Skocz do zawartości

moby

  • Liczba zawartości

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O moby

  • Urodziny 25.01.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Siemianowice

Samochód

  • Silnik
    B5(3B) 1.9 TDI 110KM (AFN)4x4
  • Rok produkcji
    1999
  1. Jak można twierdzić, że spalanie rzędu 7-8 litrów w samochodzie o masie niemal 1500kg i konstrukcji silnika sprzed paru lat... to dużo? To jest raczej norma - moj AFN Syncro bierze 8l (jazda miejska) lato czy zima nie ma różnicy, a swój styl jazdy mogę określić jako dynamiczny, a w zimę tym bardziej auto dostaje buta bo jest fajna zabawa.
  2. silnik AFN 1.9 tdi. nie mialem jeszcze problemów (odpukać) na przeglądzie.
  3. pewnie się zatarły. trzeba wymontować silnik wraz całą przekładnią wycieraczek, rozebrać to. wybić sworznie na których osadzone są wycieraczki, wyczyścić w środku nasmarować. poskładać i będzie git.
  4. po co kombinować z odkręcaniem kompa itd... jak jest przygotowane fabryczne przejście widoczne na zdjęciu.
  5. Tak wtrącę cos od siebie. czytałem kilka stron postów i potem się zaczęła jakaś kłotnia i wątek sie stracił Ja u siebie zamontowałem takie coś http://allegro.pl/katalizator-zamiennik-audi-a4-a6-vw-passat-19tdi-i2473705802.html auto lepiej sie zbiera z dołu. jest żwawsze. najwygodniej było odkręcić wydech od turbo i te śruby co są na łączeniu rur miej więcej w połowie auta i sobie wszytko na stole ładnie wymienić i założyć Katalizator się sprzedaje na giełdzie w Gliwicach - dają 200zł także akcja niemal bez kosztowa pozdrawiam.
  6. Z wężykami wszystko ok. Test Karcherem wykonany kilkanaście razy więc nie może być to przypadek.
  7. Witam. Podejrzewam, że problem, który opiszę mam tylko ja na całym forum, no ale spróbujmy Spryskiwacze szyby przedniej. Sytuacja wygląda następująco: Prawy zaczyna słabo psikać - płyn nie dolatuje nawet do szyby. Lewy myje elegancko. Jedziemy na myjnię karcher w dłoń i jazda po spryskiwaczu. Oto co następuje - Prawy zaczął myć prawidłowo - lewy psika tak, że płyn nie dolatuje do szyby. Powtarzamy zabieg karcherem i znowu powrót do sytuacji pierwotnej. Można tak powtarzać w nieskończoność. Raz ten raz ten psika prawidłowo. O co kaman? mogła się pompka jakoś zapowietrzyć, że nie podaje ciśnienia wystarczającego na oba spryskiwacze?
  8. Siemka. Ja mam sprawdzone wycieraczki z Carrefour'a komplet grafitowanych w takim żółtym opakowaniu za 13zł za dwie i są zajebiste - ciche, nie skaczą, super wode zbiedają, całą zime i wiosne na relaxie wytrzymują. Polecam.
  9. Nawet gdybyś odcioł kabel to możesz na nowo podciągnąć kable z lampy. Podejrzewam, że ja bym tak zrobił i zrobił sobie świerzą instalacje u siebie ;]
  10. moby

    Porażka Quattro?

    W filmiku co stiffi wkleił też audi sie najbardziej męczy z podjazdem. a co do hamowania to owszem hamuje się tak samo, ale zawsze możesz bokiem pójść w zakręt ;]
  11. moby

    Porażka Quattro?

    Osobiście nie zdarzyło mi się jeszcze zakopać passatem syncro, a lubię rzucać mu wyzwania w zimę ;], może faktycznie te testy na rolkach nie są w pełni miarodajne. tak czy siak jest to dziwne. tutaj mamy 3 marki aut i też Audi wydaje się najgorzej ruszać [ame] [/ame]
  12. Siemka. Po obejrzeniu tego filmiku, aż się głupio robi, że Audi pozwala sobie na tak źle działający napęd. Mam nadzieje, że starsze rozwiązanie Syncro spisało by sie inaczej - chętnie bym wystestował swój wóz, ale nie mam takich rolek. Zapraszam: [ame] [/ame] jest jeszcze kilka filmików pokazujących przewagę np Xdrive z BMW nad Quattro.
  13. panowie wszytko, fajnie. kolega ajsiju rozwiązał swój problem, a czy po za kolegą EnCom, ktoś coś może powiedzieć w mojej sprawie? podpowiedzi mile widziane.
  14. No u Ciebie jest typowo zwarciowy- prądowy problem. Ja jechałem po suchym i wskaźnik na co dzień działa poprawnie.
  15. stało się tak już drugi raz, tzn pierwszym razem jechałem również po trasie i było tak że ledwie sie zapaliła rezerwa i auto zgasło dosłownie 10 sekund po zapaleniu lampki. tym razem wskaźnik był ok 1-2mm nad rezerwą. dzieje się tak tylko przy stałej jeździe po trasie, prędkość nie gra roli. (od 90 do 160 przeważnie). po mieście czasem przechodzę całe czerwone pole rezerwy i auto jeździ.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności