Skocz do zawartości

pa.sko

  • Liczba zawartości

    281
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O pa.sko

  • Urodziny 14.05.1978

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Lublin

Samochód

  • Generacja
    B7
  • Silnik
    B7 2.0 TDI 170KM DSG
  • Rok produkcji
    2012

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Nie pamiętam, czy był od tego błąd, ale nawet jakby, to nie zauważyłem, żeby na cokolwiek wpływał.
  2. odepnij kabelek od akumulatora i SS będzie nieaktywny. Jeżdżę tak już któryś rok i jest OK.
  3. Czy po wyjęciu bezpiecznika wywala jakieś błędy na FIS?
  4. Poprzedni właściciel informował mnie że słabo działa. Nie reklamował, gwarancja minęła i tak zostało. Ostatnio jeszcze raz sprawdzałem z tą obudową - jednak nie działa. Kilka razy próbowałem z obu i bez i bez obudowy działał. Teraz i bez obudowy raz działa raz nie. Ile naprawa takiego kluczyka w ASO?
  5. Mam 2 piloty w B7 key-less. Jeden otwiera, uruchamia zapłon bez problemu. Drugim bardzo rzadko udaje się bezkluczykowo otworzyć i uruchomić samochód. Jedynie z przycisków otwieram i zamykam, a też bardzo rzadko udaje się odpalić z kluczykiem w stacyjce. Po kilku próbach udaje się. Ostatnio zauważyłem, że kluczyk bez obudowy, z baterią na wierzchu działa o niebo lepiej. Wszystko działa jak należy, również keyless. Założyłem obudowę z innego kluczyka i nadal to samo. Ktoś wie o co chodzi? Ktoś oprócz ASO naprawia takie userki? Baterie nówki.
  6. Ja mam też coś podobnego, tzn. czasami z pozycji otwartej, jak przekręcam pokrętło na 0 to zamyka się do połowy i od razu otwiera się do końca. Za którymś razem załapie i zamknie się. Chętnie się dowiem gdzie leży przyczyna. Inny problem jaki mam to to, że w sezonie wiosna-jesień (nigdy w zimie) samoczynnie uchyla się szyber czasami mocniej, czasami minimalnie. wykonuje nierównomierne szybkie ruchy uchylania i zamykania... Ktoś miał?
  7. wymieniałem co ok 15-20k. ale od przebiegu 70-80 tyś już nie buczało. sprzedałem samochód przy 130 tyś bez buczenia. Może ostatni olej był jakiś inny...? nie pamiętam już.
  8. Pytanie: czy jest gdzieś lista warunków do spełnienia, żeby SS działał? Oprócz awarii. Np, temperatury, napięcia itp.?
  9. Cześć, mam już termostat, chciałem wczoraj się tym zająć, ale napotkałem na mały problem. Jak zdjąć obudowę filtra powietrza? Są tam dwie dziwne plastikowe śruby na gumowych uszczelkach. Nie chce niczgo połamać. Jak do tego podejść? Następnym krokiem będzie akumulator wraz z obudową? Jakie niespodzianki mnie czekają? Czy trzeba odkręcić alternator? Ktoś wcześniej pisał że nie musiał. Muszę wszystko mieć obcykane wcześniej. Dzięki za odpowiedzi. Wysłane z mojego SM-A700F przy użyciu Tapatalka
  10. Właśnie miałem o to pytać: czy stanie na światłach na "N" i auto-hold to zło? wydaje mi się że nie. A pytam, bo stojąc na "D" czujemy, że jest większe obciążenie silnika a co za tym idzie pewnie i spalanie, zużywa się sprzęgło (?). W B7 Jest w komputerze opcja "bieg jałowy". Podczas jazdy, nawet z dużymi prędkościami, gdy puszczamy pedał przyspieszenia, samochód nie jest hamowany silnikiem, tylko wbijany jest "bieg jałowy" - czy to to samo co "N"? a czemu N a nie P? - bo z D łatwiej i szybciej wrzucić N niż P. Szczególnie na światłach.
  11. Ja ci powiem co u mnie się działo. Podłączone miałem światła jak w instrukcji. światła przy wyższych obrotach (większe napięcie) świeciły OK, na luzie - migały lub świeciły non-stop - jedna lampa szczególnie. Druga zachowywała się normalnie. Okazało się, że problem leżał w kablach. Przy instalacji (sam montowałem) nadmiar kabli zwinąłem w pętlę i zpiąłem z innymi trytkami. Po rozplątaniu tego i ułożeniu tak, żeby nie tworzyć pętli, problem zniknął.
  12. Rewelacja! Jakbyś się jeszcze podzielił jakimś schematem z opisem byłoby cudownie. Od razu wziąłbym się za robotę.
  13. Dzięki, sprawdzę. Jak długo muszę ją "uczyć", żeby się "nauczyła" ?
  14. Czy jest sposób aby WYMUSIĆ tryb "uczenia się" DSG stylu jazdy kierowcy? Mam auto już 4 miesiące i nadal używa stylu poprzednika-"emeryta". Wrzuca jak najwyższy bieg jaki jest możliwy w danym czasie. W efekcie jadę 60 km/h na 6-stce. Obroty ok 1200-1300. Dwumasa chyba dostaje wtedy zawału... Poza tym przenoszą się drgania na kokpit i zaczynają plastiki delikatnie się odzywać.... Jak mogę nauczyć go, żeby utrzymywał wyższe obroty? (Zależy mi na trybie D) /Pytałem się w Fabryce Mocy w Lublinie i krzyknęli mi 3000 /
  15. Miałem przygodę z wałkiem, i o ile dobrze pamiętam, to wyświetla się alert przy dodawaniu gazu, przyspieszaniu. Co dziwne, miałem żółtą kontrolkę a nie czerwoną. Mój brat w takim samym B6 BMR też miał na żółto.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności