Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

mam problem z włączeniem potwierdzenia zamknięcia/otwarcia samochodu kierunkowskazami. Vag nie wykrywa żadnych błędów, kierunki niby są włączone ale efektów brak, wyłączyłem i włączyłem je od nowa ale też nie ma zmian. Czy żeby było potwierdzenie musi być fabryczny alarm ??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam juz dosc problemow z modulem komfortu, rozebralem cala podloge kilkakrotnie i okazalo sie ze wilgoci tam nie ma, modul suchy.

Co jakis czas zaczyna wariowac, nie otwiera i nie zamyka szyb, nie zamyka i nie otwiera centralnego z tylu, klapa zablokwana i kilka innych drobiazgow. Zauwazylem ze te zle ustawienia lapie wtedy kiedy odlacze na chwikle akumulator lub jesli zapomne wylaczyc swiatel i aku troche sie rozladuje. moge go naladowac na full (prostownik, alternator) i nic to nie daje, czasami po 2-3 dnich wraca do tych dobrych ustawien i wszystko dziala jak nalezy, a czasami musze czekac tydzien-dwa. Nie ma na to reguly. Macie moze pomysly co moze byc z nim nie tak i jak to naprawic ?? Prosze pomozcie...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam juz dosc problemow z modulem komfortu, rozebralem cala podloge kilkakrotnie i okazalo sie ze wilgoci tam nie ma, modul suchy.

Co jakis czas zaczyna wariowac, nie otwiera i nie zamyka szyb, nie zamyka i nie otwiera centralnego z tylu, klapa zablokwana i kilka innych drobiazgow. Zauwazylem ze te zle ustawienia lapie wtedy kiedy odlacze na chwikle akumulator lub jesli zapomne wylaczyc swiatel i aku troche sie rozladuje. moge go naladowac na full (prostownik, alternator) i nic to nie daje, czasami po 2-3 dnich wraca do tych dobrych ustawien i wszystko dziala jak nalezy, a czasami musze czekac tydzien-dwa. Nie ma na to reguly. Macie moze pomysly co moze byc z nim nie tak i jak to naprawic ?? Prosze pomozcie...

 

Od czego jest VAG i diagnoza modułu komfortu?.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czytam, szukam i nie widzę.

 

Zastanawiam się, czy jest możliwość wyłączenia ochrony przed przytrzaśnięciem palców zamykając szyby ?

 

Majstrowałem już naście razy z szybą kierowcy aby w jakiś cudowny sposób ustawić ją idealnie i nawet 30x jest ok a za 31 już zabezpieczenie ją odsuwa po czym spokój do następnego 40 razu. Najbardziej uciążliwe jest to jak domykam szyby pilotem z domu i nie mam 100% widoczności czy aby przypadkiem szyba kierowcy została zamknięta. Dzisiaj rano chcąc jechać do pracy schodzę do samochodu zaparkowanego na ulicy, przed domem a tam szyba na 80% otwarta (sic!), dzień wcześniej domykałem pilotem stojąc wizawis samochodu i głowę dałbym odciąć zwłaszcza, że szczególnie zwracałem na nią uwagę. Dziś nie miałbym już głowy więc jasna sprawa że mam dość tej opcji zwłaszcza że nie zdarzyło mi się aby ktoś kiedykolwiek palce pchał w to miejsce (wykluczam dzieci bo mam troje drzwi).

Jest jakaś szansa na rozwiązanie tego problemu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A ja mam ten sam problem co paco432U mnie otwarcie auta z pilota jest sygnalizowane kierunkami, ale zamkniecie nie. Czy da się to tez uruchomić?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zamknięcie sygnalizowane jest mignieciem kierunków tylko gdy wszystkie drzwi są zamknięte.

Oczywiście funkcja ta jest aktywowana w adaptacji modułu komfortu - opis na pierwszej stronie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Nie działa mi czujnik otwarcia przedniej pokrywy, tj. sama krańcówka jest sprawna ale moduł komfortu go nie widzi (nie aktywowane) i nie mogę skasować błędu poprzez otwarcie maski tylko poprzez wyciągnięcie bezpiecznika. Czy można można aktywować czujnik czy też jest on gdzieś zmostkowany? Jak jest zmostkowany to proszę mi napisać gdzie najczęściej mechanicy go łączą.

Dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Po wymianie przewodu problem rozwiązany! :) Mam jeszcze jedno pytanie. Czy można podłączyć tak czujnik pod licznik, żeby otwarcie maski wskazywał licznik?

Dzięki!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam modul komfortu w moim pasku o numerach 1C0959799A (H01/s0003).

Bylem u elektromechanika i stwierdzil ze modul jest uszkodzony, trzeba kupic drugi i polozyc nowa instalacje,

Znalezienie takiego modulu po normalnej cenie graniczy z cudem, a nie chce wydawac 600zl.

Czy jest jakis modul ktory podejdzie do auta niz ten o numerach podany powyzej ?? Albo moze ma ktos na sprzedaz taki modul po normalnej cenie ? Prosze o szybka odpowiedz. Pozdrawiam

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam taki problem z komfortem, że nie steruje mi silniczkiem zamka pasażera z przodu (sam zamek jest sprawdzony i sprawny),okna i lusterka działają vagu brak błędów,sterowanie z kluczyka działa na resztę zamków,ale ten tylko mechanicznie można zamknąć. Czy jest jakiś kod aktywacyjny dla poszczególnych zamków

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

 

w 99% sprawny, nie wiem czy pozniej nastepne procenty sie nie posypia... i czy ten 1% nie bedzie dotyczyl tego samego co ja mam w swoim. Raczej wolalbym sprawny w 100%.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich szanownych forumowiczów ;D Mam Paska na warsztacie z 97 roku z zielonymi zegarami w wersji na dwie szyby i 4 zamki jest biała kostka, która jest do sterowania zamkiem tylnych drzwi. Jest ona o pinologi takiej jak późniejsze kostki do wersji komfortu z pilotem tj kilka wąskich pinów i kilka szerokich). Późniejsze 97-00 rok z zegarami niebieskimi jak mają dwie szyby w prądzie to mają też dwie kostki, ale ta druga kostka(pierwsza (główna) zawsze jest taka sama więc o niej nie piszę wcale) do sterowania tylnymi drzwiami jest już szersza i jest tylko na szerokie piny.

 

Udało mi się zastąpić ten przedpotopowy moduł wersją nowszą tj 1j0 959 799 ah wersja na 4 szyby z pilotem, lecz czepia sie że nie ma tylnych komputerów i nie steruje zamkiem.

 

Z tego co się dowiedziałem to potrzebna jest mi końcówka R lub F do teraz nie wiem czym się różnią bo maja takie same kostki.

 

Problem teraz jak znajdę już ten z końcówką R lub F na tylne drzwi z szerokimi pinami będzie polegał na tym aby odpowiednio przerobić z tej mojej białej kostki na tyle drzwi o wąskich i szerokich pinach. Wink

 

Nie wiem czy ktoś pokumał w ogóle;)

 

MA ktoś może na sprzedaż któryś z w/w modułów?

 

Allegro to wiadomo ryzyko....

 

Pozdrawiam!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienić kodowanie modułu.

Jest opcja 4 zamki i 2 szyby.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Jednak po wymianie przewodu pomiędzy modułem a czujnikiem otwarcia maski silnika problem nie znikną!

Po zapaleniu "żółtej konewki", dolaniu oleju kontrolka nie zgasła. W VAGu pokazuje mi otwarcie maski.

Mój MK to 1C0959799B.

Co może być przyczyną, że kontrolka nie gaśnie i czy wycieraczki powinny pracować w czasie otwarcia maski?

Może jakieś kodowanie?

Dzięki z góry!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy mikrostyk w zamku jest sprawny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

VAG pokazuje mi, że jest otwarta/zamknięta pokrywa. Zaśniedziały styk (wyższa rezystancja) może na VAGa pokazywać dobrze a na "system" nie (skasowanie kontrolki) czy jest jakiś inny błąd?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

To może czujnik oleju szwankuje. Na tym się nie znam.

Nie zrozumiałem Twojego wcześniejszego posta. Myślałem że VAG pokazuje Ci błąd czujnika maski.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Czujnik raczej jest dobry poniewarz po wyjęciu bezpiecznika od licznika konefka się nie świeci

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Proszę pomóżcie!

Ja własnie chciałem sobie zrobić domykanie szyb z pilota więc ściągłem sobie ten śmieszny czeski programik i podłączyłem kablem do auta (posiadam VW Golfa IV 1998) nacisnąłem przycisk "konfigurace jednotky" Komputer pokładowy zwariował, nic nie chodzi, nie idzie go nawet odpalić, jakieś przekaźniki szczelają, klimatronik jak i radio po przekręceniu kluczyka szybko mruga, autoalarm raz zadziała raz nie, wycieraczki włączyłem pojechały tylko do połowy, co się stało??? jak ustawić komputer pokładowy do ustawień fabrycznych?? proszę pomóżcie, nie moge nawet odpalić auta!

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności