kakofoniks
-
Liczba zawartości
7 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
Statystyki sprzedającego
- 0
- 0
- 0
O kakofoniks
- Urodziny 01.01.1982
Informacje osobiste
-
Imię
Paweł
-
Płeć
Mężczyzna
-
Miejscowość
3-city
Samochód
-
Silnik
B6 2.0 TDI-PD 140KM (BKP)
-
Rok produkcji
2007
-
Regeneracja klap kolektora ssącego silnik 2.0 tdi
kakofoniks odpowiedział Łuki0 → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Czytam czytam i nie widzę żeby ktoś pisał o plastikowych kolektorach (BKP 140KM). Czy w tym kolektorze występują klapy wirowe? Kiedyś w Astrze DTH 120KM bujałem się z tymi cholernymi klapami. Tak jak kolega wcześniej słusznie zauważył - to jest tylko po to żeby się zepsuć. Tak jak EGR. -
Używam tych wycieraczek w Skodzie Fabii i sprawują się bardzo dobrze, ale jak założyłem w B6 to zaczęły się problemy. Przy niskich prędkościach jest OK, ale powyżej 120km/h przestają zbierać wodę z szyby. Przy 140 km/h w zasadzie nic już nie widać bo wycieraczka nic nie zbiera. Wcześniej miałem Valeo Silencio i problem był podobny chociaż dużo mniejszy - na wysokości oczu zostawał pasek wody około 10cm (tak jak u kogoś na początku wątku). Może ktoś spotkał się z czymś takim? Może ramię za słabo dociska? Teraz zamawiam Boscha AeroTwin z tych dedykowanych. Zobaczymy.
-
Miałem teraz podobny problem w 3C 2.0 tdi - pękła rurka podciśnienia pomiędzy pompą a servem na łączeniu z zaworem zwrotnym. Układ nie trzymał podciśnienia i hamulec zrobił się jak w Starze. Doraźnie pomaga naprawa przy pomocy taśmy izolacyjnej, ale ostatecznie kupiłem taką rurkę z zaworkiem za 120 zł w ASO. Hamulec działa, a i sam Pasek jakby żywszy się zrobił..
-
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
kakofoniks odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Jaki masz przebieg? -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
kakofoniks odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Przebieg potwierdzony w VW ale czy to oznacza, że jest rzeczywisty?? Różne rzeczy już w życiu widziałem. Lepiej to rozebrać -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
kakofoniks odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
Ktoś na początku tego tematu mierzył twardość obu i wychodziło że ten pełny jest 20% twardszy - chodziło tam o materiał a nie o to czy jest gwint czy nie. :hmm czyli jeszcze ciekawsze rozwiązanie.. Tak czy siak najlepszym testem jest nalocik i jakby ktoś miał 150 kkm na nowym napędzie to już o czymś by świadczyło. Ja mam u siebie 110 kkm i już chyba najwyższy czas zająć się sprawą :sciana -
Pompa oleju - zawodny mechanizm napędu
kakofoniks odpowiedział laki → na temat → Silnik, skrzynia biegów
A ja mam pytanko, na które jeszcze nie znalazłem odpowiedzi w tym temacie: Zabieraki 7,7cm są dwa - z gwintem wewnętrznym i pełne. Czy w passatach montowano te pełne? (jak rozumiem - nieco twardsze) czy jest to tylko dostępne jako "część zamienna"? Mój pasek jest z 2007 roku ale model już z początku 2008 (..8E..) a wszyscy co robili foty po wymianie to raczej 2005-2007 rocznik. Od kiedy pojawiły się pełne (twardsze) zabieraki 7,7? Druga rzecz to prośba o opinie o przeróbkach typu "regeneracja wałka" i "wymiana napędu". Już od kilku lat ciągnie się ten temat, wygląda na to, że obie metody poprawy napędu pompy mają zarówno swoich zwolenników jak i przeciwników i jestem przekonany, że od kilku lat po naszych drogach jeżdżą już przerobione tedeiki nabijając kolejne kilometry. Czy ktoś zna może żywotność obu rozwiązań? Jak one się sprawują w większych przebiegach? Może rozbierał już ktoś napęd przerobiony w Rumii na 10cm? (akurat mam blisko i do Rumii i do Pruszcza ) Pozdrawiam z Trójmiasta