Skocz do zawartości
Marek

MODUŁ KOMFORTU - Diagnostyka VAG

Rekomendowane odpowiedzi

Musisz odczytać numer Vagiem lub sprawdzić organoleptycznie,powinien zaczynać się 1C0959799 i literka na końcu.

 

OK, tylko nie wiem kiedy uda się następnym razem podłączyć komp. Oprócz wspomnianego wyżej nr 3b1907044h który się okazał nr sterownika klimy, odkopałem nr sterownika 1330 i nr magistrali danych 1336? Wszystkie moduły mają te numery czy każda seria modułów ma inne nr sterownika i magistrali o ile to są oczywiście nr powiązane z modułem komfortu?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kolego jak wchodzisz przez VAG-COMa lub VCDS to wchodzisz tak:

vcds-11.jpg

 

 

a później odczytujesz ten kod:

komfortce1.jpg

 

 

Podajesz tutaj.

 

 

 

EDIT:

Panowie, mam teraz w planie zrobić sobie domykanie szyb z pilota- już kiedyś próbowałem Motordiagiem ale na moim się nie da [końcówka modułu 799 AH], i próbowałem tak jak jest opisane w 3 poście.

Ale mam problem ponieważ mam tylko kabel usb i laptop bez złącza com

I tu pytanie

- Czy jest jakaś możliwość zrobienia tej opcji przez USB ??

Edytowane przez Memciu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

1J0 959 799 AH, ten moduł można zaprogramować tak aby domykać z pilota tym czeskim programem, czy samym vagiem??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
1J0 959 799 AH, ten moduł można zaprogramować tak aby domykać z pilota tym czeskim programem, czy samym vagiem??

Czeskim nie pójdzie.:dupabladaTylko VAG na RS i program VDC.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Po pierwsze przepraszam, bo nie przeczytalem strona po stronie, tylk oz grubsza ten watek:(

Jest modul 1C0959799A (szyby tyl korbki, 2 piloty, bez alarmu).

Auto kupione 3 mies temu i od poczatku nie dzialaly piloty, poprzedni wlasciciel mowil ze cos centralny przyswirowal i piloty przestaly dzialac. Generalnie wsio dziala, szyby, lusterka, ale komfort nie widzi pilotow podczas testow vcdsem. Czasem jest blad centralnego zamka drzwi kierowcy- niezrozumialy sygnal, a drzwi pasazera przod maja uszkodzona krancowke- brak podswietlenia po otwarciu. Ale mysle ze to nie powinno miec znaczenia ze modul nie widzi pilotow. Piloty sprawdzone oscyloskopem, sa dobre.

Na logach wyszlo ze tylne lewe drzwi sa non stop zaryglowane/zamkniete tak jakby bolec w drzwiach byl opuszczony, chociaz sa otwarte. Po zamknieciu drzwi z kluczyk, dioda w boczku tylko raz mignie i nie mruga caly czas, a zamek we wszystkich drzwiach sie zamknie. Wiazka do modulu sucha, modul tez suchy.

Wie moze ktos czemu tylko piolty nie sa widziane przez modul.?

A moze ktos by mnie naprowadzil dzie konczy sie "antena" od pilotow idaca z modulu komfortu? Czy gdzies przy liczniku? Czy to jest goly przewod czy na jego koncu cos jest? moze tam tkwi problem, ze nie lapie sygnalu z pilotow. Ale nie wiem gdzie szukac tego kabla. Patrzylem po wiazce i mi ucieka gdzies w okolice licznika:(

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, mam problem z modułem komfortu i z centralnym zamkiem.... Niestety nie znalazłem idealnej odpowiedzi na mój problem.

Otóż nie chodzi mi centralny zamek z pilota, wciskam przyciski i nic sie nie dzieje. I teraz nie jestem pewnien czy mój moduł jest padniety czy w ogóle nie obsługuje pilota. Kupiłem auto z jednym kluczykiem-pilotem i drugim zwykłym bez pilota. Podłączyłem vag-coma i postępowałem zgodnie z ta instrukcją :

Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować.

Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON.

Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności:

 

- wybrać [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek]

- wybrać [Adaptacja - 10]

- wybrać kanał [01] (w niektórych modelach może to być kanał [21]) > [Odczytaj]

 

- w polu "Wartość zapisana" powinna pojawić się liczba aktualnie zaprogramowanych pilotów.

- w polu "Nowa wartość" wpisz łączną ilość pilotów (max. 4) jakie chcesz dopasować do sterownika (łącznie z działającymi już pilotami).

 

- wybrać [Test] (upewnij się, że sterownik akceptuje wprowadzoną wartość)

- wybrać Zapisz [save]

 

Teraz masz ok. 15 sekund na dopasowanie wszystkich pilotów zdalnego sterowania. Naciskaj i przytrzymuj (przez min. 1 sekundę) - po kolei w każdym pilocie przeznaczonym do zakodowania - przycisk UNLOCK (otwieranie).

 

Jeżeli powyższa procedura nie działa - tzn. zarówno kanał "01" jak i "21" nie są dostępne - postępuj następująco:

 

Jeden z kluczyków pojazdu (stary - z zakodowanym i działającym pilotem) umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON (nie uruchamiaj pojazdu!). Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności:

 

- wybrać [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek]

- wybrać [bloki pomiarowe - 08]

- wybrać grupę [003](w niektórych modelach może to być grupa [007])

 

Wartość wyświetlana w polu numer 2 pozwala odczytać ile pilotów jest aktualnie dopasowanych i jakie pozycje zajmują one w pamięci sterownika, np.: "0001" informuje o tym, że dopasowany jest jeden pilot i zajmuje on pierwszą pozycję w pamięci sterownika.

 

Teraz zamknij samochód od zewnątrz ("ręcznie" - nie pilotem!) używając do tego kluczyka zespolonego razem z niedopasowanym jeszcze pilotem (zamykaj drzwi kierowcy).

 

Teraz w ciągu 5 sekund od zamknięcia drzwi naciśnij przycisk UNLOCK (otwieranie) w niedopasowanym jeszcze pilocie. Ilość naciśnięć przycisku UNLOCK odpowiada za pozycję pilota w pamięci sterownika. Dwukrotne naciśnięcie przycisku otwierania spowoduje zapisanie pilota na drugiej pozycji pamięci, trzykrotne - na trzeciej itd.

 

Przykład:

 

Jeżeli chcesz zaprogramować nowy pilot zdalnego sterowania, a przed rozpoczęciem procedury dopisania pilotów w polu nr 2 w grupie "003" (lub "007") bloków pomiarowych widniała wartość "0001", powinieneś nacisnąć przycisk UNLOCK dwa razy. Rezultatem tej czynności powinna być wartość "0011" w polu nr 2.

 

Po zakończeniu ustalania pozycji programowanego w danej chwili pilota, zaczekaj 5 sekund po czym naciśnij przycisk UNLOCK (na nowo zakodowanym pilocie).

 

Wyłącz zapłon i wyciągnij kluczyk ze stacyjki. Sprawdź działanie pilota: naciśnij przycisk LOCK aby zamknąć pojazd. Naciśnij UNLOCK - aby otworzyć.

 

Umieść w stacyjce pojazdu kluczyk z nowo zakodowanym pilotem. Włącz zapłon ale nie uruchamiaj pojzadu.

 

- wybrać [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek]

- wybrać [bloki pomiarowe - 08]

- wybrać grupę [003](w niektórych modelach może to być grupa [007])

 

Nawiązując do podanego wyżej przykładu, pole nr 2 powinno wskazywać np. wartość "0011".

 

Dopisując nowe nadajniki pamiętaj, że przydzielając im zajęte już miejsca w pamięci sterownika (reprezentowane przez "1" w polu nr 2) wykasujesz tym samym - działające już - stare piloty zdalnego sterowania.

 

Po podłączeniu kabla w module [46] moduł komfortu ---> [10] adaptacja nie mogę dodać wyższej wartości niż jeden, np. dwa lub cztery w w okienku zaznaczonym na zdjęciu i później nacisnąć test.bez tytułu.jpg

 

 

W [bloki pomiarowe - 08] jest coś takiego. Na kanale 003. w okienku drugim pokazuje "non oper". Co to znaczy?

bez tytułu2.jpg

 

Tutaj wklejam kody z błędami po 1 scani:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 907 557

Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00028

3 Faults Found:

00282 - Throttle Position Actuator (V60)

44-00 - Short Circuit

00537 - Lambda (Oxygen Sensor) Regulation

18-10 - Upper Limit - Intermittent

00522 - Engine Coolant Temperature Sensor (G62)

27-10 - Implausible Signal - Intermittent

Readiness: N/A

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1J1 907 044

Component: CLIMATRONIC S 6.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01273 - Fresh Air Blower (V2)

35-10 - - - Intermittent

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 919 880

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V11

Coding: 00142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0103265

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 959 796 K

Component: Zentral-SG Komfort V41

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

1 Fault Found:

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

 

End -------------------------------------------------------

 

i po 2 scanie jak usunąłem te pierwsze:

VAG-COM Version: Release 311.2-N

1o9lo0m-n6r12p-o9ko4x-kkjahh-568f

 

Chassis Type: 3B - VW Passat B5

Scan: 01,02,03,08,15,16,17,19,35,36,37,46,55,56,58

 

Address 01 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 907 557

Component: 1,6l R4/2V SIMOS HS D05

Coding: 04001

Shop #: WSC 00028

3B0907557 1,6l R4/2V SIMOS HS D05

No fault code found.

 

Address 03 -------------------------------------------------------

Controller: 8E0 614 111 AB

Component: ABS 5.3 FRONT D00

Coding: 0273004281

Shop #: BB 24548

No fault code found.

 

Address 08 -------------------------------------------------------

Controller: 1J1 907 044

Component: CLIMATRONIC S 6.0

Coding: 02000

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

Skipping Address 15-Airbags

 

Address 17 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 919 880

Component: B5-KOMBIINSTR. VDO V11

Coding: 00142

Shop #: WSC 00000

IMMO-IDENTNR: VWZ7Z0V0103265

No fault code found.

 

Address 46 -------------------------------------------------------

Controller: 3B0 959 796 K

Component: Zentral-SG Komfort V41

Coding: 04097

Shop #: WSC 00028

No fault code found.

 

End -------------------------------------------------------

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, dzisiaj aktywowałem sobie otwieranie/zamykanie szyb z kluczyka czeskim programem, dodam że po długiej walce.

I prawie wszystko działa, otóż normalnie wszystkie szyby mi się otwierają po przytrzymaniu przycisku na kluczyku ale gdy chce szyby zamknąć to zamykają się wszystkie prócz tylnej lewej, a mianowicie jak ta szyba jedzie od samego dołu to dojeżdża do 2/3 wysokości, zatrzymuje się i wraca do samego dołu (jakby ją coś przytrzymywało), ale jeśli jest opuszczona tylko trochę, tak mniej więcej do wysokości właśnie 2/3 to zamyka się już normalnie.

Mam jeszcze zamontowany moduł do automatycznego domykania szyb (bez kluczyka) po zamknięciu auta,

czy ten moduł jest tutaj winowajcą? Ale wtedy chyba nie działały by wszystkie szyby.

Ma ktoś może jakieś pomysły?

 

Dodam jeszcze że gdy zakmknę auto a szyby są opuszczone to ten moduł który założyłem bezproblemu domyka automatycznie wszystkie szyby, nawet tą lewą tylną.

Edytowane przez radarrr

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Powiem ciekawostkę. Użyłem do mojego Passata 1998r programik kolegów z południa, bo nie domykał szyb przy przytrzymaniu kluczyka w zamku drzwi na lock. Okazuje się, że program odczytuje moduł komfortu, ale go nie obsługuje. Mimo wszystko poklikałem w programie opcje i oczywiście mija chwilka, wyskakuje komunikat o braku obsługi ble, ble, ble. Wkładam klucz w zamek i szyby pięknie się zamykają jak i otwierają :)

 

Problem tylko z tym, że nie działa domykanie i otwieranie szyb z pilota (scyzoryk).

Czy jest jakaś opcja, że można to ruszyć z poziomu Windowsa którymś programem czy tylko opcja wymienionego programu z pod DOSa?.

 

Pytanie drugie. W poprzednim "pasku" miałem opcję zamknięcia szyby na wyłączonym zapłonie, tzn. przyjeżdżam, wyciągam klucz ze stacyjki i widzę, że nie domknąłem szyby, naciskam przycisk domykania i szyba się zasuwa. Taka opcja była dostępna przez kilkadziesiąt sekund po wyjęciu kluczyka ze stacyjki, po minucie już była nie aktywna. W tym pasku już tego nie ma i musi być klucz w stacyjce, żeby domknąć. Idzie to gdzieś skonfigurować, żeby banglało?.

Dziękuję.

 

 

ps. radarrr, opuść lub zamknij wszystkie szyby, odepnij aku na chwilę.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam.

 

Powiedzcie mi albo nakierujcie czy błąd

01330 - Central Control Module for Central Convenience (J393)

37-00 - Faulty

00928 - Locking Module for Central Locking: Front Driver Side (F220)

27-00 - Implausible Signal

 

będzie spowodowany mikrostykiem w zamku ?

 

Dodam że wszystko działa dobrze otwieranie /zamykanie z pilota + i podnoszenie szyb ( pilot oraz zamek)

kierunki mrugają przy zamykaniu otwieraniu, szyby wszystko chodzi, lampki świeca , na liczniku pokazuje otwarte drzwi. Czasami tylko muszę 2 razy na otwieranie auta nacinać bo nie zadziała mi otwieranie tylnej klapy ( nie zawsze)

Nie działa mi tylko w tych drzwiach od strony kierowcy ryglowanie od środka ( z boczku kierowcy) zamyka wszystko ale zaraz odbija bolec w drzwiach kierowcy , pozostałe zostają zamknięte.

 

Przestało to działać jakimś dziwnym trafem po kontroli zespołów z modułu komfortu, mimo wykasowania błędu nadal nie działa i odbija rygiel... moduł i cała reszta kabelków była sprawdzana w tamtym tygodniu przy okazji innej awarii której do tej pory nie udało mi się zlikwidować :( oto link do tego:

http://forum.vw-passat.pl/threads/46623-Oswietlenie-wnetrza-brak-zasilania-calego-ukladu?p=1817977&viewfull=1#post1817977

 

Zapytam też jak powinien prawidłowo wyglądać test modułu i czy tylko do modułu można się dostać z kanału 46, a by dostać się do konkretnych drzwi z opcji vag coma 3.22 mogę zapomnieć ?

1 krok - lampkę zapala

2 krok- dioda w drzwiach

3 krok chyba zamki - u mnie nic się nie dzieje po czym kończy test - jest jeszcze coś dalej ?

 

 

Dodam też że pokazują mi się2 błędy od siedzeń których nie posiadam oO i na pewno ich nie było

 

00462 - Control Module for Seat Memory: Rear (J522)

49-10 - No Communications - Intermittent

00463 - Control Module for Digital Sound Package (J525)

49-10 - No Communications - Intermittent

 

 

Eidt:

drzwi rozebrane , mikrostyki przelutowane + mikrostyk w zamku od lampki wyczyszczony

działa normalnie błędów nie ma. Jedynie zostało to migotanie jak w linku co wstawiłem, ale lampka działa poprawnie przy otwieraniu, na zapalonej tylko coś nie tak - podejrzany - komfort na stół jeszcze raz i przelutować all. Zostały tylko błędy automatycznych siedzien wtf ?

Edytowane przez dev14

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam takie pytanie....... Czy jest możliwość żeby zaprogramować przełącznik kierunkowskazów aby przy lekkim puknięciu w prawo lub lewo mignął trzy razy (tak jak jest w nowych vw i skodach). U mnie miga tylko raz lub po włączeniu cały czas. Druga sprawa, czy można jakoś włączyć doświetlenie zakrętów ?? Przeciwmgielne posiadam. Moje auto: VW Passat B5 FL 2,5 V6 2003r

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Mam takie pytanie....... Czy jest możliwość żeby zaprogramować przełącznik kierunkowskazów aby przy lekkim puknięciu w prawo lub lewo mignął trzy razy (tak jak jest w nowych vw i skodach). U mnie miga tylko raz lub po włączeniu cały czas. Druga sprawa, czy można jakoś włączyć doświetlenie zakrętów ?? Przeciwmgielne posiadam. Moje auto: VW Passat B5 FL 2,5 V6 2003r

 

Wszystko o czym piszesz jest do zrobienia w twoim aucie na forum jest taka opcja jak szukaj i naprawde jest sporo

Jak nie uda Ci się znależć to daj znać to się podeśle:D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Przeglądłem listę tematów B5, ale w tym temacie nic nie znalazłem dlatego pytam...... Jak możesz coś podesłać to będę wdzięczny.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Przeglądłem listę tematów B5, ale w tym temacie nic nie znalazłem dlatego pytam...... Jak możesz coś podesłać to będę wdzięczny.

 

Tu jest na temat kierunków

http://forum.vw-passat.pl/threads/762-Projekt-miekkie-kierunkowskazy

A zaraz znajde doświetlenie zakrętów tylko to będzie na podstawie modułu z firmy Cube elektronics ew do koleki Charakterka on montował doświetlenie zakrętów ori Hella ale tu zycze powodzenia

http://forum.vw-passat.pl/threads/104901-Montaz-modulu-komfortu-Cube-Eletronics

http://forum.vw-passat.pl/threads/89038-Charauto-z-zebrakiem-post-393

Edytowane przez skwaru

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam serdecznie

 

Mam nietypowy problem, nie moge znalezc nigdzie odpowiedzi na forach wiec zgłaszam się do was z prośbą o rady i pomoc ...

 

Kupiłem miesiąc temu Vw Bore 2002 1.9 tdi 130 kM (anglik) , z juz zablokowanymi drzwiami od pasazera

 

Wlasciciel tłumaczył ze początkowo drzwi nie otwieraly się od zewnątrz, po jakims czasie (4 miesiace temu) przestaly otwierac sie rowniez od wewnątrz.

 

Od zwenętrznej strony przy klamce jest dziura (widac linki w srodku).

 

Centralny otwiera wszystko tylko nie te drzwi, rygielek tez nie wyskakuje.

 

Co ciekawe, gdy probuje otwierac je od srodka, rygielek idzie do góry, a gdy chce go przytrzymac, chowa się, jak by jakis mechaniz go zamykał na siłe.

 

Czy macie jakies pomysly co to moze byc, i od czego zacząć

 

Elektryka w tych drzwiach działa.

 

byłem właśnie z tym u Polskiego mechanika i podpowiedzial mi ze mial podobną sytuacje w passacie. Rygielek tez chował sie na siłe, i okazalo sie ze wilgoc dostala sie do modułu komfortu pod siedzeniem pasazera. Tylko ze u niego dzrzwi zaczeły padac pokoleii... Niby te drzwi są najbliżej tego modułu... Z tego co wyczytalem jest on odpwiedzialny za wiele innych elektrycznych czynników. Czy to mozliwe ze odbiło by się to tylko na tych drzwiach??

 

Z góry dzięki za pomoc...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

przecież masz odpowiedzi w tym jak i wielu tematach , padły mikrostyki w zamku temu go nie otwiera, a że podnosi się rygielek i opada to jest w zamku taka dodatkowa blokada - ryglowanie zamkniętego zamka , jak 2 raz naciśniesz zamknięcie na pilocie czy kluczem przekręcisz to będziesz wiedział o co chodzi siedząc w środku.

Pozostaje Ci rozebranie drzwi zamkniętych , otworzenie zamka i naprawa mikrostyków ( przelutować zimne luty) wszystko jest na forum.

Możesz wpierw zobaczyć moduł komfortu ( zimne luty) i wiązki kabli + wtyczka co z niego co idą ( odwinąć taśmę oryginalną i dobrze przejrzeć) - mniej roboty - też na forum to jest - ja obstawiam na 99% mikrostyk w zamku - możesz vagiem też sprawdzić błędy w module

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No cóż nie czytałem konktetnie o takim przypadku żeby drzwi nie otwieraly sie z dwóch ston i przyczyną był microstyk.

Chodz przyznam ze od dechy do dechy nie czytalem tych 50 stron ;)

Wlasnie bylem u mechaniora przed chwila i podpinal vaga 3.1 przez lapka, i byly problemy z podłączeniem/komunikacja. Taki ogony skan błędów wykrył błąd centralki w przednich drzwiach, wykasował go, naturalnie problem nie zniknął. Póżniej probowalismy połączyć się z centralką i z niczym nie chcial sie połączyć.Wyskakiwał błąd komunikacji. W piątek bedzie mial komputer typowo pod auta wiec spróbujemy jeszcze raz.

I druga sprawa że aby rozebrac drzwi zamkniete, czyli zdjac boczek, potrzeba sie dostac do sruby za glosnikiem wysokotonowym, ktora przy zamknietych drzwiach jest nieosiągalna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I druga sprawa że aby rozebrac drzwi zamkniete, czyli zdjac boczek, potrzeba sie dostac do sruby za glosnikiem wysokotonowym, ktora przy zamknietych drzwiach jest nieosiągalna...

 

pierwsze słyszę o tej śrubie , są 2 na torx 25 czy 27 z dołu drzwi obok lampki możesz zobaczyć od strony kierowcy , pasażer to lustrzane odbicie. Są też 2 śrubki w rączce co ciągniesz zamykając drzwi po zdemontowaniu plastika i tyle. Jak ściągniesz boczek reszta jest na widoku łatwo dostępna.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
pierwsze słyszę o tej śrubie , są 2 na torx 25 czy 27 z dołu drzwi obok lampki możesz zobaczyć od strony kierowcy , pasażer to lustrzane odbicie. Są też 2 śrubki w rączce co ciągniesz zamykając drzwi po zdemontowaniu plastika i tyle. Jak ściągniesz boczek reszta jest na widoku łatwo dostępna.
on ma bore

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności