lukc80
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O lukc80
- Urodziny 03.06.1980
Informacje osobiste
-
Imię
Lukasz
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Ostrów Wlkp.
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM(BKP)
-
Rok produkcji
2007
-
lukc80 obserwuje zawartość → Coś jak dławienie silnika, Ja z zapytaniem 2.0 TFSI spalanie przy -7, odpalanie diesla w czasie mrozów i oraz 7 innych
-
passat B6 - jakie tarcze i klocki ???
lukc80 odpowiedział radiance → na temat → Hamulce, felgi, opony
Ja jezdzilem na Boschu do czasu jak po ostatniej wymianie klocki zaczely trzec jakby sie skonczyly. Jezdzilem na nich przez okolo 10 dni, wylacznie krotkie trasy bo byl to akurat okres swiat. Okazalo sie po zdjeciu, ze zaczely sie poprostu kruszyc i kawalki wpadaly pomiedzy klocek a tarcze (od wewnetrznej strony). W wyniku tego tarcze do wymiany L + P. Zlozylem reklamacje i zobaczymy, kosztow troche sie nazbieralo bo nowe klocki, tarcze, wymiana. Teraz kupilem ATE tarcze i klocki, hamowanie duzo lepsze niz na boschu. Dla zainteresowanych zalaczam zdjecia... -
Ja z zapytaniem 2.0 TFSI spalanie przy -7
lukc80 odpowiedział romeo9999 → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
powinien duzo mniej spalić, ale średnia w miare jazdy spada. mam ten sam silnik w Audi A4 tylko, ze quattro i nawet przy takiej temp jezeli jedziesz okolo 100km/h to spala ponizej 10l/100km -
Mialem to samo, sprzeglo zostalo w podlodze i wyciek plyny pod autem. Wtedy juz tylko assitance i do mechanika. Konieczny byl demontaz skrzyni biegow + wymiana chyba docisku czy czegos co kosztuje w oryg 260zl + naprawa drugie tyle. Myslalem, ze to pompka ale jednak nie.
-
2.0 TDI - 85.000km czy już czas na wymianę rozrządu?
lukc80 odpowiedział raver32 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ja robilem 3 mies temu, co prawda nie w VW ale w ASO Seata, te same czesci te same procedury tylko taniej i lepiej. Cena byla bardzo dobra tj okolo 1200zl za calosc (800zl czesci z pompa + 400 wymiana). Czesci oryginalne nie zadne zamienniki. Zalezne jest to czy silnik masz poprzecznie czy wzdluznie. U mnie akurat jest poprzecznie wiec taniej bo nie trzeba zdejmowac zderzaka. Oczywiscie robia wpis w ksiazke i daja gwarancje 2 lata. Z tego co pamietam w ASO VW chcieli za to 2000zl Wymiane robilem przy 120.000km (ale glownie robie trasy), przy 90.000km rozrzad byl sprawdzany w ASO VW i byl ok. -
U mnie jest podobnie, w mrozy nawet przy -5oC kreci ciezko tzn 3-5ek, podczas krecenia wyczuwa sie jakby brakowalo mu paliwa, jak juz zalapie to troche zakopci na czarno. Aku na tescie pokazuje 78%, swiece wlasnie wymienilem na nowe oryg w serwisie, filtr paliwa wymieniony. Ponoc sprawdzali dawke startowa i jest ok wiec zastanawiam sie co to jeszcze moze byc? Paliwo BP lub Statoil zwykly diesel, tankowalem rowniez diesel superma ze statoil i nie ma zadnej roznicy w rozruchu. Latem pali na dotyk. Przejechane mam 134tys, od poczatku w moich rekach i regularnie serwisowany. Jakies sugestie?
-
Przycinanie się turbiny - Passat B6 z 2005 roku - 140 KM-diesel
lukc80 odpowiedział zbiniuk → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Witam Mam ten sam problem od roku (przejechalem od tego czasu 45tys). Problem pojawia sie tylko w cieple dni tzn wiosna a nasila sie latem. Oczywiscie tylko na zimnym silniku. W seriwise nic nie stwierdzili. Dla nich wszystko jest ok. Filtr paliwa nowy (oryg) i bez zmian. Ponoc ten model tak ma... Ten sam objaw spotyka sie rowniez np w Seatach. -
Pasuja, ale ponoc wszystkie inne upalaja sie po paru dniach i w gre wchodzi tylko oryginal do B6
-
Mam Boscha i sa takie sobie, glosne dosc jak na Boscha. Oryginaly lepsze na pewno no ale Bosch 79zl...
-
A co ile w ogole VW zaleca wymiane swiec w B6? Bo moj ma 2,5 roku, przebieg 91000km i ciezko przy -10oC zapala. Kreci ale jakby nie zalapywal. Akumulator jest ok.
-
Problem z rozmiarem zimówek ze sklepu internetowego.
lukc80 odpowiedział andyborowik → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Osobiscie uzywam rowniez 205/55/16 z indeksem do 190km oczywiscie na zime. Na lato mam 225/45/17. Extra load nie musisz miec, chociaz moga byc niczemu nie zaszkodza ale extra load uzywalem w Renault Espace IV gdzie auto wazylo okolo 1800kg. Wiec jezeli nie ma duzej roznicy w cenie gra nie warta swieczki z wymiana, no chyba, ze roznica znaczna to popros o zwrot roznicy lub wymiane. -
Moj juz sie nie dlawi, przeszlo mu. Za to lubi chyba olej, na 5000km 0,5litra.
-
u mnie manual 6-bieg
-
Jak przejdziesz pelen zakres oborotow to masz odciecie zaplonu Recz normalna.
-
30 samochodow to chyba z samego forum ma taki problem
-
Ponoc pomaga wymiana oprogramowania na nowe (dokladnie mapa ukladu zaplanu/ czy ukladu paliwowego ). Mam ten sam objaw i wlasnie kolega podpowiedzial mi, ze mial to samo w Audi A4 2.0TDI i powyzsze pomoglo mu. Wymienialem tez filtr paliwa, bo myslalem, ze moze to jest przyczyna ale jednak nie.