kurczakpl Zgłoś #81 Napisano 1 Stycznia 2010 no ja po dwumasie jestem przy 180 tyś padł jak sw zegarku,ale po kupnie auta taka niespodzianka 4 tysiaki to mi sie nie uśmiechało hehe, ale już po mam nadzieje żę juz do tego wracać nie będę Mój dwumas stuka jak kulka w ruletce, ha ha ha !!! A dlaczego 4 tys ? Z tego co wiem sprzęgło kosztuje ok 1 tys a dwumas 1,7 tys a ebay oferuje oryginał za 1700 zł kpl gdzieś z fabryki chłopaki mają dojście w Polkowicach prawdopodobnie ! http://cgi.ebay.co.uk/PASSAT-2-0TDI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ330376703727QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4cebfc6eef To przykład ceny w UK ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Moro Zgłoś #82 Napisano 1 Stycznia 2010 (edytowane) Mój dwumas stuka jak kulka w ruletce, ha ha ha !!!A dlaczego 4 tys ? Z tego co wiem sprzęgło kosztuje ok 1 tys a dwumas 1,7 tys a ebay oferuje oryginał za 1700 zł kpl gdzieś z fabryki chłopaki mają dojście w Polkowicach prawdopodobnie ! ---------- Post added at 16:10 ---------- Previous post was at 16:09 ---------- Napewno piszesz VW ? ---------- Post added at 16:16 ---------- Previous post was at 16:10 ---------- http://cgi.ebay.co.uk/PASSAT-2-0TDI-DUAL-MASS-FLYWHEEL-CLUTCH-KIT_W0QQitemZ330376703727QQcmdZViewItemQQptZUK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM?hash=item4cebfc6eef To przykład ceny w UK ! A dlatego 4 koła że dwumas do dsg kosztuje 3200 i wymiana 800 ;)oczywiście w ASO kurczak nie będziesz leciał jakoś na Polskę autkiem może byś mi kupił dokładke przednią r line bo tam u was to taniej na emigracji;) Edytowane 1 Stycznia 2010 przez Moro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość sebastiangda Zgłoś #83 Napisano 1 Stycznia 2010 juz masz za 5 tys wymiane rozrzadu wraz z pompa wody Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
lubar Zgłoś #84 Napisano 2 Stycznia 2010 2.0 BMP 140KM co 120.000 sam pasek, co 240.000 pasek,napinacz,rolki i pompa wody Pozdrawiam Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kurczakpl Zgłoś #85 Napisano 3 Stycznia 2010 A dlatego 4 koła że dwumas do dsg kosztuje 3200 i wymiana 800 ;)oczywiście w ASOkurczak nie będziesz leciał jakoś na Polskę autkiem może byś mi kupił dokładke przednią r line bo tam u was to taniej na emigracji;) Byłem miesiąc temu ale jak chcesz to Ci wyślę !No dobra w ASO 4.000 zł a to z ebaya to co niedobre ???.A ile to samemu wymienić i jak zobaczyć dsg czy nie ! ---------- Post added at 13:10 ---------- Previous post was at 13:08 ---------- dobra już wiem nie mam automatica to taniej jak myśle ! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #86 Napisano 4 Lutego 2010 Witam,mam paska dosłownie od paru dni i odnośnie rozrządu chciałem zapytać,bo widze w książce serwisowej że był wymieniony przy 147 000 i nawet naklejkę mam na atrapie z przodu z datą i przebiegiem.Jednak zastanawia mnie fakt że w książce przy punkcie ..spannrolle...zaznaczono ..nein... Rozumiem że nie wymieniono napinacza,czy to jakieś nowe normy czy mam się martwić i go wymienić.Aktualnie mam przejechane 153 tyś i nie słyszę jakiś niepokojących dźwięków.Bardzo prosze o wypowiedz w tym temacie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
azrael Zgłoś #87 Napisano 4 Lutego 2010 (edytowane) pewnie to pomyłka we wpisie do książki,w niemieckim aso to raczej niedopuszczalne,rozrząd wymienia się w komplecie pasek,napinacz,rolka i pompa. Edytowane 4 Lutego 2010 przez azrael n Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #88 Napisano 4 Lutego 2010 (edytowane) No dzięki trochę mnie to uspokoiło ale chyba odżałuje te parę zł i dowiem się w ASO po numerze win jak to wygląda.Wiecie,żeby mieć spokojny sen.. No i dokopałem się,że w modelach 2007 a takowego posiadam wymiana rozrządu co 150 tyś,a napinacza co 300 000 tyś.Strach się bać....chyba panowie z VW trochę przegięli nie sądzicie ? Edytowane 6 Lutego 2010 przez maxel2 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
radek27m Zgłoś #89 Napisano 10 Lutego 2010 mam passata maj 2006 silnik 2.0 16V BKP kupiony w polskim salonie pasek rolki i pompa byly wymieniony przy 98 000km w książce wyrażnie pisze wymiana przy 120 000km dowiadywałem sie w 3 serwisach i niby faktycznie przy 120tys ale zalecają przy 90-100 bo nie wytrzymuja , a tumaczyli mi że w polsce te auta są ekspoatowane w trybie miejskim dlatego, dzwonilem do 3 serwisów bo myślalem ze naciagaja na czeste wymiany ) wszyscy musza sami decydować jak czesto wymieniać , czekać czy nie:confused::confused: mam polska instrukcje i jak ktoś nie wierzy to prześle foto . podobno modele od 2007 maja wpisane ze wymiana co 150 000km ale nie widzialem ,jak sprawdze to napisze:)) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #90 Napisano 11 Lutego 2010 Mam dodatek do książki serwisowej o wprowadzonych zmianach w Pasatach i nie tylko,i do konkretnych silników od maja 2006.Zrobiłem skan tej mini książeczki ale jak to wrzucić na forum to dla mnie na razie jeszcze czarna magia;)Jednak nie przypuszczam by w polskich serwisach dawali taką gwarancję na swoją robote.Ja miałem wymieniony rozrząd i pompe wody w Niemczech i według nowego harmonogramu serwisu.Czyli bez napinacza. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #91 Napisano 11 Lutego 2010 O wymianie rozrządu polecam Zmiana rozrzadu w B6 z 2005r. Zamieściłem tam też foto w poście #7 z: Uzupełnienie - Książka przeglądów serwisowych - wydanie 08.2006 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
maxel2 Zgłoś #92 Napisano 11 Lutego 2010 Dziękuję.. teddybar.. :)Dokładnie takie zmiany wprowadzono w tym czasie i taki też dodatek do instrukcji posiadam więc nie ma co więcej w to wnikać. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Domely Zgłoś #93 Napisano 11 Lutego 2010 Panowie może głupie pytanie ale aby rozwiać watpliwości - informacje/zmiany zawarte w dodatku dotyczą wszystkich czy tylko modeli wyprodukowanych po wydaniu dodatku? Pytam bo mój Pasek jest z kwietnia 2006. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
teddybar Zgłoś #94 Napisano 11 Lutego 2010 informacje/zmiany zawarte w dodatku dotyczą wszystkich czy tylko modeli wyprodukowanych po wydaniu dodatku? Sam nie jestem pewien, bo gdzieś czytałem, że te zmiany dotyczą pasków produkowanych od 2007, a dodatek jest z połowy 2006, więc to już jest zastanawiające. Raczej w większości ASO i tak zalecają wymianę przy ok 100kkm. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
vvv Zgłoś #95 Napisano 11 Marca 2010 Czy wymiana rozrządu w Passacie B5 2.0tdi 136KM , tak samo co 120tkm ? Tak jak w Passat B6 2.0tdi 140KM Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
VALDI Zgłoś #96 Napisano 11 Marca 2010 ile biora za wymiane rozrzadu? 650zł rozrzad ... + ile wymiana? w 1000 zmieszcze sie? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Matsil Zgłoś #97 Napisano 11 Marca 2010 ile biora za wymiane rozrzadu? 650zł rozrzad ... + ile wymiana? w 1000 zmieszcze sie? Zależy gdzie to robisz. W ASO tzw. "duży przegląd" + wymiana rozrządu z częściami kosztuje od 1800-2500, zależy jaki serwis. Na pewno wszystko wliczyłeś? Przy wymianie rozrządu wymienia sie także pompę płynu chłodzącego. Elementy do wymiany to: pasek zębaty, roka napinajaca, rolka odwracająca i pompa wody. Koszta samych części w ASO to ponad 1200pln. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #98 Napisano 11 Marca 2010 Witam tak właśnie czytam i czytam tu i nie wiem przy ilu się w końcu wymienia rozrząd czy przy 90.000 tyś km czy przy 120.000 ?, a dlaczego pytam bo już mam 88 tyś km przejechane. . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
TheBrave Zgłoś #99 Napisano 11 Marca 2010 ja wymieniałem przy 76 tys. mill = 120 tys.km zestaw razem z pompa wody i wymiana poza ASO kosztował mnie 1150 zł, o ile pasek był ok to jedna z rolek była w takim stanie ze mchanik powiedział ze juz dawno powinien pierdzielnac i dziwił sie ze to sie nie stało:doh Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin9962 Zgłoś #100 Napisano 11 Marca 2010 ja wymieniałem przy 76 tys. mill = 120 tys.km to czyli mam rozumieć że się powinno wymieniać przy 120 tyś Km ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach