Attis3
-
Liczba zawartości
26 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O Attis3
- Urodziny 24.06.1987
Informacje osobiste
-
Imię
Michał
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
Poznań
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 FSI 150KM
-
Rok produkcji
2006
-
Jest. Moje wytrzymało 168tkm.
-
Panowie potrzebuję numery części dla poduszek silnika dla PASSATA B6 2.0 FSI 150KM 2005r. Kod Silnika BLR. Prawa to chyba 3C0199555P ale jaka jest lewa (przy skrzyni/manual) to nie mam pojęcia. Bardzo proszę o pomoc.
-
U mnie ustało całkowicie. Chyba nie sądzisz, że wszyscy z nagarem lali jakiś nieodpowiedni olej?:-) U mnie od nowości Castrol 5W-40 z normą przewidzianą przez VW dla tego silnika, zmieniany co 10-12tkm. Moim zdaniem to nie olej jest głównym powodem nagaru a syfne paliwo, EGR i recylkulacja spalin. Bardzo podobny osad jest na rurze powrotu spalin z egr'a w kolektorze. Olej oczywiście dokłada swoje - w połączeniu ze spalinami tworzy smołę ale od samego oleju nic wielkiego by się nie wydarzyło....
-
Właśnie wszedłem do domu po 9 godzinach walki... (fakt - wymieniałem jeszcze termostat i szklankę pompy paliwa ale myślę, że na samo czyszczenie trzeba sobie przeznaczyć jakieś 6-7 godzin). Polecam przeczyścić też wtryski - wychodzą bez problemu a są mega zapieczone. Nie wierzcie w jakieś zewnętrzne czyszczenia chemiczne i inne bajery. To trzeba wyskrobać ręcznie - nie wierzę, że cokolwiek to ruszy. Miałem 3 różne środki do czyszczenia. Gdyby nie moje mechaniczne zabiegi to sama chemia niewiele by wniosła. Osad ma konsystencję bardzo gęstej smoły. Sami zobaczcie: radas - objawy, o których piszesz całkowicie zniknęły po czyszczeniu, wróciła moc i nie ma już buczenia silnika przy hamowaniu silnikiem.
-
Kurcze mam dokładnie ten sam błąd co rojass.... Zerkam na InterCars i tam są dostępne czujniki w termostat - czy jesteście pewni, że ten czujnik osadzony w termostacie jest niewymienny?? Błąd jest ewidentnie elektroniczny - temperaturę trzyma na 90 bez problemu.
-
Zeby odpalić auto - naciśnij hamulec, jak to obejść ???
Attis3 odpowiedział Mlody_tm → na temat → Passat B6-B7 (3C) i CC
Nie ma takiej możliwości. -
Passat B6 - sprężarka klimatyzacji
Attis3 odpowiedział andrzejx → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Wielkie dzięki! o takie info mi chodziło! -
Passat B6 - sprężarka klimatyzacji
Attis3 odpowiedział andrzejx → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
A czy któryś z Panów zmieniał osuszacz układu - ten zamontowany pionowo w chłodnicy klimatyzacji? Ciężko w B6 opuścić ten zespół chłodnic tak aby mieć dojście do osuszacza? -
Dobre maty ma chyba REZAW-PLAST. W 3 pasku wożę i nic się nie dzieje - myję karcherem i suszę na słońcu. http://allegro.pl/mata-wklad-bagaznika-vw-passat-b6-b7-05-14-kombi-i4812512154.html
-
B6 2.0 FSI BLR - Błąd rozrządu - prośba o pomoc.
Attis3 odpowiedział Attis3 → na temat → Kody błędów
Na 100% po lewej (stojąc przed maską) masz pasek a po prawej stronie silnika masz łańcuch. -
B6 2.0 FSI BLR - Błąd rozrządu - prośba o pomoc.
Attis3 odpowiedział Attis3 → na temat → Kody błędów
OK 1200 zł z częściami i wymianą (rozrząd komplet + łańcuch + napinacz + robota). -
B6 2.0 FSI BLR - Błąd rozrządu - prośba o pomoc.
Attis3 odpowiedział Attis3 → na temat → Kody błędów
TAK już po! Silnik chodzi dużo ciszej na wolnych. 2.0 FSI ma pasek i łańcuch - pasek napędza wałek ssący a łańcuch po drugiej stronie silnika wałek wydechowy. -
Passat B6 - sprężarka klimatyzacji
Attis3 odpowiedział andrzejx → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Dzięki! Mam nadzieję, że tak będzie... -
Passat B6 - sprężarka klimatyzacji
Attis3 odpowiedział andrzejx → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Dzięki bardzo za odpowiedź! A czy jestem w stanie jakoś organoleptycznie sprawdzić czy ten syf faktycznie dostał się do układu czy został w sprężarce? Będzie to widoczne po demontażu kompresora? -
Passat B6 - sprężarka klimatyzacji
Attis3 odpowiedział andrzejx → na temat → Klimatyzacja, ogrzewanie
Koledzy, i mnie dopadł problem klimy w B6... Dzisiaj byłem u mechaniorów od klimy u mnie i powiedzieli, że układ szczelny, próżnia ok, ale kompresor zatarty... Jak mi zaczęli wymieniać co do wymiany i jakie koszty to chyba sprzedam w pierwszy mróz...:hmm (żart) Wyliczyli ok 2000 za kompresor, chłodnicę, osuszacz i płukanie. Mówią, że jeśli pozatykane gdzieś dalej (w aucie) to może się koło 4000 zł zakręcić. Mam jakiś czeski kompresor (nie sanden), który niby ma wadę fabryczną i się zaciera lub zrywa tłok. Pokazali mi też, że ośka kompresora stoi w miejscu i się nie obraca - podobno nie można nią ruszyć nawet kluczem. Powiedzcie czy to faktycznie takie koszty i czy nie wystarczy sama wymiana kompresora? Mogło aż tak zasyfić układ?