ryger Zgłoś #61 Napisano 19 Października 2015 To jest właśnie kontrowersyjny temat...w Polsce są inne normy i w tych normach auta podlegające "naprawie" się na pewno mieszczą. A co z autami, które tych norm nie spełniają, bo na pewno takich na polskich drogach jest masa. Chodzi mi konkretnie o pojazdy, które wg producenta mają określoną normę a podczas lat eksploatacji "zaczęły kopcić" tym samym odbiegając od norm i tych norm już nie spełniają.... Fakt faktem, że też jest to odrębny temat, że VW wprowadził w błąd, ale i tak wszystko sprowadza się do jednego... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #62 Napisano 19 Października 2015 Teraz ściągną wszystkich na serwis, zmienią soft na taki, że się silnik posypie za 30tyś i trochę sobie odbiją na dalszych serwisach A tak poważnie to trzeba chyba będzie zainwestować w pomiar na jakiejś homologowanej hamowni przed i po takim serwisowym zabiegu JEŚLI dojdzie do tego, że zostaniemy do tego zmuszeni... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #63 Napisano 19 Października 2015 Nie wiem jak w Polsce ale w UK juz wysłali listy do wszystkich użytkowników oszukanego silnika... w tym i do mnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz84 Zgłoś #64 Napisano 19 Października 2015 Nie wiem jak w Polsce ale w UK juz wysłali listy do wszystkich użytkowników oszukanego silnika... w tym i do mnie. Ja też dostałem [emoji6] Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #65 Napisano 20 Października 2015 I co tam piszą ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
morfeusz84 Zgłoś #66 Napisano 20 Października 2015 (edytowane) TŁUMACZENIE GOOGLE - WAŻNE: Volkswagen wpływ silników EA189 Diesla. Możesz być świadom przez ostatnie artykuły prasowye, że niektóre modele Volkswagen Grupa których dotyczy oprogramowanie , które powoduje rozbieżności w wartościach dla tlenków azotu (NOx) w czasie tras dynometerycznych . Pragniemy Państwa zapewnić, że wszelkie konsekwencje techniczne spowodowane przez to oprogramowanie wyłącznie odnoszą do emitowanych zanieczyszczeń. Co ważne każdy pojazd wyposażony w to oprogramowania jest bezpieczny z punktu widzenia technicznego i przydatności do ruchu drogowego, Grupa Volkswagen pracuje na pełnych obrotach, aby znaleźć rozwiązanie techniczne i pokrycie kosztów działań naprawczych w odpowiednim czasie. Ważne jest, aby zrozumieć, że nie wszystkie pojazdy w Wielkiej Brytanii dotyczy ten problem , pozostałe 6 silników zamontowanych w pojazdach marki Volkswagen nie mają oprogramowania oszukującego . Jako klient Wolverhampton Volkswagen zidentyfikowaliśmy, że samochód może być jednym z pojazdów wyposażonych w to oprogramowania. W pełni rozumiemy, że klienci będą mieli jakiekolwiek wątpliwości , czy nastąpią jakiekolwiek zmiany w wydajności pojazdów lub konsumpcji, co będzie z ich wartości pojazdów? Są to niektóre z pytań, jakie otrzymaliśmy od klientów w ciągu ostatnich kilku dni. Dopóki nie otrzymamy więcej informacji od Volkswagena w sprawie poprawki technicznej , które należy wykonać nie jesteśmy w stanie zaoferować żadnej jasnej odpowiedzi dla tych pytań . Będziemy zobowiązani do przekazywania wszystkim informacji naszym klientom przez Volkswagena tak szybko, jak możemy . Chcąc rozwiać wszelkie obawy dotyczące potencjalnego wpływu działań naprawczych na wydajności pojazdów lub przyszłej wartości, a także w drodze pokazując nasze zaufanie do Volkswagena jako produktu, oferujemy gwarantowane cen rynkowych wartość pojazdów dla wszystkich klientów, którzy są zaniepokojeni obecnym pojazdem . Przez ograniczony okres Wolverhampton Volkswagen będzie wspierać , dając 500 funtów przy zakupie kolejnego pojazdu Volkswagena . Oferta ta pochodzi bezpośrednio od siebie i jest dodatkiem do obecnego wsparcia oferowanego przez Marketing Volkswagen Edytowane 20 Października 2015 przez morfeusz84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Lesior Zgłoś #67 Napisano 20 Października 2015 No właśnie mam dokładnie to samo co kolega morfeusz84 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pa.sko Zgłoś #68 Napisano 20 Października 2015 Qrde, może ktoś to przetłumaczyć normalnie? Nic z tego nie rozumiem. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #69 Napisano 20 Października 2015 To ciekawostka bo ponoć CBAB były wolne od "ulepszeń" Qrde, może ktoś to przetłumaczyć normalnie? Nic z tego nie rozumiem.A po co ci to wiedzieć? Zmieniasz auto na nowsze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
hultai Zgłoś #70 Napisano 20 Października 2015 Chyba nie każde cbab a przynajmniej nie moje Może zależy nawet od miesiąca produkcji ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
czmiel_t Zgłoś #71 Napisano 20 Października 2015 Ja sprawdzałem 2 tyg. temu i auto było wolne od tego oprogramowania ale kilka dni później po ponownym sprawdzeniu otrzymałem komunikat, że jest "zainfekowane" Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #72 Napisano 20 Października 2015 Ale jaja. Mój też. A jak sprawdzałem wcześniej to auto było czyste. Teraz okazuje się że już nie jest tak różowo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
artmin Zgłoś #73 Napisano 20 Października 2015 Widać chcą włączyć wszystkie CRy do poprawek. A co do wysyłania listów - wyślą tam gdzie sprzedali auta czyli listy dostaną pierwsi właściciele. Chyba że po zakupie pokazałeś się chociaż raz w ASO i spisali Twoje dane to może będą wysyłać do ostatnich zarejestrowanych właścicieli. W takim wypadku przyślą do mnie a nie do Niemca A co do wgrywania softu jak ktoś ma virusa - dogadać się z tunerem żeby zgrał poprawkę i wgrał później. To jest dla niego kilka minut roboty, bez rolek i zabawy w ustawianie parametrów softu. Pytałem w ASO czy coś wiedzą. Wiedzą że mają coś robić ale jeszcze nie mają żadnych wytycznym. Trzeba czekać Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
prezess7 Zgłoś #74 Napisano 20 Października 2015 To muszę jeszcze raz sprawdzić caravelle t5, bo na początku akcji było czysto - co mnie trochę dziwiło... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #75 Napisano 20 Października 2015 Artur zgranie softu to faktycznie kilka minut, ale wgranie jeszcze raz to już nie taki szybki myk. Trzeba wymontować komputer i wgrywać soft na stole. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #76 Napisano 20 Października 2015 Marek masz racje, rowniez sie dowiadywalem. no i darmo tego tuner nie zrobi.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
ryger Zgłoś #77 Napisano 20 Października 2015 Marek masz racje, rowniez sie dowiadywalem. no i darmo tego tuner nie zrobi.... 200 stoffffki za zgranie i potem wgranie w Łódzkim... Jak w VW dadzą mi gwarancję na silnik po wsadzeniu nowego softu tak jak to po zakupie nowego auta, to pojadę. Jakby nie było jest to jakaś modyfikacja i bez gwarancji moga mnie cmoknąć w pompę.... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Vittoriok Zgłoś #78 Napisano 20 Października 2015 Artur zgranie softu to faktycznie kilka minut, ale wgranie jeszcze raz to już nie taki szybki myk. Trzeba wymontować komputer i wgrywać soft na stole. mi w grudniu robił pod krakowem to nie wyciągał żadnego kompa z auta ale to zależy od posiadanego sprzętu do tych zabiegów :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #79 Napisano 20 Października 2015 (edytowane) mi tez wgrywano moda(wyłaczenie klap kolektora) i nie wyciągał kompa, wszystko poszło przez obd. jak kolega wyżej zauważył wszystko zalezy od sprzetu jakim tuner dysponuje ja chcąc nie wymieniac kolektora, a nie chce tego robić, bede musiał jesli oczywiscie akcja bedzie przymusem zgrac swój soft i po ich ingerencji wgrac z powrotem swój. tez ciulowo bo u tunera u którego robiłem mam ponad 100km i chcąc nie chcąc trzeba tam dwa razy jechać, ale pocieszam sie tym że przyokazji zrobie sobie chamownie i bede wiedzial ile w rzeczywistości jest tych kucy Edytowane 20 Października 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #80 Napisano 20 Października 2015 mi w grudniu robił pod krakowem to nie wyciągał żadnego kompa z auta ale to zależy od posiadanego sprzętu do tych zabiegów :-)To więcej do niego nie jedź. Sprzęt nie ma tu nic do rzeczy. Nowych sterowników nie modyfikuje się po OBD2 bo można je zniszczyć Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach