Skocz do zawartości

BartekP

  • Liczba zawartości

    455
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O BartekP

  • Urodziny 10.12.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Mińsk Mazowiecki

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2006
  1. zdejmij pokrywę od kompa i odkręć dwie śruby trzymające i delikatnie przesuń a mechanizm wyjdzie bez problemu
  2. przejrzyj tablice : http://tablica.pl/motoryzacja/felgi-kola-opony/minsk-mazowiecki/ i forum mińskie: http://minskmaz.com/ogloszenia/opony-i-felgi a u gumiarzy to wiadomo loteria - trzeba sprawdzać DOT i dokładnie stan
  3. dobra sprawa z taką galerią - nawet ja się załapałem na zdjęciu
  4. czy ktoś próbował podłączyć się vag-com'em, vcds'em czy commanderem lub innym softem do Volvo? Mam C30 do przebadania i się zastanawiam czy VAGowe kable z innym soft'em sprawdzą błędy. no mam 3 ww. kable tylko pytanie o soft - czy VAG'owy wystarczy czy instalować coś stricte pod volvo?
  5. czy ktoś próbował podłączyć się vag-com'em, vcds'em czy commanderem lub innym softem do Volvo? Mam C30 do przebadania i się zastanawiam czy VAGowe kable z innym soft'em sprawdzą błędy.
  6. Panowie, jak przejrzycie cały temat to macie dużo zdjęć, filmy na YT...wiec trzeba rozbierać i działać.
  7. chętnie zakupię vcds made in china. dajcie znać jak ktoś ma dzięki
  8. po zabiegach czyli regeneracji turbiny (luz na wałku był za duży), wymianie gruszki i czyszczeniu czujników wygląda to teraz następująco. Log (0 - 010) Log (1 - 011) Log (2 - 023) okazało się że w tym ALH siedzi turbo o oznaczeniu 038 253 019a , które było wsadzane do wersji 110 KM wiec jeszcze można coś dłubnąć ewentualnie
  9. turbina wyjęta i złożona ponowna po wyszlifowaniu jej na gładko i dalej wywala błąd 575. była składana z "pomocami naukowymi" z forum ale czy jest szansa że można ją źle złożyć? czy takie uszkodzenia widoczne na łopatkach wirnika jest groźne? na wirniku jest luz poprzeczny i wzdłużny ok 0,5 do 1 mm - będzie to jeszcze działać?
  10. wystawiona na sprzedaż jeśli dobrze widziałem
  11. Dzięki Tomek za informacje. Dziś turbina będzie raz jeszcze wyciągana ale nie jest to łatwe zadanie gdyż jest w trudno dostępnym miejscu.
  12. Grzecho - często widuje twoje auto - w kobiernym na szrocie pytaj Tomex - pokaż choć jedno zdjęcie
  13. a propo błędów - kto potrafi coś wywróżyć z logów to będę wdzięczny za zerknięcie http://forum.vw-passat.pl/threads/135413-Prosba-o-analize-Golf-IV-ALH-blad-575?p=1918858#post1918858
  14. Witajcie, prośba o zerknięcie na logi golfa. Przycinała się turbina z błędem 575 - intake manifold pressure 17-00 - control difference turbina ze zmienną geometrią - została wyjęta i wyczyszczona. po złożeniu okazało się że BS na grupie 11 gruszka się nie rusza więc została wymieniona na nową ale niestety dalej jest słabo. turbo prawie nie żyje, obroty dochodzą od 3,2 tys i dalej nie idzie i dalej pojawia się błąd 00575. zerknijcie na logi i powiedzcie co jeszcze sprawdzić bo pewnie w najgorszym wypadku została źle złożona turbina... aaa i do wymiany jest czujnik temp paliwa, który jest w pompie wtryskowej ale to raczej nie powinno mieć znaczenia LOGI Statyczne Log (0 - 003) Log (1 - 007) Log (2 - 023) Log (3 - 001) Log (4 - 010) Log (5 - 011) logi dynamiczne Log (0 - 023) Log (1 - 001,001) Log (2 - 011) Log (3 - 010) jeśli trzeba jeszcze wrzucić jakieś logi to dajcie znać. z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności