Jaycob Zgłoś #201 Napisano 6 Lutego 2016 Witam, Pryzwar z tego co wiem to nie... ale ty tego nie potrzebujesz... bo wystarczy wkrecic srubke w nastawnik... kilka postow wczesniej jest wszystko opisane co i jak. pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #202 Napisano 18 Lutego 2016 Witam, mam pytanie czy pojawienie się błędu P2015 w silniku cbbb jest nieuchronne czy można jakoś temu wcześniej zapobiec np. przez czyszczenie kolektora itp.? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #203 Napisano 18 Lutego 2016 Możesz temu zapobiec odpinając nastawnik od kolektora i ustawiając klapki na stałe w pozycji otwartej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #204 Napisano 5 Marca 2016 Dzisiaj zabrałem się za naprawę nastawnika tj. bład P2015.Po rozebraniu nastawnika wywierciłem i nagwintowałem otwór pod śrubę M4.Dodam iż podczas rozbierania nastawnika 2 śruby obudowy zerwały się i musiałem je rozwiercać i gwintować.Po złożeniu wszystkiego i podpięciu VCDS-a błąd p2015 dało się skasować i nie powrócił.Zgasł też check na zegarach.Zobaczymy czy temat rozwiązany czy powróci. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaycob Zgłoś #205 Napisano 5 Marca 2016 brawo gratki! Pawela122 albo sie sruba musi wytrzec albo zebatka zeby blad powrocil Pozdro Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
pawela122 Zgłoś #206 Napisano 8 Marca 2016 lepiej oczywiście zainwestować w nową przepustnicę i czekać aż znów padnie. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #207 Napisano 13 Marca 2016 Kupiłem swojego pasia w lipcu 2015, czy mi się dobrze wydaje i poprzedni właściciel na niedługo przed sprzedażą natknął się na ten problem i zaoszczędził mi parę pln wymieniając całą przepustnicę? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #208 Napisano 13 Marca 2016 Wymienił cały kolektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Desper Zgłoś #209 Napisano 13 Marca 2016 Tfu... No o kolektor właśnie mi chodziło Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #210 Napisano 13 Marca 2016 Ten kolektor jest już mocno poprawiony. Połączenie między nastawnikiem a kolektorem jest pancerne. Tak że w tym już tylko klapki się zepsują :D Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
turek Zgłoś #211 Napisano 14 Marca 2016 (edytowane) Tfu... No o kolektor właśnie mi chodziło Piękny prezent ja sprawdzę u siebie może i u mnie siedzi już nowy ..... Niestety u mnie jest 03L 129 086 V120 z 2010r. więc ewentualne problemy przede mną.. odpukać.. Edytowane 14 Marca 2016 przez turek Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
kakofoniks Zgłoś #212 Napisano 15 Marca 2016 Czytam czytam i nie widzę żeby ktoś pisał o plastikowych kolektorach (BKP 140KM). Czy w tym kolektorze występują klapy wirowe? Kiedyś w Astrze DTH 120KM bujałem się z tymi cholernymi klapami. Tak jak kolega wcześniej słusznie zauważył - to jest tylko po to żeby się zepsuć. Tak jak EGR. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
dpz Zgłoś #213 Napisano 15 Marca 2016 Czytam czytam i nie widzę żeby ktoś pisał o plastikowych kolektorach (BKP 140KM). Czy w tym kolektorze występują klapy wirowe? Kiedyś w Astrze DTH 120KM bujałem się z tymi cholernymi klapami. Tak jak kolega wcześniej słusznie zauważył - to jest tylko po to żeby się zepsuć. Tak jak EGR. tak posiada klapy Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #214 Napisano 16 Marca 2016 Musi mieć oznaczenie V130. Gdzieś w 2014 roku pojawiły się te "nowe" Ale tak poważnie to za szybko żeby mówić o poprawieniu. Zmieniony jest kształt obudowy trybików (sic!) i inny kształt ma połączenie między nastawnikiem a kolektorem. Trzeba trochę czasu żeby ocenić czy to coś zmieni na lepsze. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
jajo108 Zgłoś #215 Napisano 21 Marca 2016 Witam forumowiczów. Podłącze się pod temat, chociaż posiadam VW to inny model ale problem mam podobny dotyczący silnika 2.0tdi. Początkowo wystąpił błąd p2015. Po wymianie tego sterownika klap na nowy błąd p2015 nadal jest ale doszły dodatkowe 2 inne: - p2006 układ sterowania elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany zamknięty (blok 1) nieciągły - p2004 układ sterownia elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany otwarty (blok 1) stały - p2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym nieodpowiedni sygnał stały Pomimo zamontowania nowego sterownika jak błędy nie znikły została zamontowana "śrubka" tak aby sterownik nie "opadał" do samego końca niestety i to nie pomogło. Może ktoś z kolegów forumowiczów ma pomysł co może jeszcze być nie tak z tymi klapkami?? - - - - - aktualizacja - - - - - Witam forumowiczów. Podłącze się pod temat, chociaż posiadam VW to inny model ale problem mam podobny dotyczący silnika 2.0tdi. Początkowo wystąpił błąd p2015. Po wymianie tego sterownika klap na nowy błąd p2015 nadal jest ale doszły dodatkowe 2 inne: - p2006 układ sterowania elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany zamknięty (blok 1) nieciągły - p2004 układ sterownia elektrozaworem sterującym długością kolektora dolotowego zablokowany otwarty (blok 1) stały - p2015 czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym nieodpowiedni sygnał stały Pomimo zamontowania nowego sterownika jak błędy nie znikły została zamontowana "śrubka" tak aby sterownik nie "opadał" do samego końca niestety i to nie pomogło. Może ktoś z kolegów forumowiczów ma pomysł co może jeszcze być nie tak z tymi klapkami?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #216 Napisano 21 Marca 2016 Sterownik jest faktycznie nowy, czy używka z allegro? Niestety była partia nowych sterowników, które były padnięte. Rozepnij fizycznie nastawnik od kolektora, wajchę klapek w kolektorze ustaw tak żeby były cały czas otwarte. Pokasuj błędy, odpal i przejedź się trochę. Jeśli wyskoczą błędy to znaczy że kupiłeś padnięty nastawnik. Jeśli błędów nie będzie to znaczy że masz do wymiany kolektor, bo przypuszczalnie są luzy na gniazdach klap. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przywar01 Zgłoś #217 Napisano 28 Marca 2016 Hej, wracam do tematu. Chyba próbowałem już wszystkiego. Na nastawnik nakleiłem plastik ograniczający położenie min (jak w poprzednich postach). Niestety bezskutecznie. Poszedłem więc o krok dalej i wkręciłem w obudowę nastawnika śrubę, ale błąd pozostał. Po podłączeniu do kompa miałem błędy: P2015: Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, nieodpowiedni sygnał, stały i P2016: Czujnik tłumika szmerów ssania w kolektorze dolotowym, niski sygnał obwodu, nieciągły; P2008: Przepustnica kolektora dolotowego - nieciągły. Po skasowaniu błędów miałem spokój na jakieś 40km, po czym błąd 2015 powrócił. Macie jeszcze jakiś pomysł na rozwiązanie tego problemu (po za wymianą kolektora oczywiście ? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #218 Napisano 28 Marca 2016 A próbowałeś wymienić sam nastawnik? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
przywar01 Zgłoś #219 Napisano 30 Marca 2016 Tak, mój jest nowiutki. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #220 Napisano 30 Marca 2016 Tomek tak jak ci napisałem na priv. Prosty test pozwoli sprawdzić w czym jest problem. A masz może skan błędów? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach