Skocz do zawartości

kubek197878

  • Zawartość

    315
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kubek197878

  • Urodziny 18.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Marcin
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poland

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016
  1. Terminy realizacji zamówień B8

    Co do kolorów to byłem zaszokowany jak mało jest dostępnych zwłaszcza w Polsce. Nie ma nawet czerwonego, a w niemieckim konfigu jest. DZiwne to dla mnie bo pamiętam jak kupowałem Accorda 11 lat temu to miałem cały pakiet próbek i to dostępnych, można było przebierać w odcieniach. Dobrałem taki kolor i odcień, że nikt nie miał takiego.
  2. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    dokładnie tak jest u mnie ,żona też się wkurza jak sadza malucha w foteliku i nie raz musi wysiąść i poprawić drzwi.....a w Tiguanie leciutko się zamykają nie wspomnę o Passacie b6 gdzie praktycznie lekkie pchnięcie i ciach. W b8 to jest tragedia i wszyscy na to zwrócili uwagę. Krzywo osadzoną maskę zauważył teść w pierwszy dzień jak podjechałem pod dom z salonu ; ) żenada ale ja się skupiłem na oglądaniu auta pod kątem rys, otarć i grubości lakieru. Oczywiście w salonie ludzie którzy mi go wydawali nie zwrócili uwagi na maskę i drzwi, a powinni bo to bubel. Dokładna data produkcji czyli poszczególne dni w które było montowane nadwozie na spawalni, a potem montaż oraz opuszczenie fabryki mam wyszczególnione na takiej karcie którą poprosiłem żeby mi zostawili. Na niej też jest specyfikacja i ewentualne zastrzeżenia kontroli jakości których tam nie ma żadnych.
  3. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Z moim jestem umówiony z drzwiami, które się po prostu nie domykają i z maską która jest tak ustawiona, że odstaje dosłownie pół cm ale tylko z prawej strony i to nie przesadzam- będzie fota. Przyjrzałem się paskom w salonie i na parkingu salonowym i drzwi też znacznie lepiej się zamykają ale i tak daleko im do wcześniejszych modeli VW czy nawet Skody gdzie praktycznie same się zamykały z delikatnym kliknięciem. Nie mogę pojąć jednego, że takie coś przeszło przez kontrole jakości w VW albo to wyrób na europę wschodnią-cały czas podtrzymuje moją tezę. Nawet z ciekawości patrzałem w jaki dzień był produkowany no to nie w poniedziałek ale w lipcu/sierpniu czyli wakacje. Czyżby miało to nadal znaczenie ?
  4. Ochrona i pielęgnacja

    a mnie śmieszy ta cała moda na te ceramiki i inne du... Kiedyś jak mi się chciało i miałem duuuużo czasu to 3 godziny myłem auto w tym nakładałem politurę. Lakier miał 5 lat i się świecił jak nówka. Politura trzymała się 3 miesiące . Ja sprawdzałem pod palcem czy jeszcze ma swoje właściwości no ale inne też były lakiery. Mam też octavię z 99 r. cała w fabrycznym czarnym lakierze to po umyciu wygląda jak nówka sztuka, a nie woskowałem jej ze 4 lata, a ogólnie przez 8 lat może ze 4 razy, auto pod chmurką. Na lakierze nie widać żadnych badziewi od odchodów, a było ich sporo. Motoryzacja podążyła w kiepskim kierunku. ..
  5. Aktualizacja map - Discovery Pro

    OK. poszło bez problemów.... nareszcie prowadzi przez obwodnicę łodzi ale nie było mnie przy tym jak się navi przeładowała więc nie wiem czy też wyskoczył jakiś błąd.
  6. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Mam to samo, w ofercie było 210, a mam 160. Też nie wiem co z tym zrobić, ja auto brałem z placu ale jak ktoś zamawiał i nie dostał tego to powinien mieć rekompensate. JA to np. zgłaszałem to do dziś nikt nie oddzwonił i potem olałem bo i tak nie jeżdżę więcej jak 150-160 ale niesmak pozostał. Poza tym na rynek PL tempomat był do jakiegoś czasu do 160 w standardzie. Ciekawe czy to jest ten sam radar i elektronika tylko zablokowane softwerowo no ale dopłata w cennikach była i to spora.
  7. Aktualizacja map - Discovery Pro

    u mnie prze net dokł. to samo było, doszło na 100% i koniec...Czyli na pena wrzucamy paczkę w formie spakowanej ,a nie rozpakowany ? Bo u mnie nie widzi plików do auktualizacji.
  8. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    no ale to już coś , przynajmniej nie próbują wmówić, że tak ma być bo jazda takim autem jest irytująca ale silnik i turbina też cierpią przez podwyższone temperatury, do tego olej się zużywa szybciej i zanieczyszcza. Otwórz sobie maskę podczas wypalania to zobaczysz, można smażyć jajka, a filtr jest bezpośrednio przy samym silniku i turbinie nie jak kiedyś na dole pod autem. Może tak być, że komputer nie wykryje błędu czujnika ale on będzie wadliwy, wiele razy to przerabiałem w innych autach. Musi być fachowiec który sprawdzi dany czujnik po rezystancji czy innych parametrach. Ja kiedyś jeździłem 2 lata autem z uwaloną sondą l. bo ASO twierdziło, że nie ma żadnych błedów i może to być przyczyna silnika że jest mułowaty. Pojechałem do pewnego garażowca, pomierzył, wymienił na nową i auto hulało jak nowo narodzone i paliło znacznie mniej. Co do ASO VW to jest również żenada. Co do oleju to raczej nie rośnie. Np. w Tiguanie 2.0 tdi (2014) ojca nie ma żadnego wypalania i nigdy nie zauważył, a jest 60 tyś. - ma EURO5 . U mnie też tak jest, że zrobiłem trasę 1000 km i nagle wypalał . ASO tłumaczy, że to normalne i koniec kropka.
  9. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    nie wiem od czego zależy z tym wypalaniem częstym wypalaniem DPF ale u mojego znajomego w Audi z tym samym motorem z 2015 r nie ma żadnego wypalania, a też jeździ po mieście. Z tym że ma system Adblue. Najlepsze jest to że po wizycie w ASO miałem spokój z wypalaniem na 3 tyg. Nic jednak nie przyznali się że coś robili.
  10. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    powiedzą ci jak w moim przypadku, że tak ma być i już ale podziel się co powiedzieli. Ja jeżdżę głównie po mieście. Do póki nie wyświetli ci się kontrolka dpf to jest OK. Mam też forda ale tam przez 120 tyś od nowości nigdy nie było czegoś jak wypalanie w VW ale co prawda jest tam EURO5. Po mieście najlepiej gonić go na wyższych obrotach tzn 2-2.5 żeby się wypalał szybciej. Emerycka jazda na pewno będzie skutkowała częstym wypalaniem. U mnie wypala średnio 3-4 x na tydzień ale nigdy nie czekam tylko gaszę auto. Na początku jednak to był dla mnie szok. Podobno w Golfie VI były kiedyś częste problemy z jakimś czujnikiem i też nonstop wypalał.
  11. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    u mnie jeszcze dziwnie działa czujnik deszczu. Gdy mam włączony na stałe to jak zgaszę silnik to potem jak uruchamiam nie włączy wycieraczek nawet po 1 km(sprawdzałem) pomimo, że jest ulewa, muszę go wtedy aktywować jeszcze raz ale niekiedy bywa tak, że po krótkim czasie się załączy nawet jak lekko pada .
  12. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    właśnie też mam wrażenie, że kierownica jest lekko krzywo osadzona. Nie każdy to zauważy ale ja widzę takie rzeczy. Auto też jedzie prosto. To jest chyba dosłownie o jeden ząbek przestawiona na wieloklinie albo tak ma być lub źle ust. geometria. W zasadzie to w innych autach mam idealnie osadzoną kierownicę nawet w 25 letnim aucie.
  13. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Co do szyb to u mnie zauważyłem dużo rys od wycieraczek na przedniej. Jedna jest dosyć głęboka (przebieg 17 tyś). Czy mogę taką szybę zareklamować ? bo podejrzewam że jest jakaś wadliwa-za miękka.Widać też pod słońce takie małe kropeczki jak piasek czyli malutkie odpryski których jest mnóstwo, a staram się jeździć z dużymi odstępami z resztą rzadko śmigam na autobanach. Mam w octavii Nordglassa 2 lata temu wymienianą i nie ma najmniejszej ryski.
  14. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    piszesz jak jakiś kierownik serwisu który próbuje zbyć klienta. Postaram się zrobić fote, szyba jest ewidentnie bublem bo inne nie mają tego problemu. Nigdy z takim czymś się nie spotkałem, a szyby miałem nawet obklejane folią i były idealne.
  15. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    przestarzałe ksenony ??? ciekawe ile kosztować będzie naprawa ledów ,bo tak to kupuje żarnik za 60 zł z resztą w Tiguanie mam ksenony i świecą jak ledy.
×