Skocz do zawartości

flexo

  • Liczba zawartości

    62
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O flexo

  • Urodziny 02.05.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Jarek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warka

Samochód

  • Generacja
    CC
  • Silnik
    CC 2.0 TDI 140KM
  • Rok produkcji
    2013
  1. Ja miałem 3 letnie i przed końcem gwarancji malowali mi je w całości łącznie z ymianą drzwi bo już szpachlować nie było co. VW - to już tylko wspomnienia.
  2. a ja dwumas nie wymieniałem do 260 k km, ale już dość mocno go było słychać. Sprzedałem auto i nowy właściciel tego samego tygodnia robił.
  3. a mi polakierowali w całości samochód bo dziury pod pistwami na wylot były. nie warto walczyć, chyba że ktoś jakiś zawziety i ma ochotę z VW powojować. ja zacząłem i samochód sprzedałem, informując nowego nabywce co się działo. Pan do dzis ucieszony bo ma świerzą warstwe lqkieru na samochodzie ---------- Dodano o 17:01 ---------- Poprzednia wiadomość o 17:01 ---------- ogolnie, dodam - samochód super, ale blacha porażka, cholerna porażka
  4. A mój w najbliższych dniach będzie świętowało swoje trzecie urodziny i... i jest lakierowany cały. Nie ma elementu bez wad lakierniczych, no i drzwi do wymiany, bo niestety korozja zjadła blache... VW!!! Hip hip hura. Czy to wszystkie tak maja?
  5. No cóż, życzę ci powidzenia bo ogólnie mają zlewkę. Ja mam samochód z 2008 roku i włąśnie stoi na lakierni w ASO. A co robią? UWAGA - do wymiany 3 x drzwi (korozja na wylot ) - tak samochód ma 2 lata i 11 miesięcy, do lakierowania klapa, czwarte drzwi, i dach.... Chce ktoś kupić nie rozbity samochód? Ale polakierowany będzie calutki niemalże Co do schodzącego lakieru bezbarwny - 2 lata temu trafiłem psa, robiony miałem zderzak przedni i błotnik - po 2 latach z błotnika schodzi mi lakier bezbarwny płatami. Do serwisu który to robił nawet nie jadę bo powiedzą mi że minął okres 2 lat gwarancji po naprawie. Jak ci sie uda to ci gratuluję. Ja na chwile obecną mogę powiedzieć jedno - z paszteta zadowolony jestem, ale z tego jak postępują z klientami przy obsludze posprzedażowej - jestem załamany. Powodzenia w walce życzę. A przy okazaji - do BOK Kulczyk nie ma co dzwonić, bo siedzi tam taki mosiek i takie rzeczy bredzi że aż się go słuchać nie chce.
  6. hm, kiedyś mi się obiło o uszy, iż w radiu jest "aku" który trzyma prąd a tym samym ustawienia. Prawdopodobnie sa to dwie okrągłe bateryjki zawinięte w "cosik" - ależ pięknie i obrazowo, i wygląda to jak aku. Slyszalem że to z czasem umiera. Mi np nie trzyma ustawień zegara, ale jakoś sobie z tym radze.
  7. Dystrybutorem jest HORN A co do serwisu i powodu dlaczego oddales - tez tak miałem, nic fajnego, ale udalo sie przywrocic do stanu uzywalnosci
  8. Soft jest dostepny na stronie producenta, nawet jest napisane co i jak robić żeby zaktualizować. Ale miło wiedzieć że ci zaktualizuje mapy, aczkolwiek ja uważam iż obecna tam Igo i tak nie powala prowadzeniem. Osobiście używam AM i jestem zadowolony, oprocz faktu że po starcie radia od razu staruje AM
  9. Podswietlenia nie zmienicie, ale wiem że ZENEC przygotowuje nową stacje i poszły sugestie o zmianach koloru podświetlenia. ze mc 2000 - one ogólnie nie mają najlepszej opinii, podobno dość często się wieszały. A czy ktos już rozkminił posiadanie głosu po zmianie navki na AM?
  10. flexo

    Szarpiące DSG

    zrzuta oleju jest co 60 kkm, wiec już cos smierdzi. Na pewno nie mial korekcji licznika? Moe warto się temu przyjrzeć? A może od razu zrzuć olej.Ster Radom - sensowne pieniądze za to bierze.
  11. flexo

    Miech turbiny w B6

    oznaczenia silnika CBB, ale juz po sprawie, udalo się sam mieszek wymienić. mniej bolało niż turbina.
  12. witam w pasku 2.0 TDI CR DPF 2008 - rozrząd - zalecana wymiana przy 180 kkm. (tak, przy 180 kkm - wygladal nie najgorzej) I tak zrobiłem. W ASO kompletne z pompą wodną 1900 zł z robotą.
  13. Witam. Posiadam paszteta B6 2.0 TDI CR DPF. Od jakiegoś czasu co pewien czas pojawiała mi sie migająca kontrolka świecy żarowej i wyskakiwał komunikat ENGINE FOULT ale z samochodem nic sie nie działo. Po wizycie w ASO dowiedziałem sie iz mam uszkodzony miech turbiny (nie trzyma cisnienia powietrza). Czy jest ktoś co mógłby mi powiedzieć o co w tym chodzi? Auto śmiem przypuszczać iż moc ma taka samą jak miało, nie odczuwam zmian ale ASO zaleca wymianę turbiny (ewentualnie regenerację). Mam przejechane 180kkm przez raptem 2 lata wiec nie jest to jakiś tragoczny przebieg, a turbo juz umarło? Fakt, juz od jakiegoś czasu widziałem że doloty powietrza do torbo są zalane olejem ale to podobno norma więc się tym nie przejmowalem zbytnia. Czy mogą być jakieś efekty uboczne jesli nadal bedę na tym śmigal? Jeśli opisałem coś mało zrozumiale proszę o wyrozumiałość dla laika.
  14. mam bixenony z doswietlaniem, właczyłem doswietlania z przeciwmgielnych i obydwa działaja od 40 w dół
  15. flexo

    On-bio

    a może by tak kujawskiego z pierwszego tłoczenia nalać? powodzenia ogolnie dla uzytkownikó bio-on.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności