Jump to content

WojtasTDI

  • Content Count

    996
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

1 Follower

About WojtasTDI

  • Birthday 09/19/1991

Informacje osobiste

  • Imię
    Wojtek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Skarland

Samochód

  • Generacja
    Nie passat
  • Silnik
    Nie passat
  • Rok produkcji
    ---

Recent Profile Visitors

1,900 profile views
  1. Witam ! Na sprzedaż moje prywatne auto . Wszystkie informacje w ogłoszeniu , bardzo zadbana i szanowana sztuka . https://www.olx.pl/oferta/vw-passat-b6-2-0tdi-salon-polska-piekny-CID5-IDCpPqW.html
  2. Nie wierz w to że salonów rozrząd wytrzyma 180tys. Też mam b6 BKP 16v. Auto mam z polskiego salonu od 1 właściciela, rozrząd robiony przy 147tys (auto od nowości serwisowane i w serwisie robiony rozrząd ) jak kupiłem auto miało 168tys przejechane. Pojezdzilem rok i zrobiłem dla świętego spokoju (przebieg 208tys) . Rozrząd faktycznie był ori z serwisu, wszędzie wybite numery i znaki Audi vw. Jednak to była dobra decyzja by już tam zajrzeć, rolki już chuczaly. Pasek odziwo był w niezłym stanie. Także przy Twoim przebiegu, nawet bym się nie zastanawiał tylko zmieniał.
  3. Czyli bez sensu ruszać jeśli nie ma błędów? Jeśli był by błąd to powinien być w ogolnych błędach silnika? Czy w jakieś inne bloki trzeba wejść?
  4. Panowie za każdym razem jak świeca jest uszkodzona , lub już nie działa tak jak powinna , będzie błąd na kompie ? Zastanawiam się nad zmianą świec u siebie , jedni piszą że mieli błąd spalonych świec , drudzy że nie mieli błędów ale świece nie działały poprawnie ...i nie wiem jak się odnosić do tego ? Auto to Passat B6 2.0TDI BKP 16v
  5. Chyba bardziej polecane jest Liqui Moly do wtrysków
  6. Witam! Ktoś wie może jaki jest numer tych 2 spinek, zaznaczonych na zdjęciu na zielono?
  7. Witam ! Odgrzeje kotleta Auto jak w temacie Passat B6 2.0TDI z oznaczeniem silnika BKP . Pytanie czy przekaźnik od świec żarowych po przekręceniu zapłonu , zgaśnięciu kontrolek , powinien pyknąć ? Czy w B6 jakoś inaczej to działa ? Pytam bo wcześniej w Passacie B5 , czy Audi A6 C5 tak to się odbywało , przekręcenie na zapłon , kontrolki gasną i po chwili pyknął przekaźnik świec , natomiast w B6 tego nie mam i nie wiem czy tak ma być , czy może coś jest nie tak ? Podpinałem VAG-a (temperatura silnika na liczniku 60C) blok 12 i pokazuje mi czas grzania świec 0.00 . Niech ktoś podpowie jak powinno być i czy czas grzania świec sprawdzać na zimnym silniku po nocy , przekręcając tylko zapłon , czy nie ma to znaczenia czy silnik zimny czy ciepły ?
  8. Passat B6 2.0 TDI 140koni 16v kod silnika BKP, samochód z polskiego salonu ori przelot 200tys, zaglądać tam dla świętego spokoju czy można poczekać?
  9. Ile masz cm od ziemi do rantu błotnika? Jakie opony tam masz teraz?
  10. Tak myślisz? Weź pod uwagę to że auto nie jest obniżone a jak wiadomo bez obniżenia koło bardziej wychodzi na zewnątrz, przy obniżeniu wchodzi do środka
  11. Panowie ma ktoś u siebie w b6 felgi 17" 7.5j et28? Nie będzie wystawiać czy coś?
  12. Wydaje mi się że fabryczny, nie mam wlepy bo to auto jakiegoś przypadkowego gościa
  13. To dziwne, bo tak ja mówię w porównaniu z innym Passatem na sportline u mnie jest większa szpara między nadkolem/opona i ogólnie widać że wyżej stoi
×
×
  • Create New...

Important Information

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Terms of Use oraz Privacy Policy