dzidekbeskid Zgłoś #2061 Napisano 28 Marca 2017 .....Co do drzwi to chyba trzeszczą te zewnętrzne uszczelki bo jak się drzwi dociśnie jak są zamknięte to słychać . Można przykleić po całej długości taśmę przeźroczystą i powinno przejść . toś mnie rozbawił hehe tak kiedyś naprawiałem książki Marcin masz piwko za ten pomysł !! Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Wawnik Zgłoś #2062 Napisano 29 Marca 2017 a mi od jakichś dwóch tys km strasznie skrzypią uszczelki w drzwiach najgorzej jak np wjeżdżam na krawężnik to masakra jakaś... posmarowałem oryginalnym specyfikiem do uszczelek i nic nie pomogło... Witaj. Mam ten sam problem. W serwisie maja jakis specyfik na uszczelki. Po przesmarowaniu spokoj na 2 miesiace. Ja poprosilem o ten preparat. Maja mi dac przy wymianie opon wiec dam znac co to jest. Ale ogolnie serwis bez problemu to powinien wykonac. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piternt18 Zgłoś #2063 Napisano 29 Marca 2017 smarowaem tym i nic nie pomogło dziwne że jak kupowałem było ok a dopiero niedawno odezwały się te uszczelki... a czy komuś trzeszczy na dziurach obudowa głośnika wysokotonowego (gwizdków) z tyłu w drzwiach? a na domiar złego dziś rano padł mi jakiś czujnik oleju... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2064 Napisano 29 Marca 2017 (edytowane) u mnie tak samo czasem słychać skrzypienie uszczelki w drzwiach i też muszę coś z tym zrobić. wie może ktoś co może trzeszczeć na dołkach tak jakby w nawiewach pod podłokietnikiem? bo ostatnio kleiłem trochę nawiewy i myślałem że je uciszyłem a dalej mi się coś tam tłucze na dołkach, ale zauważyłem że w ciepły dzień jak samochód jest nagrzany to mniej coś trzeszczy a jest to dosyć uciążliwe bo to jest taki dźwięk jakby coś tam brzęczało, jakiś plastik edit. zauważyłem dzisiaj że skrzypienie praktycznie ustaje jak oprę się o podłokietnik to już kompletnie nie wiem co to może skrzypieć Edytowane 30 Marca 2017 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Notype Zgłoś #2065 Napisano 31 Marca 2017 Dzisiaj miałem dziwna sytacje. Zrobiłem krótka trasę, wracam do auta, próbuję odpalić i dostaje komunikat awaria skrzyni biegów oraz świeci się na pomarańczowo EPC. Silnik jakby próbował kręcić ale nie odpala. Próbuję kilka razy efekt ten sam. Wyłączyłem zapłon, zaryglowalem dzwi. Otwieram, odpalam i działa. Miał ktoś coś podobnego? Zacząłem się niepokoić bo czeka mnie dłuższa trasa za 2 tygodnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kubek197878 Zgłoś #2066 Napisano 31 Marca 2017 Co do mnie to miałem dłuższą trasę niż zwykle i mogłem pocisnąć bo to A4 , po jakimś czasie powyżej 140 zaczęło coś hałasować jakby od opon ale opony praktycznie bez przebiegu bo od nowości miał od razu zimówki w lutym. Opony to Pirelli 18" na Dartfordach kupione z autem. Na luzie hałasuje też występuje więc skrzynia raczej odpada. Podejrzewam też łożysko koła. Hałas jest dość nieprzyjemny ale tylko powyżej 140. Przy 120 jest cisza, jak na passata oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #2067 Napisano 31 Marca 2017 Dzisiaj miałem dziwna sytacje. Zrobiłem krótka trasę, wracam do auta, próbuję odpalić i dostaje komunikat awaria skrzyni biegów oraz świeci się na pomarańczowo EPC. Silnik jakby próbował kręcić ale nie odpala. Próbuję kilka razy efekt ten sam. Wyłączyłem zapłon, zaryglowalem dzwi. Otwieram, odpalam i działa. Miał ktoś coś podobnego? Zacząłem się niepokoić bo czeka mnie dłuższa trasa za 2 tygodnie. Cześć miałem coś takiego dwa razy w dłuższych odstępach czasu. Jak dzisiaj robiłem hamulce w warsztacie i podpinal kompa, to powiedział ze wiszą 3 błędy skrzynia/silnik. Nie kasował ich bo za 2 tygodnie jestem umówiony na przegląd 60k i zobaczymy czy skasują i nic nie powiedzą ze coś nie tak, czy podejdą do sprawy profesjonalnie i sprawdza o co mogło biegać. Obstawiam pierwszy wariant i wtedy przed odbiorem zapytam ich a co z tymi 3 błędami co były [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bartekpion Zgłoś #2068 Napisano 31 Marca 2017 Opony to Pirelli 18" na Dartfordach kupione z autem. Będą głośne i ponoć coraz głośniejsze wraz ze wzrostem przebiegu. Ten typ tak ma. Ja w ostatniej chwili przed odbiorem zamieniam na 19 - są cichsze, ale do ideału im daleko. na forum superba jest nawet o nich obszerny wątek - o 18 oczywiście. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
marcin232 Zgłoś #2069 Napisano 31 Marca 2017 Cześć miałem coś takiego dwa razy w dłuższych odstępach czasu. Jak dzisiaj robiłem hamulce w warsztacie i podpinal kompa, to powiedział ze wiszą 3 błędy skrzynia/silnik. Nie kasował ich bo za 2 tygodnie jestem umówiony na przegląd 60k i zobaczymy czy skasują i nic nie powiedzą ze coś nie tak, czy podejdą do sprawy profesjonalnie i sprawdza o co mogło biegać. Obstawiam pierwszy wariant i wtedy przed odbiorem zapytam ich a co z tymi 3 błędami co były [emoji41] Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Mi powiedzieli, ze to blad.....kluczyka, tzn. od tego sie 'zaczelo' ze silnik, skrzynia, itp. Mialem to samo i bylem w serwisie. zdarzylo sie raz i od 2 lat cisza. ale niesmak pozostal, ze auto nie chcialo odpalic... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Notype Zgłoś #2070 Napisano 31 Marca 2017 Dzięki za informacje. Tak jak to podsumował Marcin niesmak pozostaje a co gorsze brak zaufania i obawa ze coś takiego będzie w trasie i już nie odpali. @merci_94 daj znać co cię powiedzieli po serwisie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
merci_94 Zgłoś #2071 Napisano 31 Marca 2017 Narazie czekam na odpowiedz importera ws. zawieszenia, jak będzie zlewka to wysyłam do redakcji TurboKamery Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wojtekk Zgłoś #2072 Napisano 1 Kwietnia 2017 (edytowane) Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 Edytowane 1 Kwietnia 2017 przez wojtekk Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #2073 Napisano 2 Kwietnia 2017 "wojtekk" nie odpuszcza nigdy... Mnie prawie przekonałeś - sprzedaje kapciowe B8 i poszukam pancernej be piątki od niemca . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2074 Napisano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 A co ludzie mają kupować? Jak ktoś chce auto o dobrej wygodzie, ładnym nowoczesnym wyglądzie i co najważniejsze bezpieczne to musi kupić nowy samochód bo ze starszym samochodem nie da rady mieć wszystkiego. Od usterek jest gwarancja w aso, a że w Polsce jest samo chamstwo i buractwo to nic w aso nie idzie załatwić. Myślisz że jak b5 wyszło to ludzie nie mieli problemów? Na pewno też bywały jakieś usterki które na tamte czasy były niedorzeczne. edit. I nie mów że ludzie to gówno kupują bo równie dobrze ktoś może powiedzieć o twoim samochodzie to samo. Ja kupiłem 1,5 roczne auto i już bym do starego auta z przebiegiem ponad 200tys. bym się w życiu nie przesiadł, mimo drobnych mankamentów jakie mnie spotkały Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #2075 Napisano 2 Kwietnia 2017 (edytowane) Pisz do turbokamery i tak juz nie nagrywaja... ciekawe dlaczego swoja droga. Hmm, a tak wgl to passat B8 wygrywa ranking na najbardziej awaryjego passata w histori, a ponoc B6 bylo juz pazdziezem no ale z kazda generacja coraz wiekszy to shit jest. Ponad 100 stron watku o awaryjonosci passata, a ludzie dalej to guwno kupuja. Miec nowe auto, ktore sie psuje. Props nadzielni x300%. Ten model nawet 10 lat nie wytrzymam P.S. dla frajerow co mi zaraz pocisa, ze mam B5 to powiem wam, ze wole B5, ktore jest BEZAWARYJE niz stukajace i ********alajace sie B8 A dlaczego mając takie zajebiste B-pińć zaglądasz w wątek B8, planujesz zmienić na coś lepszego? :mlask A i bym zapomniał, miałem takie B-pińć na oku ale w zimie jak pojechałem oglądać i kopnąłem w taki zamarznięty lód przy kole żeby odpadł to błotnik odleciał razem z nadkolem ...to poszedłem do salonu:mlask Edytowane 2 Kwietnia 2017 przez Inferno Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2076 Napisano 2 Kwietnia 2017 A i bym zapomniał, miałem takie B-pińć na oku ale w zimie jak pojechałem oglądać i kopnąłem w taki zamarznięty lód przy kole żeby odpadł to błotnik odleciał razem z nadkolem ...to poszedłem do salonu:mlask Musiał być bity :-). Ja po części rozumiem kolegę 'sceptyka', bo sam się przesiadłem na B8 z B5 (z 2005 roku, ostatnie sztuki) i długo nie zmieniałem bo autko było bez zarzutu. Nie był bity, nic nie rdzewiało. W sumie przy sprzedaży wybierałem kupca, bo tylu było chętnych. Niemniej podsumowując to mam wrażenie, że kolega sobie na siłę buduje argumenty by nie sprzedawać B5 tylko po co zaraz bić właścicieli B8. Niestety trzeba się pogodzić, że co nowsza generacja to gorzej, ale niestety nie tylko w VAG. Dlatego też jak ktoś na forum tu mówi, że miał fiata sprzed 10 lat czy avensis sprzed 20 lat i było lepsze to i VW był trwalszy, bardziej pancerny. Nie porównujmy między epokami. Niemniej technologicznie to jest przepaść jedno do drugiego i tyle. Jak w jednym jest 100 części a w drugim 1000 i jest 1% usterkowości to w jednym będzie 1 awaria a w drugim 10 - proste. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Gość Inferno Zgłoś #2077 Napisano 3 Kwietnia 2017 Niemniej podsumowując to mam wrażenie, że kolega sobie na siłę buduje argumenty by nie sprzedawać B5 tylko po co zaraz bić właścicieli B8. Niestety trzeba się pogodzić, że co nowsza generacja to gorzej, ale niestety nie tylko w VAG. Dlatego też jak ktoś na forum tu mówi, że miał fiata sprzed 10 lat czy avensis sprzed 20 lat i było lepsze to i VW był trwalszy, bardziej pancerny. Nie porównujmy między epokami. Niemniej technologicznie to jest przepaść jedno do drugiego i tyle. Jak w jednym jest 100 części a w drugim 1000 i jest 1% usterkowości to w jednym będzie 1 awaria a w drugim 10 - proste. Nie ma sprawy, to tak w formie żartu No bo rozumiem że tamto to też żart był i tyle. Uzasadniać nawet nie mam zamiaru. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
MM_VW Zgłoś #2078 Napisano 3 Kwietnia 2017 Spoko, moja wypowiedź nie była wyrazem obrażania się :-) Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #2079 Napisano 3 Kwietnia 2017 jest patent, mówili mi w ASO, że dostali z VW na to jakiś "zestaw naprawczy". Jakieś gumowe otoczki na wkręty, specjalny smar czy coś jeszcze. Generalnie zrobili mi to ostatnio i jak ręką odjął U Zasady w Wawie. Czy wiesz przypadkiem czy jest to opisane jakimś konkretnym "TPI" w ASO? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #2080 Napisano 3 Kwietnia 2017 ja zauważyłem że odgłosy drżenia w tunelu środkowym w dużym stopniu dochodzą z rolety od cup holderów. Jak jest rozsunięta to praktycznie mam ciszę w samochodzie, Czasami coś lekko zabrzęczy a jak jest zsunięta do tunelu to wtedy brzęczenie występuje często Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach