapaleniu lampki. tym razem wskaźnik był ok 1-2mm nad rezerwą. dzieje się tak tylko przy stałej jeździe po trasie, prędkość nie gra roli. (od 90 do 160 przeważnie). po mieście czasem przechodzę całe czerwone pole rezerwy i auto jeździ.