Skocz do zawartości

beziak

  • Liczba zawartości

    39
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O beziak

  • Urodziny 06.12.1989

Informacje osobiste

  • Imię
    Łukasz
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Nisko

Samochód

  • Silnik
    B5(3BG) 1.8 T 150KM (AWT)
  • Rok produkcji
    2002
  1. Witam, na przeglądzie dowiedziałem się, ze moje reflektory są złe ustawione (zawsze zastanawiało mnie słabe światło). Samo ustawienie nie było by problemem, gdyby nie to, ze z jednej strony nie mam w ogóle regulacji, a z drugiej ona nie działa (krecenie nic nie daje). Co mam w tej sytuacji zrobić, zastanawiam się, jak to możliwe ze nie mam regulacji... :hmm Mam nadzieje, ze nie będę musiał kupować nowych lamp. Czy da się tą regulacje jakoś naprawić?
  2. ja mam ten sam problem, ciężko wchodzi, z tym ze dwójka czasem potrafi 'nie wskoczyć', drążek zaczyna wibrować i słychać takie tyrkotanie (rzadko to się dzieje ale się zdarzyło, do tego na zimnym silniku). Brać się za to? Ile może mnie kosztować naprawa?
  3. tyle, że samochód stał na zewnątrz jakiś czas, o co chodzi z tą zamarzniętą wodą? dodam, że przed wymianą było wszystko ok.
  4. podepnę się pod temat, ponieważ mam 'podobny' problem. Jestem po wymianie tarcz i klocków z tyłu (oraz nieoczekiwanej zmianie przewodu hamulcowego). Po odpowietrzeniu układu, pedał był twardy i wszystko było by ok gdyby nie to, że wydaje mi się, że po przejechaniu krótszego odcinka robi się trochę bardziej miękki, po czym twardnieje (po naciśnięciu go w tej fazie, w której jest bardziej miękki). Różnica w jego twardości jest minimalna. W czym problem? Dodam, że po wymianie tyle co wróciłem z warsztatu (ok 15km)
  5. nie wiem czy nie będę zmuszony zamówić, ale pójdę za waszą radą i sprawdzę w sklepach (jestem z okolic stalowej woli, ktoś wie gdzie mogę liczyć na cień szansy, że takową część będą mieli na stanie?)
  6. czyli każdy przewód oznaczony numerem 8E0611763K to będzie wąż o długości ok 60/65cm, z czego pierwsze 10cm jest gumowych (od strony podłączenia do tłoczka), reszta jest miedziana (jeżeli mówisz dobrze), a do tego od strony tłoczka zakończony tą "złączką"? na większości sklepów internetowych nie ma zdjęcia danego przedmiotu, a nie chce, żeby mi potem przyszedł 10'cio centymetrowy przewód z którego nie będę miał większego pożytku. np. http://e-autoparts.pl/przewod-hamulcowy-elastyczny-p-255550.html będzie dobry?
  7. jest to wąż o numerze 8E0611763K jego odcinek (ok. 10cm) jest gumowy, reszta jest stalowa (raczej nie miedziana). zresztą zobacz go na zdjęciu z aukcji podanej w drugim poście, identyczny jak ten długi.
  8. Nie chciał bym robić czegoś takiego własnymi rękami. Już wolałbym kupić taką rurkę w wersji noname, jak myślicie, czy w zwykłym sklepie z częściami będą mieli takie coś? Chętnie przyjmę link z tańszym zamiennikiem tej części.
  9. dzięki, ale czy to normalne, że cena tego wężyka waha się miedzy 80 a 130zł? Czy to może ja szukam w drogich sklepach?
  10. Czy mógłby mi ktoś znaleźć owy przewód (na tylną oś sztywny z tymi 'złączkami') w jakimś sklepie internetowym? Bo nie moge sobie z tym poradzić ; /
  11. Witam, podczas dzisiejszej wymiany klocków i tarcz na tylnej osi, zaczął mi kapać płyn z wężyka, który idzie od tłoczka. Lekko go ruszyłem i pękł na gwincie tej "złączki" koło tłoczka, tak że i wężyk i ta 'złączka' musi być wymieniona. Mam problem ze znalezieniem odpowiedniej części w internecie, jak to fachowo nazwać i gdzie kupić owy wężyk ze 'złączką'. Proszę nie zwracać uwagi na nieprofesjonalizm z jakim opisuję problem, ale tak naprawdę nie ja to wymieniałem (pisałem w 1 osobie dla łatwiejszej treści). Z góry dzięki za odpowiedź
  12. a orientujecie się może, jakie wymiary będzie miał tłoczek w moim passku? na allegro jest jeden zestaw i podana tylko średnica 57mm, a pytałem w sklepie (kolgi z forum) i musi znać wysokość, ktoś zna? średnio mam jak to sprawdzić a autko najpewniej trafi do warsztatu.
  13. Witam, Ostatnio natknąłem się na taki problem, że po pewnym odcinku przejechanym zacząłem odczuwać, że samochód 'sam' hamuje. Zatrzymałem się, żeby sprawdzić, co jest nie tak, całe koło było gorące, a klocki przylegały do tarczy, jakoś udało mi się je rozłączyć, tylko po to aby wrócić pod blok. Co może być przyczyną? Żadna kontrolka się nie świeciła. z góry dzięki za odpowiedzi
  14. MAM WAZNE PYTANIE DO WAS jako ze nei moge pisac jeszcze tematow, napisze tutaj otoz mam takie problem iz nie wiem co jest z moja zmieniarka. Mam dwie jakies zmieniarki w bagazniku z tym ze jedna mniejsza druga wieksze (pewnie 2 rodzaje plyt), chodzi mi o ta wieksza, SONY XPLOD. Kable sa, podpinam i nic. W radiu klikajac przycisk mode nie mam do wybou opcji CD. Kupilem ten samochod i wyglada na to ze powinno wszystko dziala (radio wyglada na nowe, SONY z plaskim ekranem z przodu, po nacisnieciu przyciosku 'odwraca sie' i jest panel jak w radiu zwyklym. O co z tym chodzi? Dodam ze kable jakie wchdoza do zmieniarki to 2x czincze (audio out ) i jeden czarny (control) naprawde pierwszy raz widze taki sprzet, plyty by mi sie przydaly a auto kupilem 2 dni temu i zupelnie eni wiem o co chodzi. Z gory dzieki
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności