VWszylus Zgłoś #101 Napisano 2 Lipca 2010 To teraz ja mam takie zapytanie czy spryski reflektorów działają tylko wtedy gdy jest lampa soczewkowa? Mam spryskiwacze na lampy (pasio przed liftem) lecz nie działają...podobno załączają się gdy są włączone światła...i trzeba włączyć spryski na szybe i wtedy te na lampy powinny zadziałać...czy na zwykłych lampach też powinny?? Czy musi być koniecznie lampa soczewkowa aby to działało bo nie kumam:P?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wojciechpop Zgłoś #102 Napisano 2 Lipca 2010 To teraz ja mam takie zapytanie czy spryski reflektorów działają tylko wtedy gdy jest lampa soczewkowa?Mam spryskiwacze na lampy (pasio przed liftem) lecz nie działają...podobno załączają się gdy są włączone światła...i trzeba włączyć spryski na szybe i wtedy te na lampy powinny zadziałać...czy na zwykłych lampach też powinny?? Czy musi być koniecznie lampa soczewkowa aby to działało bo nie kumam:P?? Jeżeli masz oryginał to musza być spełnione następujące warunki: - włączone światła - dłuższe przytrzymanie przełącznika wycieraczek w pozycji spryskiwania szyby przedniej. Wówczas spryski wyjadą i zrobią psik. Czasami mimo tego że zraszają szybę przednią to nie spryskują reflektorów, dzieje sie tak dlatego że jest za mało płynu do spryskiwaczy. Pompka od spryskiwaczy reflektorów jest umiejscowiona wyżej w zbiorniczku niż od szyb. Więc jak jest za mało płynu to wtedy go nie zaciągnie. Nie istotnym jest fakt czy są to soczewki czy relektory tradycyjne. Powinien działać i tyle. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
narvany Zgłoś #103 Napisano 21 Lipca 2010 (edytowane) Witam wszystkim i proszę o radę. Posiadamy orginalne spryski w swoim passacie. Z lewego spryskiwacza wycieka mi płyn. Zaznaczam, że spryski działają, psikają, wszystko z mechanizmem jest OK. Szukam po internecie i zastanawiam się gdzie powinna być jakaś blokadka przed wylewaniem płynu. Czy powinna być w pompce, czy może w trójniku, czy już w samym spryskiwaczu? Z tego co wyczytałem to płyn w obiegu jest cały czas. To gdzie powinien się blokować przed nieporządanym wypłynięciem? Z góry dzięki za odpowiedź. Edytowane 21 Lipca 2010 przez narvany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #104 Napisano 21 Lipca 2010 Witam wszystkim i proszę o radę.Posiadamy orginalne spryski w swoim passacie. Z lewego spryskiwacza wycieka mi płyn. Zaznaczam, że spryski działają, psikają, wszystko z mechanizmem jest OK. Szukam po internecie i zastanawiam się gdzie powinna być jakaś blokadka przed wylewaniem płynu. Czy powinna być w pompce, czy może w trójniku, czy już w samym spryskiwaczu? Z tego co wyczytałem to płyn w obiegu jest cały czas. To gdzie powinien się blokować przed nieporządanym wypłynięciem? Z góry dzięki za odpowiedź. "blokuje się" w samym sprysku.Na początek sprawdź połączenie spryskiwacz-wężyk.Jest tam mały oring który może "puszczać" płyn,jak nie to popatrz dokładnie czy leci ze środka spryskiwacza.Jeżeli tak-to jest do demontażu i naprawy.Coprawda ciężko się go rozkłada na drobne ale się da i nie na siłę bo go połamiesz.Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
narvany Zgłoś #105 Napisano 22 Lipca 2010 (edytowane) Leci na bank ze spryskiwacza, bo już go wymonotowałem. Ważne dla mnie było czy płyn blokuje się właśnie w nim. Za odpowiedź dzięki. Jakieś rady co do rozebrania tego ustrojastwa na części i późniejszego złożenia(czym to uszczelnić)? Z góry dzięki i pozdrawiam. Edit: rozłożyłem, uszczelniłem, złożyłem i nadal cieknie;/ Ma ktoś może na sprzedaź lewy spryskiwacz do reflektorów? Edytowane 22 Lipca 2010 przez narvany Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #106 Napisano 23 Lipca 2010 Leci na bank ze spryskiwacza, bo już go wymonotowałem. Ważne dla mnie było czy płyn blokuje się właśnie w nim. Za odpowiedź dzięki. Jakieś rady co do rozebrania tego ustrojastwa na części i późniejszego złożenia(czym to uszczelnić)? Z góry dzięki i pozdrawiam. Edit: rozłożyłem, uszczelniłem, złożyłem i nadal cieknie;/ Ma ktoś może na sprzedaź lewy spryskiwacz do reflektorów? Dawaj ogłoszenie tu: http://forum.vw-passat.pl/forumdisplay.php?f=64 Pzdr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
daneq Zgłoś #107 Napisano 23 Lipca 2010 Edit: rozłożyłem, uszczelniłem, złożyłem i nadal cieknie;/ Ma ktoś może na sprzedaź lewy spryskiwacz do reflektorów? Jest to jakoś szczególnie skomplikowane? Jakie uszczelnienia są tam potrzebne? Mam podobnie z tym wyciekiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
narvany Zgłoś #108 Napisano 23 Lipca 2010 Rozłożenie tego dziadostwa jest męczące. Mi trochę się połamało, ale posklejałem i po kłopocie. Tak jak ktoś wcześniej napisał najlepiej nagrzewnicą to potraktować. Z tego co wywnioskowałem to cieknie z samego mechanizmu wypychającego dysze. Jest to taki pałączek, w którego budowe wchodzi takie gumowe kółko/spodeczek. Jak dla mnie ta część właśnie się zużyła. Uszczelniałem to smarem, wyczyściłem na błysk, ale nic nie pomogło.Odłączylem pompkę, skręce wszystko do kupy i będe czekał na okazję kupna używanego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Zinekkk Zgłoś #109 Napisano 25 Lipca 2010 jaki jest mniejwiecej koszt dołożenia spryskow ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
beziak Zgłoś #110 Napisano 25 Lipca 2010 nie wazne jaki koszt, ale zniszczysz wizerunek swego passata : ( Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Patryk_ Zgłoś #111 Napisano 25 Lipca 2010 nie wazne jaki koszt, ale zniszczysz wizerunek swego passata : ( Co Ty wygadujesz za głupoty!!!Mówimy tu o ori spryskach a nie jakichś wynalazkach... Jak byś miał ori xenon to pewnie byś je zdemontował jaki jest mniejwiecej koszt dołożenia spryskow ? Polecam trochę poczytać Poza tym zerknij na alledrogo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
franas00 Zgłoś #112 Napisano 25 Września 2010 witam koledzy, zabierałem się do montowania sprysków na xenon i napotkałem błąd mianowicie zbiorniczek do płynu ten na dwie pompki specjalny pod xenon wadzi mi o ślizg i przez to nie mogę założyć błotnika, wydaje mi się że sprzedawca pomylił zbiorniczki i dał mi od a6 oto nr 4b0955453 czy ktoś się orientuje czy ten zbiorniczek jest dobry i ja coś z knociłem czy po prostu zły zbiorniczek... proszę o pomoc i z góry dzięki... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mr. X Zgłoś #113 Napisano 25 Września 2010 wydaje mi się że sprzedawca pomylił zbiorniczki i dał mi od a6 oto nr 4b0955453 to raczej oryginał vw Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #114 Napisano 26 Września 2010 Witam kompletuje zestaw do spryskiwaczy reflektorów do mojego paska, dodatkowy zbiornik już mam wraz z pompka, spryskiwacze są już w drodze do mnie, będą montowane na zderzaku od skody octavi I, chcę je podłączyć na osobny przycisk w kabinie,chcę by działało to tylko i wyłącznie przy włączonych światłach. skąd mogę wziąć + pojawiający się po włączeniu świateł? muszę podłączyć to przez przekaźnik?? jeżeli tak to jak to podłączyć może ktoś mi narysuje jakiś schemacik Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #115 Napisano 26 Września 2010 chyba od octavi II bo I ma spryski montowanena zderzaku Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #116 Napisano 26 Września 2010 chyba od octavi II bo I ma spryski montowanena zderzaku od octavi I montowane na zderzaku, zdecydowałem się na takie gdyż w hiszpanii parkuje się zderzak w zderzak wiec nie chcę ryzykować częstej wymiany sprysków Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ziewal Zgłoś #117 Napisano 26 Września 2010 o matko ale spier... wygląd auta kolego chyba nie wiesz jak wyglądają spryski bo to włąśnie ted od Octavi I będziesz częściej wymieniał Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Buniek85 Zgłoś #118 Napisano 26 Września 2010 o matko ale spier... wygląd auta kolego chyba nie wiesz jak wyglądają spryski bo to włąśnie ted od Octavi I będziesz częściej wymieniał tak zdecydowałem,moje auto wiec moja sprawa co z nim robię prawda ?? pytanie jest o elektrykę a nie o wygląd itd Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Krawcol82 Zgłoś #119 Napisano 26 Września 2010 witam koledzy, zabierałem się do montowania sprysków na xenon i napotkałem błąd mianowicie zbiorniczek do płynu ten na dwie pompki specjalny pod xenon wadzi mi o ślizg i przez to nie mogę założyć błotnika, wydaje mi się że sprzedawca pomylił zbiorniczki i dał mi od a6 oto nr 4b0955453czy ktoś się orientuje czy ten zbiorniczek jest dobry i ja coś z knociłem czy po prostu zły zbiorniczek... Oczywiście, że to zbiorniczek płynu z Audi A6... tak zdecydowałem,moje auto wiec moja sprawa co z nim robię prawda ?? pytanie jest o elektrykę a nie o wygląd itd Nie lepiej wymienić przekaźnik od spryskiwaczy na taki, który obsługuje spryski szyby czołowej i spryski reflektorów Wówczas nie będziesz musiał się bawić w dodatkowy włącznik (obsługa przez dźwignie od wycieraczek), a spryski będą działać tylko przy włączonych światłach. Poszukaj opisu i schematu w dziale B5-co prawda dotyczy to modelu 3BG, ale w 3B powinno być tak samo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
johny x Zgłoś #120 Napisano 26 Września 2010 (edytowane) wydaje mi się że sprzedawca pomylił zbiorniczki i dał mi od a6 oto nr 4b0955453czy ktoś się orientuje czy ten zbiorniczek jest dobry i ja coś z knociłem czy po prostu zły zbiorniczek... powinieneś zamontować raczej zbiornik o takim nr ( VW ) 8D0 955 453 AN i byłaby , nr zbiornika z audi który by Ci podpasił nie znam Nie lepiej wymienić przekaźnik od spryskiwaczy na taki, który obsługuje spryski szyby czołowej i spryski reflektorów Wówczas nie będziesz musiał się bawić w dodatkowy włącznik (obsługa przez dźwignie od wycieraczek), a spryski będą działać tylko przy włączonych światłach. Poszukaj opisu i schematu w dziale B5-co prawda dotyczy to modelu 3BG, ale w 3B powinno być tak samo. dokładnie jak kolega pisze :dobrze , do tego potrzebny będzie Ci przekaźnik o nr 4B0 955 531 E , na obudowie nr 603 Edytowane 26 Września 2010 przez johny x Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach