Skocz do zawartości

Wojciechpop

  • Liczba zawartości

    811
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Wojciechpop

  • Urodziny 07.07.1973

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP) DSG
  • Rok produkcji
    2006

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Wojciechpop

    kod bledu 01811

    Sorry za odgrzanie kotleta.... ale Panowie mam pytanie. Czy aby zdemontować z auta tę wiązkę (z harmonijką) - to trzeba odkręcać drzwi? Czy można, czy da się zdemontować bez ich odkręcania? Bo oczywiście i mnie dopadł niestety ten problem. Brak centralnego zamka zamykania drzwi kierowcy, brak podświetlenia przestrzeni na nogi w drzwiach, brak ogrzewania lusterka, nawet brak kierunkowskazu w lusterku. Wielka "kicha" jest zamykać i otwierać "paszteta" kluczykiem awaryjnym
  2. Ja też zamawiam i zamawiałem. Nigdy (jak do tej pory) nie miałem problemów. Wcześniej czy później przesyłki dochodziły. Oczywiście czasami jakość otrzymanych przedmiotów jest powiedzmy średnio zadowalająca.
  3. Miałem u siebie podobnie, z ogromną różnicą - ręczny nie chciał puścić tarcz. Winą był przycisk. Wymieniałeś już go może? Jeżeli nie to go rozbierz - tylko ostrożnie. I pomiędzy styk a klawisz włóż cienką folię. Niestety wyciera się ten przycisk i nie łączy dobrze wtedy styk. Najlepiej jest to sprawdzić prostą metodą: Odłącz akumulator na ok 1 minutę i doprowadź do sytuacji, gdy już ręczny nie mruga i nie ma dyskoteki na szafie . Wtedy (jeżeli masz auto hold) włącz auto hold (oczywiście wcześniej pasy bo inaczej się nie załączy). Zatrzymaj się i odepnij się. Jeżeli prawidłowo zaciągnął się ręczny i nic nie mruga, to operacja odwrotna. Zapnij pas włącz bieg i naciśnij pedał przyspieszenia. Jeżeli prawidłowo się zwolni ręczny - wtedy na bank wina jest przycisku. U mnie folia w przycisku okazała się zbawienną i jeżdżę z nią już od pół roku. - - - - - aktualizacja - - - - - Dziwne, u mnie przy zwolnieniu zacisków tłoczki cofnęły się na tyle, że bez problemu mogłem włożyć nowe klocki. Jeżeli już to tylko kręcić, przecież tka jest zasada działania. Silniczki się kręcą i blokują lub odblokowują
  4. Tutaj masz kamerkę razem zestawem bezprzewodowym (może troszeczkę wychodzi taniej): http://www.aliexpress.com/item/Wireless-Car-Camera-For-Volkswagen-VW-Passat-B6-B7-DIY-Easy-Installation-Wireless-Rear-Back-Up/32462468127.html Ale dalej koszt założenia jest relatywnie wysoki.
  5. ....i dalej nic. Według mnie to nie torxy, tylko spline. Sprawdź to dokładnie. Trzeba tylko wcześniej zdjąć tapicerkę Klapy. Odkręcasz kilka śrubek i zdejmujesz ją ze spinek. Nie pamiętam dokładnie, czy zdjęcie tego plastiku jest konieczne do demontażu zamka??. Wyciągasz później go z wtyczki i masz zamek w rękach.
  6. Kolego ale bierz pod uwagę, że jak otworzysz klapę to wycieraczka przestaje działać - mikrostyki. Jeżeli sprawdzałeś na zamkniętym zamku (ręcznym zamknięciu języczka zamka przy otwartej klapie) to OK. W innym przypadku napięcie Ci się tam nie pojawi.
  7. Czyli dobrze obstawiałem :-), kupuje zatem sprzęgiełko i też zabieram się za wymianę.
  8. Według mnie to wcale nie masz problemów, ale ich na siłę szukasz . Tutaj można śmiało napisać - ten typ tak ma. Tzn. Variant. W sedanie klapa odskakuje, natomiast w variancie już nie. Podobnie jak przycisk na pilocie zwalnia tylko zablokowaną klapę. Dalej otwieramy ręką poprzez przycisk na klapie. Podobnie jest z przyciskiem w środku. Jeżeli zamkniesz auto centralnym zamkiem, to możesz zwolnić (umożliwić otwarcie klapy) blokadę tak jak w przypadku otwierania klapy z pilota. Dalej już ręcznie , bo jak napisałeś nie masz elektrycznie otwieranej klapy. - - - - - aktualizacja - - - - - Oczywiście że tak. Nie wyobrażam sobie tego, żebym nie miał zamkniętej klapy - skoro zamykam auto. Centralny zamyka też klapę, czy to z pozycji kierowcy (wewnątrz), czy poprzez pilota.
  9. Jak już wymienisz napinacz to pochwal się na forum i napisz czy pomogło. Mam u siebie podobną sytuację. Tylko ja obstawiam sprzęgiełko na alternatorze. Więc może się mylę i będę musiał wymienić napinacz. Napisz proszę jak już będziesz po wymianie, no i też to czy dolegliwości ustały .
  10. Mam auto z kierownicą multifunkcyjną i wgrywałem soft 030 - nie było i nie ma żadnych problemów do dziś. Idealnie działa prowadzenie w zegarach. Nie rozłącza się - wszystko działa jak należy, jak powinno. U mnie problemem był laser (ale to inna bajka). Nie wiem zatem skąd ta plotka. Może kiedyś komuś.... może rzeczywiście
  11. Jeżeli jeszcze jesteś zainteresowany to: Zobacz tutaj, nie wiem co są warci - ale zapytać można. http://www.s-car.pl/oferta/usuwanie-wgniecen-bez-lakierowania Wycena poprzez internet. Zapytaj - to nic nie kosztuje. No i tutaj: http://www.autodent.com.pl/index.php?page=galery
  12. Jedno kliknięcie i.... są dwa : http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4877970675.html http://allegro.pl/vw-passat-b6-silniczek-nagrzewnicy-3c0907511d-i4814422232.html
  13. No rzeczywiście jest to inaczej . Nie sądziłem nawet. Zobacz to: No i rzeczywiście V107 jest nad V158 - czyli po stronie kierowcy. Ale V71 jest pod schowkiem - czyli strona pasażera. Może tym razem coś pomoże :-) Tutaj może będzie lepiej to widać: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/bc4381ab2967748b.html
  14. Przeczytaj post z A4: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/119271-bledy-silnikow-klap-nagrzewnicy-rozmieszczenie-nastawy-podstawowe/ tutaj masz wszystko (V107 i V71) - rozmieszczenie, trzeba zapewne będzie demontować schowek pasażera. Ja co prawda męczyłem się z V158 - to też nie była równa walka
  15. Robiłem u siebie i chętnie bym pomógł, niestety Wrocław - Lublin to bardzo daleko Może znajdzie się ktoś bliżej.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności