Skocz do zawartości

Adriano007

  • Liczba zawartości

    74
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Adriano007

  • Urodziny 22.06.1984

Informacje osobiste

  • Imię
    Adrian
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Spytkowice

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-PD 140KM (BMP)
  • Rok produkcji
    2007

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. A czy wydruk z maszyny coś mi da. Mechanik jak stwierdził zrobił wydruk na okoliczność dobicia czynnika.
  2. Witam. Mam pytanie mianowicie klima działała jak należy, wszystko grała. Kilka dni temu wracając z pracy zatrzymałem się pod sklepem. Kiedy ponownie ruszyłem coś w rejonie alternatora zaczęło dziwnie dzwonić. W pierwszym momencie myślałem że to alternator ale jak się okazało padło sprzęgło sprężarki klimatyzacji tzn. pourywały się te blaszki. Zawiozłem samochód do mechanika aby wymienił mi to sprzęgło jednak jak się okazało po wykonanej diagnostyce zatarła się sprężarka klimatyzacji. Moje pytanie czy według Was faktycznie sprzęgło się zepsuło na skutek zatarcia kompresora? Czy awaria sprzęgła klimy ma związek z zatarciem kompresora? Czy mechanik który twierdzi że rzekomo dobił mi oleju do kompresora oraz czynnika ma racje twierdząc iż kompresor trzeba wymienić? Dziwne dla mnie jest to że kiedy zacząłem się wahać czy teraz będę z tym robił stwierdził że może zostawić mi to sprzęgło i może się to wszystko ,,jakoś rozrusza". Zadzwoniłem z kolei do innego mechanika i ten stwierdził że tylko muszę wymienić to sprzęgło i wszystko będzie ok. Co byście mi radzili- kupować sprężarkę tak jak radzi mi pierwszy mechanik czy może skonsultować to jeszcze z kimś? Ogólnie nie chce się dać wyrolować na kasę. Czy sprawdzę organoleptycznie wizualnie czy faktycznei dolał tego oleju do sprężarki? Ewentualnie po czym poznam że tam zaglądał?
  3. Jestem po jeździe testowej i stwierdzam, że nie widzę żadnej różnicy pomiędzy tymi Osram Laser a zwykłymi Osram-mami. Forumowicz StreamHD ma chyba racje w sensie, że parametry jakimi chwali się producent mają odzwierciedlenie w rzeczywistości. No nic. Pojeżdżę na nich chwilę jak mnie wkurw... to wywalę i kupie BOSMA. Tanie a całkiem fajnie świecą.
  4. Niestety ale żaden ze mnie fotograf. Jestem po wizycie na stacji diagnostycznej i tylko lewy reflektor wymagał korekty tzn. diagnosta minimalnie podniósł lampę bo za nisko świeciła. No nic dziś wieczorem kolejny test. Jak się okaże że nic to nie dało to żarówki do wymiany idą.
  5. Być może faktycznie muszę ustawić lampy choć dziwne bo nigdy przy nich nie dłubałem, a poziomowanie mam sprawne. Co do odbłyśnika to samochód ma już 11 lat wiec jego jakość pewnie będzie trochę gorsza ale nie przypuszczam żeby aż tak był wypalony gdyż jak już pisałem przy wcześniejszych żarówkach było wszystko ok. Teraz wrzucam dwie fory tzn. 1 sza. obrazuje jakość światła przy zwykłych żarówkach przed wymianą, a 2- ga fotka obrazuje jakość światła po wymianie na Osram Laser.
  6. Dzięki za info. Przypuszczam, że w golfie miałeś zwykły reflektor. Zastanawiam się czy aby soczewka nie była winna temu że padające światło jest tak słabe.
  7. Witam. Jak w tytule w sobotę założyłem nowe żarówki na światła mijania mianowicie Osram night breaker laser h7. Przed zakupem trochę poczytałem, posprawdzałem i wydawały się mi jedne z lepszych na rynku. Niestety ale jakież było moje rozczarowanie po pierwszej jeździe w porze wieczorowej. Żarówki po prostu tak słabo świecą- dramat. Dodatkowo snop światła bije tak nisko że tylko oświetla zderzak tylny w poprzedzającym samochodzie. Jakie są wasze doświadczenia z tym konkretnym modelem żarówek? Jutro muszę usunąć je z samochodu - bo jeszcze dojdzie do tragedii. Nadmieniam, że zakupiłem jej na allegro i pudełko nosi na sobie wszelkie nalepki, hologramy i przede mną na pewno nikt go nie otwierał.
  8. Witam. Z racji tego że i mnie dopadł problem a hamulcem elektrycznym tzn. silnik nie kręci proszę o wskazanie profesjonalisty w zakresie regeneracji. Ogólnie jaki warsztat polecacie bądź kogo? Zaznaczam że jestem z małopolski może macie coś sprawdzonego w moich stronach. Pozdro.
  9. Ja u siebie też czyściłem ale niestety nie przyniosło to zamierzonych rezultatów tzn. laser czyta wszystkie płyty CD oraz ori płytę navi DVD V4 która jest dosyć mocno porysowana ale z nową płytą DVD na którtej zgrałem mapęV14 ma pr0blem i mapy mi nie czyta. Co do czyszczenia wykonałem to tak jak na foto powyżej. Co mi radzicie czy jest sens bawić się w kolejne czyszczenia czy tylko wymiana lasera mnie ratuje?
  10. A czy taki laser podejdzie do mojej navi DVD? Ogólnie sprzedawca zakupił go do BMW ale jak sięfinalnie okazało potrzebował on czarnego laseru a nie białego i ten sięmu ostał jako nowy nieużywany.
  11. Masz rację. Dziś udało się mi go wymontować tzn. silnik z zaciskiem i wysłałem go na regenerację. Mam nadzieje, że niebawem wróci do mnie i będzie ok.
  12. Witam. Wczoraj podczas jazdy zauważyłem, że hamulec staje się miękki- pedał wpada do ,,dechy". Oczywiście siła hamowania znacznie zmalała. Zdjąłem każde z kół i okazało się że przy lewym tylnym przypocony jest silniczek zacisku. Na desce nie świecą się mi żadne kontrolki a rejon pompy hamulcowej suchy. Również wszystkie przewody w nienagannym stanie. Hamulec bezpieczeństwa działa idealnie. Czy według Was winę za wszystko ponosi ten zawilgocony silniczek czy może muszę jeszcze szukać innej przyczyny. Ostatnio orientowałem się jak wygląda sprawa z silniczkami i zakup nowego co się mi nie uśmiecha kwoty mędzy 500 a 600 zł. Istnieje jeszcze możliwość regeneracji ale może w moim wypadku naprawa ograniczyła by się do sklejenia samej obudowy? Czy według Was samemu jestem w stanie skleić taką obudowę i czym? Czy lepiej dać sobie spokój i odsyłać silniczek do regeneracji? Dzięki z góry za każde info.
  13. Witam. Ostatnio udało sie mi zakupić zmieniarkę CD wraz ze schowkiem oraz wtyczką i kablem zasilającym uwaga- za kwotę 100 zł. Wydaje się mi że cena mega okazyjna. W najbliższych dniach będę zabierał się za montaż i podłączenie tego sprzętu. Możecie podpowiedzieć mi jak to zrobić tzn co do czego wpiąć- wlutować. Bardzo proszę o konkretne info gdyż nie chciałbym czegoś popsuć. Konkretnie chodzi mi o ten luźny przewód przy kostce gdzie go wpiąć?
  14. Kumpel z którym się ostatnio spotkałem mówił że bardzo dużo rzeczy do vw zamawiał na Aliexpres i za każdym razem wszystko docierało do niego bez najmniejszych problemów.
  15. No i wszystko jasne. Mianowicie dziś udało sie mi spotkać z kumplem który ma paska i jak sie okazało posiada również uchwyt do telefonu. Włożyliśmy wiec mój adapter w jego uchwyt i telefon ładuje- czyli adapter mam sprawny w 100% tach. Następnie jego adapter włożyliśmy w mój uchwyt i nic. Nie zastanawiając sie długo podmieniliśmy mój sterownik 3C0 035 729 F na jego o numerze 3C0 035 729E i wszystko zagrało tzn adapter zaczął ładować telefon. Tak wiec sterownik mam do wymiany.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności