goalabek Zgłoś #1961 Napisano 13 Marca 2017 ja pierniczę, to są jaja że takie nowe auto się rozlatuje. Wie ktoś może co może trzeszczeć w boczkach drzwi, bo coś mi brzęczy w tylnych i przednich na lekkich dołkach i tak samo słyszę od strony kierowcy skrzypienie przy słupku b tak jakby jakaś guma skrzypiała. Wiecie co to może być? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #1962 Napisano 13 Marca 2017 Kolejna perełka z która się użeram od pół roku w ASO wg nich wszystko pracuje normalnie...Oczywiście chodzi o odgłosy z przedniego zawiasuhttps://youtu.be/eB96gwIu1bk U mnie to odgłosy są chyba jeszcze gorsze - oto moje nagranie: [video=youtube;a-Z_I_etBIg] W środę jestem umówiony w ASO. Mam nadzieję, że coś uda im się z tym zrobić. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1963 Napisano 13 Marca 2017 (edytowane) To, że passat jest nudny jak flaki z olejem i jazda nim nie należy do przyjemności to fakt ale te skrzypienia to normalnie jak w starym żuku czy nysce. Nawet w moim 25-cioletnim klasyku z przebiegiem 300 tyś, który często latał bokami i kręcił bączki nic nie skrzypi ani nie stuka. Ja bym nie popuścił bo to jest jakaś kpina ze strony VW. Może by to skierować do TVN turbo bo najgorsze jest to że ASO jest oporne jeśli chodzi o naprawy na gwarancji . Swoją drogą teraz VW będzie musiał zapłacić karę kilka mld $ za aferę spalinową no to gdzieś to się odbije pewnie. Aż się boje że czego będzie zrobiony B9.Może to i tak ostatnia okazja kupić i tak w miarę jeszcze dobrego VW. Edytowane 13 Marca 2017 przez kubek197878 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #1964 Napisano 13 Marca 2017 Rozpadajace sie uchwyty drzwi przednich. Zona byla dzisiaj w serwisie i standardowo dla vw na poczatku spychologia: 'a moze sama pani to paznokciem wydlubala?' W koncu zgodzili sie wymienic na gwarancji (na cale 'szczescie' prawy uchwyt tak samo zaczal sie rozpadac ale nic jeszcze z niego nie odpadlo). [ATTACH=CONFIG]151910[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151911[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151912[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151913[/ATTACH] U mnie również boczek kierowcy był wymieniony przy uchwycie nie było ubytku, ale był pęknięty... prawego nie chcieli wymienić, chociaż zaczyna pękać tak samo Dzisiaj dzwoniła do mnie Pani z serwisu zapytać czy jestem zadowolony z usług [emoji23] Jakiez było jej zdziwienie jak powiedziałem, ze nie i ze sprawa została zgłoszona do importera jak to nie pomoże to kontakt z redakcja TVN Turbo Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Pasterz Zgłoś #1965 Napisano 14 Marca 2017 U mnie to odgłosy są chyba jeszcze gorsze - oto moje nagranie: [video=youtube;a-Z_I_etBIg] W środę jestem umówiony w ASO. Mam nadzieję, że coś uda im się z tym zrobić. Serwisy VW juz o tym wiedzą i powinni naprawić. Smarowanie tulei przednich wachaczy rozwiąże problem. U mnie było identycznie i mam teraz cisze. Inne pytanie to na jak długo to wystarczy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
leonpolarny Zgłoś #1966 Napisano 14 Marca 2017 ale numer?u mnie też wymienili oba z przodu ale ubytki były mniejsze w miejscu styku ze srebrnymi obwódkami (bezpośrednio przy płaszczyźnie drzwi) Miałem to samo. Wymienione oba uchwyty. U kolegi w B8 identyczny przypadek był. Też 2 wymienione. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1967 Napisano 14 Marca 2017 Rozpadajace sie uchwyty drzwi przednich. Zona byla dzisiaj w serwisie i standardowo dla vw na poczatku spychologia: 'a moze sama pani to paznokciem wydlubala?' W koncu zgodzili sie wymienic na gwarancji (na cale 'szczescie' prawy uchwyt tak samo zaczal sie rozpadac ale nic jeszcze z niego nie odpadlo). [ATTACH=CONFIG]151910[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151911[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151912[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151913[/ATTACH] U mnie tez zaczyna pękać. Wymielili sam ten czarny plastik czy całe rączki? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #1968 Napisano 14 Marca 2017 U mnie tez zaczyna pękać. Wymielili sam ten czarny plastik czy całe rączki? Jeszcze nie wiem na razie zamawiaja uchwyty. Poza tym bujam sie teraz w sztormie 11B na 'polnocnym' a zona....buja sie teraz z paskiem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adam.s Zgłoś #1969 Napisano 14 Marca 2017 ale numer?u mnie też wymienili oba z przodu ale ubytki były mniejsze w miejscu styku ze srebrnymi obwódkami (bezpośrednio przy płaszczyźnie drzwi) U mnie w tym samym miejscu od strony kierowcy pękł i wymienili na gwarancji. Co lepsze po dwóch dniach od wymiany znowu w tym samym miejscu pękł i teraz czekam na decyzje co dalej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1970 Napisano 14 Marca 2017 kurcze moj samochod ma juz 2.5 roku i nic takiego sie nie dzieje, moze to jakas partia taka poszla? bo to troche dziwne jest. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1971 Napisano 14 Marca 2017 paolokos widze że masz 2014, jakie masz euro ? 5 czy 6, w dowodzie powinno być na 3ciej stronie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #1972 Napisano 14 Marca 2017 kurcze moj samochod ma juz 2.5 roku i nic takiego sie nie dzieje, moze to jakas partia taka poszla? bo to troche dziwne jest. też mi się tak wydaje, u mnie wszystko ładnie chodzi poza lekkimi skrzypieniami ze strony drzwi a wcześniej od przewodów od nagrzewnicy. Dzisiaj targałem drzwi na lewą i prawą i nie widzę tam nic żeby mogło popękać. Nawet nie zatrzeszczy przy szarpaniu. pewnie jak wyszła b8 to nie wyrabiali się z produkcją i szli bardzo w masówkę a później opadły emocje z passatem i wolniej szła produkcja i kto wie czy na polski rynek nie szły auta z drugiego sortu. Ja mieszkam w irlandii i u mnie same nowe passaty jeżdżą i każdy chwali że super samochód. Ja też uważam że jest wszystko ok poza durnymi skrzypieniami z którymi dochodzę powoli do ładu Gdyby nie te niedociągnięcia w skrzypieniu plastików to by było dla mnie auto praktycznie idealne Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1973 Napisano 14 Marca 2017 ja mam scr wiec euro 6, z tego co sie orientuje wszystkie od 01.09.2015 sa juz euro 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jopstons Zgłoś #1974 Napisano 14 Marca 2017 ja mam scr wiec euro 6, z tego co sie orientuje wszystkie od 01.09.2015 sa juz euro 6. Tak jest wszystkie SCR (Selective Catalytic Reduction), to Euro 6. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1975 Napisano 14 Marca 2017 przeciez napisalem ze scr to euro 6, a od 09.2015 wszystkie diesle sa euro 6, te z scr oczywiscie i te bez takze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #1976 Napisano 14 Marca 2017 ... i kto wie czy na polski rynek nie szły auta z drugiego sortu To może tłumaczyć dość znaczną różnicę w cenie w DE i w PL. Wg konfiguratora w DE wychodzi 20-30 tyś zł więcej za taki sam model z tym samym wyposażeniem. Nawet 15 tyś to dużo, a np. na wymagający rynek DE mogą schodzić auta bardziej selekcjonowane i może mają inne komponenty z wyższej półki od bardziej renomowanego dostawcy jak gumy wahaczy, amory itd. Pójdę aż z ciekawości do jakiegoś komisu gdzie mają B8 z niemiec i porównam także podczas jazdy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1977 Napisano 15 Marca 2017 roznica w cenie wynika z zasobnosci niemieckiego portfela, polska jest biedniejsza dlatego ceny sa inaczej skalkulowane. Nie ma roznicy w jakosci:) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
googie Zgłoś #1978 Napisano 15 Marca 2017 Wiem już że muszę poprawić boczki w tylnych drzwiach. Nie mogę jeszcze znaleźć co mi brzęczy z przodu, gdzieś w okolicy między HUD lewymi drzwiami - przy obrotach 1500. Komuś coś brzęczało w tej okolicy? Próbowałem łapać szybkę HUDa, ale to nie to. Próbowałem nawiew, dekory, głośniczek tweeter, klamkę drzwi... Najgorsze jest to, że jak chcę, to nie mogę tego wywołać, tylko gdzieś zawsze w korku mi się objawia. Co tam jeszcze może rezonować? EDIT: Swoją drogą to masakra jak u niektórych chodzi to zawieszenie. Teraz rozumiem dlaczego tak narzekają. U mnie tego problemu na szczęście nie ma - MY2016, odbiór był w czerwcu 2016. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Robert1272 Zgłoś #1979 Napisano 15 Marca 2017 Witam, Dziś po powyższych postach sprawdziłem uchwyty drzwi i mam po stronie kierowcy mały ubytek, auto 2015 r. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1980 Napisano 15 Marca 2017 mi wczoraj wyskoczyła przy sprzątaniu lekko obudowa od panela klimatyzacji aż się wystraszyłem bo myślałem że to guziki wpadły do środka ale docisnąłem obudowę i wskoczyła wstawiam zdjęcie mojego moda [ATTACH=CONFIG]151900[/ATTACH] [ATTACH=CONFIG]151901[/ATTACH] Mozesz zdradzic jak dostales sie do tego miejsca? Czy wystarczy zdemontowac schowek pasazera? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach