Skocz do zawartości

ZILLION

  • Liczba zawartości

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O ZILLION

  • Urodziny 21.08.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Robert
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Kraków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2008
  1. Kolego mam to samo ale jakoś nie mam czasu się za to zabrać choć coraz bardziej zaczyna mnie to irytować... mrozy przyszły . Zastał się mechanizm i przy niskich temperaturach się zacina. W którymś poście w tym temacie jest fotka pokazująca co i gdzie. Trzeba przeczyścić i nasmarować. Ewentualnie cięgno wymienić...
  2. Ku mojemu zdziwieniu i w moim cbbb 14.10.2008r jest to oprogramowanie... Na razie czekam na rozwój wypadków. Coś mi sie wierzyć nie chce, że można to załatwić tylko wymianą oprogramowania...
  3. i było tak pięknie. Po wymianie sondy i przejechaniu ok 750 km znów zapaliła mi się kontrolka silnika. VCDS wyrzucił następujące błędy: Adres 01: Silnik (CBB) Plik etykiet: 03L-906-022-CBA.clb Oznaczenie elementu SW: 03L 906 022 BM HW: 03L 907 309 Komponent: R4 2,0L EDC G001SG 6224 Weryfikacja: 13H01--- Numer seryjny: VWZCZ000000000 Kodowanie: 0000072 Kod serwisu: WSC 27375 141 62542 VCID: 71E9DDE868866CA9911-8024 2 - ilość znalezionych błędów. Oto one: 000306 - Zespół 1; sonda 1 P0132 - 000 - napięcie za wysokie - Sporadyczny - MIL zapalona Ramka zamrożona: Stan błędu: 10100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 118 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 234141 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.07.02 Czas: 07:22:55 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1242 /min Prędkość: 44.0 km/h Lambda: 45.8 % Ilość powietrza/Obr.: 515.0 mg/suw Napięcie: 1.650 V (bez jednostek): 32.0 Napięcie: 0.975 V 008597 - Sonda lambda 1; zespół 1 P2195 - 000 - sygnał mieszanki za ubogiej Ramka zamrożona: Stan błędu: 01100000 Priorytet błędu: 2 Częstość błędu: 1 Wew.licznik błędów: 255 Przebieg: 234134 km Wskaźnik czasu: 0 Data: 2015.07.02 Czas: 07:12:38 Ramka zamrożona: Obroty silnika: 1472 /min Prędkość: 50.0 km/h Lambda: 45.8 % Ilość powietrza/Obr.: 540.0 mg/suw Napięcie: 1.575 V (bez jednostek): 32.0 Napięcie: 0.975 V Kody gotowości: 1 1 0 0 0 Po skasowaniu i przejechaniu kilku/kilkunastu kilometrów znów to samo i te same błędy. Sonda nowa - oryginał. Jakieś pomysły?
  4. U mnie też ten sam błąd wyskoczył Wymiana sondy i po sprawie. Założyłem oryginał... Trochę portfel wyszczuplał ale niestety nie było na szybko dostępnych zamienników...
  5. Ja mam założony tylko na tył z OPS i sterownik jest od Skody... nie pamiętam teraz numeru. Przełącznika przy lewarku nie montujesz... A te czujniki do B6 bo w avarcie B5 widzę
  6. http://www.carsystems.home.pl/instrukcje/Passat%20B6%20PDC.pdf
  7. Gasząc silnik podczas wypalania po prostu przerywasz jego proces... Wentylatory chodzą ponieważ układ musi się schłodzić. Jak zapaliła się kontrolka to pewnie zbyt często wypalanie było przerywanie i komp zasygnalizował kontrolką aby przeprowadzić poprawnie i do końca cały proces co opisano w instrukcji. Ja jak widzę u siebie że na wolnych obrotach jest ok 1000 rpm to nie gaszę auta, gazuje go trochę i czekam aż dopalanie się wyłączy czyli obroty wejdą na normalny poziom.
  8. U mnie na zielono AUTO świeciło się jak w trybie północno amerykańskim w dzień działały tylko światła mijania z przodu (bez podświetlania deski). Nie wiem dlaczego u Ciebie tylko błyska na chwile... Co prawda trzeba było się dobrze wpatrzeć żeby to zielone podświetlenie w dzień zobaczyć . Po wymianie przełącznika AUTO świeci na żółto :fajny więc polecam zmienić :mniam, koszt znikomy. Mam gdzieś ten stary przełącznik jakbyś chciał.
  9. Kolego jak zdejmiesz zderzak to od strony montowania czujników zobaczysz wytrasowane miejsca na wywiercenie otworów na czujniki parkowania. Każdy zderzak w Passacie ma zaznaczone te miejsca. P.S. Wystarczyło poczytać wątek o czujnikach...
  10. A próbowałeś z drugim kluczykiem?
  11. Mogę ci podpiąć kompa i zobaczyć co go gryzie
  12. Wczoraj zabrałem się za montaż i niestety mój pomysł z przeprowadzeniem przewodu z komory silnika do pompy od strony pasażera legł w gruzach. Po ok 2h mordędze zrezygnowałem. Przy pompie jest bardzo ciężki dostęp a od strony wnętrza przelot zasłania wentylator. W porównaniu do drugiej strony wprowadzenie przewodu trwało 10 min... Niestety musiałem przerwać montaż bo nie chciałem przeprowadzać przewodu przez komorę silnika bez żadnej osłony. W poniedziałek lecę po peszel i kończę instalacje...
  13. Miałem tak samo błąd prawego a klikał od strony kierowcy... Zmieniłem u siebie oba potencjometry a błędy i tak się wyświetlały. Po wymianie panelu na 3AA problem z błędami znikął i kultura pracy silniczków znacznie się poprawiła. Nastała bloga cisza
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności