0x7B3 Zgłoś #161 Napisano 4 Grudnia 2010 Skończyłem montaż w patrolu mały filmik jak działa Fajny dźwięk startującego odrzutowca Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #162 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Piotr a jak byś słyszał webasto przy -18 na dworze - to już prawdziwy odrzutowiec (może dlatego ze nie mam tłumika co do miejsca to mój pasek ma klimę(duża chłodnica) i intercooler - kolejne zamieszanie. Eberspacher mieści się koło aku z tego co pokazuje instrukcja ale kto wie jaki wtedy ma być aku.. może mniejszy? - tak mi się wydaje bo przy moim -eber wszedł by na styk a kto wie co by sobie pomyślał aku przy takich zmianach temperatury.. Daniel ..nie pomyślałem o silikonie trza to tylko tak zrobić żeby dało się rozebrać w razie potrzeby a co do webasto to roboty jest na prawdę przynajmniej dość. Kwestia jeszcze jaki mamy do dyspozycji agregat i osprzęt do zamontowania .... ale w mrozie sama radość (jak tylko coś nie padnie - ale nie powinno) ogólnie auto zagrzewa sie jak benzyniak na samej funkcji dogrzewania Jedno pytanko do ludzi co mają piec: - w trybie standheizung mam ustawiony czas na 15 minut- daje to taki efekt że po tym czasie silnik zapala bez świec zarowych a w aucie klimatronik robi przyjemne ciepełko no i szyby raczej odmrożone .. tyle że do ciepłoty 80 na silniku to jeszcze troszkę daleko. Jeszcze trochę mało testów żeby coś dokładnie powiedzieć - zależy też oczywiście ile stopni na zewnątrz na jaki czas włączacie piec z rana? tak chciałbym mieć punkt odniesienia... ja wyszedłem z założenia że jak mi 15 min nie wystarczy to włacze na 2x 15 minut ale to upierdliwe - muszę dograć czas jakoś sensownie Edytowane 4 Grudnia 2010 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #163 Napisano 4 Grudnia 2010 (edytowane) Ja mam tłumik i więcej słyszę wentylator klimatyzacji i pompkę paliwa Grzanie załączam ok. 10 min przed wyjściem z domu, a potem już w czasie jazdy wyłączam. Przy temperaturach ok. 0C to wystarcza. Przy -15C to za mało, ale nie zawsze mogę pozwolić sobie na taki luksus żeby grzać dłużej. Przy krótkich dziennych trasach "bilans" energetyczny byłby niekorzystny. Edytowane 4 Grudnia 2010 przez 0x7B3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #164 Napisano 5 Grudnia 2010 przy -15 potrzeba z 20-25 minut pracy ogrzewania żeby w srodku było ciepło i szyby były odmarźnięte, silnik w tym czasie rozgrzewa się w granicach 40-50 stopni Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #165 Napisano 5 Grudnia 2010 Piotrek o jaki wentylator klimatyzacji Ci chodzi?? jeśli chodzi o czas to to co piszecie jest zbliżone do moich tygodniowych obserwacji.. jedno co musze zmienić to czasówkę - tak żeby można było "doładować czas" teraz mam tylko 15 minut i mogę włączyć tylko jeszcze raz też by mi się podobał tłumik ale może latem coś poszukam - ludzie chcą ze 100 za tłumik i kawałek rurki + wysyłka... projekt już pochłonął trochę kasy więc na razie pass ano i jeszcze znów pytanie - wyprowadziłem rurę wydechową tez wg instrukcji z przodu za intecoolerem (tak przed kołem) a później widziałem ori rozwiązanie w VW (chyba turan) rura idzie wzdłuż normalnego tłumika i kończy się wygięta w górę w połowie samochodu... u mnie wypala dzirę w śniegu a jak by było takie rozwiązanie jak widziałem to byłoby lepiej - no i więcej ciepłą by zostało w webaście bo byłby większy opór dla spalin.. może tłumik też przytyka webasto - choć moje webasto w oryginale nie maiło tłumika. patrząc energetycznie jednak masa ciepła idzie w kosmos przez wydech.. szkoda że nie można tego wykorzystać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #166 Napisano 5 Grudnia 2010 U mnie więcej słychać szum powietrza jak się włączy climatronic. W miejskim hałasie praktycznie nie słychać czy pracuje. Szybciej pukanie pompki usłyszę. Ujście spalin mam jak instrukcja przykazała: Osłona silnika zasłania tłumik, widać tylko ten zakrzywiony w dół odcinek końcowy. Jak w oryginale Twoje ogrzewanie miało tłumik, to chyba lepiej założyć. Chociaż były fabryczne instalacje bez. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #167 Napisano 5 Grudnia 2010 Sama rura wystarczy a filtr na ssaniu masz? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
1robert Zgłoś #168 Napisano 5 Grudnia 2010 (edytowane) filtr nie filtr - taki raczej tłumik ssania jeszcze leży w aucie bo jest niekształtny i trza go przerobić - to też hałasuje ale to inny dźwięk.. wiecie - z okazji braku miejsca webasto jest przykręcone na sztywnych wspornikach i drgania przenoszą się trochę na budę - tyle słychać w środku szum czy raczej gwizd ssania słychać głównie jak jest podniesiona maska - wygłuszenie machy i osłona pod silnikiem raczej skutecznie tłumią ten gwizd przy pracy webasto na pełnej mocy słychać na zewnątrz wydech- może dlatego że większość wydechu jest zrobiona z miedzianej rury a nie oryginalnego spiro z nierdzewki to też może powodować rezonans... to nie jest tak ze mi to tak nie przeszkadza.. ale w przyszłości przełoże wydech do tyłu pod auto a nie tak jak mam może będzie ciszej i nie podoba mi się takie mocne wypalanie śniegu w oryginale moje webasto miało tylko wydech ze spiro bez tłumika ale to spiro było dośc skutecznie już po przepalane tak że ledwo udało mi się po składać to co mam łącząc tylko webasto i dwa odcinki rurki kolankami ze spiro wyszło coś jak na fotce (tylko rurka wystaje tak z 5 cm bardziej do tyłu niż na ilustracji tak w miejscu styku nadkola z blachą podłużnicy) po za tym rurkę fi 22 miedzianą to nie tak prosto po wyginać tak jak by się chciało nawet po wyżarzeniu i wyszło jak jest.. Edytowane 5 Grudnia 2010 przez 1robert Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #169 Napisano 6 Grudnia 2010 Witam powtórnie.Mam problem z webastem (pare postów wcześniej opisywałem termotop c) otóż jak podłączałem w domu webasto na krótko było wszystko ok,następnie zamontowałem w pasku ze 3 razy się uruchomiało bez problemu a teraz webasto chodzi w sumie z wentylacją komory przed i po grzaniu 5 min i się wyłącza.Czy ustawione jest na telestarcie czy na krótko niema różnicy 5min.Nie mam interfejsu żeby się podłączyć.Co może być przyczyną? ps.czy taki interfejs się nada http://allegro.pl/auta-88-2004r-vag-kkl-obd2-obd1-kurier-w-24h-i1336574586.html lub http://allegro.pl/kb1-kabel-vag-usb-obd-ii-409-2-vw-skoda-audi-seat-i1315471977.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #170 Napisano 6 Grudnia 2010 90% - za niskie napięcie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #171 Napisano 6 Grudnia 2010 Na aku za niskie???na włączonym silniku też się tak wyłącza.Dodam jeszcze że na okres próby wyciągałem bezpiecznik od wentylatora w kabinie aby zminimalizować pobór prądu, Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #172 Napisano 6 Grudnia 2010 Na włączonym silniku, to raczej powinien mieć dość prądu. Chyba, że wtyczka zasilająca jest przegnita i jest duży spadek napięcia. W każdym razie przez pierwsze 5min rozruchu piec wyłącza się dopiero przy 9.5V. Dlatego nawet przy słabym akumulatorze zadziała przez 5min. Po rozruchu wyłącza się świeca i zaczyna działać monitorowanie płomienia. Może wyłącza się na brak płomienia. Zainwestuj w kabelek i zrób diagnozę. Ten tańszy powinien powinien się sprawdzić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #173 Napisano 6 Grudnia 2010 Ale płomień jest bo grzeje tylko krótko jakieś 3,5 min. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #174 Napisano 6 Grudnia 2010 Jak wyłącza się bez efektów dymnych to stawiam na świecę - detekcja płomienia zawodzi. Jak zadymi przy tym - może za mało paliwa dostawać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #175 Napisano 6 Grudnia 2010 A przyszło mi do gowy jeszcze takie coś że może paliwo jest na nic,w pasku mam zrobiony osobny zbiornik i nalałem takiej mieszanki pb/on 3:1 może tu problem?Włącza się i wyłącza bez dymka ładnie spala wszystko tylko krótko:( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
0x7B3 Zgłoś #176 Napisano 6 Grudnia 2010 Jak masz oddzielny zbiorniczek to opałówkę możesz dać Może to wina paliwa (mieszanki), jak spala się w niższej temperaturze i świeca/czujnik "nie widzi" płomienia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #177 Napisano 6 Grudnia 2010 Mam osobny zbiorniczek ale webasto jest benzin więc chyba opał nie podejdzie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
JACU6X6 Zgłoś #178 Napisano 6 Grudnia 2010 Jak benzin to po co lejesz oo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
siambi Zgłoś #179 Napisano 6 Grudnia 2010 Bo miałem na warsztacie taki specyfik jak klijent zapomniał i se nalał do on pb i mu spuszczałem (wlał ze 30pb litrów do 10on)Kia ceed że mu przejechała 30km a jak yślisz może być w tym przyczyna?zamówiłem interfejs jak zdiagnozuje o ile się da tamtym sprzętem to będę myślał a sztyft ile może kosztować?do mojego chyba drogo bo z 2002r. to chyba z komorą razem? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
syncro 2.2 Zgłoś #180 Napisano 6 Grudnia 2010 a pompka obiegowa działa poprawnie ? układ chołodzenia nie jest zapowietrzony ? sprawdź te dwie rzeczy na początek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach