Skocz do zawartości

turek

  • Zawartość

    474
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O turek

  • Urodziny 30.07.1979

Informacje osobiste

  • Imię
    Michał
  • Płeć
    Mężczyzna
  • Miejscowość
    mazowieckie

Samochód

  • Generacja
    B6
  • Silnik
    B6 2.0 TDI-CR 170KM (CBBB)
  • Rok produkcji
    2010
  1. Analiza logow AWX

    Nie jest źle. Turbo, pompki i przepływka ok. Lać dobre paliwo i śmigać
  2. Prośba o analizę logów 1.9TDI AVF

    Pompki w średnim stanie, szczególnie na 3 cylindrze jest podejrzana. Na początek spróbuj podoginać konektorki na pompkach i przeczyścić preparatem LM Diesel Spulung - instrukcja jest na forum. Sprawdź też wszystkie wężyki podciśnienia pod kątem nieszczelności - jest mały spadek doładowania przy 3000-3500 obr/min.
  3. Po logach nic złego za bardzo nie widać. Pompki ok, turbo na dole trochę przeładowuje - spróbuj go przegonić trochę bo z czasem może być konieczne czyszczenie łopatek. Co do szarpania to może zatankowałeś jakieś trefne paliwo?
  4. Witam, Mam do sprzedania dekory ozdobne ze szczotkowanego aluminium do VW Passat B6. Dekory pochodzą z mojego auta 2010r. i są w ładnym stanie. Dodatkowo panel klimatyzacji widoczny na zdjęciach. Cena za komplet. Nie sprzedaję elementów oddzielnie. Zapraszam do zakupu. Mile widziany odbiór osobisty. Wysyłka gratis.
  5. Geometria turbo nie pracuje płynnie stąd przeładowania. Turbo do czyszczenia.
  6. Ciekawe aukcje

    Też kupowałem od tego kolesia z Lublina swoją alacatarę z boczkami do B5fl i powiem tak: stan był bardzo dobry ale moim zdaniem on wcześniej te skóry przygotowuje do sprzedaży a przebiegi co pisze w ogłoszeniach można między bajki włożyć.
  7. Zawór EGR 2.0TDi cr

    Widocznie masz pecha i jednak egr padł ponownie. Być może dlatego, że to zamiennik. Przy tym samym kodzie błędu EGR wymieniłem na nowy ale ori Valeo razem z ori przepustnicą VDO i autko pięknie chodzi.
  8. diesel problem z zapaloną kontrolką dpf

    Wrzuć skan z vcds po regeneracji filtra. Obserwuj co ile się wypala.
  9. diesel problem z zapaloną kontrolką dpf

    Zapełnienie filtra masz na poziomie 279 ml podczas gdy VW podaje, że przy zapełnieniu 175 ml należy go wymienić. Oczywiście to są tylko liczby i wielokrotnie nic się nie dzieje za autem mimo przekroczenia podanej normy przez VW. Ale u Ciebie wygląda jednak na to, że dpf "mówi dość" i jest zapchany. Piszesz, że próbowałeś już wypalania w trybie serwisowym, pytanie czy zachowałeś wymagania podczas procedury regeneracji filtra. Zobacz na skan mojego filtra i porównaj liczby. Zerknij też na ten wykres.
  10. Ja po raz kolejny odmówiłem przeprowadzenia akcji serwisowej podczas ostatniego przeglądu i znowu dostałem dwa listy za potwierdzeniem odbioru i mam już ich kilka. Tym razem chyba poświęcę chwilę czasu i odpiszę do Centrali za potwierdzeniem odbioru, że zgodzę się na akcję jeśli przed jej przeprowadzeniem zrobią dokładną diagnostykę silnika a w przypadku późniejszych problemów z podzespołami typu: dpf, egr, wtryski - to wymienią mi je na nowe w ramach gwarancji Oczywiście wiem, że to nierealne ale ciekawy jestem co mi odpiszą
  11. Prośba o analizę logów Passat B5FL AVF 2001r

    Próbowałeś ustawiać synchro na lekki minus -0,6 lub -1,1 ? Termostat masz do wymiany lub robiłeś logi na nierozgrzanym silniku. Pompka na 3 cylindrze odstaje od pozostałych. Spróbuj podoginać konkektorki możesz też spróbować przeczyścić pompki preparatem Liqui Molly - jak to zrobić opis jest na forum. Przepływka wygląda ok, turbo też.
  12. Jaki było koszt wyciągnięcia takiej wgniotki i gdzie to robiłeś jeśli można wiedzieć?
  13. Passat B6 2.0tdi cr 140km

    Zawór EGR i przepustnica, która również często jest ubabrana olejem. To standard w silnikach CR, że te podzespoły się "pocą" ale tak jak kolega wyżej napisał, to że są zafajdane to nie znaczy że są auto jest zepsute
  14. Kontrolka Drl

    W tym liczniku można uruchomić staging, kontrolkę DRL i wgrać menu pl. Vcds nic nie zrobisz.
×