Skocz do zawartości

sebastian1979

  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O sebastian1979

  • Urodziny 22.10.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    sebastian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    gliwice

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 170KM
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dla podsumowania..... Auto odebrane. Powrót mocy od samego dolu brak gwizdania, brak jakich kolwiek szelestow wydobywajacych się panelu navi i klimy.więc diagnoza była trafna. Pozdrawiam wszystkich odwiedzających forum
  2. Czy wzrosło spalanie ciężko powiedzieć ale napewno spadek mocy powiedziałbym że nawet 40% chłodnicy jeszcze niewidzialem więc niewiem gdzie się roszczelniła ale niezauważalem powietrza w zbiorniku Wyrównawczym przypuszczam że aluminium się zestarzalo i jest gdzieś dziura na zewnątrz stąd te szczenie i nieszczelnośc która objawia się spadkiem mocy
  3. witam chetnych do wypowiedzi niewielu ale napisze co wiem ..... auto u mechanika diagnoza po kilku godzinach - uszkodzona chlodnica spalin. slyszalem szum to fakt. ale oparlem swoje poszukiwania o widze z neta czyli rury do i z intercollera szukalem nieszczelonosci ale bylo ok a mocy brak. Tak naprawde do diagnozy niewiedzialem ze mam cos takiego w aucie . a teraz najgorsze cena oczwiscie albo uzywka albo nowe a ze niejestem zwolennikiem uzywek a mieszkam w niemczech wiec ceny kosmos.... robocizna 360euro czesc z kompletem uszczelek 500euro. zobczymy co powiedza mam nadzieje ze w trakcie niewyjdzie nic wiecej. auto do odbioru w przyszlym tyg. dam znac jak poszlo
  4. witam naprawde nikt z was nie wypowie sie na temat logow ???
  5. witam Zrobilem logi z kolega sorry za format ale cos pokrecilismy i niemoge wrocic teraz do orginalnego formatu z vcds wiec zostal tylko pdf. czekam na wasza pomoc i posty rok prd. 2006 przebieg 215000 Zrobilem trase Niemcy - Polska - Niemcy auto stracilo wigor, zmniejszyla sie predkosc max rozumie wiek samochodu i przebieg ale auto smigalo a teraz na wysokich biegach utracilo moc Pomozcie Prosze LOG-01-003-011-010.pdf
  6. ja zauwazylem u siebie ze jesli robie trase autostrada okolo 1100km to jesli nawet sie czyscil podczas dorgi to tego niezauwazam i jezdze pozniej 3 tyg po miescie i zadnych dziwnych zachowan niema ale jesli jezdze po miescie dluzej i auto niezawsze sie nagrzeje to jest odczuwalne poszarpywanie auta w granicach 2tys obrotow w momencie jak dochodzi do oczyszczania... i dlatego wkleilem logi bo zastanawia mnie dlaczego sa tam ujemne wartosci tego wlansie nierozumie
  7. witam ...szary jesli w twoim pasku akcja odbywa sie cyklicznie co 325 km to znaczy ze masz cos nie tak i komputer niezczytuje z czujnikow zapchania tylko zlicza wedlug przebiegu a ze kontrolki ci zgasly to tylko swiadczy o tym ze czujnik byl walniety i teraz niejest ... a w poscie wyzej jak to napisales to niejest jakas tam temeratura tylko temperatura za i przed filtrem dpf
  8. witam czy nikt nieumie nic powiedziec na temat tych wskazan ?? Log (0 - 068,067)
  9. przypuszczam ze teraz sie prawdy od Was dowiem co z moim dpf jest nie tak Log (0 - 068,067) bardzo dziwne sa te wartosci ujemne nierozumie tego dzis bylem swiadkiem jak filtr sie czyscil temperatura skoczyla do ponad 700stop. i wartosc z bloku 075 w okienku 3 zaczela spadac wiec oczyscil sie do 0% i operacja sie zakonczyla ale w bloku 070 byl same zera czy to jest ok ??
  10. a niema ktos schematu silnikow 2.0tdi ??
  11. ja wymienilem jak kupilem a pozniej mam zamiar co 80tys
  12. wlasnie musze sprawdzic co u mnie pokaze moze juz sie konczy
  13. nie oliwy nie przybywa czytalem o tym i zaczalem to kontrolowac i stan mam zawsze taki sam wiec tak jak mowie akcja oczyszczania jest poprawna ... czytalem o G450 moze go mam przedmuchac moze tam cos jest .... czy jesli cos jest z nim nie tak zawsze pojawia sie blad sygnalizowany lampka ??
  14. przyznaje jezdze krotkie trasy auto sie niezawsze zagrzeje do 90st. raz na 2 tyg mam taka akcje .. kiedys nawet zrobilem 1200km i podjechalem pod dom i auto buczalo i nierowno pracowalo wiec krotkie trasy nierobia tu duzej roznicy jedynie czestotliwosc sie zwieksza boje sie ze wlasnie przez to zjeb.. sie w aucie cos drogie jak np. dpf jesli juz go szlak nie trafil
  15. .... nawet jak mialem takie buczenie z rury i silnik nierowno pracowal bylem w serwisie to wymienili mi egr i problem wrocil za 2 dni twierdza ze bledow niema i auto dziala a 75st. to temp. na zegarach nie na vagu ---------- Post added at 23:36 ---------- Previous post was at 23:32 ---------- wyglada to tak jakby sie cos zawiesilo i po jakies chwili czy to na postoju czy w czasie jazdy samo wraca do normy a uto sie wycisza i dziala jaki igielka .... powtorze niemialem zadnych informacji w postaci kontrolek lub bledow ze jest cos nietak wiec mam prawo przypuszczac ze filtr czysci sie prawidlowo ale cos warjuje w trakcie czyszczenia
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności