Skocz do zawartości

teddybar

  • Liczba zawartości

    152
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

  • Wygrane w rankingu

    1

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O teddybar

  • Urodziny 05.07.1983

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP) DSG
  • Rok produkcji
    2005

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Spróbuj http://ifinterface.com/page/page3.php?langid=1 potem "CarProg2"
  2. Trochę trzeba odciągnąć tapicerkę i będzie szpara na tyle duża, że jednym okiem zobaczysz te spinki, a potem trochę się trzeba pomęczyć śrubokrętem.
  3. Tam się nic nie obraca, trzeba obrócić tylko śrubokręt płaski o 90 stopni, aby rozszerzyć (odblokować) kołki. W najgorszym wypadku kołki to chyba nie majątek:)
  4. Kołka nie obracamy, trzeba go wysunąć (odblokować). Na zdjęciu zaznaczyłem strzałką w którym miejscu, widać tam już odblokowane kołki, normalnie w miejscu strzałek nie ma przerwy.
  5. W trzecim poście podałem temat, gdzie wszystko opisane.
  6. Polecam też uszkodzony czujnik ciśnienia spalin G450
  7. Chyba, że rok przestępny, to tylko 1 dzień
  8. Jeżeli na blachę jest gwarancja to co do tego ma serwisowanie w ASO? Gwarancja to gwarancja, chyba, że nie ma gwarancji a jedynie akcje dobrej woli na 10 czy 12 lat. Jakby ktoś miał zapisy w tej sprawie to przyłączam się do prośby kolegi karuzel. Również mam bąble pod listwą w drzwiach, robią się przy dziurach na mocowanie listwy, więc rdza jest od zewnątrz pod lakierem i wewnątrz drzwi.
  9. Dokładnie, ja też mam tryb skandynawski, przyciemnione mijania i przeglądy przechodzi.
  10. Lepsze niż perpetuum mobile:) Żeby przetwornica na wyjściu dała 460W to musi pobrać ok 600W przy założeniu że jej sprawność wynosi ok 80%. Przy takiej mocy na wyjściu będzie 230V i 2A a na wejściu przetwornicy powiedzmy 14V i prawie 43A lub na wyłączonym silniku 12V i 50A.
  11. Jadąc na światłach mijania (2x55W) oraz drogowych (2x55w) już mamy 220W, do tego postojowe, tylne, tablicy, środka, radio itp. - raczej instalacja wytrzymuje więcej, ale ile nie mam pojęcia. Chyba moc wyjściowa samego radia to ok 200 czy 250 W (zależy jeszcze jakie). Chyba, że chodziło Ci o moc na jednym obwodzie, to może.
  12. Ad.1. Racja, pomyliłem się z Austrią. Ad.2. Dobrze widoczne z daleka, z bliska wkur... Co nie zmienia faktu, że rowery, motorowery, motocykle itp. na światłach mijania lub podobnych (rowery) są gorzej zauważalni. Ja jak założę światła to takie, które będzie widać, będą mały homologację i mam nadzieję diody nie padną po paru miesiącach, dlatego planuję założyć Philipsy 4LED (rozsądna cena), ale do puki nie kupię to będę się zastanawiał czy może nie inne
  13. Niestety przez to że wszyscy muszą jeździć na światłach, nie zwraca się takiej uwagi na pojazdy bez świateł, m.in. dlatego jest większa liczba wypadków z udziałem motocyklistów. Kiedyś motocykle miały włączone światła a samochody nie, więc się bardziej wyróżniali, teraz nie wyróżniają się między samochodami. Za to pojazdy bez świateł są "prawie niewidoczne". Więc ja jestem, za tym, żeby światła były widoczne, a nie tylko były, chyba, że zostanie zniesiony obowiązej jazdy na światłach w dzień. Przykład Niemiec jest tutaj dobry - już nie obowiązują światła w dzień.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności