Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

.....Co do drzwi to chyba trzeszczą te zewnętrzne uszczelki bo jak się drzwi dociśnie jak są zamknięte to słychać .

Można przykleić po całej długości taśmę przeźroczystą i powinno przejść .

 

:D toś mnie rozbawił hehe tak kiedyś naprawiałem książki :D Marcin masz piwko za ten pomysł !! :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
a mi od jakichś dwóch tys km strasznie skrzypią uszczelki w drzwiach najgorzej jak np wjeżdżam na krawężnik to masakra jakaś... posmarowałem oryginalnym specyfikiem do uszczelek i nic nie pomogło...

 

Witaj. Mam ten sam problem. W serwisie maja jakis specyfik na uszczelki. Po przesmarowaniu spokoj na 2 miesiace. Ja poprosilem o ten preparat. Maja mi dac przy wymianie opon wiec dam znac co to jest. Ale ogolnie serwis bez problemu to powinien wykonac.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

smarowaem tym i nic nie pomogło dziwne że jak kupowałem było ok a dopiero niedawno odezwały się te uszczelki...

a czy komuś trzeszczy na dziurach obudowa głośnika wysokotonowego (gwizdków) z tyłu w drzwiach?

a na domiar złego dziś rano padł mi jakiś czujnik oleju...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

u mnie tak samo czasem słychać skrzypienie uszczelki w drzwiach i też muszę coś z tym zrobić. wie może ktoś co może trzeszczeć na dołkach tak jakby w nawiewach pod podłokietnikiem? bo ostatnio kleiłem trochę nawiewy i myślałem że je uciszyłem a dalej mi się coś tam tłucze na dołkach, ale zauważyłem że w ciepły dzień jak samochód jest nagrzany to mniej coś trzeszczy a jest to dosyć uciążliwe bo to jest taki dźwięk jakby coś tam brzęczało, jakiś plastik

 

edit.

zauważyłem dzisiaj że skrzypienie praktycznie ustaje jak oprę się o podłokietnik to już kompletnie nie wiem co to może skrzypieć

Edytowane przez goalabek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj miałem dziwna sytacje. Zrobiłem krótka trasę, wracam do auta, próbuję odpalić i dostaje komunikat awaria skrzyni biegów oraz świeci się na pomarańczowo EPC. Silnik jakby próbował kręcić ale nie odpala. Próbuję kilka razy efekt ten sam. Wyłączyłem zapłon, zaryglowalem dzwi. Otwieram, odpalam i działa. Miał ktoś coś podobnego? Zacząłem się niepokoić bo czeka mnie dłuższa trasa za 2 tygodnie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Co do mnie to miałem dłuższą trasę niż zwykle i mogłem pocisnąć bo to A4 , po jakimś czasie powyżej 140 zaczęło coś hałasować jakby od opon ale opony praktycznie bez przebiegu bo od nowości miał od razu zimówki w lutym. Opony to Pirelli 18" na Dartfordach kupione z autem.

Na luzie hałasuje też występuje więc skrzynia raczej odpada. Podejrzewam też łożysko koła. Hałas jest dość nieprzyjemny ale tylko powyżej 140. Przy 120 jest cisza, jak na passata oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Dzisiaj miałem dziwna sytacje. Zrobiłem krótka trasę, wracam do auta, próbuję odpalić i dostaje komunikat awaria skrzyni biegów oraz świeci się na pomarańczowo EPC. Silnik jakby próbował kręcić ale nie odpala. Próbuję kilka razy efekt ten sam. Wyłączyłem zapłon, zaryglowalem dzwi. Otwieram, odpalam i działa. Miał ktoś coś podobnego? Zacząłem się niepokoić bo czeka mnie dłuższa trasa za 2 tygodnie.

 

Cześć miałem coś takiego dwa razy w dłuższych odstępach czasu. Jak dzisiaj robiłem hamulce w warsztacie i podpinal kompa, to powiedział ze wiszą 3 błędy skrzynia/silnik. Nie kasował ich bo za 2 tygodnie jestem umówiony na przegląd 60k i zobaczymy czy skasują i nic nie powiedzą ze coś nie tak, czy podejdą do sprawy profesjonalnie i sprawdza o co mogło biegać. Obstawiam pierwszy wariant i wtedy przed odbiorem zapytam ich a co z tymi 3 błędami co były [emoji41]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Opony to Pirelli 18" na Dartfordach kupione z autem.

 

Będą głośne i ponoć coraz głośniejsze wraz ze wzrostem przebiegu. Ten typ tak ma. Ja w ostatniej chwili przed odbiorem zamieniam na 19 - są cichsze, ale do ideału im daleko. na forum superba jest nawet o nich obszerny wątek - o 18 oczywiście.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Cześć miałem coś takiego dwa razy w dłuższych odstępach czasu. Jak dzisiaj robiłem hamulce w warsztacie i podpinal kompa, to powiedział ze wiszą 3 błędy skrzynia/silnik. Nie kasował ich bo za 2 tygodnie jestem umówiony na przegląd 60k i zobaczymy czy skasują i nic nie powiedzą ze coś nie tak, czy podejdą do sprawy profesjonalnie i sprawdza o co mogło biegać. Obstawiam pierwszy wariant i wtedy przed odbiorem zapytam ich a co z tymi 3 błędami co były [emoji41]

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

 

Mi powiedzieli, ze to blad.....kluczyka, tzn. od tego sie 'zaczelo' ze silnik, skrzynia, itp.

Mialem to samo i bylem w serwisie.

zdarzylo sie raz i od 2 lat cisza. ale niesmak pozostal, ze auto nie chcialo odpalic...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za informacje. Tak jak to podsumował Marcin niesmak pozostaje a co gorsze brak zaufania i obawa ze coś takiego będzie w trasie i już nie odpali.

 

@merci_94 daj znać co cię powiedzieli po serwisie.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Narazie czekam na odpowiedz importera ws. zawieszenia, jak będzie zlewka to wysyłam do redakcji TurboKamery ;)

 

 

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam :P

 

P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 :)

Edytowane przez wojtekk

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

"wojtekk" nie odpuszcza nigdy... Mnie prawie przekonałeś - sprzedaje kapciowe B8 i poszukam pancernej be piątki od niemca ;).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam :P

 

P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 :)

 

A co ludzie mają kupować? Jak ktoś chce auto o dobrej wygodzie, ładnym nowoczesnym wyglądzie i co najważniejsze bezpieczne to musi kupić nowy samochód bo ze starszym samochodem nie da rady mieć wszystkiego. Od usterek jest gwarancja w aso, a że w Polsce jest samo chamstwo i buractwo to nic w aso nie idzie załatwić. Myślisz że jak b5 wyszło to ludzie nie mieli problemów? Na pewno też bywały jakieś usterki które na tamte czasy były niedorzeczne.

 

edit.

I nie mów że ludzie to gówno kupują bo równie dobrze ktoś może powiedzieć o twoim samochodzie to samo. Ja kupiłem 1,5 roczne auto i już bym do starego auta z przebiegiem ponad 200tys. bym się w życiu nie przesiadł, mimo drobnych mankamentów jakie mnie spotkały

Edytowane przez goalabek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno
Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam :P

 

P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 :)

 

A dlaczego mając takie zajebiste B-pińć zaglądasz w wątek B8, planujesz zmienić na coś lepszego? :mlask

A i bym zapomniał, miałem takie B-pińć na oku ale w zimie jak pojechałem oglądać i kopnąłem w taki zamarznięty lód przy kole żeby odpadł to błotnik odleciał razem z nadkolem ...to poszedłem do salonu:mlask

Edytowane przez Inferno

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
A i bym zapomniał, miałem takie B-pińć na oku ale w zimie jak pojechałem oglądać i kopnąłem w taki zamarznięty lód przy kole żeby odpadł to błotnik odleciał razem z nadkolem ...to poszedłem do salonu:mlask

 

Musiał być bity :-). Ja po części rozumiem kolegę 'sceptyka', bo sam się przesiadłem na B8 z B5 (z 2005 roku, ostatnie sztuki) i długo nie zmieniałem bo autko było bez zarzutu. Nie był bity, nic nie rdzewiało. W sumie przy sprzedaży wybierałem kupca, bo tylu było chętnych.

Niemniej podsumowując to mam wrażenie, że kolega sobie na siłę buduje argumenty by nie sprzedawać B5 tylko po co zaraz bić właścicieli B8. Niestety trzeba się pogodzić, że co nowsza generacja to gorzej, ale niestety nie tylko w VAG. Dlatego też jak ktoś na forum tu mówi, że miał fiata sprzed 10 lat czy avensis sprzed 20 lat i było lepsze to i VW był trwalszy, bardziej pancerny. Nie porównujmy między epokami. Niemniej technologicznie to jest przepaść jedno do drugiego i tyle. Jak w jednym jest 100 części a w drugim 1000 i jest 1% usterkowości to w jednym będzie 1 awaria a w drugim 10 - proste.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno
Niemniej podsumowując to mam wrażenie, że kolega sobie na siłę buduje argumenty by nie sprzedawać B5 tylko po co zaraz bić właścicieli B8. Niestety trzeba się pogodzić, że co nowsza generacja to gorzej, ale niestety nie tylko w VAG. Dlatego też jak ktoś na forum tu mówi, że miał fiata sprzed 10 lat czy avensis sprzed 20 lat i było lepsze to i VW był trwalszy, bardziej pancerny. Nie porównujmy między epokami. Niemniej technologicznie to jest przepaść jedno do drugiego i tyle. Jak w jednym jest 100 części a w drugim 1000 i jest 1% usterkowości to w jednym będzie 1 awaria a w drugim 10 - proste.

 

Nie ma sprawy, to tak w formie żartu :) No bo rozumiem że tamto to też żart był i tyle. Uzasadniać nawet nie mam zamiaru.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Spoko, moja wypowiedź nie była wyrazem obrażania się :-)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
jest patent, mówili mi w ASO, że dostali z VW na to jakiś "zestaw naprawczy". Jakieś gumowe otoczki na wkręty, specjalny smar czy coś jeszcze. Generalnie zrobili mi to ostatnio i jak ręką odjął U Zasady w Wawie.

 

Czy wiesz przypadkiem czy jest to opisane jakimś konkretnym "TPI" w ASO?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

ja zauważyłem że odgłosy drżenia w tunelu środkowym w dużym stopniu dochodzą z rolety od cup holderów. Jak jest rozsunięta to praktycznie mam ciszę w samochodzie, Czasami coś lekko zabrzęczy a jak jest zsunięta do tunelu to wtedy brzęczenie występuje często

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności