roberto190 Zgłoś #41 Napisano 9 Października 2014 Tylko pytanie czy sprawny. Zeby nie kupic tęgi samego. Bo po 500 pln tez sa Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koczownik Zgłoś #42 Napisano 26 Października 2014 Mam ten sam problem, wyjąłem i wyczyściłem przepustnice (o dziwo była czysta). Jak zlikwidować te luzy, o jakie luzy chodzi? Mam auto 2008, a przepustnica z klapą jest z 2009 widać, że ktoś już tam majstrował. Błąd zapalił mi się parę dni temu. Po skasowaniu znów się zapala. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
koczownik Zgłoś #43 Napisano 26 Października 2014 Naprawa na szybko http://b6club.ru/viewtopic.php?f=54&t=11142&sid=0bc516b33be21cdc622c8c3f27deed42&start=0 Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Marek1 Zgłoś #44 Napisano 12 Listopada 2014 Skoro jest tyle podobnych problemów to prosiłbym o opisanie w jaki sposób usunięto usterkę i gdzie ostatecznie była przyczyna Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wektor Zgłoś #45 Napisano 14 Listopada 2014 (edytowane) Witam w klubie:-( Oto co jeszcze ustaliłem w necie: 1. "Winą są luzy (wyrobienia) powstałe na samym cięgnie od dźwigni klap jak i na samych klapach, co ciekawe wcale nie duże, łącznie około 1,5mm. Układ się rozkalibrowuje i sterownik głupieje bo mu nie pasuje zerowe położenie dźwigni" 2. http://www.diagtronik.pl/chiptuning/?p=p_66&sName=uklad-zawirowywania-powietrza-w-silnikach-2.0-tdi-cr Jak to wygląda w ETCE? Nazwa i numer części? Dziwne, kontrolka zgasła sama po 4 dniach.... Edytowane 28 Listopada 2014 przez wektor Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #46 Napisano 15 Grudnia 2014 Kupił ktoś nowy nastawnik klap firmy continental? Na Allegro sa za 600 pln, pytanie jak jego trwałość, zeby nie umarł po miesiącu. Zna ktos temat? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
biolly Zgłoś #47 Napisano 16 Grudnia 2014 Kupił ktoś nowy nastawnik klap firmy continental? Na Allegro sa za 600 pln, pytanie jak jego trwałość, zeby nie umarł po miesiącu. Zna ktos temat? Nastawnik continental chyba stosowany też jest na pierwszy montaż. Jest to jedna z czołowych firm Niemieckich więc nie ma obaw o jakość Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #48 Napisano 16 Grudnia 2014 Nastawnik continental chyba stosowany też jest na pierwszy montaż. Jest to jedna z czołowych firm Niemieckich więc nie ma obaw o jakośćTo czemu padają jak muchy? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #49 Napisano 16 Grudnia 2014 I wlasnie tego sie boje, wole dac 200 zł wiecej i wiedziec ze pojadę następne 6 lat bez problemu Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #50 Napisano 16 Grudnia 2014 I wlasnie tego sie boje, wole dac 200 zł wiecej i wiedziec ze pojadę następne 6 lat bez problemu Daj 3 stówy mniej i kup używkę. Albo wykręć ją całkiem i przyzwyczaj się do zapalonej ikonki. Poza mniejszym spalaniem nie zauważysz żadnej różnicy w pracy silnika ... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
321kodi Zgłoś #51 Napisano 19 Grudnia 2014 Witam wszystkich. Tez dopadl mnie blad klap +blad egru. Przepustnice wymienialem juz dwa razy, ostatnia wytrzymala 5 miesiecy. A teraz na zmiane wyskakuje mi kontrolka silnika to miga sprezynka swiec zarowych. Na dzien dzisiejszy auto u mechanika - beda wywalone klapy I zagluszony egr. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #52 Napisano 21 Grudnia 2014 a da się to ustrojstwo wyłaczyc odłaczyć z ecu u jakiegoś tunera,może to jest lepsze rozwiazanie, z tego co wiem to egr się da wylączyc a to....?? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
Ciapciak Zgłoś #53 Napisano 21 Grudnia 2014 Nie wywala się klap, a to, że ich brak nie ma wpływu na pracę silnika można włożyć między Andersena a Brzechwę. Klapy dynamicznie zmieniają objętość kolektora dolotowego, co MA OGROMNY wpływ na pracę silnika. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
wiesiok81 Zgłoś #54 Napisano 22 Grudnia 2014 pytałem się wczoraj tunera o te klapy, można je wylączyć w ecu koszt 600zl , przy robieniu przy okazji modyfikacji bedzie taniej Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #55 Napisano 22 Grudnia 2014 Klapy dynamicznie zmieniają objętość kolektora dolotowego co MA OGROMNY wpływ na pracę silnika.Może w benzyniaku. W cr-ce dodają kilka niutków między 1700-2200 obrotów. Jak ktoś jeździ dynamicznie to nawet nie zauważy. Od 2200 obrotów są "dynamicznie" otwarte na maksa... Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #56 Napisano 22 Grudnia 2014 No ja wlasnie nie widze różnicy, mój nastawnik blokuje sie w pozycji startowej, jak go popchne palcem to działa normalnie i gaśnie kontrolka i nie widze roznicy w dynamice. Zobacze w Poznaniu czy ktoś podejmie się wyłączenia tego przy zwiększeniu mocy. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
krzy Zgłoś #57 Napisano 22 Grudnia 2014 Witam nie ma różnicy mi wyłączyli za 500 zł, wymienisz nastawnik a za miesiąc padnie cięgno szkoda nerwów. Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #58 Napisano 22 Grudnia 2014 A macie kogoś polecanego w okolicach Poznania? Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
mkpol Zgłoś #59 Napisano 22 Grudnia 2014 A macie kogoś polecanego w okolicach Poznania? http://forum.vw-passat.pl/threads/103087-Grupowe-chipowanie-usuwanie-DPF-Pozna%C5%84-amp-Krak%C3%B3w Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach
roberto190 Zgłoś #60 Napisano 22 Grudnia 2014 Dzieki juz sie umówiłem na 16 stycznia . Cena wyłączenie klap + chip 1500. Jak pojadę moze cos utarguje Cytuj Udostępnij tę odpowiedź Odnośnik do odpowiedzi Udostępnij na innych stronach