Skocz do zawartości

Attis3

  • Liczba zawartości

    26
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Attis3

  • Urodziny 24.06.1987

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poznań

Samochód

  • Silnik
    B6 2.0 FSI 150KM
  • Rok produkcji
    2006
  1. Attis3

    kolo dwumasowe

    Jest. Moje wytrzymało 168tkm.
  2. Panowie potrzebuję numery części dla poduszek silnika dla PASSATA B6 2.0 FSI 150KM 2005r. Kod Silnika BLR. Prawa to chyba 3C0199555P ale jaka jest lewa (przy skrzyni/manual) to nie mam pojęcia. Bardzo proszę o pomoc.
  3. U mnie ustało całkowicie. Chyba nie sądzisz, że wszyscy z nagarem lali jakiś nieodpowiedni olej?:-) U mnie od nowości Castrol 5W-40 z normą przewidzianą przez VW dla tego silnika, zmieniany co 10-12tkm. Moim zdaniem to nie olej jest głównym powodem nagaru a syfne paliwo, EGR i recylkulacja spalin. Bardzo podobny osad jest na rurze powrotu spalin z egr'a w kolektorze. Olej oczywiście dokłada swoje - w połączeniu ze spalinami tworzy smołę ale od samego oleju nic wielkiego by się nie wydarzyło....
  4. Właśnie wszedłem do domu po 9 godzinach walki... (fakt - wymieniałem jeszcze termostat i szklankę pompy paliwa ale myślę, że na samo czyszczenie trzeba sobie przeznaczyć jakieś 6-7 godzin). Polecam przeczyścić też wtryski - wychodzą bez problemu a są mega zapieczone. Nie wierzcie w jakieś zewnętrzne czyszczenia chemiczne i inne bajery. To trzeba wyskrobać ręcznie - nie wierzę, że cokolwiek to ruszy. Miałem 3 różne środki do czyszczenia. Gdyby nie moje mechaniczne zabiegi to sama chemia niewiele by wniosła. Osad ma konsystencję bardzo gęstej smoły. Sami zobaczcie: radas - objawy, o których piszesz całkowicie zniknęły po czyszczeniu, wróciła moc i nie ma już buczenia silnika przy hamowaniu silnikiem.
  5. Kurcze mam dokładnie ten sam błąd co rojass.... Zerkam na InterCars i tam są dostępne czujniki w termostat - czy jesteście pewni, że ten czujnik osadzony w termostacie jest niewymienny?? Błąd jest ewidentnie elektroniczny - temperaturę trzyma na 90 bez problemu.
  6. Wielkie dzięki! o takie info mi chodziło!
  7. A czy któryś z Panów zmieniał osuszacz układu - ten zamontowany pionowo w chłodnicy klimatyzacji? Ciężko w B6 opuścić ten zespół chłodnic tak aby mieć dojście do osuszacza?
  8. Dobre maty ma chyba REZAW-PLAST. W 3 pasku wożę i nic się nie dzieje - myję karcherem i suszę na słońcu. http://allegro.pl/mata-wklad-bagaznika-vw-passat-b6-b7-05-14-kombi-i4812512154.html
  9. Na 100% po lewej (stojąc przed maską) masz pasek a po prawej stronie silnika masz łańcuch.
  10. OK 1200 zł z częściami i wymianą (rozrząd komplet + łańcuch + napinacz + robota).
  11. TAK już po! Silnik chodzi dużo ciszej na wolnych. 2.0 FSI ma pasek i łańcuch - pasek napędza wałek ssący a łańcuch po drugiej stronie silnika wałek wydechowy.
  12. Dzięki! Mam nadzieję, że tak będzie...
  13. Dzięki bardzo za odpowiedź! A czy jestem w stanie jakoś organoleptycznie sprawdzić czy ten syf faktycznie dostał się do układu czy został w sprężarce? Będzie to widoczne po demontażu kompresora?
  14. Koledzy, i mnie dopadł problem klimy w B6... Dzisiaj byłem u mechaniorów od klimy u mnie i powiedzieli, że układ szczelny, próżnia ok, ale kompresor zatarty... Jak mi zaczęli wymieniać co do wymiany i jakie koszty to chyba sprzedam w pierwszy mróz...:hmm (żart) Wyliczyli ok 2000 za kompresor, chłodnicę, osuszacz i płukanie. Mówią, że jeśli pozatykane gdzieś dalej (w aucie) to może się koło 4000 zł zakręcić. Mam jakiś czeski kompresor (nie sanden), który niby ma wadę fabryczną i się zaciera lub zrywa tłok. Pokazali mi też, że ośka kompresora stoi w miejscu i się nie obraca - podobno nie można nią ruszyć nawet kluczem. Powiedzcie czy to faktycznie takie koszty i czy nie wystarczy sama wymiana kompresora? Mogło aż tak zasyfić układ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności