rutek21 Zgłoś #141 Napisano 15 Stycznia 2011 Jak dobrze kombinuje to długość węży nie ma wplywu na na dzialanie spryskiwaczy jak jeden bedzie 1-1,2 a drugi 15-25 cm to i tak oba będa uruchamiać się jednakowo i żeby węże leżały poniżej pompki np moga iść pod belką Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #142 Napisano 15 Stycznia 2011 Jak dobrze kombinuje to długość węży nie ma wplywu na na dzialanie spryskiwaczy jak jeden bedzie 1-1,2 a drugi 15-25 cm to i tak oba będa uruchamiać się jednakowo Dokładnie,bez problemu. żeby węże leżały poniżej pompki np moga iść pod belką Bo też tamtędy idą,mniej więcej Ja mam położone na wysokości belki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
WojtasTDI Zgłoś #143 Napisano 16 Stycznia 2011 A ja mam orginalnie w swoim b5 3b w zderzaku spryski które nie działają a chciałbym je uruchomić. Kiedyś jak był zdejmowany zderzak przy wymianie rozrządu zauważyłem ze jeden przewód nie był podłączony (taka gumowa rurka jak by) i gdy to założył mechanik i włączyłem spryski na przednią szybe (wtedy powinny właczyć się chyba na lampy?) płyn poprostu ciekł z dyszy tak jak by nie było ciśnienia by wypuścić płyn z większym ciśnieniem. Uszkodzone pompki czy może coś innego?? Prosił bym o pomoc;) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #144 Napisano 16 Stycznia 2011 A ja mam orginalnie w swoim b5 3b w zderzaku spryski które nie działają a chciałbym je uruchomić. Kiedyś jak był zdejmowany zderzak przy wymianie rozrządu zauważyłem ze jeden przewód nie był podłączony (taka gumowa rurka jak by) i gdy to założył mechanik i włączyłem spryski na przednią szybe (wtedy powinny właczyć się chyba na lampy?) płyn poprostu ciekł z dyszy tak jak by nie było ciśnienia by wypuścić płyn z większym ciśnieniem. Uszkodzone pompki czy może coś innego?? Prosił bym o pomoc;) Pompka powinna wytworzyć dosyć spore ciśnienie dlatego wszystkie połączenia,złączki koniecznie muszą być szczelne.Podobnie jest z samymi spryskami-bo dysze zą wypychane pod ciśnieniem i jak woda/płyn z nich zejdzie to wracają na wyjściową pozycję.Posprawdzaj na początek połączenia i stan węży bo lubią pękać,a także samą pompkę. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberts Zgłoś #145 Napisano 4 Lutego 2011 Witam, mam pytanie czy te spryskiwacze da się założyć do passata b5 3B..? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i1441487662.html tzn wiem ze mocowanie jest inne niż orginalny spryskiwacz, ale czy otwór w ślizgu w zderzaku będzie taki sam, czy trzeba będzie go powiększyć i czy taki spryskiwacz np nie będzie za długi...? proszę o porady Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #146 Napisano 4 Lutego 2011 Witam, mam pytanie czy te spryskiwacze da się założyć do passata b5 3B..? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i1441487662.html tzn wiem ze mocowanie jest inne niż orginalny spryskiwacz, ale czy otwór w ślizgu w zderzaku będzie taki sam, czy trzeba będzie go powiększyć i czy taki spryskiwacz np nie będzie za długi...? proszę o porady :hmm niebardzo mi to pasuje...Za dużo rzeźby. Tu masz oryginalne tak przykładowo,więc porównaj Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #147 Napisano 5 Lutego 2011 :hmm niebardzo mi to pasuje...Za dużo rzeźby.Tu masz oryginalne tak przykładowo,więc porównaj te są do FLa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #148 Napisano 5 Lutego 2011 te są do FLa :doh popieprzyłem link Ale po długiej rozmowie na GG już wie co i jak Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #149 Napisano 15 Lutego 2011 (edytowane) Witam, Przeczytalem pare tematow, ale brak odpowiedzi na moja "przypadlosc" ;P Otoz... Kupilem Paska w styczniu, ma on ori spryski lamp, ale zamiast pompki byla wkrecona sruba (by sie nie wylewal plyn). Nie wiem ile czasu nie byly uzywane spryski lamp, mozliwe, ze od lata... Pompka zakupiona tydz. temu, dziala, wysuwa sie prawy sprysk (ale na sucho, gdyz nie psika nic), natomiast lewego nawet reka nie moge ruszyc, pod cisnieniem tez nic i tutaj moje pytanie: - Jak ruszyc lewy sprysk? Czy po odkreceniu lampy dojde do niego czy trzeba zdejmowac zderzak? Moze ta sprezyna sie jakos zasniedziala/zastala - sam nie wiem - Czy spryski moga byc zapowietrzone? Jezeli tak to jak je odpowietrzyc? - Czy jak pompka pompuje na spryski lamp, a nie leci nic z nich to nie uszkodze pompki? Prosze o jakies sugestie Pozdrawiam. Edytowane 15 Lutego 2011 przez marv84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
winczako Zgłoś #150 Napisano 15 Lutego 2011 ma ktos fotki prawego oraz lewego spryku do FLa? Bo one się czyms różnia... ludzie nie podpisuja w aukcjach czy maja prawy czy lewy, a to dobrze by bylo jednak wiedziec dzięki Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #151 Napisano 15 Lutego 2011 Naprawione Opisze co i jak zrobilem bo moze przyda sie innym "juzerom" A wiec... Na poczatek to odczepilem wezyk idacy do dysz od spryskow szyby przedniej i zawinalem go do wlewu plyny spryskiwaczy - taka oszczednosc albo mozecie sie od razu zaopatrzyc w conajmniej kilka litrow plynu, bo mega szybko schodzi podczas odpowietrzania. Nastepnie prawy sprysk lamp wyjalem recznie i szarpalem maxymalnie by wyszedl na maxa i sprawdzilem czy poleci plyn - udalo sie Wzialem sie za lewy sprysk (ten od strony kierowcy). Nie chcial nic drgnac to wzialem strzykawke z igla i woda goraca (prawie wrzatek) i przez szpare klapki zaczalem wlewac, bo pomyslalem, ze moze cos sie wyplucze/ruszy/odmrozi (spryski lamp od lata nie byly ruszane, a ze caly czas mamy na minusie to cos moglo przymarznac)... 5 minut pozniej... ruszyl sie skubany tak ze 2 cm i napsikalem tej goracej wody w ten silownik co wypycha sprysk i po kolejnych 5 minutach udalo sie wysunac go calego Sprawdzam i dziala Reasumujac, w moim wypadku prawdopodobnie przymarzl plyn letni, ale udalo mi sie go odtajac i ruszylem spryski Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #152 Napisano 15 Lutego 2011 Witam, Przeczytalem pare tematow, ale brak odpowiedzi na moja "przypadlosc" ;P Otoz... Kupilem Paska w styczniu, ma on ori spryski lamp, ale zamiast pompki byla wkrecona sruba (by sie nie wylewal plyn). Nie wiem ile czasu nie byly uzywane spryski lamp, mozliwe, ze od lata... Pompka zakupiona tydz. temu, dziala, wysuwa sie prawy sprysk (ale na sucho, gdyz nie psika nic), natomiast lewego nawet reka nie moge ruszyc, pod cisnieniem tez nic i tutaj moje pytanie: - Jak ruszyc lewy sprysk? Czy po odkreceniu lampy dojde do niego czy trzeba zdejmowac zderzak? Moze ta sprezyna sie jakos zasniedziala/zastala - sam nie wiem - Czy spryski moga byc zapowietrzone? Jezeli tak to jak je odpowietrzyc? - Czy jak pompka pompuje na spryski lamp, a nie leci nic z nich to nie uszkodze pompki? Prosze o jakies sugestie Pozdrawiam. Zderzaka nie musisz demontować w 3B Spryskiwacze są wypychane pod ciśnieniem płynu-być może poprostu dysza jest zapchana jakimis paprochami-dlatego sie wysówa a nie "psika".Posprawdzaj przewody idące od pompki do samych sprysków i trójnik. EDIT// dobrze że przeczytałem teraz Twojego ostatniego posta Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #153 Napisano 15 Lutego 2011 ma ktos fotki prawego oraz lewego spryku do FLa? Bo one się czyms różnia... ludzie nie podpisuja w aukcjach czy maja prawy czy lewy, a to dobrze by bylo jednak wiedziec dzięki Cylinderki tłoczące 3B0 955 978 E są jednakowe (prawa = lewa). Róznią się jedynie wsporniki dysz z wtryskiwaczami str. lewa 3B0 955 103 A, str. prawa 3B0 955 104 A. Reasumując na zdjęciach wyglądają tak samo, róznią się jedynie wspornikiem (główką z dyszami). Mocowania (cylinderki) sa takie same dla lewej i prawe strony. Róznią się tylko częścią zaznaczona na czerwono: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marv84 Zgłoś #154 Napisano 16 Lutego 2011 Patryk, dzieki za chec pomocy - czasami jest wiecej warta niz jakiekolwiek profesjonalne porady. (: Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #155 Napisano 25 Lutego 2011 koledzy mysle o zalozeniu psików do kesnonu czy moze cie podac wszystko co potrzeba do zalozenia takiego zestawu mam paska 1.9 TDI kombi rok 1999 czyli przed liftem, czytam to wszystko ale straszne sa rozbieżności a chcialbym wiedziec co dokladnie trzeba kupic ps czy taki zestaw od skody wystarczy? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-model-ii-i1441487662.html Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #156 Napisano 25 Lutego 2011 zestaw ok do tego jeszcze potrzebujesz większy zbiorniczek spryskiwaczy, cienki wężyk do przedłużenia wężyka od spryskiwaczy szyb jakieś 20-30 cm no i kawałki blaszki do przymocowania sprysków do zderzaka zobacz sobie w moim temacie u mnie to druciarsko wyszło ale nie widać więc nie bije po oczach Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #157 Napisano 25 Lutego 2011 (edytowane) czyli to co jest mi potrzebne to: - dwa spryski, - dwie zaslepki na spryski, - pompka wysokocisnieniowa, - taki trojnik do rozdzielenia, - wężyk, - zbiorniczek na plyn, a co wiecej bo czytam ze trzeba jakies przekazniki , slyszalem o jakichś sprężynkach, gumkach itd nie jestem pewnien czy to co jest w tej aukcji nizej wystarczy??? A do czego to sie podlancza skad idzie prad do pompki dodatkowej czy tam nie trzeba pradu bo woda sama jakos to pcha i jak dzieje sie z samym psikaniem czy zawsze psikaja na swiatla i na szybe????? Przeczytalem caly twoj post o zakladaniu spryskiwaczy i podziwiam cie odwaliles kawal dobrej roboty a ten pomysl z oddzielnym wlacznikiem spryskiwania jest super, a skad wziales prad do spryskow (z bezpieczników)???? Mam kolejne pytanko gdybym kupil oryginalne spryski do passata b5 przed liftem to nie bede musial kombinowac z ich mocowaniem w zderzaku tak jak to jest w przypadku kompletu od skody??? Od passata bedzie wszystko pasowalo??? Przelecialem cale te opisy ale roznie tu pisza a chcialbym to zebarc jakos w jedna calosc odnosnie czesci potrzebnych do zamontowania....... I jeszcze jedno czy sa jakies problemy po za samym zamontowaniem spryskiwaczy do zderzaka, są tam jakies uchwyty to mocowania sprysków czy tylko w zderzaku ze spryskami montowanymi oryginalnie sa?????? Dzwonilem do takiego jednego kolesia i oferuje mi caly kpl z passata za 500zł ale czy warto??? czy lepiej kupic to z aukcji??? http://allegro.pl/xenon-hid-spryskiwacze-reflektorow-continental-i1464550355.html Edytowane 25 Lutego 2011 przez dominik1980 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #158 Napisano 25 Lutego 2011 (edytowane) A do czego to sie podlancza skad idzie prad do pompki dodatkowej czy tam nie trzeba pradu bo woda sama jakos to pcha i jak dzieje sie z samym psikaniem czy zawsze psikaja na swiatla i na szybe????? Powiem tak Dominik ale jest z ciebie leń wszystko na temat spryskiwaczy jest opisane na forum wystarczy tylko troche poszukać i poczytać z piwkiem w ręku ale odpowiem na te pytania prąd do pompki idzie od przekażnika który musisz wymienić na taki który steruje pompką do spryskiwaczy reflektorów ten stary 377 musisz wymienić na taki brązowy 603 ja kupowałem na alledrogo za 50zł używke jeszcze musisz mieć wtyczke do pompki reflektorów o numerze1J0973722A ja kupowałem w getem wszystkie części nowe ale możesz w ASO zakupic to nie jest droga kostka a jeśłi kupisz wszystkie części ori niebedziesz miał żadnych problemów z montażem zresztą możesz poczytac sobie o moim rezaniu znajdziesz kilka potrzebnych informacji odradzam montaż sprysków od oktavi za dużo kombinowania nerwów i dorabiania orginał to orginał radze poczytać troche w tym temacie np.taka lekturka http://forum.vw-passat.pl/showthread.php?t=27137&highlight=monta%BF+spryskiwaczy Pozdrawiam Edytowane 25 Lutego 2011 przez Robcyk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dominik1980 Zgłoś #159 Napisano 25 Lutego 2011 wszystko znalazlem tylko chce sie upewnic bo mam okazje kupic caly zestaw spryskow od B5 przed liftem tylko nie wiem czy moj zderzak sie do tego nadaje, wszyscy pisza ze jesli kupi sie zestaw od skody to na blaszkach trzeba montowac spryski a jak jest z oryginalnymi spryskami od paska beda pasowaly bez przerobek??? I widzisz ty mi odpowiadasz ze potrzebuje kostke i przekaznik a ja znowu gdzies indziej wyczytalem ze jakies uszczelki sa potrzebne dlatego juz rozumiesz czemu pisze o rozbieżnościach w opisach co do calego zestawu potrzebnego do zalozenia sprysków??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robcyk Zgłoś #160 Napisano 25 Lutego 2011 OKi rozumiem tak od skody trzeba przerabiać i dodatkowo blaszki wyginac dorabiać orginalne bedą pasowac bez problemu tylko wytniesz dziurki w zderzaku i heja żadnych uszczelek niepotrzebujesz no oprócz tej która jest potrzebna do otworu na pompke w zbiorniku spryskiwaczy taka duża jeśłi bedziesz miał wszystkie graty to nibedziesz miał zadnego problemu z montazem ja za nowe grsaty do sprysków płaciłem koło 520zł Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach