Astro Zgłoś #121 Napisano 3 Marca 2015 Auto stoi u mechanika. Bo i tak przyszedł czas na oleje i filtry więc wspomnę by obejrzał rurki podciśnienia. Ale one nie były ruszane przez elektryka. Wiązka była uwalona zaraz przy wtyczce czyli za wielkiego rozbierania i motania rurkami nie było. Ciekawi mnie tylko że spalanie dalej jest na wysokim poziomie. :hmm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #122 Napisano 3 Marca 2015 Auto stoi u mechanika. Bo i tak przyszedł czas na oleje i filtry więc wspomnę by obejrzał rurki podciśnienia. Ale one nie były ruszane przez elektryka. Wiązka była uwalona zaraz przy wtyczce czyli za wielkiego rozbierania i motania rurkami nie było. Ciekawi mnie tylko że spalanie dalej jest na wysokim poziomie. :hmm Na wysokim poziomie tzn ile? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Astro Zgłoś #123 Napisano 3 Marca 2015 W trasie wychodziło mi 6,8-7,5l teraz koło 11-12 W mieście było 8 teraz koło 14-16 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bbartt1986 Zgłoś #124 Napisano 4 Marca 2015 W trasie wychodziło mi 6,8-7,5l teraz koło 11-12W mieście było 8 teraz koło 14-16 To faktycznie kosmos. Mam ten sam silnik i mi wychodzi ok 8 miasto a trasa w granicach 6. Może masz problem z dpf-em? Mialem podobnie w poprzednim pasku. Chlal jak świnia. Miasto ok 11 a trasa 7. Po wywaleniu trasa nawet poniżej 5 a miasto ok 7 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
adaminta Zgłoś #125 Napisano 5 Marca 2015 Szukam jakiegoś fachury który wyłączy programowo klapy w takim kolektorze, kogoś z Warszawy lub okolic silnik CBAB Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #126 Napisano 6 Marca 2015 (edytowane) Szukam jakiegoś fachury który wyłączy programowo klapy w takim kolektorze, kogoś z Warszawy lub okolicsilnik CBAB wpisz w googlach gdzie w wawie robią wycinke dpf -fap ,egr, ogólny chip tuning , tam tez napewno robią wyprogramowanie klap. ja takie coś robiłem na podkarpaciu. zabieg 45min i po bólu Edytowane 6 Marca 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #127 Napisano 6 Marca 2015 i po bulupowitać Pana Prezydenta na naszym forum :lol3 :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #128 Napisano 6 Marca 2015 (edytowane) powitać Pana Prezydenta na naszym forum :lol3 :lol3 sam z siebie sie czasem śmieje , jak to można nie myśleć pisząc szybko i robić takie błedy:sese2 Edytowane 6 Marca 2015 przez wiesiok81 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
piowich Zgłoś #129 Napisano 6 Marca 2015 Niestety awarie klap są spowodowane syfem spalin dostającym się przez zawór EGR do z powrotem do układu dolotowego pomieszanym z oparami oleju z odmy. Ta mieszanka obkleja klapy i nie domykają się one przez co rosną opory na nastawniku dźwigniach itp. Ja zamierzam wymyć kolektor , zostawić klapy ale zaślepić EGR i usunąć programowo jak będą czyste to dłużej wytrzymają Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #130 Napisano 14 Marca 2015 Dziś miałem w ręce oryginalny nowy nastawnik klap kolektora dolotowego do CR-ek sprzedawany solo (bez całego kolektora). Produkuje to continental tak jak na pierwszy montaż. Tak więc tylko czekać jak w serwisie też będzie można kupić. Cena coś koło 600 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #131 Napisano 14 Marca 2015 Ten, który widziałem był na bank continentala, więc pewnie zamówili u nich partię nastawiników W każdym razie JEST RATUNEK w ludzkich pieniądzach. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #132 Napisano 14 Marca 2015 już od dawna sa te nastawniki na alegro , przynajmniej ja szukałem w listopadzie i były już i teraz widze że też są http://allegro.pl/nastawnik-klap-audi-vw-skoda-seat-2-0tdi-03l129086-i5158105483.html podobno czasami nastawniki nie pomagaja, tak było w moim przypadku, ja nie miałem błedu nastawnika P2015 tylko p2004 i p2006 - diagnoza kolektor do wymiany, ja zrobilem opcję usunięcie z systemu tak poza tym continental nie szedł chyba na pierwszy montaż, owszem szła tej firmy przepustnica, u mnie na ori nastawniku jednym i drugim pisze simens Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaro_bc Zgłoś #133 Napisano 31 Marca 2015 Oto prosty sposób naprawy błędu pozycji klap http://www.dieselgeek.com/P2015_Repair_Bracket_p/egr-p2015.htm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmarek Zgłoś #134 Napisano 18 Kwietnia 2015 Witam, u mnie rownież pojawił się problem z nastawnikiem pozycji klapek, przebieg 90.000. Umówiłem się już na wymianę w przyszłym tygodniu i teraz mam do Was pytanie, z tego co się już zorientowałem to aby wymienić ten nastawnik trzeba zdemontować cały kolektor bo inaczej nie ma tam dojścia. pytanie: czy w takiej sytuacji wyczyścić gniazda i kolektor z nagromadzonego syfu? W jaki sposób zalegający nagar etc wpływa na silnik, osiągi i inne? Pytam przede wszystkim z powodu ceny wymiany tego ustrojstwa bez czyszczenia kolektora... i z - różnica 250zł Dzięki za zainteresowanie tematem Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
bmarek Zgłoś #135 Napisano 17 Maja 2015 Vtg warszawa opinia. Dla potomnych, u mnie nastawnik został wymieniony przez "fachowców" z VTG Warszawa po wymianie usłyszałem rozbrajającą wiadomość, że przez to że tak długo jeździłem z zepsutym nastawnikiem (w sumie jakieś 4 tyg.) to nie ma pewności że sie znowu check nie zaświeci (na pierwszej wizycie po zdiagnozowaniu problemu, pan specjalista przekazał mi info że śmiało mogę z tym jeździć). Dodam ze już wypowiadając te słowa pan specjalista wiedział że sie check zaświeci zaje**** podejście. Wypłaciłem 350 zł za samą wymianę, a na drugi dzień kontrolka wróciła. Do wymiany kolektor, oczywiście zadzwoniłem do VTG i powiedziałem co myśle bez chamstwa czy nie wiadomo jakich pretensji, prosiłem o pomoc w rozwiązaniu problemu i usłyszałem że coś postarają się zadziałać aby jakoś zmniejszyć koszty.... Oczywiście na tym sie zakończyło gratuluje panowie. W sumie zakupiłem nowy kolektor i wymieniłem ale już omijając z daleka powyższy serwis teraz mam spokój, szkoda tylko że w VTG dało d*** na całej linii i na dodatek zabrakło im wiedzy, bo inaczej to od razu trzeba było wymienić kolektor a nie dupkac się z nic nie znaczącym nastawnikiem. Wcześniej byłem ich klientem bo podnosiłem moc samochodu ale w tej chwili ich podejście mnie bardzo zawiodło, nie polecam nikomu jak do tej pory to robiłem ( 3 klientów mieli ode mnie więcej nie będzie). Ps. Żeby jeszcze w temacie było, jeśli komuś wywala błąd nastawnika to lepiej sprawdzić czy to on rzeczywiście jest problemem, bo to ze sie on zepsuł to wynik czegoś, np; że sie blokują klapki kolektora które stawiają opór, czego następstwem jest zepsucie nastawnika. Pozdrawia i życzę bezawaryjności Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Sibul89 Zgłoś #136 Napisano 19 Maja 2015 Koledzy u mnie pojawiło się parę błędów możenie pomóc: Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #137 Napisano 15 Września 2015 (edytowane) Ja walcze z klekotem porannym, ktory przechodzi jak reka odjal gdy wylacze i ponownie odpale silnik. Wystepuje klekot tylko na zimnym silniku i tylko w cieple dni z temp min 20 st. Gdy zimno to nie klekota. Czy ja mam takie klapy jak w b6 ? Jedyna klapa jaka znalazlem byla na przepustnicy, wymienilem na nowa. Bez zmian. Klekot ktory u mnie wystepuje to jakby spalanie detonacyjne..: wiec cos z powietrzem nie tak..... Przeplywomierz podmienilem i bez zmian... Wiec moze jednak mam takie klapy ??? Edytowane 15 Września 2015 przez Mlody_tm Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #138 Napisano 15 Września 2015 Tomek załóż webasto i po kłopocie :lol3 :lol3 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Mlody_tm Zgłoś #139 Napisano 15 Września 2015 Na bank by pomoglo Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Jaycob Zgłoś #140 Napisano 28 Listopada 2015 Witam Panow, moj pierwszy post na forum Zdesperowany zalogowalem sie u Was, bo zonie auto nie przeszlo przegladu. Pacjent: Passat 2.0 TDI 140 koni 2009r na pelnym wypasie. Na hali w Dekrze wywalilo kontrolke silnika i auto oblalo test spalin. No wiec udalem sie do kolegi z kablem VCDS i blad p2015 implausible intake flap signal. Sprytnie przeszukalem anglojezyczny jak i rosyjski internet w poszukiwaniu rozwiazania. Dieselgeek sprzedaje do silnikow na pompowtryskach ograniczenie do ramienia nastawnika za 65 dolarow w USA, w rosji w nastawniku wkrecaja srubke, aby zatrzymac ramie nastawnika w odponiedniej pozycji. Opcja pierwsza: nie ma elementu i przesylka trwa za dlugo, a tu tylko miesiac na naprawe usterki. Opcja druga wiaze sie z wyjeciem co najmniej nastawnika i rozebraniem go, a na dworze juz mroz. Moral-> potrzebne inne, ale rownie skuteczne rozwiazanie. Dlugo nie myslac z kawalka drewnianej listewki wystrugalem widoczna na zdjecach drewniana posporke. No i nastawnik ozyl, kontrolka znikla. (nalezy dodac, ze jak ramie nastawnika bylo zbyt wychylone do tylu to nawet na tescie wyjsc nie pokazywal oznak zycia) Zona natomiast zaczela narzekac ze jej sie auto w jezdzie zapali,bo drewno. Stad szybko przerzucilem na aluminium. z kawalka aluminiowej blaszki o szerokosci 17mm zrobilem [, dopasowalem ksztaltem do drewienka, po kilkunastu minutach meczarni z umiesczeniem w odpowiedniej pozycji nastawnik klapek dziala jak nowy.... blad zniknal.... mam nadzieje, ze przeglad teraz przejdzie bezproblemowo. Jesli chcecie sie dowiedziec czy ramie nastawnika cofa sie za daleko mozecie VCDS w silniku we wskazaniach rzeczywistych w 121 linii w 4 bicie widnieje napiecie na nastawniku przy wylaczonych klapkach, powinno byc 0.760V, ponizej 0.380V wyrzuca blad i kontrolke. Ja mialem 0.304, ktore skakalo na 0.38V, wiec ostateczny szlif na ciegienku nastawnika dokonal sie chyba w drodze na przeglad Trzeci bit jesli wskazuje 0000000 to nastawnik ma blad. jesli w srodku jest jedna 1 to jest wszystko ok. Mam nadzieje, ze moglem wam pomoc. Jade na jazde probna. Na wiosne wszystko rozbiore i zrobie metalowy zestaw regeneracyjny. Jakby ktos byl chetny, to walcie smialo. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach