Jump to content

teddybar

  • Content Count

    152
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

About teddybar

  • Birthday 07/05/1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Trochę trzeba odciągnąć tapicerkę i będzie szpara na tyle duża, że jednym okiem zobaczysz te spinki, a potem trochę się trzeba pomęczyć śrubokrętem.
  2. Tam się nic nie obraca, trzeba obrócić tylko śrubokręt płaski o 90 stopni, aby rozszerzyć (odblokować) kołki. W najgorszym wypadku kołki to chyba nie majątek:)
  3. Kołka nie obracamy, trzeba go wysunąć (odblokować). Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką w którym miejscu, widać tam już odblokowane kołki, normalnie w miejscu strzałek nie ma przerwy.
  4. W trzecim poście podałem temat, gdzie wszystko opisane.
  5. Polecam też uszkodzony czujnik ciśnienia spalin G450
  6. Chyba, że rok przestępny, to tylko 1 dzień
  7. Dziwne, to wygląda bardziej na problem ze sterowaniem zamkiem niż z cięgnem lub uszkodzeniem mechanicznym. Pewnie dwukrotne kliknięcie na pilocie odryglowania nic nie pomaga? Tylko te jedne drzwi tak działają? U mnie powymianie cięgna wszystko OK już przeszło rok. Drzwi się blokowały i odblokowywały nieregularnie, raz po kilkukrotnym szarpaniu klamką, potem po kilku dniach, a jak przez miesiąc jeździłem z zablokowanymi od zewnątrz, to już postanowiłem wymienić cięgno i pomogło.
  8. Jak widać po temacie ten problem nie jest odosobnionym, więc nie można zakładać, że używany inny jest dobry, wręcz przeciwnie, należy go sprawdzić, czy jest dobry i dopiero wtedy podmieniać. Nie wiem, też z jakiego źródła masz ten zamek? Może komuś się popsuł i sprzedał jako używany nie sprawdzony? Czy drzwi otwierają się po kilku/kilkunastu/kilkudziesięciu próbach opisanych już wcześniej z szybą, klamką wewnętrzną i zewnętrzną itp. czy w ogóle się nie otwierają od zewnątrz?
  9. Na pewno ten używany był dobry? Bo jak tak to już dziwna sprawa, u mnie pomogła wymiana cięgna (w dwóch przypadkach).
  10. Jeżeli na blachę jest gwarancja to co do tego ma serwisowanie w ASO? Gwarancja to gwarancja, chyba, że nie ma gwarancji a jedynie akcje dobrej woli na 10 czy 12 lat. Jakby ktoś miał zapisy w tej sprawie to przyłączam się do prośby kolegi karuzel. Również mam bąble pod listwą w drzwiach, robią się przy dziurach na mocowanie listwy, więc rdza jest od zewnątrz pod lakierem i wewnątrz drzwi.
  11. Dokładnie, ja też mam tryb skandynawski, przyciemnione mijania i przeglądy przechodzi.
  12. To ja mogę jedynie polecić wymianę cięgna Bowdena i nasmarowanie zamka przy okazji. Foto-instrukcja z rozbierania w Warsztacie.
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy