Shaft Zgłoś #281 Napisano 10 Września 2010 Mogę wiedzieć o jakim separatorze z lublina mówicie? http://allegro.pl/separator-oleju-lublin-gazela-honker-i1216322001.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #282 Napisano 10 Września 2010 rafal28, ok. Masz ten separator od Lublina? tak mam ten z Lublina ale wszystko czeka u mnie na montaż(separator i zaślepka częsciowa egr) bo na razie brak czasu i pada deszcz zastanawiałem się tylko jak ten separator by się zachował jeśli przez przypadek butelka dość szybko by się zapełniła wodą szczególnie zimą bo sam olej to raczej aż tak dużo go nie będzie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #283 Napisano 11 Września 2010 Mogę wiedzieć o jakim separatorze z lublina mówicie? I czym najlepiej udało wam się zatkać dziurę po odmie w wężu do turbo? pozdro! ja uzylem koncowki do grzechotki (nasadowka) chyba 13, wypelniona silikonem olejoodpornym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
KrisT Zgłoś #284 Napisano 11 Września 2010 u mnie B4 1Z jezdzi juz 3 lata na butelce i nic się nie dzieje.... wilgoc sie nie zbiera, a oleju jest tyle co kot napłakał..... nie dymi z butelki i nie wali oliwą, choc to zalezy od oleju.......lotus połsyntetyk nie smierdzi. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Stavros Zgłoś #285 Napisano 11 Września 2010 gdybyś założył separator zobaczyłbys jakież to cenne płyny się tam zbierają a to że odma puszcza drobinki oleju to dzieje się tak gdyż z czasem pokrywa zaworów przestaje funkcjonować tak jak to sobie fabryka zalozyła U mnie puszczenie odmy pod auto oznacza odprowadzenie wężyka pod auto ale zaślepionego na końcu i tylko gdy zbierze się syf trzeba go spuścić a to czy na ziemie czy do jakiegoś pojemnika to już wedle uznania Z tego co ja się orjentuje to odma powinna pracować w obiegu zamkniętym o ile odma wg ciebie pracuje w systemoe obiegu zamknietego to w pasku tak nie dziala-wydaje mie sie ze dolot nie jest zamkniety bo jakos powietrze do niego wpadac musi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wilu8 Zgłoś #286 Napisano 11 Września 2010 Ja tam nic nie kombinowałem wą,z przeciąłem wstawiłem separator odpływ od separatora tymczasowo na wężu, dostęp do spuszczania przez okrągłą dziurę w zderzaku po prawej stronie , jak narazie po ok 2tyś km działa bez zarzutu dolot zrobił się suchy, docelowo mam zamiar podłączyć jako odpływ puszkę po czyściku do pianki poliuretanowej wszystko z materiału odpornego na olej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #287 Napisano 17 Września 2010 no i zamontowałem separator z lublina na razie mam problem z wężem gumowym więc jeżdzę bez plastikowej pokrywy silnika ale jak znajdę fajny wąż to będzie super w każdym razie po 100 km nazbierało mi się może ze 3 duże czrne krople które prawie nie widać w butelce....a co do samego kolektora to naczytałem się opinii jak to się strasznie tam zasyfia itp no więc zdecydowałem się tam zaglądnąć ale w sumie nie było po co może milimetr nagaru był ale przynajmniej teraz już wiem....dodam że po rurach mi nieźle ciekło i egr miałem zasyfiony więc mnie trochę zdziwiło że w kolektorze nie było syfu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #288 Napisano 17 Września 2010 no i zamontowałem separator z lublina na razie mam problem z wężem gumowym więc jeżdzę bez plastikowej pokrywy silnika ale jak znajdę fajny wąż to będzie super w każdym razie po 100 km nazbierało mi się może ze 3 duże czrne krople które prawie nie widać w butelce....a co do samego kolektora to naczytałem się opinii jak to się strasznie tam zasyfia itp no więc zdecydowałem się tam zaglądnąć ale w sumie nie było po co może milimetr nagaru był ale przynajmniej teraz już wiem....dodam że po rurach mi nieźle ciekło i egr miałem zasyfiony więc mnie trochę zdziwiło że w kolektorze nie było syfu masz może fotke jak to ogarnąłeś pod maską, z czego wykorzystałeś węże ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #289 Napisano 17 Września 2010 postaram się zrobić fotkę -separator jest dokładnie pod plastikiem od filtra powietrza ale tym który nie zdejmujemy przy wymianie filtra węże mam z mercedesa fajnie się ułożyły ale mam problem bo albo zmienię wąż albo wytnę dziurę w obudowie osłony silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dtambor Zgłoś #290 Napisano 17 Września 2010 postaram się zrobić fotkę -separator jest dokładnie pod plastikiem od filtra powietrza ale tym który nie zdejmujemy przy wymianie filtra węże mam z mercedesa fajnie się ułożyły ale mam problem bo albo zmienię wąż albo wytnę dziurę w obudowie osłony silnika Ja jestem na etapie dopasowywania węży. Z tą pokrywą to wiem co masz na myśli, masz tą większą pokrywę silnika - boczna krawędź schodzi dość głęboko na dół. Fotke chętnie zobaczę, chodzi mi głównie o kształt przewodów gumowych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafal28 Zgłoś #291 Napisano 18 Września 2010 nie chciało mi się odkręcać tego górnego plastiku ale może coś zobaczysz na zdjęciach...no węże trzeba jakieś firmowo pokręcone szukać żeby się nigdzie nie zginały .... http://img84.imageshack.us/img84/8131/imgp1768j.jpg http://img521.imageshack.us/img521/8869/imgp1771.jpg http://img214.imageshack.us/img214/7029/imgp1769n.jpg http://img84.imageshack.us/img84/2070/imgp1773w.jpg Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
chevylord Zgłoś #292 Napisano 27 Września 2010 ja u siebie zdjałem cały dolot i oleju było w nim mnóstwo, wszystko niemal z odmy szło i zrobiłem to troche druciarsko na butelke po cisowiance ale zadanie swoje spełnia, przejeździłem tak już 350km i nic sie nie dzieje, żadnego dziwnego zapachu nie czuje wewnątrz i albo pasiaty idzie lepiej albo mi sie wydaje:) Uploaded with ImageShack.us Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #293 Napisano 7 Października 2010 (edytowane) Panowie, w AWXie odma jest jest scalona z pokrywą zaworów i jeśli jest zatkana (wali ciśnienie z pod korka oleju) to tylko wymiana pokrywy na nową wchodzi w grę albo OCT. Zgadza się? ta pokrywa z odmą naznaczona jest jakąś wadą, którą VW od któregoś rocznika(chyba od 2002) naprawił tę wadę mój produkowany 09.2001. Zastanawiam się nad kupnem używanej pokrywy zaworów bez wady i z dobrą odmą i bedę wdzieczny za pomoc w tym temacie. EDIT: znalazłem w końcu temat o wymianie pokrywy http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?p=616741&highlight=pokrywa+zawor%F3w#post616741 ale nie odpowiada on na moje pytanie od kiedy robili pokrywę z niezatykającą się odmą. Edytowane 7 Października 2010 przez BartekP Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
midqard Zgłoś #294 Napisano 7 Października 2010 (edytowane) Kolego BartekP ja u siebie wymieniałem pokrywe i jaki efekt? do d.... dalej bylo to samo tylko w mniejszych ilosciach. Dodam ze razem ze mna pokrywy kupiło 2 kolesi i tylko u jednego z nich (audi a4) problem zniknął. Pozostało mi wiec wyjscie w postaci wywalenia z dolotu rurki od odmy i to działa A! napisałes ze chcesz kupic pokrywe uzywana... te nasze to zakup w aso (co prawda po znikach ale funfel nowka) Edytowane 7 Października 2010 przez midqard uzupelnienie Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
BartekP Zgłoś #295 Napisano 8 Października 2010 dzięki Midqard ze spostrzeżenia najbardziej mnie denerwuje uwalony korek wlewu oleju ale jakoś to przeboleje bo przez 15 tys na bagnecie ubywają śladowe ilości i nie bede kupwał pokrywy a zastanowie się nad OCT. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bifu Zgłoś #296 Napisano 8 Października 2010 BartekP ja problem lejącego korka rozwiązałem w bardzo prosty sposób. A mianowicie wyjąłem tą uszczelkę z korka i wyciąłem od niej identyczną z cienkiej gumy i temat zniknął od ręki. operację tą przeprowadziłem prawie dwa lata temu i do dziś sucho i zero syfu pod korkiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
slawekcz Zgłoś #297 Napisano 13 Października 2010 a ktoś wie czy w AHH odma jest zintegrowana z pokrywą zaworów czy nie? I ewentualnie jak ja wyjąć? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ron113 Zgłoś #298 Napisano 13 Października 2010 a ktoś wie czy w AHH odma jest zintegrowana z pokrywą zaworów czy nie? I ewentualnie jak ja wyjąć? Łap rysunek (w załączeniu) i sam sobie odpowiedz 4.fpi.pdf Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość lukaszj009 Zgłoś #299 Napisano 21 Października 2010 witam jak wyglada odma mam passata b5 tdi i czytam tutaj i czytam i juz sie troche pogubilem czy to jest ta plastikowa czesc na pokrywie klawiatury i czy jak jest peknieta od spodu ma jakis wplyw na prace silnika i na spaliny dzieki za szybka odpowedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jaaano Zgłoś #300 Napisano 21 Października 2010 Taki okrągłe pudełeczko na pokrywie zaworów z dwoma przewodami-wężami gumowymi.Jeśli pęknięte to zepsute-wymienić na dobre lub zastosować wersje otwartą lub zamkniętą oil catch tank,a przede wszystkim czytać i jeszcze raz czytać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach