Skocz do zawartości

marv84

  • Liczba zawartości

    80
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O marv84

  • Urodziny 16.07.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    3city

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.9 TDI-PD 131KM (AWX)
  • Rok produkcji
    2001
  1. marv84

    VIRTUAL TUNING

    Witam Bardzo proszę o 3 rzeczy: - posadzenie go trochę nizej - listwy w kolor - lekko przyciemnić przednie szyby Efekt oczywiście w jednym zdjęciu, nie potrzebuje osobno http://s17.postimg.org/boj8n16cv/CAM00019.jpg Z góry bardzo dziękuję!! Pozdrawiam Marcin
  2. Mój Passat 1,9tdi AVB z 2003 ma ciut ponad 296tys km. Do końca roku będzie już ponad 300
  3. A może zapchany wydech i turbo nie ma gdzie pchać spalin? Może wystarczy porządnie przepalić?
  4. Wymieniony olej + filtr, przy okazji bycia na kanale - przegląd wahaczy i całego spodu Niedługo czas na zimówki
  5. Ja mam na zimnym 0,8l/h,a na cieplym 0,5-0,6l/h. Na rozgrzanym na stozku ok. 0,1l/h więcej niż na seryjnej puszce. Spalanie waha mi się ok. 6-6,1l/100km. 60% półtrasa-40% miasto. Korki dziennie to z 20min.
  6. marv84

    GTB2260VK w Passacie AFN

    Ładny wykres, moment się trzyma, a nie opada, a to dobrze wrozy
  7. Przed Ibiza był G2 1.8T 340KM, 1/4 12,5, 12do200, a Ibiza ma 1/4 w 12,4, ale do 200 o sekundę gorzej.
  8. Na początku chciałem tlumaczyc i wyjasniac, ale po pewnym czasie swierdzilem, ze to dziecinada.Widze, ze każdy wie swoje i niech zyje w blogiej niewiedzy Pozdrawiam
  9. No to masz odpowiedz: reczny + niskie temp i wilgoc powoduje "odcisniecie się" zacisku stad tarcie albo ręczny do końca nie odbija, a może nawet dodatkowo coś w bębnie może być zużyte - mieć luz. Najprostszym sposobem zlokalizowania, który hamulec trze/brzęczy/szoruje etc jest zrobienie sporego odcinka i przykładanie ręki (zewn. stroną, nie trzeba dotykać felgi/tarczy) do koła i sprawdzenie, które jest najbardziej rozgrzane i to właśnie tu trze...
  10. Ten leon arl (315/507) słaby, bo robi 5,1 do setki i to w 4x4, a kolegi ibiza 296/494 setkę osiąga w 4,9s i to na jedna os wraz z mniejszą mocą (różnica 19KM i 11nm na korzyść Leona)! Natomiast z nitro (340/570) Ibiza setkę robi w 4,7s.
  11. Mi też się nie podoba takie podejście, ale prędzej czy później los odwróci się i kolega niestety (a może i stety) się o tym przekona. Życzę najlepszego wszystkim. Peace!
  12. Stety jesteś w dużym błędzie Auto w pełnym zakresie obrotów wciska, problem może być coś innego - trakcja Ale da się przyzwyczaić turbo wstaje dość późno, to fakt, ale nie patrz na sam wykres, to naprawdę od 1500obr/min wciska Ale ogień jest dopiero do 3-3,5tys obr/min. Uwierz mi, że na co dzień da się tym naprawdę normalnie jeździć. Na codzień auto jeździ na samym ON, zero dodatków, bo to najzwyczajniej w świecie kosztuje
  13. Jest to najszybszy diesel na przednia ośke w PL normalna jazda = zero problemów, wlasnie dlatego jest tak a nie inaczej skonstruowana. nitro tylko na wyścigi, bo to drogi interes. Moment ma bardzo plaski, jeździ jak turbo benzyna. Skoro tyle wiesz co czemu pytasz o stosunek momentu do obrotow? Wiadomo, ze jest tak ustawione by maksymalnie zaoszczedzic i tak już mega wysilone sprzeglo. PS. Auto rwie w gornym pasie obrotow, bo przecież na wyścigach krecic trzeba je do końca,a nie do 2,5-3tys
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności