Skocz do zawartości
raver32

2.0 TDI - 85.000km czy już czas na wymianę rozrządu?

Rekomendowane odpowiedzi

po takim przebiegu powinno nieznacznie różnić się od fabrycznego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Zobaczymy. Wolę to zrobić wcześniej. Parę tys w tę czy drugą stronę nie robi już róźnicy. Będzie spokój na następne 120 tys.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
po takim przebiegu powinno nieznacznie różnić się od fabrycznego.

 

Dokładnie tak jak napisałeś. Rozrząd był jeszcze w dobrym stanie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Lorentz
robiłeś tą usługę w ASO jak wygląda cenowo cały komplet z robota lub same części z aso ....

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja robilem 3 mies temu, co prawda nie w VW ale w ASO Seata, te same czesci te same procedury tylko taniej i lepiej. Cena byla bardzo dobra tj okolo 1200zl za calosc (800zl czesci z pompa + 400 wymiana). Czesci oryginalne nie zadne zamienniki. Zalezne jest to czy silnik masz poprzecznie czy wzdluznie. U mnie akurat jest poprzecznie wiec taniej bo nie trzeba zdejmowac zderzaka.

Oczywiscie robia wpis w ksiazke i daja gwarancje 2 lata.

 

Z tego co pamietam w ASO VW chcieli za to 2000zl

 

Wymiane robilem przy 120.000km (ale glownie robie trasy), przy 90.000km rozrzad byl sprawdzany w ASO VW i byl ok.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Ja robilem 3 mies temu, co prawda nie w VW ale w ASO Seata, te same czesci te same procedury tylko taniej i lepiej. Cena byla bardzo dobra tj okolo 1200zl za calosc (800zl czesci z pompa + 400 wymiana). Czesci oryginalne nie zadne zamienniki. Zalezne jest to czy silnik masz poprzecznie czy wzdluznie. U mnie akurat jest poprzecznie wiec taniej bo nie trzeba zdejmowac zderzaka.

Oczywiscie robia wpis w ksiazke i daja gwarancje 2 lata.

 

Z tego co pamietam w ASO VW chcieli za to 2000zl

 

Wymiane robilem przy 120.000km (ale glownie robie trasy), przy 90.000km rozrzad byl sprawdzany w ASO VW i byl ok.

Dokładnie rozrząd robiłem w ASO na oryginałach ( oprócz rozrządu przyciski ręcznego hamulca z wymianą ) całość 1260.01 pln.

 

---------- Post added at 12:00 ---------- Previous post was at 11:59 ----------

 

robiłeś tą usługę w ASO jak wygląda cenowo cały komplet z robota lub same części z aso ....
W ASO w Łodzi 1260.01 wraz z przyciskiem hamulca ( czasami się zacinał ).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

witam

w pasku 2.0 TDI CR DPF 2008 - rozrząd - zalecana wymiana przy 180 kkm. (tak, przy 180 kkm - wygladal nie najgorzej) I tak zrobiłem. W ASO kompletne z pompą wodną 1900 zł z robotą.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość guru2

hej czy ktos wymienial sam rozrusznik w vwb6, jezeli tak to jak go wybudowac

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

kupiłem auto przy 190 tyś przelotu.

przy 150 tyś wymieniany był sam pasek, tak jak zakłada książka.

wymieniłem rozrząd przy 195 tyś na nowy łącznie z pompą,

ale wydaje mi się ze to było pochopne,

mam juz 230 tyś i wszystko gra.

przy wymianie pompa była sucha i nie było żadnych objawów zuzycia.

za kompletm rozrząd zapłaciłem grosze całość wyniosła mnie jakieś 750 zł

łącznie z robotą.

więc jak słysze 2000 zł i co 80 tyś to trochę dziwne :)

fakt.

1.9 TDI

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy ktoś z was wymieniał pasek rozrządu W serwisie Benepol koło Plichty

przy gdańskiej obwodnicy? Za kompletny rozrząd każą sobie płacić 1000 brutto, u Plichty 1250, a Groblewski to samo zrobi za jedyne 1700zł. Chciałem wybrać opcję 1 ale najpierw wole się upewnić że nikt sie na nich nie przejechał ... Wszystkie serwisy są autoryzowane jedne pewnie bardziej inne mniej ;)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W moim pasek był robiony przy 123tkm w kwietniu 2007 , mam 180tkm i nie długo minie 5 lat . Nie wiem czy robić ten rozrząd juz czy nie . Pewnie do kwietnia 2012 nie bede miał przebiegu 90tkm jeszcze

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
W moim pasek był robiony przy 123tkm w kwietniu 2007 , mam 180tkm i nie długo minie 5 lat . Nie wiem czy robić ten rozrząd juz czy nie . Pewnie do kwietnia 2012 nie bede miał przebiegu 90tkm jeszcze

 

Ja dl aspokojnego sumienia wymienilbym

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja wymienilem jak kupilem a pozniej mam zamiar co 80tys

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

sam nie wiem , bo niby powinienem przy 210tkm dopiero , tylko nie wiem czy sie tak stresować tym że minie te 5 lat , ludzie jeżdżą dłużej i jest ok , pasek wygląda ok , chodzi o jego stan , zęby itp

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam ile kosztuje wymiana całego kompletnego rozrządu w Passacie/Audi z silnikami 2.0 TDI Passat z roku 2006 a Audi 2005.

Z góry dziękuje za pomoc i udzielenie pomocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w aso od 1400 d0 1550zł (szczecin) tylko jedno aso zaleca po 120 tys a drugie po 150 tys km

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
w aso od 1400 d0 1550zł (szczecin) tylko jedno aso zaleca po 120 tys a drugie po 150 tys km

 

A ile biorą normalne zakłady mechaniki? wiadomo jak to aso kasują jak za zboże

 

Mi się wydaje że dobrze zalecają ale ja miesiąc temu przerabiałem napęd pompy oleju i nie pomyślałem że by rozrząd od razu wymienić.A dowiedziałem się że przy takim zabiego rozrząd jest też demontowany.

Ostatni raz był wymieniany jak miał przejechane 105 tyś a teraz ma 172 tyś

 

Mam nadzieję że do 180 tyś wytrzyma.

Edytowane przez rafcisz

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

biorąc pod uwagę, że robi się co 120kkm to jak miałeś przy 105kkm to teraz Cie czeka wymiana przy 225kkm.

 

Ja już słyszałem wartości 90 120 i 150 :) Z moich ustaleń dla mojego egzemplarza/modelu silnika jest to wartość 120 :) Mówiły o tym 3 różne serwisy ASO, 2 warsztaty niezależne i książka serwisowa :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
biorąc pod uwagę, że robi się co 120kkm to jak miałeś przy 105kkm to teraz Cie czeka wymiana przy 225kkm.

 

Ja już słyszałem wartości 90 120 i 150 :) Z moich ustaleń dla mojego egzemplarza/modelu silnika jest to wartość 120 :) Mówiły o tym 3 różne serwisy ASO, 2 warsztaty niezależne i książka serwisowa :)

 

a 150 dotyczy jakiego rocznika i silnika, ważne co ile lat

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

U mnie w MY 2008 zrobili już co 150kkm.

Ale jest też kryterium czasowe - 5 lat.

Za rok będę miał właśnie 5 lat i 120kkm, więc wymiana rzekłbym optymalna...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności