Skocz do zawartości

ron113

  • Liczba zawartości

    84
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ron113

  • Urodziny 12.11.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Puławy

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2009
  1. Kolego, robisz przegląd częściowy, diagnosta wydaje ci zaświadczenie o ustaniu przyczyny zatrzymania DR. Dzwonisz do UK poprzedniego właściciela i dowiadujesz się co masz wysłać aby odesłali ci DR (na pewno umowę kupna-sprzedaży, potwierdzenie od diagnosty o ustaniu przyczyny zatrzymania DR i podanie o wydanie DR o resztę się dopytasz). UK odsyła ci DR a ty idziesz i przerejestrowujesz auto.
  2. Kolego, spuściłeś płyn i prawdopodobnie zapowietrzyłeś pompę ABS, należy ją odpowietrzyć vagiem, temat jak to zrobić znajdziesz na forum. Powodzenia.
  3. Wystarczy poszukać http://allegro.pl/nowa-szyba-przednia-vw-passat-b5-ogrzewana-sensor-i4812854101.html
  4. skąd masz tą przepływkę, to nówka czy używka, coś dziwnie ona mierzy.
  5. no to masz i wybieraj http://www.noweczesci.pl/przeplywomierz-masowy-powietrza,vw,passat,1-9-tdi-110km,lc,121-1568-5730-102806/
  6. jest delikatnie (0,1 bara) za niskie, ale na razie bym nic nie ruszał, kup nową przepływkę i zamontuj ją. Potem zrób nowe logi grup 003, 008, 010, 011 Nie kręć wszystki na raz bo nigdy do ładu nie dojdziemy.
  7. szkoda, że nie dałeś logu 003 dynamicznego i statycznego bo wygląda na niedomagania przepływki.
  8. skoro działa to ok., poraw dynamiczny log 011 i zrób statyczny 003 i BS 003 (przepływka troche zaniża) Dane z MAP są wykorzystywane do obliczania gęstości powietrza aby ustalić dawkę w masowym przepływomierz powietrza, co z kolei określa wymaganą dozowania ilośc paliwa do optymalnego spalania i wpływają na przyspieszenie albo opóźnienie w regulacji zapłonu . ale najpier zrób ligi
  9. Panowie, ciśnienie barometrycze w grupie 010 wynosi 999.6. Logi robione miesiąc temu maja tą samą wartość troche to dziwne. Uwalony Map sensor
  10. Szukaj nieszczelności w wydechu, a najpewniej plecionka do wymiany
  11. zrób logi statyczne i BS grupy 003 i 0011
  12. Możesz jeszcze sprawdzic zaworek N75 (podmienić go), ale najlepiej jakbyś zrobił logi i wrzucił do obejrzenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności