-
Liczba zawartości
73 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O syncro 2.2
- Urodziny 09.12.1976
Informacje osobiste
-
Imię
Mariusz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Mrągowo
Samochód
-
Silnik
B2 2.2 120KM 4x4
-
Rok produkcji
1986
-
ETKA on line http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 po otworzeniu strony wybrać z menu po lewej "CarProg2"
-
FILMY tzn"Jak nasze VW przyspieszaja od 0 do 100-tki
syncro 2.2 odpowiedział passat2.8v6 → na temat → Mechaniczny
i myśl tak dalej ...żeby takiego kloca rozpędzić do 100 km/h w 5 sekund potrzebował byś w ośce z 400 koni albo z 350 przy napędzie na wszystkie 4 koła... załatw sobie G-Tech-a i wtedy się pochwal -
17 września - Spot Regionalny Mrągowo
syncro 2.2 odpowiedział Asia → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
nie łam się Krzychu ,odłączę Ci parę zbędnych kabelków i bawara też polata bokami -
17 września - Spot Regionalny Mrągowo
syncro 2.2 odpowiedział Asia → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
i taki był zamiar podczas odbudowy....sleeper -
17 września - Spot Regionalny Mrągowo
syncro 2.2 odpowiedział Asia → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
szkoda to jest jak krowa wejdzie w zboże -
17 września - Spot Regionalny Mrągowo
syncro 2.2 odpowiedział Asia → na temat → Warmińsko-Mazurskie Dyskusje
filmik z mojego "przejazdu" po placu [ame] [/ame] jak by ktoś miał nagrane to w lepszej jakości to po proszę o przesłanie na maila [email protected] a swoją drogą ,chyba miałem najlepszy czas w 2-giej konkurencji a pucharu żadnego nie dostałem ....czy mi się źle wydaje ? -
Rozerwało czujnik od klimy - co jest przyczyną?
syncro 2.2 odpowiedział adams → na temat → Passat B3 - B4 (35i)
jeśli ciśnienie doszło Ci do 30 barów to śmiem twierdzić że dalej masz coś nie tak ,presostat powinien rozłączyć awaryjnie kompresor zanim ciśnienie w układzie dojdzie do 20-25 barów -
tak jak kolega wyzej napisał ,dodam tyle że jeżdziłem takim pasatem przez parę lat i mam same pozytywne wspomienia ,w trasie palił 6,5 l benzyny (8,5 l gazu ) w mieście 8-8,5 l benzyny (10-11 gazu ) ,polecam
-
ja zakupiłem w zeszłym roku takie http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=159571&rodzaj=1 w rozmiarze 195/55 R15, bardzo dobrze zachowują sie na wodzie i w tym rozmiarze jest to kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem
-
wentylator pasuje od Audi 80 B2
-
jeśli to kwestia parownika to polej go gorąca wodą (ze 2 czajniki) i powinno pomóc
-
jak miał rozgrzany silnik do 90 stopni to też mogło się wyłączyć wcześniej, sterownik jest zaprogramowany na 80 stopni...dlaczego na 80 ? żeby termostat sie nie otworzył podczas rozgrzewania układu no i jako zabezpieczenie przed przegrzaniem
-
a pompka obiegowa działa poprawnie ? układ chołodzenia nie jest zapowietrzony ? sprawdź te dwie rzeczy na początek
-
przy -15 potrzeba z 20-25 minut pracy ogrzewania żeby w srodku było ciepło i szyby były odmarźnięte, silnik w tym czasie rozgrzewa się w granicach 40-50 stopni
-
ja zamontowałem swoje na przedniej belce pomiędzy chłodnica a prawą podłużnicą, pasuje idealnie ujęcia paliwa zrobiłem poprzez dodatkowy zbirniczek przelewowy na powrocie za filtrem paliwa ,musiałem wstawić dodatkowy zaworek zwrotny na zailanie (pomiędzy filtrem a pompą ) bo pompka od ogrzewania potrafiła oddessać paliwo z pompy silnika (zapowietrzał się)