Skocz do zawartości

Jaycob

  • Liczba zawartości

    45
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Statystyki sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

O Jaycob

  • Urodziny 07.12.1985

Informacje osobiste

  • Imię
    Kuba
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    Schwarzwald/Niemcy

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 140KM (CBAB) 4x4
  • Rok produkcji
    2009

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Witam, dzisiaj mi ustawili na +0,05' tyl i przod i jest bajka... Problemwm byly chyba felgi. Mam takie z nierownym ramtem i chlopacy chyba nie zauwazyli i przypadkowo zapieli na kola, stad pojawil sie blad w pomiarach i ustawianiu. Po zapieciu poprawnie bylo widac ze auto jest ustawione jak banan... Dziekuje wszystkim za pomoc wszystkie rady byly jak najbardziej sluszne
  2. Czyli dane byly poprawne, bo tam ustawil... bylem przy tym i tyle maszyna pokazywala.... moze przed pomiarami cos zle zalozyl, bo skad kierka bylaby tak krzywo... jutro pojade na poprawke, powiem zeby jeszcze raz zalozyl kamery i sprawdzil co zczyta maszyna jak jest ustawione... dam znac co bylo nie tak
  3. Hej Koledzy, nie na 10 stopni tylko na 10minut. Jeden stopien ma 60minit, czyli okolo na 1/6 stopnia rozbieznie i przod i tyl.... Nie jestem w stanie sprawdzic jak sie zachowuje na uimowkach, bo zimowki sa w garazu w domu, a teraz jestem na urlopie u mamy. No ale kierka stoi krzywo, wiec przypuszczam, ze zbieznosc zle ustawiona. Nie sadze zeby opony, ktore w miare identycznie wygladaja i na ktorych przed ustawieniem zbiezmosci jechal ok mialy taki efekt po przestawieniu zbieznosci. Popiolek4, z tego co wiem to kola napedowe powinny byc lekko rozbieznie ustawione, a w necie dla wszystkich modeli passata i nowszego b7 4motion ustawienia sa takie same na przod i tyl 10minut rozbieznie... Masz moze dostep do takich danych?? Bo autem strach jchac. Dobrze ze sprawdzilem a nie ruszylem od razu w trase.... To bylby klops.
  4. Witam Witam Panow, podjechalem na zbieznosc, bo mam oponki poscinane, a szczegolnie cial prawa przednia i chcialem zeby mi chlopaki zbiezke ustawili. Okazalo sie ze 4motion nie maja w katalogach i w systemie od maszyny. Kola byly symetrycznie rozbieznie ustawione 1tsopien 14' i tak prowadzil sie dobrze, al ebral opony od wewnetrznej. Chlopaki ustawili jak dla zwyklego 2.0 tdi i kierka stoi krzywo, auto sciaga do rowu a na mokrym nie da sie szybciej jechac niz 50, bo wyrzuca z pasa. Ustawili o ile sie nie myle rozbieznie 10' na kaze kolo. Macie moze dane jak powinno byc ustawione?? Zebym pojechal i mi dobrze poprawili?? Bo z dzieckiem jezdze i nie chcialbym zeby ta sytuacja sie powtorzyla.* Pozdrawiam Kuba
  5. Witam Panow, podlacze sie pod temat z nievo innym problemem. A mianowovie zbieznosc w 4motion. Podjechalem na zbieznosc, bo mam oponki poscinane, a szczegolnie cial prawa przednia i chcialem zeby mi chlopaki zbiezke ustawili. Okazalo sie ze 4mption nie maja w katalogach i w systemie od maszyny. Kola byly symetrycznoe rozbieznie ustawione 1tsopien 14' i tak prowadzil sie dobrze, al ebral opony od wewnetrznej. Chlopaki ustawili jak dla zwyklego 2.0 tdi i kierka stoi krzywo, auto sciaga dp rowu a na mokrym nie da sie szybciej jechac niz 50, bo wyrzuca z pasa. Ustawili o ile sie nie myle rozbieznie 10' na kaze kolo. Macie moze dane jak powinno byc ustawione?? Zebym pojechal i mi dobrze poprawili?? Bo z dzieckiem jezdze i nie chcialbym zeby ta sytuacja sie powtorzyla. Pozdrawiam Kuba
  6. Cena w porownaniu ze srubka, ktora mozesz wkrecic samemu w nastawnik jak na rosyjskich forach jest przedstawione jest kosmiczna... Nawet jakbys chcial zrobic taka metoda jak ja ze podlozycz pood rami wymodelowana blaszke jest w porownaniu z tym wynalazkiem mega tania, bo blaszka alu moze bdzie kosztowac ze 4zl, albo zbajdziesz sobie na warsztacie cos podobnego.... Ja nie zamowilem i nie bede zamawial. Istnieja tansze rownie skuteczne metody. Moja blaszka trzyma juz 2 lata i jest gites. Gesendet von meinem XT1562 mit Tapatalk
  7. Aha, a jak mam dual climatronic, to mam pojedyncza nagrzewnice? Np taka bedzie pasowac? http://www.ebay.de/itm/351926082827 Jesli da sie dostac i wymienic nagrzewnice od przodu, przez przednie podszybie, to nie widze problemu zeby to zrobic.... Moge zrobic tez fotorelacje, jesli komus to pomoze Klapki musze sprawdzic od srodka prawda?
  8. Hej Michall509, jeszcze nie, bo u nas mrozy trzymaly i nie chcialem rozbierac deski i podszybia pod maska, zeby plastikow nie polamac, bo wtedy narobilbym wiecej balaganu niz porzytku. Wyglada jednak na to, ze chyba rzeczywiscie nagrzewnica jest zapchana, albo mechanicznie ktoras klapka uszkoszona, bo nie wyrzuca bledu w vcds i wszystkie klapki slychac jak sie ruszaja przy tescie. Jedyne co nie pasuje do nagrzewnicy ,tp to ze stalo sie to nagle. Musze powiedziec, ze jestem rozczarowany nieco, bo w moim 25 letnim w124 grzanie dziala beuproblemowo i nigdy nie byla zapchana nagrzewnica, a tu takie mlode auto i juz.... Bede chyba probowal zrobic nagrzewnicy plokanke zanim ja wymienie.
  9. Witam, wczoraj udalo mi sie podlaczyc VCDS i zczytac odczyty czyjnikow i pozycje klapek nawiewow. wyminiki w postaci jpg-a zamieszczam ponizej. Roznica w temparaturach pomiedzys tronami wynosi od 10-20 stopni.... Jechalismy wczoraj do Polski, to z webasto jest lepiej, ale jak zaczlo mrozic to strona pasazera jest bardzo zimna. niezaleznie od ustawienia temperatury, a po stronie kierowcy skrajna kratka od okna i na nogi parzy, a srodkowa jest lekko ciepla.... Klapki przy tescie klapek slychac, ze sie poruszaja, ale oczywiscie uszkodzen mechanicznyh nie jestem w stanie wykluczyc. Do tego musialbym rozebrac deske i obejrzec klapki. Macie jakies pomysly? Jak uwazacie jaka jest przyczyna? Pozdrawiam!! No i oczywiscie Szczesliwego Nowego Roku!!
  10. BociekCC nie wiem cos jest nie tak z tymi przebiegami? Webasto udalo mi sie opanowac. Powodem byl przepalony bezpiecznik w pozycji 43 tam gdzie mowil atmosferyczny. z nawiewami jednak dalej jest problem, pomimo ze w chwili obecnej ani Hvac ani webasto nie pokazuja bledow! Jak robie test silniczkow, to slychac je pod deska, ze sie ruszaja... Jesli wiec nie ma bleodw i silniczki chodza, to chyba w gre wchodzi jakies mechaniczne uszkodzenie ktorejs z klap? Sprawdzalem tez ustawienia klap dla zimnego powietrza, cieplego i aktualne i noc rzucajacego sie w oczy nie znalazlem. Co mam sprawdzic zeby dalej zdjagnozowac co i jak? A tak off-topic : ktory bezpiecznik jest od tego tow away protection? Bo tez nie ma z tym komunikacji can i mozna podejrzewac, ze bezpiecznik jest spalony tak samo jak w webasto. Macie jakas rozpiske bezpiecznikow? Bo w mojej ksiazce od auta niestety nie ma! Co dla mnie jest jakas paranoja, bo zeby musiec jechac do serwisu zeby bezpiecznik wymienili to jakas paranoja sie staje juz! Aha i zapomnialem dodac, ze po naprawie webasto pd razu jest o wiele cieplej w aucie!
  11. Waski1, tak tez i ja mysle... Tylko jak to ugrysc. Da sie bez rozbierania znow calego przodu? Zima jest, a zona z garazu skladzik sobie zrobila. Gdzei jest w takim razie modul can? Moze tam moglbym sprawdtic ktorys pin, czy dociera info z webasto. Aha zapomnialem powiedziec, ze przyciskiem z panelu rowniez nie da sie wlaczyc webasto. Zapala sie doslownie na sekunde i gasnie od razu.... Nie widze jakiejs ewidetnej przyczyny ktora mialaby spowodowac uszkodzenie sterownika webasto, ani nie bylo ulewy ani nie rozlalo mi sie nic pod maska ani nic.... Odpalilem i nagle nawiew po prostu nie dzialal. Aha w liczniku tez nie da sie od tego momentu ustawic czasow ogrzewania... Macie moze jakies schematy, zeby wiedziec gdzie czego szukac?
  12. Atmosferyczny to zle sformuowalem pytanie, bo chodzilo mi o modul webasto. Waski1 w canie wyrzuca blad ze nie ma komunikacji z modulem auxillary heating. Wiec bledow z niego nie da sie zczytac. Jakies pol roku temu robilem skan i wtedy jeszcze bylo mozna zczytac. Byly jakies *******y typu brak plomienia rzadko itp... Tak mi sie przypomina, ze wtedy tez mialem taka dziwna date w skanach, ale nie moge rzadnyh logow znalescn a webasto dzialalo ok
  13. Atmosferyczny, zupelnie nie zwrocilem uwagi na ta date... To chyba moge przestawic w adaptacjach licznika prawda? Mowisz o module hvac? Bo data to chyba pochodzi z licznika ewentualnie cana, a nie hvacan bo z nim w ogole nie udalo sie polaczyc. Zaraz ide sprawdzic bezpiecznik A gdzie znajduje sie modul hvac?
  14. Witam, mamy z zona passata b6 2.0 tdi 140 KM 2009 r. okolo 230t km przebiegu. W czasie ostatniego powrotu z Polski wysiadl nam nawiew. Najgorsze jest to, ze mamy 8mio miesieczna coreczke i taka niespodziewana awaria strasznie utrudnila nam podroz, a prawie wrecz uniemozliwila.... Awaria polega na tym, ze po stronie kierowcy leci jedynie cieple powietrze, po stonie pasazera jedynie zimne (zimne prosto z dworu). Wyglada jakby wysiadly klapy nawiewu, ale po zczytaniu bledow vcdsem pokazuje sie cos takiego: Address 08: Auto HVAC (J255) Labels: 5K0-907-044.clb Part No SW: 5K0 907 044 CB HW: 5K0 907 044 CB Component: Climatronic H15 0709 Revision: 00003001 Coding: 0000000002 Shop #: WSC 05311 115 00000 ASAM Dataset: EV_Climatronic A01006 ROD: EV_ClimaAutoBasis_SE36.rod VCID: 6DD7BF73BC5EC87640B-8038 1 Fault Found: 13701440 - Function Restricted due to Missing Message(s) U1111 00 [009] - - Confirmed - Tested Since Memory Clear Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 1 Reset counter: 179 Mileage: 230077 km Date: 2080.14.18 Time: 14:17:16 ------------------------------------------------------------------------------- Address 09: Cent. Elect. Labels: 3C0-937-049-30-H.lbl Part No SW: 3C8 937 049 E HW: 3C8 937 049 E Component: Bordnetz-SG H54 2602 Revision: 00H54000 Serial number: 00000003432830 Coding: E38A8F4701041A00470A00000F000000000B5D435C000120000000000000 Shop #: WSC 05124 000 00000 VCID: 3363690B52FA5E8656F-8066 Subsystem 1 - Part No: 3C1 955 419 B Labels: 1KX-955-119.CLB Component: Wischer 160909 006 0208 Coding: 00046997 Shop #: WSC 05124 Subsystem 2 - Part No: 1K0 955 559 AH Labels: 1K0-955-559-AG.CLB Component: RLS 251009 054 0402 Coding: 00208936 Shop #: WSC 05124 1 Fault Found: 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 6 Fault Frequency: 35 Reset counter: 179 Mileage: 229514 km Time Indication: 0 Freeze Frame: ON Voltage: 14.30 V ON ON OFF OFF OFF ------------------------------------------------------------------------------- Address 13: Auto Dist. Reg Labels: None Part No SW: 3C0 907 567 M HW: 3C0 907 567 M Component: AC201 RDW M 031 0243 Revision: 00031000 Serial number: 00000000047440 Coding: 0010100 Shop #: WSC 05311 000 00000 VCID: 356757135C8E40B678B-8060 1 Fault Found: 00532 - Supply Voltage B+ 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 3 Fault Frequency: 3 Reset counter: 184 Mileage: 219325 km Time Indication: 0 Date: 2009.14.10 Time: 14:22:32 Freeze Frame: Count: 94 ------------------------------------------------------------------------------- Address 19: CAN Gateway Labels: 3C0-907-530-V3.clb Part No SW: 3C0 907 530 P HW: 3C0 907 951 Component: J533 Gateway H13 0171 Revision: H13 Serial number: 3620Q09A060007 Coding: F9A77F4752EE0A002002 Shop #: WSC 05314 000 00000 VCID: 2E55787FB9D8736E391-807B 2 Faults Found: 03251 - Control Module for Tow-Away Protection (J529) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 129 Mileage: 213376 km Time Indication: 0 01207 - Control Module for Auxiliary Heater (J364) 004 - No Signal/Communication Freeze Frame: Fault Status: 01100100 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Reset counter: 173 Mileage: 229514 km Time Indication: 0 Jest jeszcze blad radia, bo wymienialem antene i nie skasowalem bledow po odlaczeniu anteny... ale to chyba w tym przypadku nie istotne. Moim zdaniem nawiew oszalal, bo stracil komunikacje po canie z Webasto, a widac bylo, ze po odpaleniu webasto dogrzewa plyn, bo z tego naroznika wydobywal sie czesto dym... teraz dymu brak. No i jak to ugrysc? mamy drugi akumulator w bagazniku, ale napiecie ma dobre (12.3V), po odpaleniu 14.3V, bezpiecznik chyba 60A sprawny... gdzie znajde sterownik webasto? ktory bezpiecznik jest od webasto?? bo w necie sa sprzeczne informacje. jedni pisza, ze w skrzynce z bepiczenikami pod maska numer 11, ale u mnie jest pusty, inni , ze 20 i ma byc 20 A, ale u mnie na 20 miejscu jest 5A. Dacie rade cos podpowiedziec?? Jak ugrysc ten temat? webasto przestalo dzialac po kilkudniowym postoju na parkingu.
  15. No to wyglada jakby ci nie laczylo wzbudzenie po stacyjce... Albo jakis zimny lut w przekazniku zalaczajacym radyjko.... Problem pewnie do rozwiazania za pare groszy jak sie znasz na elektronice ciutke, ale wydaje mi sie ze radio musisz wyciagnac i sprawdzic czy wzbudzenie ma stale napiecie na wtyczce....
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności