Skocz do zawartości

syncro 2.2

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O syncro 2.2

  • Urodziny 09.12.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Mariusz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mrągowo

Samochód

  • Silnik
    B2 2.2 120KM 4x4
  • Rok produkcji
    1986
  1. syncro 2.2

    ETKA Online

    ETKA on line http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 po otworzeniu strony wybrać z menu po lewej "CarProg2"
  2. i myśl tak dalej ...żeby takiego kloca rozpędzić do 100 km/h w 5 sekund potrzebował byś w ośce z 400 koni albo z 350 przy napędzie na wszystkie 4 koła... załatw sobie G-Tech-a i wtedy się pochwal
  3. nie łam się Krzychu ,odłączę Ci parę zbędnych kabelków i bawara też polata bokami
  4. i taki był zamiar podczas odbudowy....sleeper
  5. filmik z mojego "przejazdu" po placu [ame] [/ame] jak by ktoś miał nagrane to w lepszej jakości to po proszę o przesłanie na maila [email protected] a swoją drogą ,chyba miałem najlepszy czas w 2-giej konkurencji a pucharu żadnego nie dostałem ....czy mi się źle wydaje ?
  6. jeśli ciśnienie doszło Ci do 30 barów to śmiem twierdzić że dalej masz coś nie tak ,presostat powinien rozłączyć awaryjnie kompresor zanim ciśnienie w układzie dojdzie do 20-25 barów
  7. tak jak kolega wyzej napisał ,dodam tyle że jeżdziłem takim pasatem przez parę lat i mam same pozytywne wspomienia ,w trasie palił 6,5 l benzyny (8,5 l gazu ) w mieście 8-8,5 l benzyny (10-11 gazu ) ,polecam
  8. ja zakupiłem w zeszłym roku takie http://www.opony.pl/opona.aspx?oid=159571&rodzaj=1 w rozmiarze 195/55 R15, bardzo dobrze zachowują sie na wodzie i w tym rozmiarze jest to kompromis pomiędzy komfortem a prowadzeniem
  9. wentylator pasuje od Audi 80 B2
  10. jeśli to kwestia parownika to polej go gorąca wodą (ze 2 czajniki) i powinno pomóc
  11. jak miał rozgrzany silnik do 90 stopni to też mogło się wyłączyć wcześniej, sterownik jest zaprogramowany na 80 stopni...dlaczego na 80 ? żeby termostat sie nie otworzył podczas rozgrzewania układu no i jako zabezpieczenie przed przegrzaniem
  12. a pompka obiegowa działa poprawnie ? układ chołodzenia nie jest zapowietrzony ? sprawdź te dwie rzeczy na początek
  13. przy -15 potrzeba z 20-25 minut pracy ogrzewania żeby w srodku było ciepło i szyby były odmarźnięte, silnik w tym czasie rozgrzewa się w granicach 40-50 stopni
  14. ja zamontowałem swoje na przedniej belce pomiędzy chłodnica a prawą podłużnicą, pasuje idealnie ujęcia paliwa zrobiłem poprzez dodatkowy zbirniczek przelewowy na powrocie za filtrem paliwa ,musiałem wstawić dodatkowy zaworek zwrotny na zailanie (pomiędzy filtrem a pompą ) bo pompka od ogrzewania potrafiła oddessać paliwo z pompy silnika (zapowietrzał się)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności