Skocz do zawartości
Łuki0

Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi

Rekomendowane odpowiedzi

Tylko pytanie czy sprawny. Zeby nie kupic tęgi samego. Bo po 500 pln tez sa

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Mam ten sam problem, wyjąłem i wyczyściłem przepustnice (o dziwo była czysta). Jak zlikwidować te luzy, o jakie luzy chodzi?

Mam auto 2008, a przepustnica z klapą jest z 2009 widać, że ktoś już tam majstrował. Błąd zapalił mi się parę dni temu. Po skasowaniu znów się zapala.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Skoro jest tyle podobnych problemów to prosiłbym o opisanie w jaki sposób usunięto usterkę i gdzie ostatecznie była przyczyna

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam w klubie:-(

 

Oto co jeszcze ustaliłem w necie:

1. "Winą są luzy (wyrobienia) powstałe na samym cięgnie od dźwigni klap jak i na samych klapach, co ciekawe wcale nie duże, łącznie około 1,5mm. Układ się rozkalibrowuje i sterownik głupieje bo mu nie pasuje zerowe położenie dźwigni"

2. http://www.diagtronik.pl/chiptuning/?p=p_66&sName=uklad-zawirowywania-powietrza-w-silnikach-2.0-tdi-cr

 

Jak to wygląda w ETCE? Nazwa i numer części?

 

Dziwne, kontrolka zgasła sama po 4 dniach....

Edytowane przez wektor

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Kupił ktoś nowy nastawnik klap firmy continental? Na Allegro sa za 600 pln, pytanie jak jego trwałość, zeby nie umarł po miesiącu. Zna ktos temat?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Kupił ktoś nowy nastawnik klap firmy continental? Na Allegro sa za 600 pln, pytanie jak jego trwałość, zeby nie umarł po miesiącu. Zna ktos temat?

 

Nastawnik continental chyba stosowany też jest na pierwszy montaż. Jest to jedna z czołowych firm Niemieckich więc nie ma obaw o jakość :)

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Nastawnik continental chyba stosowany też jest na pierwszy montaż. Jest to jedna z czołowych firm Niemieckich więc nie ma obaw o jakość
To czemu padają jak muchy?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

I wlasnie tego sie boje, wole dac 200 zł wiecej i wiedziec ze pojadę następne 6 lat bez problemu

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
I wlasnie tego sie boje, wole dac 200 zł wiecej i wiedziec ze pojadę następne 6 lat bez problemu

 

Daj 3 stówy mniej i kup używkę. Albo wykręć ją całkiem i przyzwyczaj się do zapalonej ikonki. Poza mniejszym spalaniem nie zauważysz żadnej różnicy w pracy silnika ...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Tez dopadl mnie blad klap +blad egru. Przepustnice wymienialem juz dwa razy, ostatnia wytrzymala 5 miesiecy. A teraz na zmiane wyskakuje mi kontrolka silnika to miga sprezynka swiec zarowych. Na dzien dzisiejszy auto u mechanika - beda wywalone klapy I zagluszony egr.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

a da się to ustrojstwo wyłaczyc odłaczyć z ecu u jakiegoś tunera,może to jest lepsze rozwiazanie, z tego co wiem to egr się da wylączyc a to....??

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Nie wywala się klap, a to, że ich brak nie ma wpływu na pracę silnika można włożyć między Andersena a Brzechwę. Klapy dynamicznie zmieniają objętość kolektora dolotowego, co MA OGROMNY wpływ na pracę silnika.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

pytałem się wczoraj tunera o te klapy, można je wylączyć w ecu koszt 600zl , przy robieniu przy okazji modyfikacji bedzie taniej

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach
Klapy dynamicznie zmieniają objętość kolektora dolotowego co MA OGROMNY wpływ na pracę silnika.
Może w benzyniaku. W cr-ce dodają kilka niutków między 1700-2200 obrotów. Jak ktoś jeździ dynamicznie to nawet nie zauważy. Od 2200 obrotów są "dynamicznie" otwarte na maksa...

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

No ja wlasnie nie widze różnicy, mój nastawnik blokuje sie w pozycji startowej, jak go popchne palcem to działa normalnie i gaśnie kontrolka i nie widze roznicy w dynamice. Zobacze w Poznaniu czy ktoś podejmie się wyłączenia tego przy zwiększeniu mocy.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Witam nie ma różnicy mi wyłączyli za 500 zł, wymienisz nastawnik a za miesiąc padnie cięgno szkoda nerwów.

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

A macie kogoś polecanego w okolicach Poznania?

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dzieki juz sie umówiłem na 16 stycznia . Cena wyłączenie klap + chip 1500. Jak pojadę moze cos utarguje

Udostępnij tę odpowiedź


Odnośnik do odpowiedzi
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.


×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Korzystając ze strony akceptujesz nasz Warunki użytkowania oraz Polityka prywatności