szylton Zgłoś #1981 Napisano 15 Marca 2017 to chyba jest komora silnika Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1982 Napisano 15 Marca 2017 aha... wydawalo mi sie ze te dzwieki dochodza gdzies z wnetrza deski a nie az z komory silnikowej. Moze mowimy o dwoch odmiennych przypadkach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1983 Napisano 15 Marca 2017 bo dochodzą, ale przewody między komorą silnika a deską przechodząc przed gródź są wprawiane w wibracje i przenoszą je na deskę. Jeśli dobrze zrozumiałem mod kolegi Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1984 Napisano 15 Marca 2017 Ciekawe... jak wroce za tydzien do domu, bedzie to jeden z priorytetow. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #1985 Napisano 15 Marca 2017 Z tym VW to sa jaja normalnie. W Golfie VII (R Variant) mialem takie samo skrzypienie jak na filmiku. Czasami az sie jezdzic nie chcialo. ASO dopiero za trzecim razem njby wymienilo przednie silentblocki. Najlepsze bylo jak jechalem z pracownikiem ASO, przejezdzam przez prog, skrzyp jak na filmie a koles twierdzi nadal, ze on nic nie slyszy Boczki drzwi trzeszcza i rezonuja, uszczelki szyb latem trzeszcza jak oszalałe. To moj pierwszy VW i oczy robie jak slysze, ze Golf to wyznacznik jakosci w segmencie C. A to co czytam co sie dzieje w nowych Passatach to juz jakas komedia. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
class Zgłoś #1986 Napisano 15 Marca 2017 Mysle, ze nie ma co demonizowac. Jak na segment D passat mimo wszystko jest w czolowce jezeli chodzi o palete silnikowa, jakosc wykonania itp. Kupilem B8 wlasnie ze wzgledu na wnetrze. Porownywalne materialy znalazlem tylko w mazdzie 6, przy czym odpadla w przedbiegach ze wzgledu na ospale, niedoladowane silniki benzynowe. Lepiej juz nie bedzie i trzeba sie z tym pogodzic... lub zajrzec do salonow premium . Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
booncol Zgłoś #1987 Napisano 15 Marca 2017 Z ciekawosci to tak samo skrzypiało mi zawieszenie w A4 B8. No ale premium zaczyna sie od A6 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
goalabek Zgłoś #1988 Napisano 15 Marca 2017 (edytowane) aha... wydawalo mi sie ze te dzwieki dochodza gdzies z wnetrza deski a nie az z komory silnikowej.Moze mowimy o dwoch odmiennych przypadkach. Słyszalne miałem drżenie w samochodzie dochodzące z nawiewów mniej więcej a cały problem znajdował się pod maską. jak otworzysz maskę to za silnikiem od strony kabiny masz osłonę termiczną i trochę wgłąb wchodzą do kabiny dwa węże. Ściśnij je do siebie opaskami żeby sztywno siedziały ale bez przesady żeby coś może nie pękło w przyszłości i będziesz miał cicho w aucie roznica w cenie wynika z zasobnosci niemieckiego portfela, polska jest biedniejsza dlatego ceny sa inaczej skalkulowane. Nie ma roznicy w jakosci:) czy ja wiem czy tylko różnica zależy od zasobności portfela nie wydaje mi się. Podam przykład, w uk opel uchodzi ogólnie za szajs. Gnije na potęgę, nawet praktycznie nowe auta mają problemy ze rdzą, tak samo z elektroniką mają problem. Ja mieszkam w Irlandii i myślałem nad nową insignią ale tak samo ludzie bardzo narzekają na awaryjność. W Polsce aż tak na opla nikt nie narzeka i nie ma takich częstych usterek. Edytowane 15 Marca 2017 przez goalabek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
paolokos Zgłoś #1989 Napisano 15 Marca 2017 jest tak jak napisalem, nawet kiedys ogladalem program w telewizji, gdzie ludzie sie skarzyli dlaczego placa wiecej za samochody itd. odpowiedz eksperta byla, ze placa wiecej bo moga:). Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1990 Napisano 15 Marca 2017 W tych czasach proces produkcji jest tak masowy i zautomatyzowany że nikogo nie byłoby stać na zabawy typu tem do Polski a ten do Niemiec...po prostu trafiaja sie lepsze i gorsze partie cześci. Rozmawiałem jakiś czas temu z człowiekiem który był wcześniej dyrektorem ds jakości w jakiejś fabryce części dla vw. I rzeczywiście mówił ,że elementy do audi miały najmniejszy bład tolerancji, potem był vw, potem skoda i seat. Natomiast mowił ze nie raz było tak, że odchylenie bylo minimalnie większe albo była jakaś niewielka niedoróbka jakościowa i nikt nie wyrzucal produkcji z całej nocy wartej kilkaset tysięcy euro tylko szło to do montażu...dopiero konkretnie wybrakowane elementy trafialy na złom Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #1991 Napisano 17 Marca 2017 Piszę o tym po raz trzeci, jak dotąd bez odzewu. Czy może ktoś sprawdzić, czy w jego passacie w momencie zatrzymania pojazdu przez ACC też słychać jakieś dziwne terkotanie? Takie jak w ostatniej sekundzie tego (kiepskiego) filmiku? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Akronaut Zgłoś #1992 Napisano 17 Marca 2017 też tak mam to chyba servo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
punxhc Zgłoś #1993 Napisano 17 Marca 2017 Ja nic takiego nie zauważyłem. Zawsze tak masz? Tylko gdy hamuje ACC? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #1994 Napisano 17 Marca 2017 Terkocze wyłącznie w momencie zatrzymania i wyłącznie wtedy, gdy hamował ACC. Ten dźwięk jest dość cichy (nagrywałem go kilka razy, by było coś słychać, co ostatecznie i tak słabo wyszło), ale przy wyłączonych mediach ja go słyszę za każdym razem, gdy ACC zatrzyma i nie słyszałem ani razu przy normalnym hamowaniu. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Dejw Zgłoś #1995 Napisano 19 Marca 2017 U mnie też brzeczalo AID przy gwałtownym przyśpieszaniu, rezonuje obudowa która przylega do daszka i sama aluminiowa ramka Dzięki, dałeś to do ASO, co z tym robili? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kriss555 Zgłoś #1996 Napisano 19 Marca 2017 Nie, bo by trzy dni to robili i kolejne trzy poprawiali i przy okazji niewiadomo co zniszczyli ( jak naprawiali trzeszczenie deski rok temu to dopiero teraz zauwazyłem ze pourywali zatrzaski z tyłu podłokietnika). Podłożyłem od góry kawałek maty wygłuszającej, tzn raczej wepchnąłem ja między licxnik a daszek żeby nie było widać i przestało drżeć. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
szylton Zgłoś #1997 Napisano 20 Marca 2017 Terkocze wyłącznie w momencie zatrzymania i wyłącznie wtedy, gdy hamował ACC też tak mam od nowości, ale słuchajcie no, bez paranoi, to nie wada tylko cecha Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #1998 Napisano 20 Marca 2017 też tak mam od nowości, ale słuchajcie no, bez paranoi, to nie wada tylko cecha Postawiłbym pieniądze, że wcześniej tak nie miałem, bo słyszę to dopiero od miesiąca. Poza tym ktoś tu pisał, że nic takiego nie zauważył, więc może nie każdy typ tak ma. A w ogóle to wiadomo, co to tak terkocze? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
matteo84 Zgłoś #1999 Napisano 20 Marca 2017 Postawiłbym pieniądze, że wcześniej tak nie miałem, bo słyszę to dopiero od miesiąca. Poza tym ktoś tu pisał, że nic takiego nie zauważył, więc może nie każdy typ tak ma. A w ogóle to wiadomo, co to tak terkocze? U mnie też przy hamowaniu przez ACC słychać delikatne dziwne odgłosy - nigdy jednak tym się nie przejmowałem bo nawet instrukacja pisze o tym, że przy hamowaniu przez ACC mogą być słyszalne nietypowe odgłosy i jest to normalne Proponuję zajrzeć do instrukcji Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mrw Zgłoś #2000 Napisano 20 Marca 2017 nstrukacja pisze o tym, że przy hamowaniu przez ACC mogą być słyszalne nietypowe odgłosy i jest to normalne Dzięki, uspokoiłeś mnie, co nie znaczy, że ten dźwięk nie będzie mnie to dalej irytować. Muszę pamiętać, by nie jeździć z wyłączonymi multimediami. PS Może macie jakieś inne instrukcje, ale instrukcja, którą ja mam nie nadaje się do czytania. Dziś chciałem odnaleźć w niej to co napisałeś i zacząłem czytać, ale zatrzymałem się na zdaniu "... ACC utrzymuje nastawiony wstępnie odstęp czasowy od pojazdu poprzedzającego" i cisnąłem ją w kąt. Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali instrukcję i na tym forum przekładają zawarty w niej bełkot na coś zrozumiałego. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach