Skocz do zawartości
Prim

Awarie, naprawy reklamacyjne B8

Rekomendowane odpowiedzi

to chyba jest komora silnika :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

aha... wydawalo mi sie ze te dzwieki dochodza gdzies z wnetrza deski a nie az z komory silnikowej.

Moze mowimy o dwoch odmiennych przypadkach.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

bo dochodzą, ale przewody między komorą silnika a deską przechodząc przed gródź są wprawiane w wibracje i przenoszą je na deskę.

Jeśli dobrze zrozumiałem mod kolegi :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ciekawe... jak wroce za tydzien do domu, bedzie to jeden z priorytetow.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z tym VW to sa jaja normalnie. W Golfie VII (R Variant) mialem takie samo skrzypienie jak na filmiku. Czasami az sie jezdzic nie chcialo. ASO dopiero za trzecim razem njby wymienilo przednie silentblocki. Najlepsze bylo jak jechalem z pracownikiem ASO, przejezdzam przez prog, skrzyp jak na filmie a koles twierdzi nadal, ze on nic nie slyszy :) Boczki drzwi trzeszcza i rezonuja, uszczelki szyb latem trzeszcza jak oszalałe. To moj pierwszy VW i oczy robie jak slysze, ze Golf to wyznacznik jakosci w segmencie C. A to co czytam co sie dzieje w nowych Passatach to juz jakas komedia.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mysle, ze nie ma co demonizowac. Jak na segment D passat mimo wszystko jest w czolowce jezeli chodzi o palete silnikowa, jakosc wykonania itp.

Kupilem B8 wlasnie ze wzgledu na wnetrze. Porownywalne materialy znalazlem tylko w mazdzie 6, przy czym odpadla w przedbiegach ze wzgledu na ospale, niedoladowane silniki benzynowe.

 

Lepiej juz nie bedzie i trzeba sie z tym pogodzic... lub zajrzec do salonow premium :D.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Z ciekawosci to tak samo skrzypiało mi zawieszenie w A4 B8. No ale premium zaczyna sie od A6 :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
aha... wydawalo mi sie ze te dzwieki dochodza gdzies z wnetrza deski a nie az z komory silnikowej.

Moze mowimy o dwoch odmiennych przypadkach.

Słyszalne miałem drżenie w samochodzie dochodzące z nawiewów mniej więcej a cały problem znajdował się pod maską. jak otworzysz maskę to za silnikiem od strony kabiny masz osłonę termiczną i trochę wgłąb wchodzą do kabiny dwa węże. Ściśnij je do siebie opaskami żeby sztywno siedziały ale bez przesady żeby coś może nie pękło w przyszłości i będziesz miał cicho w aucie :)

 

roznica w cenie wynika z zasobnosci niemieckiego portfela, polska jest biedniejsza dlatego ceny sa inaczej skalkulowane. Nie ma roznicy w jakosci:)

 

czy ja wiem czy tylko różnica zależy od zasobności portfela :) nie wydaje mi się. Podam przykład, w uk opel uchodzi ogólnie za szajs. Gnije na potęgę, nawet praktycznie nowe auta mają problemy ze rdzą, tak samo z elektroniką mają problem. Ja mieszkam w Irlandii i myślałem nad nową insignią ale tak samo ludzie bardzo narzekają na awaryjność. W Polsce aż tak na opla nikt nie narzeka i nie ma takich częstych usterek.

Edytowane przez goalabek

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

jest tak jak napisalem, nawet kiedys ogladalem program w telewizji, gdzie ludzie sie skarzyli dlaczego placa wiecej za samochody itd. odpowiedz eksperta byla, ze placa wiecej bo moga:).

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

W tych czasach proces produkcji jest tak masowy i zautomatyzowany że nikogo nie byłoby stać na zabawy typu tem do Polski a ten do Niemiec...po prostu trafiaja sie lepsze i gorsze partie cześci. Rozmawiałem jakiś czas temu z człowiekiem który był wcześniej dyrektorem ds jakości w jakiejś fabryce części dla vw. I rzeczywiście mówił ,że elementy do audi miały najmniejszy bład tolerancji, potem był vw, potem skoda i seat. Natomiast mowił ze nie raz było tak, że odchylenie bylo minimalnie większe albo była jakaś niewielka niedoróbka jakościowa i nikt nie wyrzucal produkcji z całej nocy wartej kilkaset tysięcy euro tylko szło to do montażu...dopiero konkretnie wybrakowane elementy trafialy na złom

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Piszę o tym po raz trzeci, jak dotąd bez odzewu.

 

Czy może ktoś sprawdzić, czy w jego passacie w momencie zatrzymania pojazdu przez ACC też słychać jakieś dziwne terkotanie?

Takie jak w ostatniej sekundzie tego (kiepskiego) filmiku?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

też tak mam

to chyba servo

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Ja nic takiego nie zauważyłem. Zawsze tak masz? Tylko gdy hamuje ACC?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Terkocze wyłącznie w momencie zatrzymania i wyłącznie wtedy, gdy hamował ACC. Ten dźwięk jest dość cichy (nagrywałem go kilka razy, by było coś słychać, co ostatecznie i tak słabo wyszło), ale przy wyłączonych mediach ja go słyszę za każdym razem, gdy ACC zatrzyma i nie słyszałem ani razu przy normalnym hamowaniu.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
U mnie też brzeczalo AID przy gwałtownym przyśpieszaniu, rezonuje obudowa która przylega do daszka i sama aluminiowa ramka

 

Dzięki, dałeś to do ASO, co z tym robili?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie, bo by trzy dni to robili i kolejne trzy poprawiali i przy okazji niewiadomo co zniszczyli ( jak naprawiali trzeszczenie deski rok temu to dopiero teraz zauwazyłem ze pourywali zatrzaski z tyłu podłokietnika).

Podłożyłem od góry kawałek maty wygłuszającej, tzn raczej wepchnąłem ja między licxnik a daszek żeby nie było widać i przestało drżeć.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Terkocze wyłącznie w momencie zatrzymania i wyłącznie wtedy, gdy hamował ACC

też tak mam od nowości, ale słuchajcie no, bez paranoi, to nie wada tylko cecha :D

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
też tak mam od nowości, ale słuchajcie no, bez paranoi, to nie wada tylko cecha :D

 

Postawiłbym pieniądze, że wcześniej tak nie miałem, bo słyszę to dopiero od miesiąca. Poza tym ktoś tu pisał, że nic takiego nie zauważył, więc może nie każdy typ tak ma.

 

A w ogóle to wiadomo, co to tak terkocze?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Postawiłbym pieniądze, że wcześniej tak nie miałem, bo słyszę to dopiero od miesiąca. Poza tym ktoś tu pisał, że nic takiego nie zauważył, więc może nie każdy typ tak ma.

 

A w ogóle to wiadomo, co to tak terkocze?

 

U mnie też przy hamowaniu przez ACC słychać delikatne dziwne odgłosy - nigdy jednak tym się nie przejmowałem bo nawet instrukacja pisze o tym, że przy hamowaniu przez ACC mogą być słyszalne nietypowe odgłosy i jest to normalne :) Proponuję zajrzeć do instrukcji :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
nstrukacja pisze o tym, że przy hamowaniu przez ACC mogą być słyszalne nietypowe odgłosy i jest to normalne

 

Dzięki, uspokoiłeś mnie, co nie znaczy, że ten dźwięk nie będzie mnie to dalej irytować. Muszę pamiętać, by nie jeździć z wyłączonymi multimediami.

 

PS Może macie jakieś inne instrukcje, ale instrukcja, którą ja mam nie nadaje się do czytania. Dziś chciałem odnaleźć w niej to co napisałeś i zacząłem czytać, ale zatrzymałem się na zdaniu "... ACC utrzymuje nastawiony wstępnie odstęp czasowy od pojazdu poprzedzającego" i cisnąłem ją w kąt. Dziękuję wszystkim, którzy przeczytali instrukcję i na tym forum przekładają zawarty w niej bełkot na coś zrozumiałego.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności