deuz Zgłoś #441 Napisano 14 Września 2014 Witam szanowne grono. Ja tylko z szybkim pytankiem i uciekam. Zczytałem błędy: wyszło 01810 Silnik nastawczy klapy temp z prawej strony tbd. Problem w tym że terkotanie dochodzi od strony kierowcy . Którą stronę rozbebeszać w końcu ? Dziękuje . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ZILLION Zgłoś #442 Napisano 14 Września 2014 Witam szanowne grono. Ja tylko z szybkim pytankiem i uciekam. Zczytałem błędy: wyszło 01810 Silnik nastawczy klapy temp z prawej strony tbd. Problem w tym że terkotanie dochodzi od strony kierowcy . Którą stronę rozbebeszać w końcu ? Dziękuje . Miałem tak samo błąd prawego a klikał od strony kierowcy... Zmieniłem u siebie oba potencjometry a błędy i tak się wyświetlały. Po wymianie panelu na 3AA problem z błędami znikął i kultura pracy silniczków znacznie się poprawiła. Nastała bloga cisza Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Attis3 Zgłoś #443 Napisano 29 Września 2014 Koledzy, i mnie dopadł problem klimy w B6... Dzisiaj byłem u mechaniorów od klimy u mnie i powiedzieli, że układ szczelny, próżnia ok, ale kompresor zatarty... Jak mi zaczęli wymieniać co do wymiany i jakie koszty to chyba sprzedam w pierwszy mróz...:hmm (żart) Wyliczyli ok 2000 za kompresor, chłodnicę, osuszacz i płukanie. Mówią, że jeśli pozatykane gdzieś dalej (w aucie) to może się koło 4000 zł zakręcić. Mam jakiś czeski kompresor (nie sanden), który niby ma wadę fabryczną i się zaciera lub zrywa tłok. Pokazali mi też, że ośka kompresora stoi w miejscu i się nie obraca - podobno nie można nią ruszyć nawet kluczem. Powiedzcie czy to faktycznie takie koszty i czy nie wystarczy sama wymiana kompresora? Mogło aż tak zasyfić układ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #444 Napisano 29 Września 2014 Jeśli nie zadziałało sprzęgło to syf mógł pójść w układ, ale płukanie w profi zakładzie to około 600-800 pln. W żadne 4 tys nie wierz, no chyba ze chcą to robić na Częściach z ASO, ale nawet wtedy ciężko chyba byłoby dobić do 4 tys. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Attis3 Zgłoś #445 Napisano 30 Września 2014 Jeśli nie zadziałało sprzęgło to syf mógł pójść w układ, ale płukanie w profi zakładzie to około 600-800 pln. W żadne 4 tys nie wierz, no chyba ze chcą to robić na Częściach z ASO, ale nawet wtedy ciężko chyba byłoby dobić do 4 tys. Dzięki bardzo za odpowiedź! A czy jestem w stanie jakoś organoleptycznie sprawdzić czy ten syf faktycznie dostał się do układu czy został w sprężarce? Będzie to widoczne po demontażu kompresora? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
rojass Zgłoś #446 Napisano 30 Września 2014 Po wyjęciu sprężarki i rozmontowaniu wszystkich przewodów będzie widoczny syf, albo i nie, czego ci życzę. Ja przechodziłem to samo w maju. Skończyło się na wymianie sprężarki, nabiciu i uszczelnieniu całego układu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Attis3 Zgłoś #447 Napisano 1 Października 2014 (edytowane) Po wyjęciu sprężarki i rozmontowaniu wszystkich przewodów będzie widoczny syf, albo i nie, czego ci życzę. Ja przechodziłem to samo w maju. Skończyło się na wymianie sprężarki, nabiciu i uszczelnieniu całego układu. Dzięki! Mam nadzieję, że tak będzie... Edytowane 1 Października 2014 przez Attis3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #448 Napisano 10 Grudnia 2014 pytanko odnosnie po wcisnieciu na raz przycisku econ + nawiew do gory ( ten ze strzalka skierowana grotem w gore) na wyswietlaczach pojawiaja sie rozne cyferki ktorych wartosc mozna zmieniac, i teraz pytanie co to za wartosci Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
cubus00 Zgłoś #449 Napisano 10 Grudnia 2014 to raczej kody , np bledow klimy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Orson Zgłoś #450 Napisano 10 Grudnia 2014 no wlasnie chyba nie bo jakby tak za duzo ich bylo krotki film pogladowy : Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
sooper Zgłoś #451 Napisano 11 Grudnia 2014 są to bloki pomiarowe climatronica i nie tylko. Np. kanał: 19.0 wskazuje prędkość auta w km, 19.1 wskazuje prędkość auta w milach, 19.2 temperaturę silnika. 20.0 załączenie grzałki elektrycznej PTC. dodatkowo można odczytać temperaturę wewnątrz kanałów powietrza, w aucie i temp. zewnętrzną, prędkość kompresora klimy itp. Kanały zmieniasz lewym pokrętłem, podkanały środkowym. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #452 Napisano 4 Stycznia 2015 A ja mam pytanko o klime , climatronic po rozgrzaniu jak ustawie na 18°to leci bardzo ciepłe powietrze, lekko gorące jak AC włączone i musze zmieniać na low bo jest za gorąco nawet teraz zima .Czy to normalne czy możliwe , że się coś z nagrzewnica dzieje coś się może blokować ? Błędów brak .Czy na vcds da się to sprawdzić lub jakoś zresetować ustawienia ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
janek2014 Zgłoś #453 Napisano 4 Stycznia 2015 po rozgrzaniu jak ustawie na 18°to leci bardzo ciepłe powietrze, lekko gorące jak AC włączone i musze zmieniać na low bo jest za gorąco nawet teraz zima też ostatnio to u siebie zauważyłem, może nie bardzo ciepłe ale ciepławe, na zewnątrz była minusowa temperatura Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
fcbsoci Zgłoś #454 Napisano 4 Stycznia 2015 A teraz przed chwilą wracałem z miasta i zauważyłem ze tylko z bocznych leci ciepłe przy 18° a ze środkowych juz zimnawe. Wracajac do poprzedniego postu to u mnie naprawdę leci bardzo bardzo ciepłe . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
trinyty2 Zgłoś #455 Napisano 13 Stycznia 2015 Zauważyłem ze jak odpalam zima na AC to dziwny zapach z wentylatorów czuć (przez minute dwie) jak wyłączę AC to normalnie nawiew działa.Nie wiem jak będzie latem. Co to może być??? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ulvhedin79 Zgłoś #456 Napisano 21 Stycznia 2015 Witam. Mam ponownie problem z klimą. Problemem jest zimne powietrze lecące na nogi pasażera (prawa strona). Żadne ustawienia nic nie zmieniają. Od strony kierowcy wszystko działa idealnie. Puściłem test klimy i wyskoczyło 711 00h czyli silniczek nastawczy od strony kierowcy ale jak napisałem wcześniej problem jest od strony pasażera. I teraz moje podstawowe pytanie: Czy można zmieniać silniczki np. z lewej na prawą lub z silniczkiem sterującym zamknięty obieg? I jak najłatwiej się dostać do tego silniczka od prawej strony? Pozdrawiam. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #457 Napisano 30 Stycznia 2015 (edytowane) czy przy tym nowszym climatronicu z roku 2010(dwa pokrętła pomiędzy nimi przyciski do nadmuchów i sterowanie wentylatorem taka jakby w prostokat) a wyświetlanie jest na rns, można zrobic test climatyzacji? Edytowane 15 Lutego 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dobry_rafal Zgłoś #458 Napisano 27 Lutego 2015 Panowie proszę o poradę. Wymieniłem chłodnicę klimatyzacji na używkę i dowiedziałem się że w chłodnicy z boku znajduje się osuszacz i nie da się go wymienić. Jak mam już ją zamontowaną w aucie i nie nabitą klimę można w jakiś sposób sprawdzić stan tych kuleczek w osuszaczu czy są dobre? Wcześniej wszystko działało ok a teraz nie wiem w jakim stanie jest ta chłodnic żeby mi syfu nie naciągnęła w układ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #459 Napisano 20 Marca 2015 (edytowane) Witam, tak jak w temacie z klimatyzacji wydobywa się dziwny dźwięk słychać go na wolnych obrotach nawiewu tylko i wyłącznie jak włączę klime bo jak działa nawiew bez klimatyzacji to przestaje, ten dźwięk to takie jakby syczenie albo piszczenie sam nie wiem jak to nazwac, ale słyszę go tylko wewnatrz samochodu, jest to bardzo ciche mam nadzieje ze to normalne ale wole zapytać dodam że nie mam pojęcia kiedy i czy od nowości w ogóle ktoś co robił z klimatyzacją typu odgrzybianie czy napelnianie. Szukałem w innych tematach ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na moje pytanie z góry dziękuję. Edytowane 20 Marca 2015 przez rainman777 Przeniesiony reg. pkt.2.1.a Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #460 Napisano 27 Marca 2015 ponieważ zrobiło się ciepło i nie mając wczesniej pojazdu z grupy vag nie mam doświadczenia jak to ma działać prawidłowo(we wczesniejszych autach chłodziło odrazu), mam takie pytanie, czy to tak ma być czy coś jest u mnie nie halo...?? klimatyzacja działa napewno, błędów brak na vcds, chłodzi dość mocno, tylko... klimatyzacja zaczyna chłodzić czuje to na ręce trzymając przy kratce dopiero gdy auto osiągnie pełną temperature, gdy nie ma temperatury to nie czuje aby wiało zimnym powietrzem tylko normalnym o temp zewnetrznej, wiatraki się również nie załączają, tak jakby nie działała wogóle. po złapaniu temp chłodzi, wiatraki sie właczają. przykładowo dzisiaj, auto stało na słońcu, pokazywało 22stopnie, wsiadłem przejechałem kilometr może dwa i żadnego chłodzenia trzymając ręke przy kratce nie czułem, mimo ze ustawilem na LO. natomiast później gdy wracałem z pracy do domo to dopóki nie osiągnołem pełnej temp na liczniku też żadnego chłodzenia nie wyczuwałem, aż do mometu gdy przejechałem kilka km i złapał te 90stopni, wtedy jak najbardziej zaczeło chłodzić i to dość mocno. oczywiście nie mówie tu o schłodzeniu auta stojącego w słońcu bo to wiem że wymaga czasu, tylko że nie czuje zimnego powietrza wylatującego z kratek. tak wiec tak to działa czy raczej powinno odrazu chłodzić po odpaleniu zimnego auta. ewentualnie zapytam odrazu, jeśli jest coś nie halo to co to moze być, za mało gazu czy może coś innego? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach