Skocz do zawartości

kubek197878

  • Zawartość

    445
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kubek197878

  • Urodziny 18.07.1980

Informacje osobiste

  • Imię
    Kubek
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Poland

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 2.0 TDI 150KM
  • Rok produkcji
    2016

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Też mam porównanie i auta które mają po 400 tyś z czego 200 tyś porobione w mieście na dziurach i zero skrzypienia czegokolwiek !!! Można jeszcze spróbować nałożyć wosk na metal co styka się z uszczelkami drzwi albo przykleić bezbarwną taśmę po całości.
  2. kubek197878

    Discover Media wymiana na Discover Pro

    Mam DP MY 2017 i mam problem z wgraniem POI np. z radarami. DP nie widzi plików do aktualizacji. Miał ktoś taki problem ?
  3. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Skóra na kierownicy to na 100% naturalna skóra nappa ale na siedzeniach to już sztuczna skóra nazywana w reklamówkach przez VW "skórą vienna" ale to po prostu skaj.
  4. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    a jak drzwi ci się zamykają ? tzn. lekko czy musisz mocno je pchnąć żeby zamek złapał ?
  5. kubek197878

    Wymiana oleju - jaki zamiast CASTROLA?

    Hmm. do nowego silnika np. z lat 90 lub po kapitalnym remoncie może bym się odważył ale do takiego z lat 80 już nie. To były inne pasowania, a taki olej raczej tylko do tzw ciasno spasowanych silników . 0w30 to już totalna wodzianka i pocieknie z uszczelek, zimeringów jak są w złym stanie, przerabiałem to już jak przeszedłem kiedyś z półsyntetyka na pełny.. Tak samo oleje na estrach mogą uszkodzić uszczelnienia w starych silnikach i będzie się pocił z każdej strony.
  6. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    waga nie różni się znacząco ale może w amorkach tkwi przyczyna bo na pewno są inne i inną mają charakterystykę. Mnie drażni w B8 to jak rzuca go na boki gdy np. przejeżdżamy przez np. przejazd nie prostopadle . Mój sportowy wózek nie jest tak niekomfortowy w takich sytuacjach, a potęgują to jeszcze 18"felgi. Nie raz to mnie tak wytrzęsie że mnie brzuch boli . Np. B6 jest o wiele bardziej komfortowa bo mam porównanie z tych samych tras i wertepów.
  7. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    dziwne bo przecież zawias jest ten sam, te same wahacze itd.
  8. kubek197878

    Aktualizacja map - Discovery Pro

    ja już olałem dawno navi VW i używam google, raz że po aktualizacji i tak dużo błedów i nieaktualnych skrzyżowań to jeszcze dziwne prowadzenie .Wiele razy miałem problemy na bocznych wiejskich drogach gdzie kazała mi jechać polną drogą albo przelecieć nad autostradą. W miastach jeszcze da się przeżyć .
  9. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    ciekawe co zrobi z tym ASO czy wymieni na nowe czy użyją kleju :P
  10. kubek197878

    Wyciszenie nadwozia

    Gdybym miał codziennie latać po czeskich autobanach betonowych to musiałbym wyciszyć na pewno bo hałas z opon jest przeokropny .
  11. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Niedługo to będą auta do samodzielnego montażu . Ja np. musiałem poprawiać we własnym zakresie położenie maski i błotnika bo ktoś schrzanił ale przeszło kontrole jakości. Niestety w salonie nie zauważy się takich rzeczy przy odbiorze ale to zaraz zauważył znajomy jak zobaczył mojej auto na drugi dzień. W serwisie nie chciałem tego robić bo niechluje by uszkodzili lakier na śrubach z resztą tak mi powiedzieli, że robię to na własne ryzyko, a tak to sam swoimi sposobami bo mam doświadczenie, zrobiłem tak, że nic nie widać i szczeliny się zgadzają. Dodatkowo musiałem korygować położenie reflektorów bo przy przesunięciu błotnika wszystko się rozjechało.Szczeliny muszą być takie same po obu stronach tam gdzie schodzą sie reflektory z grillem. Widziałem kilka tak źle spasowanych passatów w tym z 2017r. Na koniec najlepsze, pan kierownik z ASO powiedział, że auto ma za dużo ostrych kantów i tak się wydaje, że są złe szczeliny i on by tego nie ruszał. Tylko, że oglądając w salonie paski, wszystkie były dużo lepiej spasowane.
  12. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Mam b6 i odłączałem kilka razy akum ale nigdy nie musiałem robić czegoś takiego chyba że może tego się nie zauważa.
  13. kubek197878

    Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    co? w życiu nie spotkałem się z takim czymś nawet w passacie b6 ale co do b8 to mam problem z płynnym,precyzyjnym zamykaniem szyb w np. b6 o wiele lepiej się zamyka.
  14. kubek197878

    Wymiana oleju ile mogę przekroczyć?

    Co do DPF to wiem kiedy wypala/regeneruje bo po 1. po podwyższonym spalaniu chwilowym (0,7-0,8 l/1h), po 2. obroty jałowe są na 1000 i po wyłączeniu silnika wentylatory pracują + czuć smród i wysoką temp. Kiedyś próbowałem na postoju nie przerywać procedury wypalania i czekałem i czekałem minęło chyba z 15 min i nic więc powiedziałem dość. Kiedy przerwałem tak z 3 może 5 razy np. pod domem to wyskoczyła mi kontrolka filtra i musiałem już przeprowadzić wypalanie filtra jadąc 15 min stałą prędkością bo gdybym to olał z 2 może 3 razy to checkengine i do serwisu na imprezę za 1000 zł. Być może mam jakieś auto pechowe ale ja robię krótkie odcinki 5 km do pracy w mieście i najgorzej jest w zimie w mrozy bo nigdy auto się nie nagrzeje do końca i wtedy z filtrem są ogromne problemy.Wypala mi wtedy 2 razy w tyg. Teraz jak są upały to dużo rzadziej może raz na 2 tyg. Nauczyłem się jednak jazdy na podwyższonych obrotach 2-2,2 tyś, wtedy szybciej silnik się nagrzewa, a nie jak komp. sugeruje jazdę przy 1,5 tyś - oczywiście jeśli chodzi o jazdę w mieście bo na dłuższej trasie i nagrzanym silniku już zmieniam wcześniej . Stosuję też metodę podwyższonych obrotów jak wiem że filtr jest regenerowany .Tylko czemu nikt nie pomyślał o jakimś monitoringu zapchania filtra wtedy można zaplanować sobie jego regenerację np. w trasie itd. Nie wiem czy jakość paliwa ma znaczenie na częste zapychanie się filtra ale i tak tankuje vervę .
  15. kubek197878

    Zarysowanie szybki licznika

    Na moich była folia zabezpieczająca i jak ściągnęli ją w salonie to został taki klej który niczym nie dało się usunąć. Nawet detailerzy mieli problem używając specjalnego środka. Niestety odbierałem auto w zimie, wieczorem i nie zauważyłem kleju ani mikrorys bo jak się wyjedzie z salonu to już lipa. Potem zareklamowałem i w ASO mi to wyczyścili ale rysy się zrobiły . Potem pan powiedział, że trzeba cały zespół zegarów wymienić bo szybka nie jest dostępna jako osobna część, i tego nie wymienią- żenada, potem jakoś nie miałem czasu się już użerać ale mogłem ich przycisnąć . W mojej starej octavii po 15 latach jak się przetrze to jest w lepszym stanie szybka na zegarach, a też jest z tworzywa. Nigdzie nie widziałem szklanych.Z ogólnodostępnych środków to z autolandu srodek na bazie wosku pszczelego i wypolerować.
×

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności