radek27m
-
Liczba zawartości
68 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O radek27m
- Urodziny 14.08.1982
Informacje osobiste
-
Imię
RADEK
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
RASY
Samochód
-
Generacja
Nie passat
-
Silnik
B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AVF)
-
Rok produkcji
2001
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
radek27m obserwuje zawartość → zmiana z niemieckiego na j. Angielski raz jeszcze
-
podziałoał z 30min bez błedu ale i tak w g011 pole 3 pokazuje 2983,5 i czasami na chwile spadnie czyli jest **** tak ile powino pokazywać ???
-
umyłem preparatem do elektroniki kontakt s i jutro sprawdzę co bedzie jeszcze do kolegi podjade i sprawdzę czy jest zmiana po podmianie
-
Czym to umyc benzynom ekstrakcyjna czy czyms od elektroniki A i czy jak zamienie czujniki to blad odrazu zginie , czy jak go skasuje to nie wywali :-)
-
wróciłem z pracy i jeszcze cykłem logi moze cos jeszcze podpowiecie w sobote podjade kupić czujnik bo jutro znów do nocy pracuje :rozpacz http://vaglog.pl/log_222717.html http://vaglog.pl/log_222718.html http://vaglog.pl/log_222719.html http://vaglog.pl/log_222720.html http://vaglog.pl/log_222721.html http://vaglog.pl/log_222722.html http://vaglog.pl/log_222723.html http://vaglog.pl/log_222724.html http://vaglog.pl/log_222725.html http://vaglog.pl/log_222726.html http://vaglog.pl/log_222727.html STATYCZNY , BS , DYNAMICZNY czujnik namierzony nr VW 038 906 051 C i czy taki kupić ??? Panowie wyraźcie swoje opinie
-
A logi zrobilem dobrze , wieczorem spisze nr czujnika i firme ale raczej bosch a jaki polecacie orginal czy cos innego ??? A N75 i kirownica ok ??? Czy zrobic jeszcze jakies logi i jakie ???
-
Mam prablem z avf z 2001r wpada w tryb awaryjny raz cioągnie raz nie padł z miesiąc temu przeplywka kupilem nową i byłko ok a teraz wywala bład Znaleziono 1 błąd: 17965 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona granica regulacji P1557 - 35-10 - - - Sporadyczny Kody gotowości: 0 0 X X X Niedziela,23,Czerwiec,2013,20:36:30:42698 Wersja VCDS: AKP 908.1 Wersja danych: 20091119 Adres 01: Silnik (038 906 019 DS) 20:36:22 Grupa 003: EGR (Exhaust Gases Recycling) 819 /min Engine speed 790-870 465.0 mg/suw MAF (specified) 230-310 441.0 mg/suw MAF (actual) 210-350 58.6 % EGR duty cycle 40-75% Niedziela,23,Czerwiec,2013,20:38:42:42698 Wersja VCDS: AKP 908.1 Wersja danych: 20091119 gruszka działa sprawdzalem vsds i recznie jakies 2cm weże ok i nie wiem czy to kierownica n75 czy moze ta przeplywka bo to nie orginalna tylko zamienik zrobilem logi tylko nie wiem czy ok bo pierwszy raz http://vaglog.pl/log_222573.html http://vaglog.pl/log_222568.html http://vaglog.pl/log_222569.html procze o analizę i podpowież co jest i czy logi dobrze zrobiłem passat miał robionego wirusa i do tej pory było ok
-
to sa bity spline http://allegro.pl/yato-yt-0400-klucze-torx-imbus-komplet-hrc-40szt-i1498960510.html
-
Pompowtryski SIEMENS do VW 2.0TDI REGENERACJA !!!
radek27m odpowiedział s27 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
:mlask:mlask:mlaskdwie masz juz wymienione zostały ci dwa , wiec sie jeszcze zastanów -
ponawiam swoje pytanie czy zmieniał ktoś z RCD300 na RCD510 bo nie wiem czy bedzieproblem z akumulatorem pozdrawiam wszyskich z forum i czekam na odpowiedz
-
a jam takie pytanko czy jak wymienie RCD300 na rcd510 to czy kostki beda pasować multi kiera i czy aku bedzie padał i czy cos trzeba kodować
-
własnie o nr 30 na etce jak go zdjac
-
Nikt tego nie rozbierał podpowiedcie
-
ten sam materiał chce zdematowac i obszyc skóra
-
mam zamiar obszyc skora ta czesc co jest w materiale i nie wiem jak to zatakować zeby zaniesc do tapicera moze ktos rozbierał albo wspomoze etka:glaszcze
-
dzieki wielkie za odpowiedz jak bede pobic to zrobie foto krok po kroku i umieszcze na forum . moze ktos zkorzysta