azrael Zgłoś #141 Napisano 3 Stycznia 2011 po takim przebiegu powinno nieznacznie różnić się od fabrycznego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #142 Napisano 3 Stycznia 2011 Zobaczymy. Wolę to zrobić wcześniej. Parę tys w tę czy drugą stronę nie robi już róźnicy. Będzie spokój na następne 120 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #143 Napisano 7 Stycznia 2011 po takim przebiegu powinno nieznacznie różnić się od fabrycznego. Dokładnie tak jak napisałeś. Rozrząd był jeszcze w dobrym stanie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #144 Napisano 8 Stycznia 2011 Lorentz robiłeś tą usługę w ASO jak wygląda cenowo cały komplet z robota lub same części z aso .... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lukc80 Zgłoś #145 Napisano 8 Stycznia 2011 Ja robilem 3 mies temu, co prawda nie w VW ale w ASO Seata, te same czesci te same procedury tylko taniej i lepiej. Cena byla bardzo dobra tj okolo 1200zl za calosc (800zl czesci z pompa + 400 wymiana). Czesci oryginalne nie zadne zamienniki. Zalezne jest to czy silnik masz poprzecznie czy wzdluznie. U mnie akurat jest poprzecznie wiec taniej bo nie trzeba zdejmowac zderzaka. Oczywiscie robia wpis w ksiazke i daja gwarancje 2 lata. Z tego co pamietam w ASO VW chcieli za to 2000zl Wymiane robilem przy 120.000km (ale glownie robie trasy), przy 90.000km rozrzad byl sprawdzany w ASO VW i byl ok. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #146 Napisano 9 Stycznia 2011 Ja robilem 3 mies temu, co prawda nie w VW ale w ASO Seata, te same czesci te same procedury tylko taniej i lepiej. Cena byla bardzo dobra tj okolo 1200zl za calosc (800zl czesci z pompa + 400 wymiana). Czesci oryginalne nie zadne zamienniki. Zalezne jest to czy silnik masz poprzecznie czy wzdluznie. U mnie akurat jest poprzecznie wiec taniej bo nie trzeba zdejmowac zderzaka.Oczywiscie robia wpis w ksiazke i daja gwarancje 2 lata. Z tego co pamietam w ASO VW chcieli za to 2000zl Wymiane robilem przy 120.000km (ale glownie robie trasy), przy 90.000km rozrzad byl sprawdzany w ASO VW i byl ok. Dokładnie rozrząd robiłem w ASO na oryginałach ( oprócz rozrządu przyciski ręcznego hamulca z wymianą ) całość 1260.01 pln. ---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:59 ---------- robiłeś tą usługę w ASO jak wygląda cenowo cały komplet z robota lub same części z aso .... W ASO w Łodzi 1260.01 wraz z przyciskiem hamulca ( czasami się zacinał ). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
flexo Zgłoś #147 Napisano 9 Stycznia 2011 witam w pasku 2.0 TDI CR DPF 2008 - rozrząd - zalecana wymiana przy 180 kkm. (tak, przy 180 kkm - wygladal nie najgorzej) I tak zrobiłem. W ASO kompletne z pompą wodną 1900 zł z robotą. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość guru2 Zgłoś #148 Napisano 22 Stycznia 2011 hej czy ktos wymienial sam rozrusznik w vwb6, jezeli tak to jak go wybudowac Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
luccass Zgłoś #149 Napisano 22 Stycznia 2011 kupiłem auto przy 190 tyś przelotu. przy 150 tyś wymieniany był sam pasek, tak jak zakłada książka. wymieniłem rozrząd przy 195 tyś na nowy łącznie z pompą, ale wydaje mi się ze to było pochopne, mam juz 230 tyś i wszystko gra. przy wymianie pompa była sucha i nie było żadnych objawów zuzycia. za kompletm rozrząd zapłaciłem grosze całość wyniosła mnie jakieś 750 zł łącznie z robotą. więc jak słysze 2000 zł i co 80 tyś to trochę dziwne fakt. 1.9 TDI Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krzycho_gd Zgłoś #150 Napisano 30 Maja 2011 Witam, czy ktoś z was wymieniał pasek rozrządu W serwisie Benepol koło Plichty przy gdańskiej obwodnicy? Za kompletny rozrząd każą sobie płacić 1000 brutto, u Plichty 1250, a Groblewski to samo zrobi za jedyne 1700zł. Chciałem wybrać opcję 1 ale najpierw wole się upewnić że nikt sie na nich nie przejechał ... Wszystkie serwisy są autoryzowane jedne pewnie bardziej inne mniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #151 Napisano 1 Czerwca 2011 W moim pasek był robiony przy 123tkm w kwietniu 2007 , mam 180tkm i nie długo minie 5 lat . Nie wiem czy robić ten rozrząd juz czy nie . Pewnie do kwietnia 2012 nie bede miał przebiegu 90tkm jeszcze Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
tmstp Zgłoś #152 Napisano 2 Czerwca 2011 W moim pasek był robiony przy 123tkm w kwietniu 2007 , mam 180tkm i nie długo minie 5 lat . Nie wiem czy robić ten rozrząd juz czy nie . Pewnie do kwietnia 2012 nie bede miał przebiegu 90tkm jeszcze Ja dl aspokojnego sumienia wymienilbym Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sebastian1979 Zgłoś #153 Napisano 2 Czerwca 2011 ja wymienilem jak kupilem a pozniej mam zamiar co 80tys Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #154 Napisano 2 Czerwca 2011 sam nie wiem , bo niby powinienem przy 210tkm dopiero , tylko nie wiem czy sie tak stresować tym że minie te 5 lat , ludzie jeżdżą dłużej i jest ok , pasek wygląda ok , chodzi o jego stan , zęby itp Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #155 Napisano 13 Listopada 2011 Witam ile kosztuje wymiana całego kompletnego rozrządu w Passacie/Audi z silnikami 2.0 TDI Passat z roku 2006 a Audi 2005. Z góry dziękuje za pomoc i udzielenie pomocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #156 Napisano 13 Listopada 2011 w aso od 1400 d0 1550zł (szczecin) tylko jedno aso zaleca po 120 tys a drugie po 150 tys km Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rafcisz Zgłoś #157 Napisano 13 Listopada 2011 (edytowane) w aso od 1400 d0 1550zł (szczecin) tylko jedno aso zaleca po 120 tys a drugie po 150 tys km A ile biorą normalne zakłady mechaniki? wiadomo jak to aso kasują jak za zboże Mi się wydaje że dobrze zalecają ale ja miesiąc temu przerabiałem napęd pompy oleju i nie pomyślałem że by rozrząd od razu wymienić.A dowiedziałem się że przy takim zabiego rozrząd jest też demontowany. Ostatni raz był wymieniany jak miał przejechane 105 tyś a teraz ma 172 tyś Mam nadzieję że do 180 tyś wytrzyma. Edytowane 13 Listopada 2011 przez rafcisz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ciuciek Zgłoś #158 Napisano 15 Listopada 2011 biorąc pod uwagę, że robi się co 120kkm to jak miałeś przy 105kkm to teraz Cie czeka wymiana przy 225kkm. Ja już słyszałem wartości 90 120 i 150 Z moich ustaleń dla mojego egzemplarza/modelu silnika jest to wartość 120 Mówiły o tym 3 różne serwisy ASO, 2 warsztaty niezależne i książka serwisowa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koblant Zgłoś #159 Napisano 15 Listopada 2011 biorąc pod uwagę, że robi się co 120kkm to jak miałeś przy 105kkm to teraz Cie czeka wymiana przy 225kkm. Ja już słyszałem wartości 90 120 i 150 Z moich ustaleń dla mojego egzemplarza/modelu silnika jest to wartość 120 Mówiły o tym 3 różne serwisy ASO, 2 warsztaty niezależne i książka serwisowa a 150 dotyczy jakiego rocznika i silnika, ważne co ile lat Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pikopiko Zgłoś #160 Napisano 15 Listopada 2011 U mnie w MY 2008 zrobili już co 150kkm. Ale jest też kryterium czasowe - 5 lat. Za rok będę miał właśnie 5 lat i 120kkm, więc wymiana rzekłbym optymalna... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach