vallentino Zgłoś #61 Napisano 25 Października 2009 Ja u siebie rozrząd wymieniłem przy 105tys nieczekałem do 120 tyś, mechanik pokazał mi pasek i o dziwo miał znaczne zużycie. Pociągnął by napewno do 120tyś ale lepiej mieć spokojną głowę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
malp Zgłoś #62 Napisano 4 Listopada 2009 Gdy ja się pytałem w Aso co ile należy wymieniać powiedzieli mi że producent paska daje gwarancje na 150 tys ale Vw zaleca co 120 tys. I to pewnie jedyna słuszna idea jak za dawnych czasów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja18 Zgłoś #63 Napisano 7 Listopada 2009 Witam mam w moim passacie silnik 2.0 tdi 140km bmp przebieg 143tys km a wiec mam zamiar wymienić rozrząd tylko pytanie czy lepiej oddac do ASO czy do dobrego mechanika który bierze za wymianę kompletnego rozrządu wraz z wymianą oleju 2200zł? dzieki z góry za odpowiedz Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #64 Napisano 7 Listopada 2009 Kolego ja oddałem do mechanika wszystko zrobił na oryginale , wymienił olej i zainkasował 1500 zł . Ten Twój chyba trochę za dużo chce Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja18 Zgłoś #65 Napisano 7 Listopada 2009 Kolego ja oddałem do mechanika wszystko zrobił na oryginale , wymienił olej i zainkasował 1500 zł . Ten Twój chyba trochę za dużo chce Własnie dlatego wole się poradzić żeby nie przepłacić. Poszukam innego dobrego mechanika choć wiem że passat to autko drogie w utrzymaniu. pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosengart Zgłoś #66 Napisano 28 Grudnia 2009 (edytowane) Niemcy podają że co 120 w dieselku Edytowane 28 Grudnia 2009 przez rosengart Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czaja18 Zgłoś #67 Napisano 28 Grudnia 2009 Pisze ci jak czarno na białym że co 120 tys tylko silniki 2.0tdi 170 KM a co 150tys 1.9 i 2.0 140KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bonito Zgłoś #68 Napisano 29 Grudnia 2009 czaja - tak dokładnie to czarno na białym jest napisane "4-Zyl Pumpe-Düse Motoren" co jak wiadomo oznacza czterocylindrowe silniki na pompowtryskiwaczach, bez adnotacji na temat mocy. Tekst obok oznacza sprawdzenie filtra DPF i nie ma nic wspólnego z rozrządem. pozdr, bonito Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #69 Napisano 29 Grudnia 2009 Niemcy podają że co 120 w dieselku Tak było na początku, od roku modelowego 2007 wszystkie diesle mają co 150kkm - do instrukcji dołączona jest errata. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość jabol1978 Zgłoś #70 Napisano 29 Grudnia 2009 Ja w swoim 2.0 TDI rozrząd z pompą wymieniałem w serwisie VW w/g ich zaleceń przy 120 000, i następną wymianę mam mieć przy 240 000. Powiedziano mi że VW przedłużył żywotność na oryginalne części z 90 do 120tys. Zapłaciłem 1500 zł z wymianą części, niecały 1000zl części + robocizna. Auto było w serwisie ok 4 godzin. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Tatanki Zgłoś #71 Napisano 29 Grudnia 2009 (edytowane) To znaczy że według zdjęcia co zamieścił Rosengart , mój pasek po nowy rozrząd powinien zgłosić się na 180 tyś ?? W głowie się nie mieści. Dlaczego wymieniacie pompy? Czy to może dotyczy tylko TDI. Edytowane 29 Grudnia 2009 przez Tatanki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rosengart Zgłoś #72 Napisano 30 Grudnia 2009 Ja zrobiłem skan z mojej oryginalnej niemieckiej książki serwisowej. Jeśli są chętni to mogę zamieścić cały plan serwisowania tzn. od początku. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość kombud Zgłoś #73 Napisano 30 Grudnia 2009 Mam Passata serwisowanego w Niemczech,rozrząd wymieniali po 130tys.,ale jak ktoś chce może po 50tys. ponoć też niekiedy zalecają. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #74 Napisano 30 Grudnia 2009 ja kupiłem passka b6 miał 89k mil i...nie był wymieniany pasek.Wymieniłem przy 90k mil a oryginalny komplet kosztował mnie 100 funtów i pompa wodna 29 funtów ale nie oryginalną bo oryginalna jest plastikowa w środku a ja mam metalową(aluminium lub jakikiś inny podobny).Platikowe się rozpier....ją szybko ! Nie próbujcie czasem wymiany bez pompy wody passacik B6 nie lubi !!! ---------- Post added at 21:25 ---------- Previous post was at 21:21 ---------- To znaczy że według zdjęcia co zamieścił Rosengart , mój pasek po nowy rozrząd powinien zgłosić się na 180 tyś ?? W głowie się nie mieści. Dlaczego wymieniacie pompy? Czy to może dotyczy tylko TDI. Nie pytaj tylko wymieniaj 5 minut roboty i gówno nie pieniądze a potem bardzo boli jak jak głowice będziesz w bagażniku woził !!! Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lorentz Zgłoś #75 Napisano 30 Grudnia 2009 w podobnej cenie moglbys to zrobic w ASO 5 lat. 120 000 to górna granica ---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:41 ---------- Koszt można zredukować nawet o 50% Zapraszam na GG. Podałem tobie wszystkie dane kilka miesięcy temu odnośnie przeglądów - do tej pory nie mam konkretnych odpowiedzi. Jak się tutaj reklamujesz to proszę o rzetelność. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #76 Napisano 30 Grudnia 2009 z tego co wyczytałem to wychodzi na to, ze jestem "hardcorem" pod wzgledem rozrzadu nastukane 173 tyś, ale poczekam do tych 180 to od razu zrobie grubsze wymiany(egr,rozrzad,sprzeglo,moze dwumas) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #77 Napisano 30 Grudnia 2009 dwumas to i mi się marzy ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #78 Napisano 31 Grudnia 2009 dwumas to i mi się marzy ! no ja po dwumasie jestem przy 180 tyś padł jak sw zegarku,ale po kupnie auta taka niespodzianka 4 tysiaki to mi sie nie uśmiechało hehe, ale już po mam nadzieje żę juz do tego wracać nie będę Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Ermce Zgłoś #79 Napisano 1 Stycznia 2010 w passacie masz lancuch, powinno sie go wymienic jesli zaczyna chrecholic, lub gdy da sie go podniesc palcem z kola- wtedy jest rozciagniety i tez konieczna jest wymiana... nie slyszalem nigdy zeby wymieniac lancuch szybciej jak 150tys... na lancuch nie ma limitu km, tylko jesli jest rozciagniety badz dochodza z niego niepokojace chrecholenie- oznaka zbyt rozciagnietego lancucha i trze o obudowe, nie daj Bog jak przeskoczy na zebatce... co do rozrzadu to znalazlem pewna strona ktora zmartwi niejednego posiadacza passata... http://vwszrot.pl/ Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Turbolot Zgłoś #80 Napisano 1 Stycznia 2010 w passacie masz lancuch, Kolego nie pij tyle w sylwka bo brednie wypisujesz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach