Skocz do zawartości

vowo

  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O vowo

  • Urodziny 25.08.1982

Informacje osobiste

  • Imię
    Patryk
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Międzyrzecz

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
  • Rok produkcji
    2001
  1. Mnie ciągle zastanawia ten bajer po co to komu. A wygoda z keyless przy późniejszym ściąganiu blokady kluczem to żenada....
  2. vowo

    Ciekawostki licznikowe

    Witam! Wrzuciłem ostatnio wsad z sharana do licznika od alhambry (zmieniałem licznik w sharanie (2001 na od alhambry ang. 2006) (inne podświetlenie ale to nie ważne) wszytko zaczęło ładnie niby chodzić (prędkościomierz ze 100 u góry itp) nawet zaczęły się pojawiać komunikaty z radia w górnej częsci FISA dużego z resztą w obu przypadkach. I niby wszystko było pięknie, lecz nie działało wcale podświetlenie deski ;(. Wróciłem do starego wsadu zrobiłem operacje na liniach 220 i 230 aby dopasować prędkościomierz zrobiłem kodowanie na aktywny wyświetlacz radio/navi (+08) lecz niestety co prawda podświetlenie jest ale komunikatów już na tym nie ma (chyba czeka na info z CAN). Wiem że to temat Passata ale tu struktura jest bardzo mocno zbliżona. Może ktoś coś takiego już przerabiał Pozdrawiam!
  3. Witam! Ja mam podobny problem 1,9tdi 130km AVF 3, 4 , 5 bieg około 2000 - 3500 czuć przyhamowywanie podczas przyspieszania ale takie jakby ktoś bardzo często szarpał za hak w aucie czyli nie tak, że auto drga tylko podczas przyspieszania (a idzie ładnie) czuć takie odcinanie a wręcz to nawet hamowanie. Logi pokazuję jakby zmniejszenia przepływu powietrza ale na odpiętej przepływce też to jest. Nie widać skoków ciśnienia, ładnie reguluje. Myślę że może przegub wewnętrzny albo coś ze sprzęgłem bo mam wrażenie jakiegoś mimośrodu mechanicznego, ale z drugiej strony jest to na tyle mocne że raczej by się już rozleciało gdzyby to było coś mechanicznego. Pompki ładnie dawkują bipy ok nawet nie przekraczają połowy tolerancji. Ma ktoś jakieś sugestie? Pozdrawiam!
  4. Orientuje się ktoś może czy do zegara 2002r (zegar przed modyfikacją z ptrzełomu 2003) gdzie było aktywne wyświetlanie na radiu (Gamma)po kabelkach podpasi MFD w wersji G tak aby dalej działało wyświetlanie po tych trzech kabelkach? Czy wesja G już nie wysyła tych informacji w tej formie tylko robi to wyłcznie pod CAN. Dzięki za odpowiedź. Pozdrawiam!
  5. vowo

    Ciekawostki licznikowe

    Zrobiłem coś takiego z info co znalazłem na forum. Klient twierdził że było 3/4 jak zalał z czubkiem więc dokonałem korekty proporcji wychylenia a stałą + 70 jednostek zostawiłem w spokoju. Ale jak ktoś ma ori to poproszę W każdym razie teraz jak jest na 20% paliwa to już widocznie podniosło wskazówkę.
  6. vowo

    Ciekawostki licznikowe

    Witam wszystkich widzę tu jest odpowiednie miejsce aby zadać to pytanie Mam B5FL po zmianie silnika i zegara itp wersja 4x4 otrzymała licznik od zwykłego 2x2 i teraz okazuje sie że tu wogóle jest inny pływak i inne wartości chcę zmienić część dump-u odpowiedzialnego za sterowanie wskaźnikiem ale nie mam wartości od 4x4 podejżewam że każdy 4x4 tę część ma taka samą więc jakby ktoś poratował wsadem to byłbym wdzięczny. I jak by było można to jaki zakres należy przekopiować a mam wersję zegara B5FL ta chyba starszą ogólnie ja je rozpoznaje po tym, że pin zapisany jest albo 3x na końcu linii albo 2x na końcu lini i 1x na początku kolejnej. U mnie jest ta druga opcja więc zegar chyba starszy. Pozdr. Plik można wrzucić na [email protected] z góry wielkie dzięki!!!!
  7. vowo

    MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

    Witam wszystkich szanownych forumowiczów ;D Mam Paska na warsztacie z 97 roku z zielonymi zegarami w wersji na dwie szyby i 4 zamki jest biała kostka, która jest do sterowania zamkiem tylnych drzwi. Jest ona o pinologi takiej jak późniejsze kostki do wersji komfortu z pilotem tj kilka wąskich pinów i kilka szerokich). Późniejsze 97-00 rok z zegarami niebieskimi jak mają dwie szyby w prądzie to mają też dwie kostki, ale ta druga kostka(pierwsza (główna) zawsze jest taka sama więc o niej nie piszę wcale) do sterowania tylnymi drzwiami jest już szersza i jest tylko na szerokie piny. Udało mi się zastąpić ten przedpotopowy moduł wersją nowszą tj 1j0 959 799 ah wersja na 4 szyby z pilotem, lecz czepia sie że nie ma tylnych komputerów i nie steruje zamkiem. Z tego co się dowiedziałem to potrzebna jest mi końcówka R lub F do teraz nie wiem czym się różnią bo maja takie same kostki. Problem teraz jak znajdę już ten z końcówką R lub F na tylne drzwi z szerokimi pinami będzie polegał na tym aby odpowiednio przerobić z tej mojej białej kostki na tyle drzwi o wąskich i szerokich pinach. Wink Nie wiem czy ktoś pokumał w ogóle;) MA ktoś może na sprzedaż któryś z w/w modułów? Allegro to wiadomo ryzyko.... Pozdrawiam!
  8. Jak ten czujnik jest zlokalizowany (jak patrzy jego wtyczka) w Touranie (rozrząd z boku) skrzynia DSG. Wstępnie zdemontowałem filtr powietrza ale dalej nic nie widzę. Pozdrawiam!
  9. Witam! U mnie w pasacie 1.9TDI 130km 2001 290 tyś km są następujące objawy: - Jakieś 4 m-ce temu zaczęło ubywać płynu w układzie chłodzenia. - Lato wiec dolewałem wody, ubytek zazwyczaj około 1 litra na 400km. - Komunikat o niskim stanie wody zazwyczaj pojawia się na drugi dzień po odpaleniu rano po dłuższej jeździe poprzedniego dnia. - Węże twarde, po odkręceniu korka duża dekompresja i podnosi się poziom w zbiorniczku o około 2 cm. - Brak "masła" na korku oleju. - czarny nalot na powierzchni wody w zbiorniku, który osadza się na ściankach zbiornika. - Temperatura silnika w porządku, poza momentami gdy dam mu 180km/h to zauważyłem że znacznie wzrosła więc dałem spokój. - Chłodnica oleju ominięta, efektu brak. - Nie zauważyłem jakiegoś nadmiernego parowania z tłumika. Diagnoza niby oczywista też jak dla mnie - uszczelka, ale zanim przystąpię do wymiany to chciałbym się upewnić, może ktoś miał takie objawy. Kolejna sprawa: Trochę poczytałem i widzę, że niektórzy twierdzą, że przyczyną może być pompa wody czy też inne jak termostat, korek wlewu, lecz jak na mój zmysł mechaniki to nie widzę tu takiej możliwości, aczkolwiek może zmysły mam słabe, bo prawdą jest, że jak go kupiłem i zrobiłem już 40tyś to rozrządu i pomp etc nie ruszałem. Pozdrawiam! Wiem, że duże pra
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności