Skocz do zawartości

czmiel_t

  • Liczba zawartości

    73
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O czmiel_t

  • Urodziny 21.10.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Paweł
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Pruszków

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB)
  • Rok produkcji
    2008

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Można próbować przeczekać Serio ja jak kupiłem Paska 2008 w 2015 roku to kilka miesięcy po zakupie też tak miałem rano przy odpalaniu. Za drugim razem zapalił i więcej taka sytuacja już się nie wydarzyła, przejechałem prawie 70 000km i jesienią ubiegłego roku samochód sprzedałem.
  2. Oczywiście będzie, też tak kiedyś kombinowałem, musisz jednak zwrócić uwagę jak to będzie działać. Jeśli wepniesz powerbank pomiędzy zapalniczkę a kamerę, po wyłączeniu zapłonu (brak napięcia w zapalniczce) rolę zasilania przejmie powerbank i będzie zasilał kamerę tak jakby zapłon był włączony czyli cały czas. Oznacza to, że przykładowo zostawiając samochód na noc, kamera będzie nagrywać cały czas aż wyczerpie się powerbank. Minusem takiego rozwiązania będzie fakt, że przykładowo przy małej karcie pamięci i długim postoju starsze nagrania będą zastępowane nowymi, oraz że przy krótkich trasach tak duży powerbank nie zdąży się naładować i już po pierwszym pełnym rozładowaniu wystarczy na kilka minut podtrzymania kamery i potem kamera i tak nie będzie nagrywać, dodatkowo ciągle pusty powerbank szybko umrze, akumulatory tego nie lubią. Więc należałoby się zastanowić co chcesz w ten sposób osiągnąć? Jeśli nagrywanie całonocne a wciągu dnia jeździsz niewiele to powerbank musisz doładowywać, ale jeśli chcesz mieć podtrzymanie na chwilę kiedy gasisz samochód idąc do sklepu wtedy mały powerbank żeby zdążył się podładować trochę w trakcie jazdy. Pojemność należałoby dopasować do dziennego czasu jazdy. Aha i jeszcze jedno, sprawdź czy Twój powerbank po podłączeniu do ładowania (input) "wypuszcza" jednocześnie prąd na zewnątrz (output). Wiele powerbanków tego nie potrafi i uruchamiając zapłon powerbank przechodzi w tryb ładowania nie dając prądu do kamery.
  3. Więc dla potwierdzenia, ścięty wieloklin sprzęgła. Wymiana sprzęgła za 38zł i jakieś 30 minut pracy. Klima działa.
  4. Wkręcę w takim razie jakąś śrubę ale tak sobie dedukuję, że jeśli śruby nie ma to koło pasowe ze sprzęgłem trzyma się teraz na wałku chyba jedynie siłą paska wielorowkowego, dodatkowo jeśli klimatyzacja nie działa tzn., że koło pasowe nie przenosi napędu na wałek sprężarki, czyli frezów pewnie już nie ma, bo jakby były nawet bez śruby centralnej to klimatyzacja powinna chodzić Czyli tak czy siak muszę kupić sprzęgło, znalazłem jakieś na alle i wsumie to jedyne które wygląda jak moje: https://allegro.pl/oferta/vw-passat-b6-05-10-tarcza-sprzegla-klimatyzacji-9249846630 Dobrze kombinuję?
  5. Witajcie, mam chyba podobny problem. Kilka dni temu jeździłem, klima była ok. Później auto stało 3 dni i w piątek po uruchomieniu, zauważyłem że klima nie działa (akurat było gorąco na dworze). Dziś już miałem jechać do jakiegoś warsztatu ale coś mnie tknęło i zajrzałem do napędu kompresora, zrobiłem sobie zdjęcie telefonem bo od góry słabo widać i u mnie w ogóle nie ma tej centralnej śrubki. Co mogło być przyczyną i czy ta śrubka jest jakaś specjalna? Mogę wkręcić jakąkolwiek inną żeby tylko gwint pasował?
  6. To nie rezystor tylko dioda. Można ją wyjąć jednokierunkowa. Ale ogólnie cała ta instrukcja z przekaźnikiem mi osobiście się nie podoba. Wg. mnie przekaźnik, w którym zasilanie cewki i styków są fizycznie połączone (zasilane z tego samego źródła) nie mogą mieć żadnego wpływu na sposób działania kamery. Kamera z i bez przekaźnika powinna działać dokładnie tak samo czyli przekaźnik jest tutaj elementem zupełnie zbędnym.
  7. W mojej B6 przy dobrze wyregulowanych światłach jest tak.
  8. Wygląda, że rysują już dobrze ale są kompletnie rozregulowane.
  9. Na ścianie powinny być dokładnie zarysowane górne krawędzie światła/cienia, obydwie lampy powinny świecić tak samo jasno. Ja używałem jakiejś aplikacji na telefon do pomiaru ilości światła to wyszło, że prawy reflektor świecił jakieś 6 razy słabiej na ścianie widziałem tylko że świeci trochę słabiej.
  10. Da się. Ja też za pierwszym razem złożyłem prawidłowo i prawa lampa nie rysowała światła-cienia, ponadto świeciła dużo słabiej. Musiałem poprawić mocowanie żarnika, docisnąłem mocno, sprawdziłem dwa razy czy na pewno jest ok i lampa odzyskała swój potencjał.
  11. Przy okazji, po czym kolega stwierdza, że opona do Passata musi być wzmacniana? Pytam z ciekawości bo stoję właśnie przed zakupem nowych opon i czytając opinie, już się na taką natknąłem? Zg. z homologacją pojazdu (B6 2.0TDi), max. nacisk na przednią oś to 1.100kg (550kg na koło). Zatem opona nie wzmacniana przykładowo (Dębica Presto UHP 2 225/45 R17 91 Y) ma indeks nośności 91 = max. 615kg, czyli i tak 65kg więcej niż założył nasz producent samochodu, a ta sama opona wzmacniana (Dębica Presto UHP 2 225/45 R17 94 Y XL) ma indeks nośności 94 = max. 670kg, czyli o 120kg więcej. Pytanie zatem skąd pomysł aby kupować oponę wzmacnianą? Ja osobiście kupię wzmacnianą ale tylko dlatego, że jest sztywniejsza a wolę mieć lepszą reakcję na drodze kosztem komfortu, natomiast moim zdaniem zakładanie, że do Passata muszą być opony wzmacniane jest błędne, chyba że ktoś potrafi mi to logicznie wytłumaczyć.
  12. Dzisiejsze opony asymetryczne nie są kierunkowe. Nie da się ustalić kierunku dla opon asymetrycznych, które nie mają rozróżnienia lewe i prawe czyli tak jak u kolegi. Opona asymetryczna musi mieć zachowany wyłącznie parametr Outside. Nic więcej. Wiem, że to dziwnie wygląda kiedy po lewej stronie pojazdu bieżnik idzie w odwrotną stronę niż po prawej ale jest to zupełnie normalne i takie było założenie.
  13. Miałem to samo po regeneracji odbłyśników. Niedokładnie docisnąłem żarnik w prawym reflektorze i nawet na stacji diagnostycznej okazało się, że daje 10x mniej światła niż lewe. Wyjąłem reflektor raz jeszcze i zauważyłem dosłownie 1mm za wysoko osadzony żarnik. Po dociśnięciu jak ręką odjął
  14. Zaczynamy sezon lato 2019 Pytanie do właścicieli Dębica Presto UHP 2 (225/45 R17) jak się sprawdzają w Passacie B6 2.0TDi? Opony są już na rynku dwa lata, więc można już coś podsumować. Opony mają genialne opinie w sieci, bardzo dobrą cenę ale przeczytałem też że do ciężkiego Paska już nie bardzo ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności