Major Zgłoś #41 Napisano 9 Czerwca 2009 4 lata albo 120tys, ale z tym przebiegiem to juz ostatni dzwonek, w sumie po co ryzykować. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #42 Napisano 9 Czerwca 2009 Dzieki,ale juz po klopocie.Kompletny rozrzad z paskiem,rolkami,pompa wodna,paskiem PK i rolka kupilem za niecale 900zl po rabatach a za robocizne zaplacilem 150zl,wszystko po za serwisem oczywiscie. w podobnej cenie moglbys to zrobic w ASO 4 lata albo 120tys, ale z tym przebiegiem to juz ostatni dzwonek, w sumie po co ryzykować. 5 lat. 120 000 to górna granica ---------- Post added at 23:45 ---------- Previous post was at 23:41 ---------- Dodam tylko że w serwisie koszt ok 2500zł.Podobno wymieniają wtedy pompę wodną i dlatego są takie koszty. Koszt można zredukować nawet o 50% Zapraszam na GG. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turbojajko Zgłoś #43 Napisano 10 Czerwca 2009 Po pierwszej wymianie zaleca się zmianę elementów rozrządu po 70k km. a jak jest w przypadku 2.0? Wymiana co 120 tys. tak jest w ksiazce , servisie i na calym swiecie. wydaje mi się, że te najnowsze turbodieselki nie maja już paska rozrządu tylko łańcuch i nie ma żadnej konieczności jego wymiany!!!! a jednak maja ... w serwisie powiedziano mi, że wymianka paska co 90'000 km, ale musi jeszcze spojrzeć na numer nadwozia. To chyba czas zmienic serwis. Mi powiedziano ,ze co 120kkm i przy takim stanie rozrzad byl wymieniony. Zalecana wymiana na 90 tys. Gdzie to wyczytales kolego? Na nalepce serwisowej , pod maska jest wzmianka ,ze co 120. Po pierwszej wymianie zaleca się zmianę elementów rozrządu po 70k km. a to nowosc , nie wiedzialem o tym. Chyba mechanicy sami takie ploty rozpowszechniaja, aby wiecej kasy sciagac.Ja zmienilem pasek itd jak auto mialo 119kkm. Nic sie nie dzialo i nie balem sie ,ze pasek strzeli. Nastepny zmienie rowniez za 120 kkm jak podaje instrukcja . Jak wszystko jest pozakladane jak nalezy to paskek powienien wytrzymac. Nalezy tez pamietac ,ze producent czesci podaje gwarancje np . TRW na pasek jest 4 lata. Wiec 120kkm lub 4 lata . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość melele Zgłoś #44 Napisano 10 Czerwca 2009 U mnie pasek był zmieniony dopiero przy 130 tk, a co do tego czy pęknie czy nie; pech. Nowy też może strzelić. Natura rzeczy martwych. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
raver32 Zgłoś #45 Napisano 10 Czerwca 2009 Cytat:Napisał raver32 Dzieki,ale juz po klopocie.Kompletny rozrzad z paskiem,rolkami,pompa wodna,paskiem PK i rolka kupilem za niecale 900zl po rabatach a za robocizne zaplacilem 150zl,wszystko po za serwisem oczywiscie. w podobnej cenie moglbys to zrobic w ASO Moj wpis w tym temacie jest z przed 2 lat i dotyczył Passata z 2005r. który nie miał już gwarancji fabrycznej.Teraz mam 2007r i wiem,ze wymiana rozrzadu dla tego modelu to 150.000km wiec jeszcze troszke czasu minie.A co do ceny to moze przez Ciebie i wyjdzie podobnie w ASO,ale idac prosto z ulicy nie sadze zeby obyło sie przy tych wszystkich częściach z robocizną mniej niż 2tys zł. ---------- Post added at 18:13 ---------- Previous post was at 17:49 ---------- Gdzie to wyczytales kolego? Na nalepce serwisowej , pod maska jest wzmianka ,ze co 120. Tak było,później nastąpiła korekta i teraz pierwsza wymiana rozrządu według książki serwisowej to 150.000km.Taką informację dostałem nawet podczas ostatniego przeglądu w ASO w kwietniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Nol Zgłoś #46 Napisano 11 Czerwca 2009 Wymiana co 120 tys. tak jest w ksiazce , servisie i na calym swiecie. a to nowosc , nie wiedzialem o tym. Chyba mechanicy sami takie ploty rozpowszechniaja, aby wiecej kasy sciagac.Ja zmienilem pasek itd jak auto mialo 119kkm. Nic sie nie dzialo i nie balem sie ,ze pasek strzeli. Nastepny zmienie rowniez za 120 kkm jak podaje instrukcja . Jak wszystko jest pozakladane jak nalezy to paskek powienien wytrzymac. Nalezy tez pamietac ,ze producent czesci podaje gwarancje np . TRW na pasek jest 4 lata. Wiec 120kkm lub 4 lata . Widać cały świat jest mały i mechanicy piszą np. książki serwisowe, bo w nich stoi że pasek fabryczny (w B5, np. AFN) wymienia się po 90k km, a następne zaleca się do 70k km i taka jest praktyka ("Sam naprawiam - VW Passat"). Kolega, któremu wtedy odpowiadałem (Michał Enter) miał właśnie Passata B5. Oprócz tego zwróć uwagę na fakt, że odnosisz się do postów z 2007 roku trudniąc się archeologią, co nie jest tu mile widziane. Tamta dyskusja dawno już wygasła i podano w temacie prawidłowe interwały wymiany rozrządu do 2.0TDI w B6. Polecam regulamin i zasady netykiety. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vw_piotr Zgłoś #47 Napisano 11 Czerwca 2009 zwykle sa przedzialy 90 - 120 lub 120-150 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glogmak Zgłoś #48 Napisano 6 Października 2009 Witam Jako, że temat dosyć stary więc postanowiłem go lekko odświeżyć. Autko zakupiłem w salonie VW w Niemczech przy przebiegu 145 tys km - silnik BMP. Sądziłem, że rozrząd jest wymieniony więc nawet tego nie sprawdzałem. Dopiero w domku przestudiowałem wpisy w książce serwisowej i się zdziwiłem Po telefonie do serwisu VW Auto Premium w Poznaniu dowiedziałem się, że faktycznie wymiana rozrządu w modelach na 2007 rok przewidziana jest na 150 tys km. Rozrząd wymieniłem na początku września w w/w serwisie a o to ceny: 1) pompa wody - 195 zł (stara została zdana do regeneracji) 2) pasek zębaty i rolki - 490 zł 3) płyn chłodniczy - 40 zł 4) robocizna - 590 zł RAZEM : 1315 zł Czas wymiany 4 h Dowiadywałem się oczywiści ile kosztuje taka usługa gdzie indziej. Znajomy mechanik chciał za to samo około 1000 zł. Ciekawostką był serwis VW w Lubinie który za tę usługę chciał 2000 zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #49 Napisano 6 Października 2009 Kolego w Wawie taka usługa 2500-3000 ASO Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glogmak Zgłoś #50 Napisano 6 Października 2009 2500 - 3000 zł Mi przed umówioną wizytą podano cenę 1500-1600 zł. Po wymiane dostałem rabacik na robociznę i jeszcze autko mi umyli Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rudi Zgłoś #51 Napisano 7 Października 2009 Gdy byłem w serwisie ze swoim Paskiem 2.0 tdi 140km pan mechanik powiedział mi że niemcy dają gwarancję na rozrząd do 120,000 km a w polsce jest to do 90,000 km. Pytanie tylko dlaczego tak jest?! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sipowitz Zgłoś #52 Napisano 7 Października 2009 W ASO to już sami nie wiedzą co i jak mają kłamać, motają na maksa, no ale... A jak pokażesz czarne na białym, to powiedzą, że się pomylili. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Glogmak Zgłoś #53 Napisano 7 Października 2009 Witam Podczas wymiany rozrządu dokupiłem w serwisie książeczkę serwisową do mojego modelu - w starej zabrakło już miejsca. W owej książeczce czasookres wymiany paska i rolek jest ustalony na 150 tys km, a przy 90 tys weryfikacja paska. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bolechowiec Zgłoś #54 Napisano 22 Października 2009 Witam! A powiedzcie mi proszę co ile wymiana w B6 1,9 Tdi 77KW z 11.06r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #55 Napisano 23 Października 2009 Kolego w Wawie taka usługa 2500-3000 ASO faktycznie wawka przoduje ja we wrocku 1400 pytałem wczoraj u wojtanowicza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piter25 Zgłoś #56 Napisano 23 Października 2009 witam mam passata z 2006r 2.0tdi 170KM z przebiegiem 96tys.serwisowany w ASO kiedy teraz musze wymienić pasek rozrzadu itp. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Trokadero Zgłoś #57 Napisano 23 Października 2009 Na Twoim miejscu to bym już wymienił . Święty spokój bezcenny Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Kopniak Zgłoś #58 Napisano 23 Października 2009 witam, szukam napinacza łańcuszka rozrządu do passka 1.8 20v 125 silnik ADR, wie ktoś, gdzie mogę go dostać??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Rojasek Zgłoś #59 Napisano 23 Października 2009 witam mam passata z 2006r 2.0tdi 170KM z przebiegiem 96tys.serwisowany w ASO kiedy teraz musze wymienić pasek rozrzadu itp. Przy nastepnym serwisie wymień jeżeli serwisujesz w ogóle Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #60 Napisano 25 Października 2009 witam mam passata z 2006r 2.0tdi 170KM z przebiegiem 96tys.serwisowany w ASO kiedy teraz musze wymienić pasek rozrzadu itp. Jeżeli twój silnik mieści się w definicji "4-cylindrowy silnik z pompowtryskiwaczami" to odpowiedź masz powyżej. Produkowane przed 2007r. - VW zaleca co 120tyś km., produkowane od 2007r. - co 150tyś km. Takie są zalecenia, więc można powiedzieć, że przy 120tyś musisz, a możesz nawet teraz. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach