Skocz do zawartości
raver32

2.0 TDI - 85.000km czy już czas na wymianę rozrządu?

Rekomendowane odpowiedzi

Tak jak jest napisane 70 tys km,kupiony z polskiego salonu VW z przebiegiem 29 tys.Uwierz mi kolego ze nie wszyscy maja nalatane po 200 tys km z takim rocznikiem.

nie zawsze serwisy maja pełną wiedze, uwirz że mi polski serwis, Craftera potwierdził że ma 130tys a wrzeczywistości miał ponad pól miliona.

wystarczy że raz, dwa, pojedziesz, spisza jakis tam przebieg, po dwuch latach znowu tam jedziesz, z przebiegiem na szafie znacznie cofnietym ale większym o 20tys niz był wcześniejszy wpis i wszystko ładnie pasuje i sie zgrywa

korekta licznika kosztuje ok 100pln a zysk ze sprzedazy tego samego auta z przebiegiem 100tyś a 300tyś jest juz tysiącach liczony

Edytowane przez wiesiok81

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nie zawsze serwisy maja pełną wiedze, uwirz że mi polski serwis, Craftera potwierdził że ma 130tys a wrzeczywistości miał ponad pól miliona.

wystarczy że raz, dwa, pojedziesz, spisza jakis tam przebieg, po dwuch latach znowu tam jedziesz, z przebiegiem na szafie znacznie cofnietym ale większym o 20tys niz był wcześniejszy wpis i wszystko ładnie pasuje i sie zgrywa

korekta licznika kosztuje ok 100pln a zysk ze sprzedazy tego samego auta z przebiegiem 100tyś a 300tyś jest juz tysiącach liczony

Widze ze juz trzecia osoba tu na forum wie lepiej niz ja sam,co mam w garazu i z jakim przebiegiem :what

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Widze ze juz trzecia osoba tu na forum wie lepiej niz ja sam,co mam w garazu i z jakim przebiegiem :what

 

Rozumiem Ciebie dość dobrze wszystko przez tą polską mentalność... Wszyscy są sceptyczni, zakładają, że każdy kręci, a auta z małym przebiegiem praktycznie nie istnieją. Potem, takiemu pokazujesz książki, faktury czy wpisy w ASO czy Cepiku. Natomiast oni dalej będą twierdzili, że co roku przed wymianą cofasz licznik potem jedziesz do ASO po wpis.

Idąc taką logiką to mniej więcej 2 razy do roku zmieniasz licznik w samochodzie: raz przy przeglądzie (wpis w rejestr), drugi przy wymianie oleju w ASO.

Rynek wtórny aut w Polsce to katastrofa. Sam omal nie kupiłem superb 09r. 2.0 170KM DSG z Polskiego salonu, tyle, że auto miało szkodę całkowitą... Powinno się po prostu zmienić przepisy i dawać takie kary...

Sam mam auto z przebiegiem 83k, pewnie trudniej będzie mi je sprzedać niż jakbym miał 2-3 razy większy przebieg.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

mam obecnie dwa paski 2010- 320TYSI, drugi z 2007  254 tysi- oba z polskiego salonu, oczywiście każdy mnie pyta ile skręcone- to jest jakaś  żenada... Znajomy 5 letniego sprzedawał z przebiegiem 130Tysi to odesłał dwóch kupców do domu, jak zaczęli go wypytywać o przebieg ile ściemnił.

Nowa Patola w kraju, teraz każdy wmawia każdemu kręcony przebieg ?. Pozdro dla kumatych..

 

 

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

w krajowym aucie oryginalny przebieg może się zdarzyć; w importowanym przez handlarza nie za bardzo... zwłaszcza jeśli brak jakichkolwiek dokumentów potwierdzających podany przebieg. Założę się, że około 70% lub więcej aut z importu ma inny przebieg niż jest na blacie.

Edytowane przez ru-dy

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności