Jump to content

owies

  • Content Count

    166
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About owies

  • Birthday 01/01/1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Bartosz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    olkusz

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    2000

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. W każdym razie, do delty nie trzeba tunera TMC, licznik robi dla niej za bramkę i daj wszelkie potrzebne info z samochodu. Ciekawe jak młode radio z CANem dałoby się odpalić na tej szafie... ?
  2. A nie prościej było zmienić gamme na np delte? Ładniejsze, po canie lata...
  3. Starzy górale to pewnie pamiętają, że był nawet taki programik do którego wrzucało się dwa wsady a ten wypluwał gotowca (; Taki na prawdę dla opornych, najwyższego sortu.
  4. Kodowanie nie ma nic do lampki i tym bardziej do czasu aktywności fis po zamknięciu. Wygląda na niesprawny zamek, u mnie światło wygasza się tylko jak kluczyk ląduje w stacyjce, po wyjściu z samochodu gaśnie/zapala się natychmiast, fis świeci jeszcze chwilę po zamknięciu, zazwyczaj zdążę stracić go z oczu zanim zgaśnie. Nie wiem, 15 sekund? Albo za mocno zgmerałeś wsad, co jest prawdopodobne :L
  5. O to właśnie mi chodzi, jak? Sam próbowałem i bez litości.
  6. Na prawdę uważasz, że zmiana tego pinu utrudni cokolwiek komukolwiek? Btw Jak uruchomiłeś wsad 1j5 846 w szafie 849 ?
  7. No zakodowanych w innym liczniku nie uruchomisz na starym bez ponownego kodowania. Odnośnie drugiego posta, wiesz, chyba nikt tego nie próbował... Hmm, a to nie jest tak, że w immo2 klucze są zapisane tylko w liczniku? Do czego zmierzam, mając dwa klucze, dwa liczniki. Jeden klucz zostaje ze starym licznikiem, drugi kodujemy do nowego i mamy możliwość swapowania. Ecu zdaje się w tej generacji nie jest taki istotny i wrażliwy.
  8. Sam sobie robisz pod górę z tym edytowaniem, wiesz? Masz immo2, wkładasz nowy zegar, logujesz nowy pin, dodajesz klucz za kluczem i odjazd. Trwa to może z 5minut, z usunięciem błędów włącznie. Co w tym złego?
  9. Miałem kiedyś taki licznik. Odpuść sobie temperaturę, ja zrobiłem to za drugim razem dopiero poprawnie... Będziesz się niepotrzebnie złościł, że auto się długo nagrzewa, a może termostat się kończy, a to pasażerowie będą słać aluzje, itd itp, mimo świadomości cholernie mnie to drażniło... a tak, 70 = 90 i wszyscy zadowoleni. Skumaj sobie zakres gdzie siedzi temp, przelicz na dziesiętene i wstaw w excela. Tylko nie popiernicz osi, bo będziesz się dziwił czemu nie gra. Popraw jak chcesz mieć i przelicz na hex. To samo zrobiłem z paliwem, "wtykając" odpowietrznik i lejąc grubo ponad stan, wskazówka wychodzi mi mega po za zakres (:
  10. Eprom jest na to raczej za krótki cukiereczku. Liczniki FISowe mają więcej bebechów do obsługi wyświetlacza i to w nich (raczej) siedzą komunikaty.
  11. Nie pamiętam, sprzedałem z 15 liczników i każdy testowałem na stole. Kilka miałem w samochodzie. A te wartości do epromu podane wcześniej nie banglają? Skoro nie ma sygnału po starcie silnika to jaki problem wykonać/zlecić/kupić układ który wyczuje cokolwiek powyżej 13V i załączy twój przekaźnik?
  12. Skarby... ale ja cały czas mam duże auto pomimo wielokrotnego odświeżania bramki CAN (komfort 1J0). Miałem jeden licznik w którym był mały samochód, to był immo2 1j0920845. Reszta u mnie zawsze duże auto i nigdy nie wiedziałem jak zrobić małe. Czy z kluczykiem czy bez, zawsze jest duże. Władek, z tego co pamiętam do seata też wkładali fis z b5 i g4 więc może poszukaj tematu na seacie. Skoro jest taka różnica w kostce czarnej powinien być schemat gdzieś. Inaczej pozostaje szukać analogii bazując na "b5 pinout licznika". Albo formułować pytania po angielsku, niemiecku, rosyjsku. We Francji też był jeden fajny spec lata temu.
  13. Pewnie na golfie, choć nie pamiętam dokładnie kiedy zacząłeś się tam udzielać. No dobra, czujnik poziomu oleju również miałem fabrycznie. AH dokładałem bo nie było u mnie scyzoryka i faktycznie jak mówi tauka ten przewód maski szedł do komfortu. Zatem skąd licznik kuma że maska jest otwarta? Przecież AH nie ma canu w jego stronę jak mnie pamięć nie myli. Ma tylko pomiędzy silnikami szyb ewentualnie do pamięci fotela kierowcy. Rajt? W pinoucie blatu nie widzę czujnika maski.
  14. A maska? Też powinna działać. Lata temu jak swapowałem u siebie pierwszy fullfis i komfort na pilota to pamiętam że nie mogłem znaleźć kabla w instalacji od maski. Tzn. znalazłem, ale nie wiedziałem wtedy, że mam walnięty mikrostyk w masce i dlatego został niepodłączony. W sytuacji gdzie latam trzydrzwiówką brak sygnalizacji drzwi pasażera był na tyle do przyjęcia, że do dziś tego nie poprawiłem, mimo iż chyba dobre 5 lat mam już komplet na swap komfortu do 1C0. Tak tylko z ciekawości pytam... Pamiętam że jak podawałem masę to fis reagował chociaż teraz z pamięci próbując przypomnieć sobie komunikację licznik komfort i pinout licznika nie przypominam sobie jak to jest porobione...
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy