Skocz do zawartości

adam.s

  • Zawartość

    92
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O adam.s

  • Urodziny 04.05.1976

Informacje osobiste

  • Imię
    Adam
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Warszawa

Samochód

  • Generacja
    B8
  • Silnik
    B8 1.8 TSI 180KM
  • Rok produkcji
    2016
  1. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Jak zamawiałem i odbierałem to nie było Marakkech, dzisiaj mocno bym się zastanawiał czy go nie wybrać, chociaż na żywo nie widziałem ale na zdjęciach wyglada fajnie.. Gratuluje wyboru, na pewno będzie ładnie wyglądał..
  2. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Mam skore st. Tropez, dwójka dzieci, auto prawie rok i skóra jak nowa, może lekko przybrudzona, niestety na jasnej każde zabrudzenie widac ale nie popadajmy w obsesje, samochód to nie muzeum, jak ktoś dba to i czysto ma. Jak zapuścimy auto to i ciemne wnętrze nie pomoże tego ukryć..
  3. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Nie wiem jakie mam zużycie, nie sprawdzałem. Wychodzę z założenia ze jak się bierznik skończy to trzeba będzie kupić nowe opony. Jak się skończy za szybko to będę szukał innej marki/modelu opon. Jak na razie jestem zadowolony z P7 i zimowek UG-1.
  4. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Drodzy koledzy, wrócę do tematu głośności opon a co za tym idzie głośności w samochodzie przy większych prędkościach. W wakacje zrobiliśmy sobie mały "eurotrip" (Polska,Czechy,Austria,Włochy i z powrotem) i co zaobserwowałem. Bardzo duże znaczenie jak nie największe ma jakość asfaltu położonego na drodze a nie opony. Czasami przy prędkościach autostradowych było tak głośno we wnętrzu ze zastanawiałem się czy nie mam otwartego któregoś okna. Jak zmieniła się nawierzchnia na drodze (inny asfalt, nawet czasami w innym kolorze) to była rownież zmiana poziomu hałasu dobiegającego z kół do wnętrza. Bywało też tak ze była taka cisza we wnętrzu jakby samochód stal i nie jechał (idealny asfalt), po dłuższej jeździe zacząłem się wsłuchiwać czy silnik pracuje bo było to niespotykane przy prędkościach autostradowych +/- 20km.. Moje wnioski są takie ze wszystko (no może prawie) zależy od materiału/asfaltu jaki jest na drodze. Im jest lepszy to i ciszej jest w samochodzie. Wiadomo ze jak ktoś ma poziom głośności opon wysoki to nawet super asfalt/droga nie zdziałają cudów, ale jak poziom głośności opon jest "standardowy" to przy dobrej jakości nawierzchni jest w aucie naprawdę cicho. Mam standardowe szyby, żadnych dodatkowych wygłuszen poza tym co z fabryki, Alu 18 fabryka i oponki Pirelki P7 też z fabryki. Chciałem się z Wami podzielić moimi spostrzezeniami bo wiem ze temat hałasu w B8 był trochę przerabiany.. Pozdrowienia dla Wszystkich forumowiczów
  5. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    A po jakim samochodzie jesteś tak przewrażliwiony? Ja mam rownież 1.8tsi w manualu i nic takiego nie występuje, żadnych falowan obrotów i drgań kierownicy, może dlatego ze mocna ją trzymam rękoma :lol2
  6. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Są ciemniejsze klosze jak na zdjęciu które zamieścił kolega R-Line kilka postów wyżej, reszta jest taka sama..
  7. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Ja mam kombi, nie wiem jak jest z sedanami.. U mnie są przyciemnione tak jak na zdjęciu które załączyłeś..
  8. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    No to dziwne bo ja na swojej specyfikacji jak konfigurowalem auto mam coś takiego: - Tylne światła w technologi LED, przyciemniane w stylistyce R-Line, dopłata 380zł. Może do "standardowej" wersji bez pakietu r-line nie było takiej możliwości. Co do samochodów z filmików, są one w wersji r-line i na bank maja przyciemnione tylne światła, nie postawili by auta w pełnym pakiecie r-line (zewnetrzny i wewnętrzny) nie montując przyciemnianych lamp skoro w ofercie są dostępne, włożyli do nich wszystko co możliwe w wersji r-line.. Ja u siebie mam zewnętrzny r-line i mam przyciemnione tylne światła (za te 380zl)
  9. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Takie jak np w golfie R-ce czyli ze ten biały pasek przez całe światło tylne (wersja B8 Highline) jest kierunkowskazem. W zeszłym roku jak patrzyłem w konfiguratorze niemieckim to można było takie lampy tylne dołożyć za chyba 800euro. Może nie tanio ale była możliwość. Pytałem u nas to odpowiedz standardowa: u nas nie przewidziane Jak znajdę zdjęcie na necie to wrzucę
  10. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    Właśnie o to chodzi, ze poza Polska można sobie dowolnie skonfigurować auto, poczynając od "głupich" świateł jakie się chce mieć w wersji np. Highline. U nas jak zwykle sztywny standard od którego nie ma odejścia. W Niemczech Alltracka robią na Highline u nas na Comfortline. U Nas do R-Line nie możesz zamówić świateł z grafika jak w typowej R, tylko dodatkowo przyciemniane, w Niemieckim konfiguratorze można do B8 dołożyć światła ja w typowej R-ce, pare Euro kosztują ale można.. Ech, dziwny ten nasz kraj..
  11. Awarie, naprawy reklamacyjne B8

    U mnie to samo co u kolegi czyli schodzący lakier z listew na drzwiach pod listwa chromowana, była prawa strona wymieniona (przód i tył), teraz zgłoszone jest lewa strona (przód i tył) i czeka na wymianę. Po 3 wymianach w końcu nie pęka plastik uchwytu w drzwiach kierowcy do zamykania (ta cześć co jest polaczona ze skóra), wymienili całą rączkę razem ze srebrną obejmą i jest spokój. Oby jak najdłużej bo już nie mam do tego elementu cierpliwości.. Poza tym żadnych innych wad.. Jedna rzecz co przykuła moja uwagę to w innych krajach (Niemcy, Austria, Włochy) B8 w Highline maja inne przednie światła niż u nas, trochę dziwnie to wyglada, maja coś takiego ze w każdym kloszu są 2 punkty (małe prostokąty) led które świecą (dzienne).. widziałem mnóstwo takich B8 w trakcie wojaży po Europie.. Poza tym jest inny wygląd samej lampy wewnątrz..
  12. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    A jak taka ingerencja jak podpięcie komputera i odblokowanie tych funkcji ma się do gwarancji? Czy w ASO bedą widzieć ze ktoś ingerował w oprogramowanie? Jaki to jest koszt aby odblokować pewne bajery? Jak ktoś to przerabial to moze coś napisze o kosztach i późniejszych wizytach w serwisie na gwarancji..
  13. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Koledzy Wczoraj na necie był artykuł o ukrytych rożnych dodatkach w autach które można aktywować wchodząc w specjalne miejsca, tzw ukryte menu. Czy ktoś już przerabiał ten temat, próbował odszukać i aktywować/odblokowac pewne funkcje które są zablokowane bo nie dopłacaliśmy kupy hajsu zamawiając nasze auta? Jak wierzyć twórcy artykułu to producentom nie opłaca się nie montować pewnych rzecz w aucie bo za drogo na produkcji, tylko nie aktywują ich w menu, a większość aut ma zamontowane rozne funkcje tylko nie aktywowane.. Poniżej link do artykułu http://www.auto-swiat.pl/porady/odblokowanie-dodatkowych-funkcji-auta-odkryj-ukryte-talenty/tvjerw
  14. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Dlaczego uważasz ze wyglada jak kupa mix? Masz taką?
  15. Kupujemy B8 - na co zwrócić uwagę?

    Kolega wspominał ze ma 1.8 manual, a jak by brał w dsg to 2.0 wiec dopłata jest duża..
×